Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2111027 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6920 dnia: Lutego 01, 2015, 09:13:00 am »
przy okazji:
http://gamenab.net/2015/01/26/truth-about-the-g-sync-marketing-module-nvidia-using-vesa-adaptive-sync-technology-freesync/

okazało się, że nvidia sprzedaje licencje na zwykłego adaptive synca, a chip mający g-synca umożliwiać jest prawdopodobnie sprzętowym drm :lol:

nvidia4theplayers :troll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2015, 09:15:00 am wysłana przez s00s »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6921 dnia: Lutego 01, 2015, 10:08:35 am »
No jak oni Godraysy sprzedają jako exclusive feture, to nie dziwię się że i tym razem wyszło, że to przekręt. Rak branży. Muszą być w głębokiej dupie, skoro łapią się takich zagrywek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6922 dnia: Lutego 01, 2015, 10:49:35 am »
Nie chce mi się czytać tych "technicznych" odkryć. Ktoś w skrócie powie o co chodzi?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6923 dnia: Lutego 01, 2015, 11:09:42 am »
Plac za efekty, plac za brak oprawy w grze do nizszego poziomu etc.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6924 dnia: Lutego 01, 2015, 11:30:59 am »
W sensie, developer ma płacić?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6925 dnia: Lutego 01, 2015, 12:41:12 pm »
chodzi o to, że nvidia "wymyśliła" sobie g-sync jako alternatywę dla starego v-sync. v-sync działa tak, że albo masz 30 fps, albo 60 fps, a jak karta ci nie wyrabia to pojawia się "czkawka", znany efekt.
parę lat temu w specyfikacji display port 1.2(a) pojawiła się opcja, że monitory mogą w sposób dynamiczny dostosowywać odświeżanie. stosując odpowiednie sterowniki do odpowiedniej karty (nowszych konstrukcji) można zrobić tak, że odświeżanie monitora dopasowuje się ilości klatek wyświetlanych na monitorze i w efekcie nie masz screen tearingu.
no i niedawno nvidia wypuściła swoje g-sync, ale nie za darmo. zaczęli kasować producentów monitorów i sprzedawać im chip mający te bajery udostępnić po zamontowaniu w monitorze. w efekcie ceny monitorów z g-sync nie mają screen tearingu, nawet przy wyłączonym v-sync, ale są droższe przez ten chip.
w międzyczasie amd zapowiedziało, że wypuszczą swoje rozwiązanie softwarowe, freesync, za darmo, dla wszystkich.
fani nvidii wyśmiali amd, bo zieloni stosują chip i wiadomo, że sprzętowe rozwiązanie > programowe.
parę dni temu wyciekły jakieś sterowniki do geforców i okazało się, że po małych modyfikacjach ten cały magiczny g-sync można też odpalić na monitorach bez tego chipa (nie wszystkich, bo część wymagałaby aktualizacji firmware'u). no i pojawia się pytanie, na ch** ten chip i za co biorą kasę? pojawiły się opcje, że ten chip to po prostu sprzętowy drm blokujący funkcjonalność g-synca tylko do tych monitorów, których producenci wykupili licencję (w efekcie i tak płaci klient). skurwysyństwo pierwszego sortu.

jako pointe można napisać, że g-sync(nvidia) = freesync(amd) = adapticve sync zapisany w specyfikacji display port 1.2(a).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6926 dnia: Lutego 02, 2015, 09:26:10 am »
Swoją droga ciekawe czy obecnie gry na ps4 korzystają z tego low level API.

Oczywiście, że korzystają, tylko każda w innym stopniu. Wszystko zależy od czasu, jednak przy konsolach nie ma innej możliwości, bo "raw power" takiego sprzętu szybko przestaje wystarczać.

Powtarzam, że PS4 ma już od dawna "swojego DX12". I jest on stale rozwijany. X1 dostanie zastrzyk wydajności w określonych sytuacjach, a i tak nie będzie to (raczej) nic spektakularnego.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6927 dnia: Lutego 02, 2015, 23:49:24 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6928 dnia: Lutego 03, 2015, 00:13:49 am »
lol

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6929 dnia: Lutego 03, 2015, 00:33:33 am »


No, no.

Cytuj
The Settlers (also known as Serf City: Life is Feudal, original German title Die Siedler) is a slow-paced strategy video game by Blue Byte Software, released in 1993 for Commodore Amiga and in 1994 for the PC.

Biedne takie że aż żal.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6930 dnia: Lutego 03, 2015, 00:37:53 am »
Wszystkie gry w historii które wyszły na PC chyba wymienili, w tym multiplatformy  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6931 dnia: Lutego 03, 2015, 00:38:57 am »
Ciekawe jakby się to pojechało gdyby wymienić gry na wyłączność konsol z całej historii :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6932 dnia: Lutego 03, 2015, 01:20:36 am »


Duzego skoku to tu nie ma wzgledem GT5/6.
Tak a niby w DC jest?

Otoczenie jest z innej ligi w DC, warunki pogodowe tez, modele ciesza oko, a co najwazniejsze mamy detale pokroju wilgoci na samochodzie w zaleznosci od warunkow pogodowych itd. Jak widzisz jednak jest.

