Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 563667 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2840 dnia: Sierpnia 04, 2014, 16:27:00 pm »
Ciekawe, na tym forum kultura osobista nigdy nie była egzekwowana i każdy użytkownik ma trochę na sumieniu. Taka konwencja. A tu proszę jakie oburzenie.

A wracając do tematu - jak rozumiem forma jest ważniejsza od treści?

Dobra cenzuruję, miałem na myśli "Zastanów się"

Nie przesadzajmy. Sam lubię czasem przekląć na tym forum, ale tu chodzi o zwykły szacunek do czyjejś wypowiedzi. Już pomijam fakt, że TLOU wywołuje wyjątkowy ból dupy nigdy wcześniej niespotykany tutaj. Bo nawet w temacie Forza vs Gran Turismo ataki nie następowały TAK szybko.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2841 dnia: Sierpnia 04, 2014, 16:36:02 pm »
TLOU wywołuje wyjątkowy ból dupy nigdy wcześniej niespotykany tutaj
To u mnie przejaw tej zbiorowej histerii, skutkiem której jest to najbardziej utytułowana gra w dziejach branży. Wiem, że się powtarzam, ale zdobyła też tytuł "Film roku" magazynu Empire.

Ale ty nie grałeś, nie twój klimat i uważasz, że treść wypowiedzi Castora się trzyma, a treść mojej odpowiedz to "ból dupy".

"Zastanów się"

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2842 dnia: Sierpnia 04, 2014, 18:25:52 pm »
To u mnie przejaw tej zbiorowej histerii, skutkiem której jest to najbardziej utytułowana gra w dziejach branży. Wiem, że się powtarzam, ale zdobyła też tytuł "Film roku" magazynu Empire.

Ale ty nie grałeś, nie twój klimat i uważasz, że treść wypowiedzi Castora się trzyma, a treść mojej odpowiedz to "ból dupy".

"Zastanów się"

1. 'Najbardziej utytułowna gra w dziejach branży' za wiele nie mówi - owa branża ma poważne problemy z rzetelnością i obiektywną oceną.

2. Tytuł 'Filmu roku' jest potwierdzeniem tego co mi się w grach (w tym w TLoU) nie podoba. To ma być GRA, a nie FILM.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2843 dnia: Sierpnia 04, 2014, 18:36:16 pm »
To u mnie przejaw tej zbiorowej histerii, skutkiem której jest to najbardziej utytułowana gra w dziejach branży. Wiem, że się powtarzam, ale zdobyła też tytuł "Film roku" magazynu Empire.

Ale ty nie grałeś, nie twój klimat i uważasz, że treść wypowiedzi Castora się trzyma, a treść mojej odpowiedz to "ból dupy".

"Zastanów się"

Dlatego powstrzymuje się przed oceną gry. Nie piszę, że jest do bani, czy nie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2844 dnia: Sierpnia 04, 2014, 18:36:17 pm »
2. Tytuł 'Filmu roku' jest potwierdzeniem tego co mi się w grach (w tym w TLoU) nie podoba. To ma być GRA, a nie FILM.

No my tu rozmawiamy o TLoU, które definitywnie jest grą. Może Tobie się rozchodzi o Beyond?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2845 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:09:14 pm »
To u mnie przejaw tej zbiorowej histerii, skutkiem której jest to najbardziej utytułowana gra w dziejach branży. Wiem, że się powtarzam, ale zdobyła też tytuł "Film roku" magazynu Empire.

Ale ty nie grałeś, nie twój klimat i uważasz, że treść wypowiedzi Castora się trzyma, a treść mojej odpowiedz to "ból dupy".

"Zastanów się"

Dlatego powstrzymuje się przed oceną gry. Nie piszę, że jest do bani, czy nie.
Widzisz, a Castor nie grał i się nie powstrzymuje.

