Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 82204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #480 dnia: Kwietnia 02, 2014, 01:11:19 am »
Sio caulsal, kotki se kup jakieś za 5zł. lol

Te kotki?


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #481 dnia: Kwietnia 02, 2014, 01:14:19 am »
Coś czuję, że DS będzie ofiarą swojego sukcesu.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #482 dnia: Kwietnia 02, 2014, 01:36:50 am »
Sio caulsal, kotki se kup jakieś za 5zł. lol

Te kotki?


Ja to ograłem ze względu na tematykę a nie trofea. I nie mam się czego wstydzić w przeciwieństwie do:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2014, 02:02:17 am wysłana przez Juras »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #483 dnia: Kwietnia 02, 2014, 08:57:42 am »
http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2014/04/amator-gra-w-dark-souls-ii-mam-ochote-wyrzucic-gre-przez-okno-i-to-wcale-nie-dlatego-ze-jestem-slaby

No to gościu dojebał do pieca :lol:

Co prawda to prawda, że teraz się nie można przyznać że DS to nie gra na dyche, bo od razu bluzgi że jest się casualem. Jak się czyta te opinie to wygląda jakby wszyscy w to grali nie dlatego ze gra jest dobra, tylko żeby udowodnić jacy to nie są hardkorowi. :lol:

Wszyscy nie, tylko gimbusiarnia. Normalni gracze grają, bo to po prostu dobra gra jest. Skrajni debile piszą w dwie strony, albo gra jest specjalnie utrudnionym crapem dla masochistów, albo z drugiej strony, że to jakaś elitarna gra dla najlepszych graczy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #484 dnia: Kwietnia 02, 2014, 22:35:53 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #485 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:51:19 am »
Sama prawda. Często jak patrzę na dusze poległych to widać, że lecą na pałę i potem dostają szybki wpie**ol.

Ja to zawsze gram z tarcza podniesioną i małymi kroczkami do przodu.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #486 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:56:56 am »
I tak wyglądałaby eksploracja wrażych lochów w rzeczywistości!


dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #487 dnia: Kwietnia 03, 2014, 11:37:27 am »
Grać 70 godzin w Dark Souls 2 i po tym czasie dowiedzieć się, że zamiast faceta, którego ustawiło się na początku, biega się babką rycerką - bezcenne.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #488 dnia: Kwietnia 03, 2014, 13:49:23 pm »
Przy gejowskim zakończeniu DD to betka!  :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #489 dnia: Kwietnia 03, 2014, 13:55:14 pm »
Każdy miał takie zakończenie na jakie sobie zapracował. :

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #490 dnia: Kwietnia 03, 2014, 14:05:15 pm »
Sprawdziłem w internecie bo myślałem, że może pacz miał jakiegoś buga i mi płeć postaci zmienił. Okazało się, że to sprawka:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #491 dnia: Kwietnia 03, 2014, 14:15:03 pm »
Jurek też tam miał i wspominał o tym w temacie ;]

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #492 dnia: Kwietnia 04, 2014, 03:43:50 am »
Każdy miał takie zakończenie na jakie sobie zapracował. :

bezwiednie

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #493 dnia: Kwietnia 05, 2014, 06:26:57 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2014, 09:58:10 am wysłana przez Juras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #494 dnia: Kwietnia 05, 2014, 10:00:34 am »
Pytanie Juras do powyższego:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #495 dnia: Kwietnia 05, 2014, 12:21:59 pm »
Pomalowane photoshopem, wszystkie moje:)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #496 dnia: Kwietnia 07, 2014, 09:26:10 am »
Skończyłem i dla mnie to najlepsze Soulsy. Najwięcej rzeczy do robienia z całej serii, największy świat i najlepszy jego design, walka trzymająca wysoki poziom serii, świetne sety (mój faworyt - zbroja Faraama :puppy-eyes:), lore i czytanie opisów przedmiotów, rozmowy, obserwowanie otoczenia i układanie sobie historii. Nawet takie łażenie z pochodnią nie dość, że daje plus 100 do klimatu, to jeszcze zapalanie wszelakich żródeł światła i obserwowanie, jak zmienia się otoczenie daje dużo radochy. GOTY jak nic.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #497 dnia: Kwietnia 08, 2014, 15:50:47 pm »
レギュレーションver1.04 配信のお知らせ(PS3/Xbox 360)

