Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 563064 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1440 dnia: Listopada 18, 2012, 18:18:26 pm »
wpis jak hooy
Serio chicało ci sie dzieciaku?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1441 dnia: Listopada 18, 2012, 19:10:01 pm »
Cytuj
ako, że RSX stopniem skomplikowania przypomnia GF7600gt
RSX to nie 7600gt tylko 7800GTX z podniesionym taktowaniem i przyciętą szyna i ROP.

Słowo klucz:

Cytuj
przypomnia

Dodatkowo

Cytuj
przyciętą szyna i ROP

nijak może zostać zrekompensowane przez

Cytuj
podniesionym taktowaniem

więc RSX'owi bliżej jest do 7800gt aniżeli 7800gtx (nie wspominając już o 7800 gtx 512).

Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1442 dnia: Listopada 18, 2012, 19:51:23 pm »
Ogólnie w tym co mówi Monio coś jest. Sprawa ma się nieco do jak do realizmu w grach wojennych. Czekanie pół godziny w lesie w misji snajperskiej i potem jeden strzał i koniec? Ale implementowanie Endorphin, Euphorii itp. jestem jak najbardziej na tak (oczywiście odpowiednio dopracowanych.
A właśnie Monio jako, że jesteś z branży to mam pytanie do ciebie (może teraz mnie nie olejesz...): dlaczego Euphoria pojawia się w tak mało gierkach? Rockstar ją wykorzystuje, w Star Warsach była i może w czymś jeszcze i koniec. Zasobożerna? Za droga?





0:41  :lol:

Gdzie ja pisałem że lubię jak obiekty przez siebie przenikają. Sam Endorphin czy podobne rozwiązania są spoko jeśli użyte z głową. Ty pokazałeś przykład jakiejś zjebanej gierki która rezygnuje z gameplayu na rzecz debilnie wyglądającej symulacji. No bonus.

Lupi- A. Newsy o ps3. Okej.
Zrób lepszą symulacje mistrzu
wpis jak hooy
Hah takie rzeczy tylko na GO  :lol: :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1443 dnia: Listopada 18, 2012, 19:51:50 pm »
Gdzie ja pisałem że lubię jak obiekty przez siebie przenikają. Sam Endorphin czy podobne rozwiązania są spoko jeśli użyte z głową. Ty pokazałeś przykład jakiejś zjebanej gierki która rezygnuje z gameplayu na rzecz debilnie wyglądającej symulacji. No bonus.

Chodzi mi o same możliwości tego silnika. Taki kurwa obeznany, a jak ktoś coś nowego pokazuje to byś się chyba chciał cofnąć do ery PSX  :lol:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1444 dnia: Listopada 18, 2012, 20:02:25 pm »
W branży jestem ale o Endorphin/Euphorii wiem tylko tyle że istnieje i wykorzystują to w kilku gierkach. Podobnych rozwiązań jest już sporo i będzie co raz więcej. Każdy większy silnik ma albo zaraz będzie miał wbudowany takiego rodzaju system.
Kiedy cię olałem? Niestety nie czytam forum na bieżąco a na PMki odpowiadam tylko przy okazji jak się tutaj pojawię. Sorry, jestem chujem.

Tytacz- To ni chuj nie jest nic nowego.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1445 dnia: Listopada 18, 2012, 20:05:51 pm »
Tylko, że pierwsze demko Euphorii wyszło chyba w 2006 jeszcze. Nie pojmuję tego bo się mega podjarałem tym silnikiem. W GTA IV to była poezja. O i chyba zaraz sprawdzę najnowsze jego wcielenie  :angel:
A to spoko, teraz jesteś mniejszym... znaczy zaraz..   :P

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1446 dnia: Listopada 18, 2012, 21:29:33 pm »
Cytat: Wulfen w Dzisiaj o 14:14:29

    Cytuj

        ako, że RSX stopniem skomplikowania przypomnia GF7600gt

    RSX to nie 7600gt tylko 7800GTX z podniesionym taktowaniem i przyciętą szyna i ROP.