Tytuł 'Filmu roku' jest potwierdzeniem tego co mi się w grach (w tym w TLoU) nie podoba. To ma być GRA, a nie FILM.
To jest gra i to doskonała, rozbudowana, długa i bardzo grywalna. A że przy okazji jeden z najbardziej renomowanych magazynów filmowych na świecie uznał, że ma scenariusz, reżyserię, udźwiękowienie, grę aktorską na najwyższym poziomie, to nie może przecież być wadą.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2846 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:22:41 pm »
Castor jest z gafa, gracz pecetowy i uwielbia kochających się facetów=trzy razy lepszejszy od was. Jedyne co możecie to go ugłaskać.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2847 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:26:12 pm »
Ale czy Castor naprawdę nie grał? Z jednej strony wiadomo każdy ma prawo do własnej opinii, ale jak ktoś powie coś złego na GTAV albo RDR to nóż mi się w kieszeni "rostfiera".
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2848 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:30:48 pm »
Jeżeli Castor nie grał, to faktycznie komentarz z dupy.

Jeżeli grał i mu się gra nie spodobała to jak dla mnie ma prawo do krytyki tytułu.

A ja chyba będę musiał zakombinować i zagrać w to, bo nie rozumiem o co tyle hałasu :P :lol: Na trailerach i promocyjnych akcjach gra mnie nie przekonała do zakupu. Po prostu za bardzo mi się kojarzy z nudnymi grami/filmami o Zombie (tak już pisaliście, że to nie są Zombie, ale zachowują się jak Zombie :P )

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2849 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:33:10 pm »
Jeżeli Castor nie grał, to faktycznie komentarz z dupy.

Jeżeli grał i mu się gra nie spodobała to jak dla mnie ma prawo do krytyki tytułu.

A ja chyba będę musiał zakombinować i zagrać w to, bo nie rozumiem o co tyle hałasu :P :lol: Na trailerach i promocyjnych akcjach gra mnie nie przekonała do zakupu. Po prostu za bardzo mi się kojarzy z nudnymi grami/filmami o Zombie (tak już pisaliście, że to nie są Zombie, ale zachowują się jak Zombie :P )

W przeciwieństwie do innych gier o zombie, w TLoU masz całkiem realną wizję świata i ludzkich zachowań po takiej apokalipsie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2850 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:38:43 pm »
W przeciwieństwie do innych gier o zombie, w TLoU masz całkiem realną wizję świata i ludzkich zachowań po takiej apokalipsie.

Wiem, ale mam wyjątkowy wstręt do zombie-apokalipsy. Po prostu temat jest dla mnie wyeksploatowany do zarzygania ;) I co najgorsze dalej jest eksploatowany do przesady.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2851 dnia: Sierpnia 04, 2014, 19:42:05 pm »
Ja jakoś tak za miesiąc biorę z PS4 i zobaczymy co to warte. Cudów jak od R* się nie spodziewam, ale liczę że to taki trochę Silent Hill tej generacji.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2852 dnia: Sierpnia 04, 2014, 20:22:55 pm »
Uwielbiam GTA V i jest to pewnie tytuł bardziej "równy", niż TLoU tzn. absolutnie wszystko jest na bardzo wysokim poziomie, do tego Rockstar wreszcie wydobył się z klątwy ciążącej na wszystkich grach z tej serii tj. powtarzalności i nudy.
Ale całościowo TLoU oceniam wyżej z uwagi na przesunięcie granic opowiadania historii za pomocą medium jakim są gry komputerowe. Po prostu nie czuć sztuczności, umowności, podawania historii łopatą. Rozwój fabuły jest przemyślany, jest milion niuansów, niedopowiedzeń. Wystarczy po skończeniu gry obejrzeć na YT materiały pokazujące jak nagrywano finał Prologu. Neil Druckman niczego nie pozostawił przypadkowi, wiedział co chce osiągnąć, wiedział jak wycisnąć z drugoligowych przecież aktorów warsztat na najwyższym poziomie. W wielu aspektach jest to nowa jakość.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2853 dnia: Sierpnia 04, 2014, 20:27:46 pm »
A co jest nierównego w TLOU?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2854 dnia: Sierpnia 04, 2014, 20:31:10 pm »
Wystarczy po skończeniu gry obejrzeć na YT materiały pokazujące jak nagrywano finał Prologu
Mógłbym poprosić jakiś link?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2855 dnia: Sierpnia 04, 2014, 20:38:40 pm »
A co jest nierównego w TLOU?
Wspomniane wcześniej małe problemy z AI, miejscami grafika... Co nie powinno przysłaniać obrazu genialnej całości.

