Autor Wątek: Kingdoms of Amalur: Reckoning  (Przeczytany 21351 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Kingdoms of Amalur: Reckoning
« dnia: Lipca 13, 2011, 19:59:56 pm »
Reckoning jest to gra dla pojedynczego gracza z gatunku open world RPG nad ktorym czuwa nie byle jaka ekipa. Ken Rolston, lead designer takich gier jak Morrowind czy Oblivion czuwa nad cala gra, swiat zostal stworzony przez R.A. Salvatore, wiec mozemy spodziewac sie najlepszego. Wszystko to zostalo przywrocone do zycia przez Todda McFarlane i udzwiekowione przez Granta Kirkhope. Gra ma ukazac sie na Xbox360, PS3 i PC w 2012 roku, blizej okreslonej daty narazie brak. Jest juz masa materialow, wywiadow, screenow etc. i z tego co widzialem do tej pory jestem cholernie zadowolony, jest to gra na ktora od zawsze czekalem. Z reszta obejzcie sobie materialy wideo i zobaczcie sami, design, uzbrojenie, wyglad postaci czy tez swiata, system, walka wszystko to az krzyczy wysoka jakosc. Ja sie jaram jak dziecko, Reckoning dla mnie z miejsca staje sie najbardziej oczekiwana gra.
















KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 15, 2011, 11:56:03 am »
Grafika i design to akurat bardzo slabe punkty tej gry, cala reszta za to zapowiada sie genialnie, dla mnie to must have, no i na mmo tez juz sie doczekac nei moge.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 17, 2011, 06:47:56 am »
Czy ja wiem, design to akurat kwestia gustu, mnie on odpowiada i bardzo sie podoba, taki troche bajkowo komiksowy, choc nie kazdemu musi. Grafa tez nie jest zla, na tle innych konsolowych rpg wypada calkiem niezle a to, ze jest bardzo kolorowo wcale mi nie przeszkadza :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 17, 2011, 07:08:36 am wysłana przez _ReD_ »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 17, 2011, 09:56:47 am »
Mnie na razie gierka niespecjalnie przekonuje. Poczekam z opinią na pierwsze oceny i recenzje.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 17, 2011, 17:34:25 pm »
Troche screenow...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)




KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 17, 2012, 23:31:26 pm »
Demko dzisiaj wyszlo na PC/XBL/PSN, a tu zadnego news'a ;\

Gra jest przezajebista, choc przynajmniej na PC demko to dosc stary build i ma nadal troche bug'ow, glownie graficznych. System walki jest ala god of war, loot to cos pod diablo, a swiat i gameplay pod Elder Scrolls. Jesli ktos kiedys chcial hybryde Elder Scrolls z systemem walki z gier akcji, to to wymarzona gra dla niego.
Potem wrzuce moj gameplay z i screeny, narazie sie uploaduja.

nakimushi

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 17, 2012, 23:40:47 pm »
czytalem troche ze ponoc demo daje rade / sprawdze pozniej jak sie sciagnie szybko ... 2500MB  :-?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 17, 2012, 23:53:29 pm »
Demko dzisiaj wyszlo na PC/XBL/PSN, a tu zadnego news'a ;\

Gra jest przezajebista, choc przynajmniej na PC demko to dosc stary build i ma nadal troche bug'ow, glownie graficznych. System walki jest ala god of war, loot to cos pod diablo, a swiat i gameplay pod Elder Scrolls. Jesli ktos kiedys chcial hybryde Elder Scrolls z systemem walki z gier akcji, to to wymarzona gra dla niego.
Potem wrzuce moj gameplay z i screeny, narazie sie uploaduja.

Wpis, system walki naprawde daje rade, swietnie mozna laczyc walke wrecz z magia i bronia dystansowa. Do tego grafa jest naprawde niezla, na pewno lepsza niz sie spodziewalem, od razu na mysl przychodzi Fable. Ja po demie jaram sie jeszcze bardziej i jak dla mnie pozycja obowiazkowa, biore w dniu premiery.

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 18, 2012, 00:13:03 am »
od razu na mysl przychodzi Fable. Ja po demie jaram sie jeszcze bardziej i jak dla mnie pozycja obowiazkowa, biore w dniu premiery.