Słowo klucz:

Cytuj

    przypomnia


Dodatkowo

Cytuj

    przyciętą szyna i ROP


nijak może zostać zrekompensowane przez

Cytuj

    podniesionym taktowaniem


więc RSX'owi bliżej jest do 7800gt aniżeli 7800gtx (nie wspominając już o 7800 gtx 512).

RSX to jeszcze 2 x większy cache w układzie niż 7800 GTX, ilość pixel i vertex shaderów jak 7800 GTX, tyle tranzystorów co 7800 GTX tranzystorów. Czyli z 7600 ma niewiele wspólnego

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1447 dnia: Listopada 21, 2012, 19:10:23 pm »
Microsoft 'Xbox TV' device due in 2013 with casual gaming and streaming
http://www.theverge.com/2012/11/21/3674802/xbox-tv-set-top-box-casual-gaming-streaming-2013

Cytuj
Microsoft is building an Xbox set-top box. Multiple sources familiar with Redmond's plans have confirmed to The Verge that the company plans to introduce a low-cost alternative to its Xbox console, designed to provide access to core entertainment services. The move will allow Microsoft to further increase its presence in the living room, providing consumers with a choice between a set-top box or a full next-generation Xbox console.

We're told that the set-top box is part of a two-SKU strategy for Microsoft's next-generation of Xbox hardware that will be unveiled in 2013, with a release date ahead of the holiday shopping season. The device will run on the core components of Windows 8 and support casual gaming titles rather than full Xbox games typically found on a dedicated console. Although hardware specifications aren't fully locked down, we understand Microsoft will use a chipset to enable an "always on" device that boots quickly and resumes to provide near-instant access to TV and entertainment services.

"Microsoft's Xbox platform for all types of devices"

Microsoft's Xbox set-top box work is said to be part of a broader effort to ensure its core architecture for the next-generation Xbox is scalable enough to be put together to run on a number of devices. We understand that the company could opt to combine its core system for the next Xbox with a phone stack to deliver a phone capable of running a full version of Microsoft's Xbox Live services. It has also investigated providing this functionality to TV OEMs, who could include the core services as part of a licensed Xbox television set.

We reached out to Microsoft for comment on its Xbox set-top box plans and the company issued the following statement:

Cytuj
"Xbox 360 has found new ways to extend the console lifecycle by introducing controller-free experiences with Kinect and re-inventing the console with a new dashboard and new entertainment content partnerships. We are always thinking about what is next for our platform and how to continue to defy the lifecycle convention."

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1448 dnia: Listopada 21, 2012, 21:39:36 pm »
Xbox Tv jak sie okazuje nie jest juz taka plotka...

Microsoft: "We're no longer just competing with console companies"
http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-11-21-microsoft-were-no-longer-just-competing-with-traditional-console-companies

Cytuj
Microsoft's VP of the Interactive Entertainment Business, Phil Harrison, has acknowledged that the company's internal development studios are no longer competing with just traditional console manufacturers, but web and tech companies including Google and Apple.

Speaking at the London Games Conference this evening, Harrison said that his game development teams are now multiformat studios, working not only across Xbox but Windows 8, Surface and mobile devices.

"We are now really a multiplatform studio," he told the audience. "We are not just building games for Xbox 360, we're building experiences for smart glass, we're building dedicated games for Windows Phone 8 and for Windows 8."

Around 30 titles released for the Windows 8 launch period were developed in-house at Microsoft Studios, according to Harrison. Thinking multiformat at Microsoft is part of a wider remit at the corporation, he said, pulling other developments such as cloud computing into the entertainment business.

"We think this expands our competitive map," he said. "We're no longer just competing with the traditional console companies, but our competitive landscape includes the likes of Google, the likes of Amazon, it includes obviously the likes of Apple."

"We think that's great. We think it's good for us, we think it's good for the industry and we think it also moves us into this network generation more aggressively and with more determination. And this is in turn powered by the cloud, and this is another corporate investment that Microsoft is making the future of how technology and devices interact. We think of Microsoft as now being a devices and services company.

"There isn't an organization that embodies that strategy more precisely and concisely as Microsoft Studios inside the interactive entertainment business."

He also went on to shed some light on the recently announced tablet and mobile phone studio in London, headed up by former Rare developer Lee Schuneman.