Wystarczy po skończeniu gry obejrzeć na YT materiały pokazujące jak nagrywano finał Prologu
Mógłbym poprosić jakiś link?

Materiały te były dostępne dla osób, które wykupiły bodajże season pass. Powinny być tu


Ja chyba zgarnąłem stąd
http://thepiratebay.se/torrent/8611796/The_Making_Of_The_Last_of_Us-Grounded-1080p-H.264.mp4_TB18

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2856 dnia: Sierpnia 05, 2014, 02:15:14 am »
Szymku dobrze prawi, polac mu :angel:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2857 dnia: Marca 03, 2015, 09:12:30 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2858 dnia: Marca 03, 2015, 09:40:01 am »
Nikt poważny nie chce na tym gier robić.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2859 dnia: Marca 03, 2015, 09:53:51 am »
Nie wiem, prędzej Zielarz by coś pewno powiedział na ten temat. Ale myślę że coś tam ciekawego na tym wyjdzie w 4 kwartale.
Btw UE4 teraz za darmo bez abo, więc indyki na bank na tym będą

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2860 dnia: Marca 03, 2015, 10:12:15 am »
Może i będą, ale ta pokazówka to jakaś żałość. Praktycznie tylko Batman robi, reszta to jakieś pierdoły co na flashu by mogły wyjść. Już nie mówiąc o pokazówkach:

Paris Apartment, Berlin Flat? :lol: Takim niegrywalnym gównem się chwalić, błagam :lol: To już ja zrobiłem durną mapkę do Quake 2 z 1997 roku i też "wygląda", a chociaż da się na niej grać :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nic dziwnego, że ratują sie rozdając UE4 za darmo - porobią ludzie indyki na to i się silnika nauczą, to potem duże firmy zdecydują się na UE4, bo wszyscy będą mieć obcykany silnik perfekt...

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2861 dnia: Marca 03, 2015, 12:44:57 pm »
Huh. Propsy Master za mapkę do Q2. Jak na ten silnik to całkiem nieźle to wygląda ;) Mogła to być oficjalna mapka do Counter Strike'a ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2862 dnia: Marca 03, 2015, 12:50:28 pm »
Cytuj
Może i będą, ale ta pokazówka to jakaś żałość. Praktycznie tylko Batman robi
A do tego nowy batman nie jest na ue 4 :] zresztą kilka innych gierek z tego filmiku to dalej ue3  a nie ue4.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2863 dnia: Marca 03, 2015, 12:51:35 pm »
Na tym filmiku Bioshock Infinite mnie rozbawił ;) Trochę lipa reklamować grę sprzed paru lat :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2864 dnia: Marca 03, 2015, 13:43:40 pm »
Unreal nie jest wcale taki zły, tylko mam wrażenie, że Epic w tej generacji za długo z nim się grzebie. Nie ma tytułu, który pokazałby na co stać silnik. Wydaje mimsię, że sporo ludzi na razie się wstrzymuje i bada teren. U nas było podobnie i nawet zamiast UE4 zastanawiali się nad 3,5.

Duże studia skupiają się cześciej na własnych silnikach, bo to im się bardziej opłaca. UE4 jest niezłym rozwiązaniem dla indyków (poza Unity to tak naprawdę jedyne wyjście), ale te raczej nie stworzą na tym benchmarków graficznych.

Myślę, że sytuacja będzie się rozwijać, ale na razie to jakoś niewiele tych gier, a Epic zapowiadał chyba ponad setkę. Pewnie same indyki i pojedyncze wyjątki.

