Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113743 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6280 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:02:45 pm »
ja nie jestem pewien czy geometria się zmienia. na pewno jest poprawiany aa i oświetlenie (wygładzanie cieni itd.).

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6281 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:06:49 pm »
AA lepsze, ale grafiki to nie zmienia na tyle zeby mówić iż gra nie wygląda świetnie. Zresztą w jakiej grze photomode nie poprawia odrobinę efektów.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6282 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:06:49 pm »
Model na bank się nie zmienia i to widać po tym Audi nawet. Uwidaczniają się nowe szczegóły które wynikają z innego oświetlenia i tyle. Nie zmienia to faktu, że DriveClub kopie zadek grafiką i nie ma co tutaj dyskutować o tym.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6283 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:11:34 pm »
Ciekawe gdyby to dotyczyło gry z xbone'a, to też by taki święty spokój był, bo to tylko aa itp., czy wielka gównoburza jak to ms kłamie :D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6284 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:18:21 pm »
Model w TT i Race jest ten sam. W Photomode jest lepsze AA, oswietlenie wynika z wyboru przeslony, czasu migawki itd. Wydaje mi sie takze ze bryla w Photomode ma wlasnie teselacje, skad wynika czasem wieksza ilosc szczegolow.

Poza tym w kazdej grze w photomode dostajemy lepszy obraz, dzieki lepszemu AA plus teselacja czy czasem podbite oswietlenie. Szkoda zasobow na marnowanie czegos czego i tak nie zauwazymy z pewnej perspektywy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6285 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:22:23 pm »
właśnie sprawdziłem na przykładzie ferrari 458. screeny brane z wyścigu w kanadzie.


polecam każdy odpalić w osobnej karcie i je przełączać. jest różnica.

zaraz sprawdzę jeszcze w time trial.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6286 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:24:30 pm »
Model w TT i Race jest ten sam. W Photomode jest lepsze AA, oswietlenie wynika z wyboru przeslony, czasu migawki itd. Wydaje mi sie takze ze bryla w Photomode ma wlasnie teselacje, skad wynika czasem wieksza ilosc szczegolow.

Poza tym w kazdej grze w photomode dostajemy lepszy obraz, dzieki lepszemu AA plus teselacja czy czasem podbite oswietlenie. Szkoda zasobow na marnowanie czegos czego i tak nie zauwazymy z pewnej perspektywy.

Model w TT i Race nie jest ten sam. Przed chwilą sprawdziłem, i w TT faktycznie jest to model z największą ilością detali, a w Race jest to nieco uboższy w polygony model, który po przejściu do Photomode zostaje zapgrejdowany do jakości takiej jak w TT.

Mimo wszystko, kudosy dla Evo się należą za to, że zrobili to tak, że praktycznie nikt się nie skapnął :D

Różnice w oświetleniu to z kolei też ciekawa sprawa, bo może być tak, że właśnie przez zmienioną geometrię światło inaczej się odbija i w inny sposób pada na elementy modelu samochodu.

Ewentualnie po prostu w Photomode i TT zastosowali oświetlenie o większej precyzji ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2015, 14:32:53 pm wysłana przez andryush »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6287 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:26:56 pm »
a teraz z time trial:


różnic, poza oświetleniem i aa, brak.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6288 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:29:19 pm »
Ok, widac roznice w detalach, ale jak dla mnie to tylko detale wnetrza i silnika, czyli cos na co nie zwracamy uwagi podczas rozgrywki (poczucie predkosci jest w tej grze wyborne). Reszta poza lepszym AA jest taka sama.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6289 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:30:16 pm »
właśnie sprawdziłem na przykładzie ferrari 458. screeny brane z wyścigu w kanadzie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
polecam każdy odpalić w osobnej karcie i je przełączać. jest różnica.

zaraz sprawdzę jeszcze w time trial.