Cytuj
Changed the "heavy" throwing animation for Corrosive Urns. Reduced corrosive damage to items when hit.
Increase in durability on Twin Blade Weapon / Decreased their durability degradation.
Moonlight Greatsword can no longer be enchanted and buffed. Attack animation has been slowed / adjusted.
The upward adjustment weight, the degree of toughness, the defense of "large helmet of Gerumu warrior" Armor (Thanks Google Translate. I have no idea what a Gerumu is).
Reduced damage from the Ring of Thorns.
Reduced damage from the Ring of the Old Sun
Damage will not decrease for every enemy that Soul Spear pieces trough.
Increase in casting time and decrease of damage for Soul Greatsword
Upward adjustment of the bullet speed "lump of Seoul to be tracked" magic "crystal mass of Seoul to be tracked", and a lower adjustment of stamina take the amount of darkness surgery "those who follow" (Unsure of the horrible Google Translate)
The downward adjustment of the amount of damage "torrent of Seoul" magic (I'm guessing a nerf in Soul Geyser or Soul Vortex)
Casting speed on recovery spells being lengthened.
Increased casting time and decreased damage for Wrath of Gods
Decrease in damage and increase in casting time for all Fire Storm-esque pyromancies. Might also include a decrease in damage for Forbidden Sun.
Increased defense for Lucatiel, Benhart, and Manscorpion Tark (one other NPC mentioned).
The downward adjustment of the HP enemy "rupture the Dead" (???)
Female mages in Shrine Of Amana receiving nerf in both damage and their spell's tracking ability.
Fire Lizards in Forest of Fallen Giants will not spit fire in slower intervals.
Downward adjustment period the occurrence of the shock wave of attack during downswing enemy of "backpack hammer" (???)
The Last Giant now does even less damage to players and Well-Mannered Pate.
The Lost Sinner now has less HP and does less damage.
Royal Rat Authority now has less HP and does less damage
Duke's Dear Freja's laser breath now does less damage.
Enemies around Sinner's Rise now do less damage
Shadow Men in the Flexile Senty's Boss area in NG+ now do less damage

O ile ujebanie księżycowego mieczyka i parę innych bzdur do pvp jak najbardziej na tak, tak ułatwianie szefów śmieszy, w tym pierwszego "Ostatni Olbrzym" to lol na lole.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #498 dnia: Kwietnia 11, 2014, 23:27:53 pm »
Jak mnie wnerwia strasznie takie ułatwianie gry tym bardziej, że aktualnie w nią teraz gram (chociaż w sumie i tak gdzie nie pójdę to zbieram wciry). Właśnie takie pytanie do tych co grali. Gdzie najlepiej iść jestem aktualnie po przejściu bossa The Pursuera. Pierwszy raz w Dark Souls-ach gram postacią strice fizyczną, bez użycia magii i jest ciężko.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #499 dnia: Kwietnia 12, 2014, 01:30:21 am »
Tam gdzie możesz.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #500 dnia: Kwietnia 12, 2014, 04:51:00 am »
Osobiscie probowalem pograc, ale zbytnio mi gra zajezdzala piecowymi rpg'ami. Nie moglem sie do niej kompletnie przekonac. Ruchy postaci mega toporne, jakby byla ciosana wioslem. Niestety nie moje klimaty.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 12, 2014, 04:52:54 am wysłana przez bebbop »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #501 dnia: Kwietnia 12, 2014, 05:29:58 am »
Ruchy postaci mega toporne, jakby byla ciosana wioslem.
To chyba żeś inną grę odpalił.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 125
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #502 dnia: Kwietnia 12, 2014, 09:16:48 am »
Osobiscie probowalem pograc, ale zbytnio mi gra zajezdzala piecowymi rpg'ami. Nie moglem sie do niej kompletnie przekonac. Ruchy postaci mega toporne, jakby byla ciosana wioslem. Niestety nie moje klimaty.
Mam dokładnie tak samo.