Z drugiej strony jedna większ gra może na to wyjdzie, ale na razie więcej nie powiem ;).
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2015, 13:46:26 pm wysłana przez Zielarz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2865 dnia: Marca 03, 2015, 17:10:57 pm »
Girsy na XO.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2866 dnia: Marca 04, 2015, 08:43:58 am »

Z drugiej strony jedna większ gra może na to wyjdzie, ale na razie więcej nie powiem ;).
Mówiłem  ;)
To chociaż powiedz jaki to gatunek gry będzie :>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2867 dnia: Marca 05, 2015, 00:39:15 am »
Byłem właśnie na prezentacji dwóch gości na temat wirtualnych postaci. Jeden z nich pracował przezlataprzy filmach, od 8 lat robi przy grach w Sony. W zasadzie pomagał przy tworzeniu postaci, moków, itp. przy większości gier Sony (Uncharted 2, 3, Socom 4, The Last of Us, GoW'y, ostatnio The Order). To co robią do Uncharted 4 wyglądało świetnie, jeszcze lepiej niż The Order. Nie mógł pokazać za wiele, ale mimik Drake'a niszczy wszystko co do tej pory było. Samych blend shape'ów mają tak 4-6 razy więcej niż w produkcji RaD. Co było jeszcze lepsze, to prezentacja techu, który obecnie nie ma zastosowania w grach, ale chcą to jakoś wykorzystać. Postać fizycznie zbudowana ze szkieletu, mięśni, nerwów, naczyń krwionośnych, gdzie mimika opiera się na tych właśnie mięśniach, a nie wyrzeźbionych i wypieczonych zmarszczkach. Do tego cały system nerwowy, oddziaływanie bodźców, powiązania - takie AI, które uczy się i wszystko po to, aby oddać jeszcze bardziej realizm postaci.

Sony gromadzi właśnie takich ludzi - za wiele o nich nie słyszysz, nie widzisz podczas wywiadów czy making of'ów, ale ich robota popycha wszystko do przodu. Sam nie wiedziałem, ża takich dwóch pracuje dla Sony (w zeszłym roku był inny, ale on współpracuje także z 3rd party).

Marins

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2868 dnia: Marca 05, 2015, 00:56:34 am »
The last of Us 2 dawać mi to.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2869 dnia: Marca 05, 2015, 07:10:08 am »
Co było jeszcze lepsze, to prezentacja techu, który obecnie nie ma zastosowania w grach, ale chcą to jakoś wykorzystać. Postać fizycznie zbudowana ze szkieletu, mięśni, nerwów, naczyń krwionośnych, gdzie mimika opiera się na tych właśnie mięśniach, a nie wyrzeźbionych i wypieczonych zmarszczkach. Do tego cały system nerwowy, oddziaływanie bodźców, powiązania - takie AI, które uczy się i wszystko po to, aby oddać jeszcze bardziej realizm postaci.


Widzisz realne zastosowanie dla takiej technologii? Takie rzeczy muszą być cholernie zasobożerne, nie?
Fryty tyty dotknij pyty