Faktycznie, różnica jak sam ch**. :lol: Ludzie opanujcie się. Różnica to jest w wersjach GTAV na Xone i PS4, a tutaj mamy jakieś zmiany, których trzeba się mocno dopatrywać, a i tak ciężko zauważyć.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6290 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:32:39 pm »
Tak jak napisalem powyzej, nie zwracamy na to uwage podczas wyscigu, polecam zrobienie zdjecia od tylu z mniej wiecej takiej samej perspektywy jak kamera w grze, czy nawet z maski czy wnetrza. Roznice w detalach ktore sa potrzebne do Photomode plus AA. Tyle w temacie.

Forza swego czasu robila duzo wieksze zmiany i nie tylko fury, ale takze i toru.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6291 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:35:54 pm »
Tak jak napisalem powyzej, nie zwracamy na to uwage podczas wyscigu, polecam zrobienie zdjecia od tylu z mniej wiecej takiej samej perspektywy jak kamera w grze, czy nawet z maski czy wnetrza. Roznice w detalach ktore sa potrzebne do Photomode plus AA. Tyle w temacie.

Forza swego czasu robila duzo wieksze zmiany i nie tylko fury, ale takze i toru.

Sama bryła auta też nieco się zmienia, widać to dobrze na gifie z Zondą, którego wcześniej wklejałem, wszystko jest bardziej okrągłe. Może nie tyle bardziej okrągłe, co bardziej smukłe i uszczegółowione.
Ale to nie zmienia faktu, że gra i tak jest graficzny kozak  ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2015, 14:44:53 pm wysłana przez andryush »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6292 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:45:09 pm »
To jest kosmetyka, dochodzi jeszcze wiecej detalali wnetrza, silnika, wydechu, generalnie tego co siedzi pod bryla samochodu i na co zwrocimy uwage podczas photomode. Proporcje sa te same wiec ok, ja za roznice w bryle uwazam dopiero kiedy model z photomode a gry wlasciwej sa rozne, a tak bywalo w przeszlosci w pewnej serii. Zrobcie zdjecia takie same jak z kamer w grze, wtedy mozemy rozmawiac czy roznice sa na tyle duze by o nich mowic, bo o tym ze sa w Photomode to wiadomo ze w kazdej grze, nie mamy nieskonczonej mocy w konsolach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6293 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:45:47 pm »
Ciekawe gdyby to dotyczyło gry z xbone'a, to też by taki święty spokój był, bo to tylko aa itp., czy wielka gównoburza jak to ms kłamie :D

Też mnie to zastanowiło. :angel: Czekam aż to podłapią na PE, dowiemy się wielu ciekawych rzeczy. 8)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6294 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:48:28 pm »
Faktycznie, różnica jak sam ch**. :lol: Ludzie opanujcie się. Różnica to jest w wersjach GTAV na Xone i PS4, a tutaj mamy jakieś zmiany, których trzeba się mocno dopatrywać, a i tak ciężko zauważyć.

nie ważne czy jak sam ch**, czy ch** z ekipą. fakt jest taki, że w wyścigu model jest trochę mniej szczegółowy niż w time trial, a w photo mode mamy zawsze model z time trial (jakby nie patrzeć, dalej jest to model z gry). mi tam rybka, bo i tak gram ze szczura, ale może to zamknie usta paru osobom (tym twierdzącym, że model zawsze jest w najwyższej jakości i tym, którzy twierdzą, że podmieniany jest na jakiś specjalny do photo mode).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6295 dnia: Stycznia 05, 2015, 14:50:10 pm »
To jest kosmetyka, dochodzi jeszcze wiecej detalali wnetrza, silnika, wydechu, generalnie tego co siedzi pod bryla samochodu i na co zwrocimy uwage podczas photomode. Proporcje sa te same wiec ok, ja za roznice w bryle uwazam dopiero kiedy model z photomode a gry wlasciwej sa rozne, a tak bywalo w przeszlosci w pewnej serii. Zrobcie zdjecia takie same jak z kamer w grze, wtedy mozemy rozmawiac czy roznice sa na tyle duze by o nich mowic, bo o tym ze sa w Photomode to wiadomo ze w kazdej grze, nie mamy nieskonczonej mocy w konsolach.