"We are trying to build a new kind of studio," he said. "We describe it as being a 21st Century studio.

"It will not make retail products. It will be making products largely based on the Windows 8 platform and technologies. And it's more about exploring new business models and pioneering new ways to play on devices that we think are going to be powering the future of our industry over the next five or ten years. We're hiring from the console industry, the web 2.0 industry and from the online gaming industry."

Widac w jakim kierunku idzie Microsoft..

« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2012, 21:47:39 pm wysłana przez _ReD_ »

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1449 dnia: Listopada 21, 2012, 21:41:13 pm »
Co za lamerzy...

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1450 dnia: Listopada 21, 2012, 21:48:45 pm »
Lamerzy czy nie, wcale sie nie zdziwie jak Sony obierze podobny kierunek, z samego Playstation nie da sie juz wyzyc.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1451 dnia: Listopada 21, 2012, 21:51:34 pm »
Lamerzy czy nie, wcale sie nie zdziwie jak Sony obierze podobny kierunek, z samego Playstation nie da sie juz wyzyc.
Porównując, jak od dłuższego czasu Microsoft ma w pompce "hardcore'owców" i to, jak Sony o nich dba, nie wyciągałbym takich przypuszczeń.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1452 dnia: Listopada 21, 2012, 22:08:13 pm »
Lamerzy czy nie, wcale sie nie zdziwie jak Sony obierze podobny kierunek, z samego Playstation nie da sie juz wyzyc.
Porównując, jak od dłuższego czasu Microsoft ma w pompce "hardcore'owców" i to, jak Sony o nich dba, nie wyciągałbym takich przypuszczeń.

Ja to rozumiem, ale mi bardziej chodzi o samo Sony a nie o graczy, na samych Hardcorowcach tez nie wyzyja. Patrzac na to jak w pierwszym kwartale 2012 poniesli straty w wysokosci 312 milionow dolarow z czego 45 milionow to straty z dywizji odpowiedzialenej za gry. Sony w 2011 ponioslo straty w wysokosci 5.74 billionow dolarow, sama dywizja odpowiedzialna za Playstation stracila 2.8 billionow dolarow. Mysle, ze dla Sony nie wyglada to zbyt rozowo, ich akcje spadaja, vita sie nie sprzedaje, wiec wcale nie winil bym ich jakby chcieli bardziej dotrzec z marka Playstation do ludzi tak jak to robi M$ z xBoxem.
« Ostatnia zmiana: Listopada 22, 2012, 01:13:59 am wysłana przez _ReD_ »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1453 dnia: Listopada 22, 2012, 02:51:42 am »
Nintendo kupuje Bayonette i robi hc gierkę o zombiakach. MS robi jakiś telewizorek dla każuali. Świat się kończy.  :lol: NIE LUBIE (znaczy drugiego zdania ofc)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1454 dnia: Listopada 23, 2012, 15:49:58 pm »
Report: Two Versions of the Next Xbox
Cytuj
A new report suggests that Microsoft's next generation Xbox will come in two very different models.

The first is the console we're all expecting, providing true next-generation gaming experiences, while the other will be a more affordable unit aimed at the casual market. The latter is said to use Windows 8 as the basis of its operating system, and won't be able to run the latest triple-A titles, but will support downloadable casual games from Xbox Live.

So it will function more like a set-top box, or an Apple TV, allowing a greater number of consumers to experience the console's growing range of entertainment apps. Apparently, the next-gen Xbox will be an 'always on' device that starts up almost instantly, letting you resume your game with little downtime.
http://uk.ign.com/articles/2012/11/22/report-two-versions-of-the-next-xbox