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2870 dnia: Marca 05, 2015, 07:27:42 am »
Gość, który tym się zajmuje prowadzi mały zespół, chyba na uniwersytecie. Wcześniej pracował w Weta Digital m.in. przy Władcy Pierścieni. Na chwilę obecną ciężko powiedzieć coś o zastosowaniu w grach. Pomijam już zasobożerność (dema chodziły na Mac Book'u), takie rozwiązania pasują raczej do postaci z AI, projektów typu Milo z Kinecta. Cześć tego na pewno można użyć (mięśnie, tkanki), z resztą sam jakiś czas temu myślałem, że powoli zbliżamy się do takiego momentu, iż staje się to następnym krokiem. System nerwowy (dla mnie to był kosmos) czy dokładne odwzorowanie mózgu pasuje mi do zaludnienia gier rpg, mmo, czy próby zaoszczędzenia czasu. Jest w tym jednak pewna losowość, ale można na to mieć wpływ. Na pewno stwarza to nowe możliwości, a kto wie, co po drodze jeszcze z tego wyjdzie. Fajnie, że czuwa nad tym ktoś, kto jest ścisłe związany ze światem gier. Kolaboracja tych dwóch panów może przynieść ciekawe efekty.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2871 dnia: Marca 05, 2015, 08:39:03 am »
Tak, efekty typu: mięśnie, tkanki w CoD 17 dla prowadzonej przez gracza postaci.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2872 dnia: Marca 05, 2015, 12:24:17 pm »
To dokładne odwzorowanie mózgu wydaję się strasznym kitem. Chociaż nie wiem na czym to polega...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2873 dnia: Marca 05, 2015, 15:02:23 pm »
Też podchodzę do tego wirtualnego mózgu sceptycznie. Kiedyś Penrose pisał, że w ogolę prawdziwa SI jest niealgorytmiczna i na normalnych komputerach jest niemożliwa.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2874 dnia: Marca 05, 2015, 16:13:27 pm »
Tu chodzi przede wszystkim o to jak zmienia się twarz reagując na bodźce z zewnątrz oraz wewnątrz. Nie wymaga to skryptowania, po prostu wrzucasz postać i jesteś z nią w "kontakcie". Oczywiście, że gdzieś w tym wszystkim wydajej się to przekombinowane, ale też miało sporo sensu. Twarze wypadały bardzo naturalnie tak jak ich reakcje. Widać jednak, że jeszcze trochę przed nimi, w ciągu roku mogą pokazać coś więcej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2875 dnia: Marca 05, 2015, 22:08:05 pm »
Tu chodzi przede wszystkim o to jak zmienia się twarz reagując na bodźce z zewnątrz oraz wewnątrz. Nie wymaga to skryptowania, po prostu wrzucasz postać i jesteś z nią w "kontakcie". Oczywiście, że gdzieś w tym wszystkim wydajej się to przekombinowane, ale też miało sporo sensu. Twarze wypadały bardzo naturalnie tak jak ich reakcje. Widać jednak, że jeszcze trochę przed nimi, w ciągu roku mogą pokazać coś więcej.

Jak możesz być w kontakcie z postacią, grając za pomocą pada? To nie ma sensu przy obecnej technologii, bo przecież gry wideo, zachowanie postaci to zbiór odgórnie ustalonych animacji odpalanych po naciśnięciu przycisku. Do scenek to może i im się przyda, bo nie będą musieli robić wszystkiego ręcznie, tylko im ten system sam wszystko przeliczy, chociaż takie rzeczy to chyba właśnie już w U4 mają.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2876 dnia: Marca 05, 2015, 22:31:35 pm »
To dokładne odwzorowanie mózgu wydaję się strasznym kitem. Chociaż nie wiem na czym to polega...
Współcześnie się nad tym pracuje w dużych ośrodkach badawczych, tyle że z tego, co czytałem, to do tej pory największym sukcesem okazało się odwzorowanie mózgu bodajże myszy na jakimś superkomputerze, choć i tak pewnie chodzi tylko o ilość wykonywanych naraz obliczeń i tego typu statystyk, zatem tylko o coś w rodzaju teoretycznej reprezentacji mózgu.

Imo wydaje się możliwe, by w sztucznym świecie odwzorować postać z mózgiem w rodzaju ludzkiego. Przede wszystkim jednak trzeba dokładnie poznać, jak mózg ludzki funkcjonuje, a do tego jeszcze dość daleka droga. Nie mówiąc już o problemach etycznych itd.

Natomiast jakieś proste algorytmy imitujące działanie ludzkiego mózgu pewnie da się wprowadzić w najbliższej przyszłości w grach, jeśli będą ku temu odpowiednie środki.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2877 dnia: Marca 06, 2015, 14:25:29 pm »


nic nowego nie dodano, ale kkrt pewnie sika pod siebie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2878 dnia: Marca 06, 2015, 14:32:07 pm »
EVOLVE hula na CryEngine? o_O Byłem pewien, że na Source o_O ?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #2879 dnia: Marca 06, 2015, 14:46:12 pm »
nie no source to przestarzała kupa. Tylko na xboxy mogą jeszcze coś robić na tym silniku :troll:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2015, 14:50:26 pm wysłana przez Wulfen »