Zabawne jest, że Kyo dalej próbuje ludziom wmówić, że w DC nie ma dużego skoku :lol:
Wybacz, dla mnie skok jest niewielki względem poprzedniej generacji. Pomijając oczywiście fizykę kropel deszczu.

A tutaj deszcz, który był już dekadę temu. Fakt DC to nie jest, ale już z taką FH 2 może konkurować.



Ogrywam właśnie stare gierki na CRT HD w 480p i niektóre naprawdę dają radę nawet dzisiaj, zwłaszcza wyścigi.

W tej poniżej wygląd lodu i fizyka śniegu robi.



Dwójka jeszcze podobno bardziej odwalona wizualnie, ale jeszcze nie grałem.

Najbardziej jest jednak smutno z tego, że gier w takich klimatach brak a na tamtej generacji jest tego masa WRC, Colin, V Rally, Burns, RSC.
Były to tytuły dopakowane oczywiście a nie jakieś crapy jak dzisiejsze WRC od Milestone.


 
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2015, 01:43:34 am wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6933 dnia: Lutego 03, 2015, 08:46:20 am »




http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19827

Cytuj
Secret of the Magic Crystals jest dziełem ekipy deweloperskiej węgierskiego studia Artery, które na co dzień specjalizuje się w dostarczaniu elementów graficznych na potrzeby wysokobudżetowych produkcji gier (m.in. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Driver: San Francisco, Need for Speed: Hot Pursuit). Tytuł adresowany jest do miłośników koni z kręgu tzw. okazjonalnych graczy (casual gamers).

TURBOEX.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6934 dnia: Lutego 03, 2015, 09:57:08 am »
@ KYO

Rallisport 2 to byla najladniejsza gra pod wzgledem technikaliow i widokow na Xboxa. Jednak to roznica dwoch generacji i to widac. Wiec porownanie z dupy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6935 dnia: Lutego 03, 2015, 10:50:36 am »
@ KYO

Rallisport 2 to byla najladniejsza gra pod wzgledem technikaliow i widokow na Xboxa. Jednak to roznica dwoch generacji i to widac. Wiec porownanie z dupy.

Całość oprawy owszem, ale wybrane elementy nie odbiegają bardzo.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6936 dnia: Lutego 03, 2015, 10:55:28 am »
Primal z PS2 był ładniejszy od GeoW z X360, poza paroma teksturami może.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6937 dnia: Lutego 03, 2015, 11:36:16 am »
@ KYO

Rallisport 2 to byla najladniejsza gra pod wzgledem technikaliow i widokow na Xboxa. Jednak to roznica dwoch generacji i to widac. Wiec porownanie z dupy.

Całość oprawy owszem, ale wybrane elementy nie odbiegają bardzo.

Sorry, ale dalej mnie nie przekonałeś. Twoje opinie nie pierwszy i nie ostatni raz są absurdalne ;)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6938 dnia: Lutego 03, 2015, 11:57:13 am »
Primal z PS2 był ładniejszy od GeoW z X360, poza paroma teksturami może.
Na takim poziomie trzeba z nim rozmawiac

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6939 dnia: Lutego 03, 2015, 12:04:31 pm »
Primal z PS2 był ładniejszy od GeoW z X360, poza paroma teksturami może.
Na takim poziomie trzeba z nim rozmawiac
Naprawdę?


@ KYO

Rallisport 2 to byla najladniejsza gra pod wzgledem technikaliow i widokow na Xboxa. Jednak to roznica dwoch generacji i to widac. Wiec porownanie z dupy.

Całość oprawy owszem, ale wybrane elementy nie odbiegają bardzo.

Sorry, ale dalej mnie nie przekonałeś. Twoje opinie nie pierwszy i nie ostatni raz są absurdalne ;)
A co tam niby absurdalnego jest w tym co wyżej napisałem?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6940 dnia: Lutego 03, 2015, 13:16:40 pm »
Ty cały jesteś absurdalny.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6941 dnia: Lutego 03, 2015, 13:20:23 pm »
Ty za to będziesz świetnym lekarzem.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6942 dnia: Lutego 03, 2015, 13:25:44 pm »
hehe dla kyokiszikinmen ralisport nie odbiega od dzisiejszych gier bo tam się  lód świeci, a wiec jest mega tekstura :p

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6943 dnia: Lutego 03, 2015, 13:29:08 pm »
 :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6944 dnia: Lutego 03, 2015, 13:30:19 pm »
hehe dla kyokiszikinmen ralisport nie odbiega od dzisiejszych gier bo tam się  lód świeci, a wiec jest mega tekstura :p
Jeszcze się ze zrozumieniem nie nauczyłeś czytać?
Wybrane elementy mówią coś?