No właśnie to mnie trochę odrzuca, bo właśnie mi się kojarzy z Fable, którego osobiście nie trawię... :/

Co prawda w demko jeszcze nie grałem, ale jak przeczytałem, że system walki jest jak w God Of War to się trochę zajarałem. Oby tylko klimat był fajny, a nie jak w wyżej wymienionym Fable :/

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 18, 2012, 00:15:12 am »
Nie martw sie Mrocz, KoA poza stylem grafiki nie wiele ma z Fable wspolnego, ba, Rackoning jest tym, czym Fable byc powinno ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 18, 2012, 01:21:05 am »
Gameplay




====

Screeny:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Reszta: http://imgur.com/a/2uAk4#0

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 18, 2012, 13:09:26 pm »
Gameplay




WOW

Podoba mi się, tylko ta cukierkowa grafika trochę nie pasuje, wolałbym coś w mroczniejszym klimacie :P Ale demo zdecydowanie ściągnę i jak mi się spodoba to pewnie kupie :) Brakuje takich dobrych klimatycznych Fantasy RPG z fajnym systemem walki :) A po Skyrim mam trochę głoda na takie gry :P

PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 18, 2012, 13:19:32 pm »
PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?
45 czy tam 50 minut. Sporo czasu by testnac gre i mozna je przejsc ponownie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 18, 2012, 13:22:45 pm »
PS. Jest jakiś limit czasowy na to demko na PSN?
45 czy tam 50 minut. Sporo czasu by testnac gre i mozna je przejsc ponownie.

Chodziło mi bardziej o limit czasowy by ściągnąć to demko :) Coś jak demko Need For Speed'a gdzie czas na ściągnięcie tego dema był do połowy listopada :)

PS. Ktoś ma jakieś informacje dokładniejsze o tym tytule? Jakiś tryb multi czy też jego brak? Nie ukrywam szukam jakiejś fajnej gry fantasy z trybem Coop dla mnie i kumpla więc może tam jest coś takiego :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 18, 2012, 13:51:08 pm »
Brak multi, a o limicie na demko nie slyszalem.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 18, 2012, 14:58:54 pm »
Na jakim PSN to demo jest ? u siebie nie mam ;/ rozumiem że na USA ?

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 18, 2012, 23:32:52 pm »
Jest już na Polskim PSN.

Gierka jest świetna :) Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable, ale sama gra mega grywalna i wciągająca. Odpaliłem z zamiarem sprawdzenia na 15 minut a straciłem rachubę czasu :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 19, 2012, 00:56:03 am »
Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable,
Powiem szczerze, ze jak normalnie nie znosze tego typu "art style'u", to tutaj jakos trawie. Postaci wygladaja dalej nedznie, ale otoczenie wyglada ok i npc'e wyglada calkiem fajnie, np boss z tutoriala wygladal swietnie, wolfy wygladajaca normalnie itd. Spodziewalem gorszej oprawy i bardziej wkurzajacej stylistyki, a milo sie zaskonczylem. Chociaz nadal uwazam, ze krasnale wyglada zalosnie ;p

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 19, 2012, 09:47:50 am »
Co prawda może razić cukierkowy klimat w stylu World Of Warcraft/Fable,
Powiem szczerze, ze jak normalnie nie znosze tego typu "art style'u", to tutaj jakos trawie. Postaci wygladaja dalej nedznie, ale otoczenie wyglada ok i npc'e wyglada calkiem fajnie, np boss z tutoriala wygladal swietnie, wolfy wygladajaca normalnie itd. Spodziewalem gorszej oprawy i bardziej wkurzajacej stylistyki, a milo sie zaskonczylem. Chociaz nadal uwazam, ze krasnale wyglada zalosnie ;p

No mnie trochę bardziej wkurza... Wolałbym mroczniejszą i poważniejszą stylistykę. No ale jak widziałem trailer pełnej wersji po zakończonym demku, to naprawdę jeszcze bardziej mi się gra spodobała :)

Sprawdziłem też kilka kombinacji w systemie walki. Naprawdę daje radę :D Super jest i to mnie przekonuje do zakupu.