Napisałbym coś więcej, ale zaraz zleci się masa krytyki w moją stronę :troll:.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #503 dnia: Kwietnia 12, 2014, 09:27:41 am »
Wszyscy i tak już wiedzą, że Cie świnie za domem w Majuli zachrząkały z powodu wadliwej mechaniki.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #504 dnia: Kwietnia 12, 2014, 09:37:39 am »
Jestem ciekaw, w którym miejscu Soulsy mają zjebaną mechanikę.

To, że nie przechodzi się sama po naciśnięciu A w menu głównym to już ustaliliśmy, ale czy jest coś jeszcze zjebanego?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #505 dnia: Kwietnia 12, 2014, 10:05:01 am »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #506 dnia: Kwietnia 12, 2014, 10:09:54 am »
 :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #507 dnia: Kwietnia 12, 2014, 10:57:35 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol: :lol:

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #508 dnia: Kwietnia 16, 2014, 17:51:22 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kyo został zdemaskowany xD Natknąłem się na to we Wro i no musiałem xD

Grałem dziś u ziomka w DS2 i jest mega wkręta :D Dawno pykałem w Demon's Souls i DS2 to mega skok jakościowy jak dla mnie. I do tego idealny klimat, taki jaki powinien właśnie być :D Niedługo ogram całość.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 125
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #509 dnia: Kwietnia 16, 2014, 19:51:43 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kyo został zdemaskowany xD Natknąłem się na to we Wro i no musiałem xD
Nie czaje o co chodzi :wtf:. Chyba już wszyscy wiedzą, że ćwiczę Kyokushin.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #510 dnia: Kwietnia 16, 2014, 20:02:39 pm »
Jeet Kune Do >>>>>>> wszystko.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 125
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #511 dnia: Kwietnia 16, 2014, 20:06:30 pm »
Kyokushin >>>>>>>>>> Jeet Kune Do.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #512 dnia: Kwietnia 16, 2014, 20:37:38 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #513 dnia: Kwietnia 16, 2014, 21:40:41 pm »
Przecież karate to zabawa dla dzieci z podbazy i emerytów  :lol:  Chyba nie ma drugiej równie ześcierwionej sztuki walki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #514 dnia: Kwietnia 16, 2014, 22:10:18 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #515 dnia: Kwietnia 17, 2014, 10:37:09 am »
Jeet Kune Do >>>>>>> wszystko.
Yeah!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #516 dnia: Kwietnia 19, 2014, 01:10:37 am »
Po miesiącu grania, po raz pierwszy chyba, zniszczyła mi się na dobre zbroja i zauważyłem, że to ma wizualizację:







Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #517 dnia: Kwietnia 26, 2014, 11:46:05 am »
Pytanie mam odnosnie Covenantow. Czy bez zagladania do poradnikow istnieje jakikolwiek inny sposob, zeby dowiedziec sie o co chodzi? Jestem juz bodaj w piatym Przymierzu (Przymierze Szczura) i za kazdym razem nie bardzo wiem co z tym zrobic. Szczur kaze mi bronic gniazda. To jak mam go bronic? Caly czas tam siedziec? Przyznaje, ze Covenanty to naprawde JEDYNY aspekt gry, ktory mi sie nie podoba. Nawet zupelny brak fabuly mi kompletnie nie przeszkadza...

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #518 dnia: Kwietnia 26, 2014, 13:54:27 pm »
Nawet zupelny brak fabuly mi kompletnie nie przeszkadza...



Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #519 dnia: Kwietnia 26, 2014, 14:11:28 pm »
UP
I co z tego? Jestem juz po ubiciu Grzesznicy, tuz przed pajączkiem i czegos takiego jak fabula nie uswiadczylem w ani jednym momencie. Czy to zle?NIE! Ta gra jest o hurtowym zabijaniu mobkow, ćwierćbossów, półbossów i bossów. Tyle i aż tyle...Najwazniejsze jest to, ze ubijanie powyzszych plus kwestie erpegowo-napierdalawcze sa naprawde megamiodne i na najwyzszym poziomie  :)