Wiadomo, różnice kosmetyczne to różnice dla bardziej wytrawnego oka :P



Jeśli się przyjrzeć, to miejscami ta teselacja robi znaczącą różnicę, no ale w ferworze walki na torze to nie jest istotne.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6296 dnia: Stycznia 05, 2015, 15:07:46 pm »
Róznice w wyścigu:
PM/GRA:


TIMETRIAL:
GRA/PM



Wyścig/Timetrial/Photomode:



Róznice widać, ale wybaczcie - skoro tesalacja jest w time trial to w czym problem? MOŻNA GRAĆ WYJEBANYM MODELEM i tyle. A w takiej Forzy to pewnie ni chu**. Więc pieprzenie, że jest co innego w PM jest głupie, bo w trialu jest to samo.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6297 dnia: Stycznia 05, 2015, 15:20:29 pm »
Sprawa jest dość ciekawa. Sam jeszcze nie mam DC (dopiero na dniach), więc nie mogę obadać co i jak, ale ze screenów, które wrzuciło tu kilka osób widzę kilka możliwości:

1. Kwestia oświetlenia - skoro w photo mode oświetlenie ma większą precyzje (używa np. innego algorytmu do przeliczania) wtedy lepiej będzie wyłapywało detal. Pewne elementy mogą wydawać się nieobecne przy świetle z gry, a w PM będą ładnie uwypuklone. Chodzi tu zarówno o geometrię jak i normalki. Problem w tym, że screen z TT sugerowałby, że oświetlenie w tego typu wyścigach także jest renderowane z większą precyzją, a to wydaje się trochę dziwnym zabiegiem (ale pewnie możliwym - w końcu większa precyzja światła może dotyczyć tylko meshy dynamicznych, czyli auta).

2. Auta mogą mieć dwa poziomy LOD o wysokiej liczbie trójkątów. Na ogół między LOD0 a LOD1 jest spora różnica (50% mniej poly), ale da się to dobrze ukryć. Tutaj (jeśli założymy, że PM ma tesselację/ma lepszą tesselację niż rozgrywka) różnica może nie być tak duża. LOD0 może ma trochę dodatkowego detalu (pewnie wewnątrz auta) i to właśnie ten poziom wyświetlany jest w PM i TT. Takie rozwiązanie wydaje się jednak nie mieć sensu, bo różnica w poly byłaby na tyle mała, że nie powinna mieć znaczenia dla silnika (z drugiej strony na trasie jest kilka aut, a to zaczyna się sumować, plus mogą być skomplikowane obliczenia na vertex shaderze i wtedy dodatkowe trójkąty nabierają znaczenia - może daje im to 2-4 klatki więcej przy dużym obciążeniu, co daje im spokój o frame rate). Chyba, że faktycznie LOD1 ma sporo mniej poly, co też wyjaśniało by inną obłość pewnych miejsc (co może także zależeć od normalki). W tym miejscu można jeszcze założyć, że zmienia się mip mapa normalki, co skutkuje również różnicą w detalu. Nie wiem jednak do końca co faktycznie jest na normalce, po screenach zakładam, że jest to mniej prawdopodobne.

3. Wszystko po trochu ;).

Jak dla mnie ciężko po tych screenach powiedzieć jednoznacznie, bo wydaje mi się, że w różnych miejscach są różne rozwiązania. Tak czy inaczej różnica nie jest duża, tym bardziej, że podczas gry i tak tego nie widać. Dopiero w PM, czyli tam, gdzie faktycznie potrzeba pełnego detalu, jest to zauważalne. Cieszy fakt, że różnice nie są duże, bo choć uważam, że PM powinien dawać 100% kopa, to jednak nie może za bardzo odstawać od rozgrywki.

Tak czy inaczej niedługo obadam sam ;).