Inna sprawa, technicznie na PS3 gra wypada naprawdę rewelacyjnie, zwłaszcza, że ponoć jest to wczesny build. Mam wrażenie, że gra chodzi w 60FPS, ewentualnie w naprawdę solidnych 30...

nakimushi

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 19, 2012, 16:49:14 pm »
demko naprawde fajne
chociaz nie jestem pewien czy gra jest w moim stylu
podobaja ma sie animacje przeciwnikow i walka _ glowna postac troche sztucznie biega ale juz animacja skradania bardzo fajowa
duzo rzeczy jest na plus _ swiat wyglada bardzo basniowo i graficznie gra daje rade
ja mialem wrazenie ze klatki sie gubily i troche kamera dziwnie chodzi ale ponoc to wczesna wersja gry

jestem ciekaw recenzji

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 19, 2012, 22:00:15 pm »
Nie widzę, żeby ktoś wrzucał ten trailer. Stary jest bo z Kwietnia ale mega zajebisty :D


ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 19, 2012, 22:04:57 pm »
Przed zagraniem w demko gra praktycznie w ogólne mnie nie interesowała, po zagraniu nawet jestem zainteresowany grą. Czekam na rozwój wydarzeń (do premiery, co z tego wyjdzie).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 19, 2012, 22:09:57 pm »
Da się ustawić w tym demie kamerę na "auto"? Od początku z nią walczyłem, tzn. przy nagłej zmianie kierunku biegu przez postać należy korygować kąt kamery prawą gałką, co jest nieco drażniące.
Już na samym starcie dema miałem wrażenie, że gram w Torchlight w ujęciu TPP. Podoba mi się i jak będzie po sensownej cenie, chętnie kupię i zagram.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 20, 2012, 12:59:08 pm »
Spodobało mi się demo tej gry - zaletą jest to, że jest bardzo długie i pozwala wczuć się w klimat jaki panuje w KoA.
Graficznie bardzo przypomina WoW lub Torchlight, jak Kert wspomniał. No i dużym zaskoczeniem było trzymanie w wielu miejscach 60 klatek na sekundę.
Walka prosta, ale rajcująca - jedynie wkurza mnie, że nie można często roll'a robić bądź szybko blokować ciosów.
Grę kupię na pewno, lecz nie na premierę. Stanieje to i zasili moją kolekcję. :)

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 21, 2012, 18:24:05 pm »
W końcu znalazłem czas żeby ograć demko i według mnie gra jest dosyć mocną kalką Fable II, korzystającą z silnika oraz kilku innych "dobrodziejstw" serii Dragon Age. Szczerze mówiąc był to tytuł, który kompletnie umknął mojej uwadze, więc po ograniu dema jestem całkiem miło zaskoczony.
Pomimo tego, że fragment gry w jaki nam dano zagrać to całkiem spory i dobry kawałek kodu, to niestety nie obyło się bez kilku dosyć nieprzyjemnych babolców (przynajmniej w moim przypadku). Na pracę kamery już nie będę narzekał (jednak mogło być lepiej), ale pojawiające się gliczowate artefakty graficzne tu i ówdzie raczej nie przejdą. Dodatkowo, krótko po moim przybyciu do miasteczka nagle pochrzanił się dźwięk i npcom odebrało głos :-?
Graficznie i muzycznie jest bardzo przyjemnie, a system walki całkiem ok. Fabuła też zapowiada się nie najgorzej, więc gra może okazać się całkiem dobrym tytułem.
Jak większość, najprawdopodobniej poczekam na sporą obniżkę ceny i możliwe, że gra wpadnie do czytnika podczas sezonu ogórkowego.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2012, 18:37:44 pm wysłana przez Calam »

Ogur

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 21, 2012, 19:29:37 pm »
Co robię nie tak, że nie mogę dać wojowi miecza w jedną łapę i tarczy w drugą?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 21, 2012, 19:54:00 pm »
Co robię nie tak, że nie mogę dać wojowi miecza w jedną łapę i tarczy w drugą?