Czyli powoli potwierdza się to, co mówiłem już kilka lat temu. Ale pewnie jeszcze trochę poczekamy nim wszystko się dokładnie wyjaśni.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1455 dnia: Listopada 23, 2012, 15:55:11 pm »
Czyli widzę że MS stawia na podpuchy pod znanymi markami. Win8 jako normalny system i win8rt czyli zabawka zerową funkcjonalnością. True xbox jako normalna konsola do gier i Lajt Xbox który będzie konkurować z gównami typu apple tv czy oyua. Misterny plan.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1456 dnia: Listopada 23, 2012, 15:59:39 pm »
Będzie rage w wielu domach na gwiazdkę, jak dzieciaki pod choinkami znajdą nie to Xpudło co trzeba. Tak samo jak było rok temu z Iphone'ami.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1457 dnia: Listopada 23, 2012, 16:08:43 pm »
Imho to jest zaplanowane działanie. Dokładnie to samo co gówniane smarftony samsunga jadące na marce topowych modeli z linii galaxy S.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1458 dnia: Listopada 23, 2012, 16:12:52 pm »
Xbox tv i gierki a la tablet. Do tego pewnie Kinect... wcześniej była mowa o jakimś możliwym upgrade jak na PC??

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1459 dnia: Listopada 23, 2012, 16:14:13 pm »
Imho to jest zaplanowane działanie.
No przecież, że nie przypadkowe.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1461 dnia: Listopada 25, 2012, 19:14:37 pm »
Według mnie jeśli Sony wypuści PS4 przed nowym X'em, to popełni ogromny błąd. M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony, a jak wiadomo wszyscy którzy czekają na nową generacją, chcą mieć najmocniejszy sprzęt. Tylko mi tutaj teraz nie piszcie, że grafika to mało ważna rzecz i moc konsoli nie ma znaczenia (i tak zaraz któryś to pod spodem napisze). Wszyscy chcą zajebistej fizyki w grach, 60 klatek i 1080p. Ja np. chcę w wyścigach 24 auta na torze, mnóstwo efektów cząstkowych i ultra płynność. Słaby sprzęt tego nie zagwarantuje. W takich przypadkach moc obliczeniowe = fun z gry, bo im więcej aut, więcej akcji na torze, tym lepsza grywalność.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1462 dnia: Listopada 25, 2012, 19:21:30 pm »
PS3 wyszło rok po x360 i jakoś tej przewagi, kosmicznej mocy obliczeniowej i gier w 120fps nie widzę. :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1463 dnia: Listopada 25, 2012, 19:31:50 pm »
Każdy normalny, kto grał w Unchartedy widzi przewagę. :troll:
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2012, 19:45:57 pm wysłana przez BoBaN »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1464 dnia: Listopada 25, 2012, 20:43:35 pm »
Według mnie jeśli Sony wypuści PS4 przed nowym X'em, to popełni ogromny błąd. M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony, a jak wiadomo wszyscy którzy czekają na nową generacją, chcą mieć najmocniejszy sprzęt. Tylko mi tutaj teraz nie piszcie, że grafika to mało ważna rzecz i moc konsoli nie ma znaczenia (i tak zaraz któryś to pod spodem napisze). Wszyscy chcą zajebistej fizyki w grach, 60 klatek i 1080p. Ja np. chcę w wyścigach 24 auta na torze, mnóstwo efektów cząstkowych i ultra płynność. Słaby sprzęt tego nie zagwarantuje. W takich przypadkach moc obliczeniowe = fun z gry, bo im więcej aut, więcej akcji na torze, tym lepsza grywalność.
Obydwie konsole i tak powinny wyjść w odstępie kilku miesięcy (max roku), więc większe znaczenie będzie miała strategia opracowana przez firmę, niż czas, w którym dana konsola wyjdzie (wybrać cenę, czy jakość?). W ostatnich latach Sony bardzo mocno stawiało na technologiczną przewagę i najprawdopodobniej i tym razem zaserwuje najmocniejszy sprzęt na rynku (przynajmniej potencjalnie). Choć oczywiście porażka Vity z pewnością też dała Sony do myślenia. No, ale to jest jednak zupełnie inny segment rynku.

Najprawdopodobniej i tak obydwie konsole będą zbliżone parametrami i obejdzie się bez kolosalnych różnic w grafice. Ogólnie rzecz biorąc, najmocniejszą platformą do grania i tak pozostanie PC.