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6298 dnia: Stycznia 05, 2015, 15:30:12 pm »
Według mnie dobrze widać różnicę w zdjęciu tego silnika co dałem, w lewym dolnym rogu. W PM i TT jest "czerwone" coś, w wyścigach brak :P Jak i śrubek itp.

Do tego teselacje (chyba, bo w sumie to się nie znam na efektach itp :lol: ) widać na tym "zaworze":
Brak teselacji:

Teselacja z PM i TT:



s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6299 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:31:46 pm »
Według mnie dobrze widać różnicę w zdjęciu tego silnika co dałem, w lewym dolnym rogu. W PM i TT jest "czerwone" coś, w wyścigach brak :P Jak i śrubek itp.

ty dałeś :P :troll:

jak dla mnie jest tak: w wyścigach z przeciwnikami jest inny model niż w time trial i photo mode. w photo mode jest ten sam co w time trial + większa precyzja cieni (są w wyższej rozdziałce, bardziej miękkie) i lepszy aa. widać to dość wyraźnie w czasie zabawy z przełączaniem widoków.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6300 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:34:09 pm »
Taka wielka dyskusja o drobnych różnicach w wyglądzie samochodu :lol:. Dyskutować to można o poważniejszych błędach technicznych tej gra, jak doczytywanie się tekstury nawierzchnia szczególnie widocznej w Indiach gdzie trzeba czekać 5-10 sekund aby było wszystko git, a nie o takich bzdetach. Co do samych Indii to dla mnie jedna z najładniejszych lokacji tylko ta tekstura z N64 przed transformacją straszy. Co niektórzy pewnie myśleli, że tak cały czas jest i uznali tą lokację za najuboższą hehe. Błędów graficznych jest o wiele więcej, parę wypisałem przy ocenie. Natomiast szczegółowość samochodów to jeden z najmniejszych.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6301 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:45:24 pm »
Wut? Pierwsze slysze.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6302 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:48:11 pm »
Wut? Pierwsze slysze.

Sorry nie przyzwyczaiłeś się? Kto słucha opinii Kyo o grafice ;) ?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6303 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:50:07 pm »
Ja, na podstawie jego recenzji kupuje giery, nigdy się nie zawiodłem, polecam.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6304 dnia: Stycznia 05, 2015, 16:53:08 pm »
To jest ekspert o wysmakowanym guście w kwestii gier, telewizorów, muzyki i pięknych, naturalnych kobiet.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6305 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:02:03 pm »
Ehhh no tak. Co ja poradzę, że nie mam gustu i preferuje miernego Beethovena nad genialną Katy Perry...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6306 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:02:49 pm »
Wut? Pierwsze slysze.
- Unli odpal w Indiach jakąkolwiek trasę
- przed wyścigiem popatrz na podłoże
- przejedz się 200m dalej i wróć w to samo miejsce
- zobaczysz dużą zmianę na lepsze

To jest ekspert o wysmakowanym guście w kwestii gier, telewizorów, muzyki i pięknych, naturalnych kobiet.
Zgadza się. Może poza muzą bo tutaj za bardzo gust gra rolę.


Mrocz od Katy mi z daleka -_-
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2015, 17:04:23 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6307 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:24:05 pm »
Taka wielka dyskusja o drobnych różnicach w wyglądzie samochodu :lol:. Dyskutować to można o poważniejszych błędach technicznych tej gra, jak doczytywanie się tekstury nawierzchnia szczególnie widocznej w Indiach gdzie trzeba czekać 5-10 sekund aby było wszystko git, a nie o takich bzdetach. Co do samych Indii to dla mnie jedna z najładniejszych lokacji tylko ta tekstura z N64 przed transformacją straszy. Co niektórzy pewnie myśleli, że tak cały czas jest i uznali tą lokację za najuboższą hehe. Błędów graficznych jest o wiele więcej, parę wypisałem przy ocenie. Natomiast szczegółowość samochodów to jeden z najmniejszych.