Tarcza bierze się z przysłowiowej dupy jak zaczniesz blokować :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 22, 2012, 08:54:54 am »
Ewentualnie, tarczę zakładasz w Armor.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 22, 2012, 10:13:04 am »
Pograłem, kamera tragiczna, świat gry przekolorowany (poważnie, chyba na palecie kolorów nie było szarości). Takie Fable na haju. Do tego gra jest praktycznie offline MMO (drzewka talentów jak z MMO, lol). Zagram jeszcze raz, 45min i mam unlock do ME3. Tyle.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 22, 2012, 10:17:34 am »
A bonus do ME3 nie dostaje się czasem na samym początku?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 22, 2012, 10:20:06 am »
A bonus do ME3 nie dostaje się czasem na samym początku?

Jeden za odpalenie gry (ten mam, zbroja), drugi za pogranie 45min i obejrzenie filmiku kończącego demo (Chakra launcher).

Ogur

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 22, 2012, 11:13:20 am »
Ewentualnie, tarczę zakładasz w Armor.

No to mam motywację, żeby przejść demo.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 22, 2012, 11:44:33 am »
(drzewka talentów jak z MMO, lol).
A dlaczego to ma byc niby negatywna cecha?
Zreszta nie wiem co w niej ludzie widza z MMO.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2012, 11:46:36 am wysłana przez KKRT »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 22, 2012, 12:20:13 pm »
Jeśli ktoś ma zamiar kupić tę grę to niech w miarę możliwości kupi ja z innej dystrybucji niż polska. Niech chu** z EA PL poczują, że brak lokalizacji ma swoje konsekwencje w sprzedaży.

Z tego co widzę, to wersja na PC na steam jest wydawana przez producenta gry, a nie EA, więc można poczekać do promocji i kupić w normalnej cenie :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2012, 12:22:00 pm wysłana przez tytacz »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 22, 2012, 15:28:59 pm »
A dlaczego to ma byc niby negatywna cecha?
Zreszta nie wiem co w niej ludzie widza z MMO.

Negatywna cecha, ponieważ żywcem przeniesiona z MMO, nawet sam layout graficzny jest identyczny. Ogólnie gra wygląda bardzo jak WoW, tylko SP i na konsolach. Pass.

Jeśli ktoś ma zamiar kupić tę grę to niech w miarę możliwości kupi ja z innej dystrybucji niż polska. Niech chu** z EA PL poczują, że brak lokalizacji ma swoje konsekwencje w sprzedaży.

Z tego co widzę, to wersja na PC na steam jest wydawana przez producenta gry, a nie EA, więc można poczekać do promocji i kupić w normalnej cenie :)

Nie kupuję od nich nic od kiedy okłamali ludzi z edycją kolekcjonerską ME2 na PC (miała być po angielsku, była po polsku). Najśmieszniejsze jest to, że aby zmienić język potrzeba było jednej linijki w INI i pliku 1MB z wersji angielskiej. Cała wersja ENG była na płycie, tylko niedostepna.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2012, 15:30:48 pm wysłana przez Castor Krieg »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 22, 2012, 18:46:03 pm »
Negatywna cecha, ponieważ żywcem przeniesiona z MMO, nawet sam layout graficzny jest identyczny. Ogólnie gra wygląda bardzo jak WoW, tylko SP i na konsolach. Pass.
Layout nie jest identyczny i to nie pierwsza gra z takimi drzewkami. Blizzard takiego art style'u tez nie wymyslil. Gameplay i mechanika niczym nie przypomina MMO, wiec nie wiem skad Ci sie te porownania biora.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 24, 2012, 15:08:53 pm »
Jak ktos sie martwil o system walki, to nie ma naprawde powodu :)

Warto to obejrzec

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 28, 2012, 16:56:02 pm »
Bardzo fajne preview bez spoilerow od gametrailers


lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 29, 2012, 04:28:42 am »
Ściągnąłem demo i zupełnie nie widziałem do czego podchodzę. Bardzo się zdziwiłem, bo Kingdoms of Amalur to jedna wielka mieszanka Dragon Age II, Fable i The Elder Scrolls.  Nie ma w tej grze absolutnie nic nowego, czegoś co nie byłoby elementem trzech wymienionych przeze mnie gier. I o dziwo gra się całkiem przyjemnie. Główna wadą, jaką jestem w stanie wysunąć o tak później porze to brak wagi bohatera - zupełnie nie czuję sterowania. Poza tym, jestem na tak.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 29, 2012, 04:36:32 am »
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)