Poczekamy, zobaczymy. W przyszłym roku powinniśmy doczekać się premiery systemów nowej generacji, a większość tajemnic zostanie pewnie odkryta dopiero na E3.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1465 dnia: Listopada 25, 2012, 22:17:28 pm »
Jednak nie zdziwiłbym się, jakbyśmy o ps4 dowiedzieli się wcześniej

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1466 dnia: Listopada 25, 2012, 22:26:16 pm »
PS3 wyszło rok po x360 i jakoś tej przewagi, kosmicznej mocy obliczeniowej i gier w 120fps nie widzę. :troll:
Są gry co chodzą w 120 klatkach. Z tego co kojarzę to część gier 3D działa w 120 klatkach, po 60 na każde oko.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1467 dnia: Listopada 25, 2012, 22:51:35 pm »
M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony
Po wii i wszystkich iSprzętach chyba już nikt nie ma złudzeń że specyfikacja konsoli to coś co sprzedaje produkt. Zrobią kinekta 2 w standardzie a bebechy zbudują tak żeby obsłużył UbrealEngine 4 w większością bajerów i w 1080p. Co akurat i tak będzie wymagało dosyć mocnej maszynki, wiiu cannot into space. Podobnie pewnie będzie z flakami ps4. Ta firma nie jest tak głupia żeby popełniać trzeci raz ten sam błąd, a już na pewno nie w ich obecnej kondycji finansowej.
Najmocniejszy sprzęt tej generacji sprzedał się najsłabiej a najsłabszy najlepiej. Gierki i bajerki a nie bebechy.

Pisze ci że pod względem biznesowym moc i grafika nie mają już znaczenia.

« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2012, 22:57:53 pm wysłana przez monio4 »

Jacek84

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1468 dnia: Listopada 25, 2012, 23:09:11 pm »
M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony
Po wii i wszystkich iSprzętach chyba już nikt nie ma złudzeń że specyfikacja konsoli to coś co sprzedaje produkt. Zrobią kinekta 2 w standardzie a bebechy zbudują tak żeby obsłużył UbrealEngine 4 w większością bajerów i w 1080p. Co akurat i tak będzie wymagało dosyć mocnej maszynki, wiiu cannot into space. Podobnie pewnie będzie z flakami ps4. Ta firma nie jest tak głupia żeby popełniać trzeci raz ten sam błąd, a już na pewno nie w ich obecnej kondycji finansowej.
Najmocniejszy sprzęt tej generacji sprzedał się najsłabiej a najsłabszy najlepiej. Gierki i bajerki a nie bebechy.

Pisze ci że pod względem biznesowym moc i grafika nie mają już znaczenia.


Monio jestem z Ciebie dumny, bo napisałeś coś co ma ręce i nogi.


KEEP UP THE GOOD WORK!

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1469 dnia: Listopada 25, 2012, 23:24:32 pm »
Sorry, najebany jestem.

Jacek84

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1470 dnia: Listopada 25, 2012, 23:35:20 pm »
Ja też, wszystko w porządku.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1471 dnia: Listopada 26, 2012, 01:04:41 am »
Ja tez, bylem poznac swoich sasiadow.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1472 dnia: Listopada 26, 2012, 01:20:20 am »
Według mnie jeśli Sony wypuści PS4 przed nowym X'em, to popełni ogromny błąd. M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony, a jak wiadomo wszyscy którzy czekają na nową generacją, chcą mieć najmocniejszy sprzęt. Tylko mi tutaj teraz nie piszcie, że grafika to mało ważna rzecz i moc konsoli nie ma znaczenia (i tak zaraz któryś to pod spodem napisze). Wszyscy chcą zajebistej fizyki w grach, 60 klatek i 1080p. Ja np. chcę w wyścigach 24 auta na torze, mnóstwo efektów cząstkowych i ultra płynność. Słaby sprzęt tego nie zagwarantuje. W takich przypadkach moc obliczeniowe = fun z gry, bo im więcej aut, więcej akcji na torze, tym lepsza grywalność.

Nic nikogo nie zdeklasuje, części do PS4 i X720 są już zapewne dawno zaklepane a skoro są to OEMy będą miały podobne parametry. Teraz liczy się tylko ekosystem. Co do 60FPS i 1080p - zapomnij. Dostaniesz 1080p i 30FPS.