Hm? Też pierwsze słysze :P Jedyne co mnie w oczy kłuje z tymi teksturami podłoża, to fakt że filtrowanie kuleje i w kombo z nocą i podłożem oświetlanym reflektorami, czasami wygląda to na prawdę nieciekawie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6308 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:26:32 pm »
To jest ekspert o wysmakowanym guście w kwestii gier, telewizorów, muzyki i pięknych, naturalnych kobiet.
Zgadza się. Może poza muzą bo tutaj za bardzo gust gra rolę.
Coś Ci się pomyliło. Tutaj chodzi o brak gustu.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6309 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:29:15 pm »
Taka wielka dyskusja o drobnych różnicach w wyglądzie samochodu :lol:. Dyskutować to można o poważniejszych błędach technicznych tej gra, jak doczytywanie się tekstury nawierzchnia szczególnie widocznej w Indiach gdzie trzeba czekać 5-10 sekund aby było wszystko git, a nie o takich bzdetach. Co do samych Indii to dla mnie jedna z najładniejszych lokacji tylko ta tekstura z N64 przed transformacją straszy. Co niektórzy pewnie myśleli, że tak cały czas jest i uznali tą lokację za najuboższą hehe. Błędów graficznych jest o wiele więcej, parę wypisałem przy ocenie. Natomiast szczegółowość samochodów to jeden z najmniejszych.

Hm? Też pierwsze słysze :P Jedyne co mnie w oczy kłuje z tymi teksturami podłoża, to fakt że filtrowanie kuleje i w kombo z nocą i podłożem oświetlanym reflektorami, czasami wygląda to na prawdę nieciekawie.
Zrób to co wyżej napisałem a sam się przekonasz. Najbardziej jest to widoczne w Indiach.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6310 dnia: Stycznia 05, 2015, 17:31:25 pm »
Kyo, pokaz nam screeny tego zjawiska.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6311 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:18:35 pm »
Takie płaskie badziewie jest na drodze na początku wyścigu. A po około 10 sekundach pojawia się piękna tekstura.





Na każdej trasie tak jest niestety a najbardziej jest to widoczne w Indiach bo tekstura się najpóźniej doczytuje. To są tylko 2 przykłady z Indii i Szkocji.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2015, 18:38:53 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6312 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:32:26 pm »
lol

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6313 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:33:38 pm »
Zabolało :lol:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6314 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:38:49 pm »
Przecież ty nawet nie wiesz czym jest dogrywanie tekstur.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6315 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:40:15 pm »
Oczywiście najlepiej tak napisać :lol:. Dobrze, że Ty wiesz wszystko najlepiej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6316 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:46:39 pm »
Z całą pewnością wiem lepiej od ciebie  8)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6317 dnia: Stycznia 05, 2015, 18:49:45 pm »
Chciałbyś.
Sądzę nawet, że mógłbyś tej wiedzy co ja posiadam nie udźwignąć.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6318 dnia: Stycznia 05, 2015, 22:16:13 pm »
Takie płaskie badziewie jest na drodze na początku wyścigu. A po około 10 sekundach pojawia się piękna tekstura.

Na każdej trasie tak jest niestety a najbardziej jest to widoczne w Indiach bo tekstura się najpóźniej doczytuje. To są tylko 2 przykłady z Indii i Szkocji.

Ah te płaskie badziewne tekstury... Na nowym torze do DriveClub też widać występują.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6319 dnia: Stycznia 05, 2015, 23:19:33 pm »
Testowalem tylko na time trialu i model na pewno jest identyczny. Jedynie cienie/cieniowanie i aa są lepsze w pm. Żadna teselacja tez się nie włącza. Nie ma o co robić afery.
Właściwie to gdyby w wyścigu, przy 12 samocodach nie było jakichkolwiek uproszczeń, to byłoby to marnowanie zasobów konsoli. Ja tam wole jakieś minimalne uproszenia, które widać tylko przy mega zoomach+ ogólnie lepsza grafa  niż żeby samochody z kilometra miały milion poly a otoczenie wyglądało jak kupa.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2015, 23:34:23 pm wysłana przez Wulfen »