Zajmij się może lepiej share i jego jakością.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6945 dnia: Lutego 03, 2015, 14:14:28 pm »
Te Twoje " wybrane" elementy z poprzednich generacji nie dorastają do pięt gierkom z obecnej generacji, a Ty opowiadasz farmazony jak te z teksturą z kz2.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6946 dnia: Lutego 03, 2015, 14:17:37 pm »
Ty cały jesteś absurdalny.

hehe... Miałem coś podobnego odpisać, ale mnie uprzedziłeś :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6947 dnia: Lutego 03, 2015, 15:45:10 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6948 dnia: Lutego 03, 2015, 19:31:46 pm »
Primal z PS2 był ładniejszy od GeoW z X360, poza paroma teksturami może.
Na takim poziomie trzeba z nim rozmawiac
Naprawdę?
Oczywiście.




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6949 dnia: Lutego 03, 2015, 21:04:24 pm »
Przypadkiem trafiłem na ten filmik, ale to jest przyszłość grania. To jest wejście na inny poziom rozrywki. Pomyśleć o wyścigach online w Gran Turismo z czymś takim i dobrą kierownicą (o pneumatycznym zestawie fotela z tv nie wspominam, bo to już kosmiczne pieniądze).


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6950 dnia: Lutego 03, 2015, 21:07:53 pm »
Zajebiste.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6951 dnia: Lutego 03, 2015, 21:21:08 pm »
@BoBaN - zanim w czymś takim da się grać naprawdę komfortowo, miną pewnie ze dwie dekady.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6952 dnia: Lutego 03, 2015, 23:00:46 pm »
Przypadkiem trafiłem na ten filmik, ale to jest przyszłość grania. To jest wejście na inny poziom rozrywki. Pomyśleć o wyścigach online w Gran Turismo z czymś takim i dobrą kierownicą (o pneumatycznym zestawie fotela z tv nie wspominam, bo to już kosmiczne pieniądze).



Rewelacyjnie to wygląda. Nawet ogląda się to zupełnie inaczej, ile takie gogle kosztują? Sprzedają to już w ogóle?

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6953 dnia: Lutego 04, 2015, 06:35:49 am »
Ale klimat :O Mam nadzieję, że Sony wraz z Polyphony upierdolą nam swoim VR dupę przy samej głowie przy okazji nadchodzących E3. Oczywiście jeśli Książe Kaz zaimplementuje VR i w ogóle łaskawie zapowie płatne demko GT7.
Fryty tyty dotknij pyty

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6954 dnia: Lutego 04, 2015, 08:22:09 am »
Tak DK2 można dostać 350$ ale większość (w tym ja) nadal czeka na wersję sklepową. Ogólnie na Oculusa już trochę gier jest i immersja w takim Elite Dangerous jest niesamowita
https://www.oculus.com/order/
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2015, 08:55:29 am wysłana przez Magiq »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6955 dnia: Lutego 04, 2015, 12:01:41 pm »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6956 dnia: Lutego 05, 2015, 10:05:26 am »
share z aparatu vs gra real time z aparatu
Poproszę do tego jeszcze pełny EXIF z typem i ustawieniami aparatu, histogram i rzut pomieszczenia wraz z rodzajem oraz kątem padania oświetlenia, zdjęcia wrzucane bez kompresji, w surowym RAW (jeśli za duży, spakować i wrzucić link do pobrania).

A nie, to wszystko dobrane, zastane i losowe czynniki mające wpływ na wykonanie i odbiór zdjęcia, więc po prostu skończ pie**olić.

żeby syfu nie robić :troll:

te fotki z ucharted od kyo mają exif, aparat canon 400D, tryp easy shooting - krajobraz i bilans bieli/tryb naświetlania na auto ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6957 dnia: Lutego 05, 2015, 10:12:27 am »
tryp easy shooting - krajobraz i bilans bieli/tryb naświetlania na auto
No, loleczki.

Ogólnie s00s rozumiesz, że z tym żądaniem parametrów to bardziej był sarkazm mający obnażyć budowanie prostych wniosków na podstawie zbyt wielu czynników wpływających na wykonane aparatem zdjęcie?
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2015, 10:18:09 am wysłana przez Kert »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6958 dnia: Lutego 05, 2015, 10:21:51 am »
no domyślam się, że rzuty pomieszczeń i reszta to tak ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6959 dnia: Lutego 05, 2015, 11:01:12 am »
Jak masz taką możliwość to zrób taki sam szot z share vs share z aparatu vs gra real time z aparatu też nie zaszkodzi, ale aby nie było i Juras wraz z innymi nie płakali z gier które wyświetlane są w 1080p.
Może wówczas ktoś zobaczy dużą różnice a nie tylko ja, Ukanio i Andrju.
Czekaj,  próbujesz mi wmówić że niby nie widzę kompresji w fotkach z PS4 share? LOL Zresztą tobie nie pasowały/ją moje screeny, łapane frapsem png, co prawda potem trochę zubożone przez jpg i imgura ale BEZ drastycznych różnic.

Góra-png ~1.4MB, Dół-uwalony przez imgura jpg z ~600 do 200-300KB:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na tych rgh/jtagach możesz łatwo łapać mniej więcej coś takiego, ale oczywiście przemilczałeś temat bo RZECZYWISTOŚĆ nie pokrywa się z Twoim pierdoleniem o nie wiem już czym i za chuja byś nie udowodnił wyższości Tekkena nad Soul Caliburem w kwestii oprawy graficznej.