Są gry co chodzą w 120 klatkach. Z tego co kojarzę to część gier 3D działa w 120 klatkach, po 60 na każde oko.

Nie, 3D automatycznie właśnie zbija FPSy do 30, po 30 na każd oko.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1473 dnia: Listopada 26, 2012, 01:28:21 am »
Jednak nie zdziwiłbym się, jakbyśmy o ps4 dowiedzieli się wcześniej
Rzeczywiście z Ms to nie wiadomo, ale Sony raczej odkryje część kart przed E3 (tak przynajmniej zrobili z Vitą). Jednak najprawdopodobniej dopiero na E3 doczekamy się porządnej prezentacji sprzętu i pierwszych gier.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1474 dnia: Listopada 26, 2012, 08:23:44 am »
Jeśli chcą być pierwsi, to muszą zrobić maszynkę, która uciągnie właśnie poziom z prezentacji Square-Enix, UE4. Nie mają wyboru, słabszy sprzęt nie będzie miał racji bytu. Nintendo zdobyło sobie masę casualowych fanów, więc mogą teraz wypuszczać słaby sprzęt bo i tak się sprzeda, dla różnych pierdół i Mario i Zeldy.

Patrząc na Sony, czuję, że główne marki się wypaliły. GOW, Uncharted, Killzone. Muszą wymyślić nowe IP, które powali, na początek oprawą i klimatem.  Do tego kilka next genowych killerów-kontynuacji (Killzone 2, GOW3 na PS3), Gran Turismo 6, God Of War 4, które wypalą nam gałki oczne, w przypadku GOW4 powalająca fabuła na miarę trylogii też nie zaszkodzi ;) Dobrze by było zobaczyć powrót ekskluzywności tytułów third-party, jak kiedyś FF. Wtedy bym powiedział, że Playstation wystartowało z grubej rury.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1475 dnia: Listopada 26, 2012, 18:05:12 pm »
M$ wtedy zdeklasuje specyfikacją konsolę Sony
Po wii i wszystkich iSprzętach chyba już nikt nie ma złudzeń że specyfikacja konsoli to coś co sprzedaje produkt. Zrobią kinekta 2 w standardzie a bebechy zbudują tak żeby obsłużył UbrealEngine 4 w większością bajerów i w 1080p. Co akurat i tak będzie wymagało dosyć mocnej maszynki, wiiu cannot into space. Podobnie pewnie będzie z flakami ps4. Ta firma nie jest tak głupia żeby popełniać trzeci raz ten sam błąd, a już na pewno nie w ich obecnej kondycji finansowej.
Najmocniejszy sprzęt tej generacji sprzedał się najsłabiej a najsłabszy najlepiej. Gierki i bajerki a nie bebechy.

Pisze ci że pod względem biznesowym moc i grafika nie mają już znaczenia.



No, jest jeden problem. Ja nie mówię o dałnach grających na pseudokonsolach, tylko o prawdziwych graczach używających nowoczesnego sprzętu. :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1476 dnia: Listopada 26, 2012, 18:09:40 pm »
No, jest jeden problem. Ja nie mówię o dałnach grających na pseudokonsolach, tylko o prawdziwych graczach używających nowoczesnego sprzętu. :troll:

dałny grający na pseudokonsolach = PROFIT

i tu jest haczyk.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1477 dnia: Listopada 26, 2012, 18:11:19 pm »
Przecież jaja sobie robię.

Tak serio, to mam nadzieję, że Sony i M$ jednak nie pójdą drogą N i dostaniemy sprzęty mocno dopakowane. Liczę na to 1080p i 60 klatek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1478 dnia: Listopada 26, 2012, 18:13:03 pm »
Cytat: Piter_neo w Wczoraj o 22:26:16
    Są gry co chodzą w 120 klatkach. Z tego co kojarzę to część gier 3D działa w 120 klatkach, po 60 na każde oko.
Nie, 3D automatycznie właśnie zbija FPSy do 30, po 30 na każd oko.

Super StarDust HD 3D - 720p@120fps
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1479 dnia: Listopada 26, 2012, 18:14:23 pm »
No to faktycznie. Obietnice zostały spełnione  :lol: