Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1134782 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1640 dnia: Marca 16, 2013, 11:18:11 am »
Na 24 to chyba gwarancja sklepu musi być nie SONY.

Tak czy siak na to samo wychodzi - oddajesz konsole tam gdzie kupiłeś i dają Ci naprawioną. Nie widzę problemu czy to gwarancja producenta, czy sprzedawcy.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1641 dnia: Marca 16, 2013, 13:05:41 pm »
Wiecie - na papierze PS3 też miałoo być lata świetlne przed x360 a wyszło to samo

Tylko teraz PS4 i Xbox 3 będą po prostu PeCetami, PS3 to dziwoląg, z którym nie mogą do dziś poradzić sobie twórcy gier.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1642 dnia: Marca 16, 2013, 13:08:53 pm »
PS3 to dziwoląg, z którym nie mogą do dziś poradzić sobie twórcy gier.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1643 dnia: Marca 16, 2013, 13:39:17 pm »
Cytuj
Wiecie - na papierze PS3 też miałoo być lata świetlne przed x360 a wyszło to samo
nie, na papierze "karta graficzna" w ps3 jest słabsza od xenosa. Dopiero jeśli wymaksuja konsole(cella) to ps3 może osiągnąć nieco lepsza grafe.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1644 dnia: Marca 16, 2013, 14:16:44 pm »
Tak czy siak na to samo wychodzi - oddajesz konsole tam gdzie kupiłeś i dają Ci naprawioną. Nie widzę problemu czy to gwarancja producenta, czy sprzedawcy.

Nie na to samo, bo w przypadku sprzedawcy to nie jest "gwarancja" tylko odpowiedzialność za zgodność towaru z umową. Na dodatek przepisy są tak skonstruowane, że jak się coś zjebie, to przez pierwsze pół roku reklamacja musi być uwzględniona automatycznie, a później kupujący powinien udowodnić, że "niezgodność istniała od początku". Przy opornym sprzedawcy kończy się to rzecznikiem konsumentów lub sądem.

Wiecie - na papierze PS3 też miałoo być lata świetlne przed x360 a wyszło to samo

1. Patrz Wulfen.

2. PS4 i Durango to praktycznie ten sam hardware, a jedyne różnice to GDDR5 i 18 CUs w PS4 oraz GDDR3 i 12 CUs w nowym Xboxie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1645 dnia: Marca 16, 2013, 15:15:51 pm »
PS3 to dziwoląg, z którym nie mogą do dziś poradzić sobie twórcy gier.



Chodziło konkretnie o multiplatformy, a nie o wewnętrzne studia.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1646 dnia: Marca 16, 2013, 21:03:12 pm »
Cytuj
nie, na papierze "karta graficzna" w ps3 jest słabsza od xenosa

Na papierze RSX ma 240 400 gflopsów, a Xenos 160 240. Do  tego uber Cell.

Edram i unified shader pozwoliły zniwelować różnicę we Flopsach. W x720 będziemy mieli Esram i system pamięci o teoretycznie niższej przepustowości, ale bardzo małych (kilkukrotnie mniejszych niz PS4) opóźnieniach - zobaczymy ile będzie wart.

Żeby nie było - jestem całym sercem za tym by PS4 pozamiatało, ale nie sądzę też by w MS pracowali debile.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2013, 21:26:59 pm wysłana przez Szymku »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1647 dnia: Marca 16, 2013, 22:11:43 pm »
RSX nie ma 400gflopsow a najwyżej 210gflops.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2013, 22:19:33 pm wysłana przez Wulfen »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1648 dnia: Marca 16, 2013, 22:20:20 pm »
en.wikipedia.org  >RSX > Xenos

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1649 dnia: Marca 16, 2013, 22:45:12 pm »
 flopsy są tam jakoś inaczej liczone.
http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html
7800gtx512 ma 210 gflopsów, wiec pocięty z ropów i szyny rsx może mieć co najwyżej tyle samo.
Jak chcesz możesz sobie jeszcze poszukać, wszędzie jest napisane o około 200gplopsow dla 7800gtx(512).

Poza tym  nvidia kiedyś twierdziła że  rsx ma 1,8Tflopsa :lol:
Dla xenosa raczej jest to dobrze policzone. Kiedyś widziałem tabelkę z bardzo szczegółowymi danymi i wynikało z nich ze xenos jest o około 15-20% wydajniejszy w shaderach.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1650 dnia: Marca 16, 2013, 23:24:26 pm »
No właśnie o to chodzi, że papierowe dane były piękne a realnie było znacznie znacznie mniej... Dlatego też nVidia wypadła z obiegu bo ich blef został sprawdzony i gdyby nie developerzy 1st party którzy stawali na kutasie i robili grafikę na Cellu to byłaby porażka

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1651 dnia: Marca 16, 2013, 23:52:23 pm »
Nvidia jest przereklamowana. Nie wiem jak ATI moglo dopuścić do sytuacji gdzie nawet laik potrafi rozróżnić nazwy gpu konkurencji, a nazwy kart ATI są niezrozumialym szyfrem dla ludzi.
Taki stan rzeczy sprawia, ze nvidia szerzy herezje na prawo i lewo bez żadnych konsekwencji.

Moze teraz sytuacja sie zmieni. Co do ramu ps3, to ciekawią mnie te opóźnienia gddr5. Wszyscy sie jarają. Ale o tym elemencie nikt zbytnio nie wspomina

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1652 dnia: Marca 17, 2013, 00:12:00 am »
Nie wiem jak ATI moglo dopuścić do sytuacji gdzie nawet laik potrafi rozróżnić nazwy gpu konkurencji, a nazwy kart ATI są niezrozumialym szyfrem dla ludzi.
Taki stan rzeczy sprawia, ze nvidia szerzy herezje na prawo i lewo bez żadnych konsekwencji.

Fakt, ja do tej pory nie wiem o co chdozi z tymi całymi cyferkami w ATI i która jest dobra, a która ch**owa.

Gdyby nazwali jakoś po ludzki i cyfry 100razy mniejsze to by było git.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1653 dnia: Marca 17, 2013, 01:04:57 am »
Przecież u Ati jest praktycznie tak samo jak u konkurencji... 4xxx, 5xxx, 6xxx, 7xxx to jest seria, a pozostałe trzy cyfry im wyższą liczbę tworzą tym lepszy model karty. Trudne?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1654 dnia: Marca 17, 2013, 08:08:11 am »
Cytuj
Moze teraz sytuacja sie zmieni. Co do ramu ps3, to ciekawią mnie te opóźnienia gddr5. Wszyscy sie jarają. Ale o tym elemencie nikt zbytnio nie wspomina

Bo nie ma o czym wspominać - ram w PS4 jest bardzo dobry taki jaki jest, do tego gdzieś pisali (VGLeaks/B3D), że sprzęt ma parę modyfikacji pozwalających zapanować nad opóźnieniami - znacznie zwiększony cache, wydłużona 6 krotnie kolejkę instrukcji etc.  Jestem po prostu ciekaw jak sprawdzi się podejście Microsoftu.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1655 dnia: Marca 18, 2013, 11:12:12 am »
Xenos miał więcej ramu do dyspozycji bo w xgównie nie był on sztywno podzielony, dodatkowo zunifikowane vertexy i szadery. To było jakąś przewagą na początku ale koniec końców cell i tak wszystko zweryfikował : - )


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1656 dnia: Marca 20, 2013, 08:28:57 am »
Przypomniał mi się mój post sprzed bodajże roku, w którym pisałem że na ps4 gry będą wyglądać tak jak najlepsze rendery z ps3. Umieściłem wtedy na forum CGI z Assassins creed brotherhood.
Po zobaczeniu pierwszych gier na ps4, uznałem że dobrze będzie zrobić porównanie żeby zobaczyć czy dużo sie pomyliłem.
Wyszło mi coś takiego: (jakość screenów z rendera nie powala, ale to najlepsza jakość jaką znalazłem. Do porównania chyba wystarczy)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na pewno ilość geometrii i inne niewidoczne detale są znacznie wyższe niż w grach z ps4, ale jako że liczą się ogólne doznania a nie rzeczy których nie widać podczas grania, to myślę że można postawić znak równości między tymi grami a renderami z ps3  :)
W renderze robi wrażenie ilość obiektów na ekranie, fizyka włosów i animowane ciuchy podczas poruszania się postaci. Wszystko to śmiga lub będzie śmigać na ps4 (kolejno- knack, tressfx, deep down, Enlighten Engine/ UE4).

Płynąc dalej.. Myśle że na podstawie tego co widzieliśmy, można zakładać że za pare lat najładniejsze gry z ps4 zbliżą się do tego poziomu:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
(Zaznaczam jeszcze raz, że chodzi mi tylko o faktyczne doznania płynące z rozgrywki. Rzeczy które rzeczywiście widać podczas grania, a nie porównanie technologi zastosowanej w filmach CGI do gier z ps4 :P )

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2013, 11:01:42 am wysłana przez Madman »

mraka

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-09-2006
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 0
  • ..psn id1: mraka82 ..psn id2(+ i vita): FuBu_82
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1657 dnia: Marca 20, 2013, 17:17:31 pm »
oj z tym avatarem to chyba leciutko cię poniosło  ;) ale pożyjemy zobaczymy bym był wielce rad gdybyś miał rację 
- szanuj ziomka swego jak siebie samego -

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1658 dnia: Marca 20, 2013, 18:06:13 pm »
Nie widziałem żadnego making of Avatara, ale wydaje mi się że ta dżungla jest w dużej mierze materiałem filmowym nagranym w prawdziwej dżungli, odpowiednio obrobionym, a nie renderem w 100%. Wiec takie porównania nie mają sensu.


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1659 dnia: Marca 20, 2013, 18:14:23 pm »
Nie widziałem żadnego making of Avatara, ale wydaje mi się że ta dżungla jest w dużej mierze materiałem filmowym nagranym w prawdziwej dżungli, odpowiednio obrobionym, a nie renderem w 100%.
Patrzę za okno, a tam ch**owa grafika. Wraca grać w Krzysia 3 <ok>

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1660 dnia: Marca 20, 2013, 18:15:55 pm »
Patrzę za okno, a tam ch**owa grafika. Wraca grać w Krzysia 3 <ok>

W Krzysiu 3 przynajmniej są roślinki i jest zielono... A nie chujowy śnieg :( :(

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1661 dnia: Marca 20, 2013, 18:22:15 pm »
Dzisiaj po śniegu ani śladu. 12 stopni, słoneczko. :angel: Nadal jednak Crysis 3 ma lepszą grafikę/dżunglę, niż w rzeczywistości. Jeśli ps4 będzie generowało grafę na poziomie medium C3, to będziemy mogli mówić o realistycznej oprawie.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1662 dnia: Marca 20, 2013, 18:47:33 pm »
Dzisiaj po śniegu ani śladu. 12 stopni, słoneczko. :angel: Nadal jednak Crysis 3 ma lepszą grafikę/dżunglę, niż w rzeczywistości. Jeśli ps4 będzie generowało grafę na poziomie medium C3, to będziemy mogli mówić o realistycznej oprawie.

A u mnie pizga i napierdala śniegiem :(

Przynajmniej ma dobrą fizykę :( choć i tak nie bije tego z Uncharted 2 :(

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1663 dnia: Marca 20, 2013, 20:54:36 pm »
a może nie będzie można na ps4 osiągnąć aż takiego progresu w grach jak na ps3 przez inną architekturę
avatar przesada

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1664 dnia: Marca 21, 2013, 02:35:39 am »


http://www.facebook.com/SonyUK

No to teraz jestem ciekaw... PS4? Portal 3? Nic?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1665 dnia: Marca 21, 2013, 07:01:22 am »
Wielkanoc.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1666 dnia: Marca 21, 2013, 07:30:22 am »
oj z tym avatarem to chyba leciutko cię poniosło  ;)
Wiem wiem  :P
Ale i tak jest dużo lepiej niż większość graczy myślała.

Jeśli chodzi o możliwości ps4, to bardzo mnie ciekawi ten dotykowy ekran na padzie. Może być ciekawie wykorzystany w QTE i jako sterowanie w strategiach. Mam nadzieje, że w diablo 3 będzie można sterować
postacią właśnie za pomocą tego ekranu.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1667 dnia: Marca 21, 2013, 07:53:06 am »
Bedzie jak z sixaxisem.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1668 dnia: Marca 21, 2013, 10:58:18 am »
Byłoby szkoda.. Bo sensory ruchu fajnie sie sprawdzały jako dodatek np w uncharted, kz2 i heavenly sword.
Chociaz pewnie dotykowy ekran będzie używany tylko w menu konsoli.

prezentacja ps4 w 10min:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1669 dnia: Marca 21, 2013, 11:17:40 am »
Cytuj
nie, na papierze "karta graficzna" w ps3 jest słabsza od xenosa

Na papierze RSX ma 240 400 gflopsów, a Xenos 160 240. Do  tego uber Cell.

Edram i unified shader pozwoliły zniwelować różnicę we Flopsach. W x720 będziemy mieli Esram i system pamięci o teoretycznie niższej przepustowości, ale bardzo małych (kilkukrotnie mniejszych niz PS4) opóźnieniach - zobaczymy ile będzie wart.

Żeby nie było - jestem całym sercem za tym by PS4 pozamiatało, ale nie sądzę też by w MS pracowali debile.
Tak na bank będzie obie konsole parametrami blisko siebie będą stały, podobnie jak teraz.
Sony przyznało się tylko tak naprawdę oficjalnie do ilości Ramu, ale jaką moc będzie ostatecznie miał Cpu i Gpu to jak na razie tylko plotki. Czekam na oficjalne dane zarówno konsoli Sony jak i MS. A ten gość od konkurencyjnej karty graficzny, jak i cała firma robią z siebie tylko błaznów krytykując innych, bo im żal dupe ściska, że w konsolach nie siedzą ich podzespoły.
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2013, 11:21:16 am wysłana przez Kyokushinman »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1670 dnia: Marca 21, 2013, 12:15:13 pm »
Info o GPU 800mhz i mocy 1,8TF bylo chyba potwierdzone ;)

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1671 dnia: Marca 21, 2013, 14:32:54 pm »
No to teraz jestem ciekaw... PS4? Portal 3? Nic?

Wielkanoc.
:lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1672 dnia: Marca 21, 2013, 16:25:41 pm »
Info o GPU 800mhz i mocy 1,8TF bylo chyba potwierdzone ;)
Nie przez Sony ;). Kolejne plotki mówią że Cpu będzie takowane nie 1,6 a ma być zwiększone do 2GHz, natomiast moc gpu będzie jeszcze większa niż 1,8TF i to znaczenie. Ja obstawiam na to że Sony czeka na ruch MS i wtedy wszystko ujawni aby czasami nie mieć konsoli słabszej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1673 dnia: Marca 21, 2013, 16:34:15 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1674 dnia: Marca 21, 2013, 16:38:16 pm »
Na tej prezentacji


prezentacja ps4 w 10min:

gościu mówi o "nearly 2 TFLOP GPU", czyli nie więcej niż 2, pewnie blisko albo tak samo jak to


http://www.cnet.com.au/playstation-4-official-specs-339343410.htm

1.84 TFLOPS stoi jak byk.


Przynajmniej na tamtą chwilę. Może do premiery coś się zmieni.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1675 dnia: Marca 21, 2013, 16:40:28 pm »
Kur...

http://www.cnet.com.au/playstation-4-official-specs-339343410.htm

1.84 TFLOPS stoi jak byk.

;)
Abyś się nie zdziwił, moim zdaniem wszystko zależy od tego jak mocna będzie konsola MS.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1676 dnia: Marca 21, 2013, 16:51:41 pm »
Bzdury piszesz. Takich zmian nie wprowadza się z dnia na dzień. Nie ma najmniejszych szans na znaczne podkręcenie zegarów, zwiększenie liczby CUs czy bardziej radykalne zmiany w architekturze. Takich rzeczy nie robi się z dnia na dzień. Jeśli już to prędzej coś obetną. Poza tym Sony dokładnie wie, jak mocna będzie konsola MS.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1677 dnia: Marca 24, 2013, 10:51:34 am »
8gb ram też dodali na szybko, ja nie widzę problemu ze zwiększeniem taktowania do tego troszkę wydajniejsze chłodzenie i wsio. Przecież nie pokazali nawet konsoli.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1678 dnia: Marca 24, 2013, 11:55:24 am »
Ja również uważam, że zmiana taktowania to nie problem. No i w sumie to było mądre posunięcie, że nie pokazali obudowy, tak jak sieq pisze, mogą teraz dowolnie modyfikować chłodzenia itp.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1679 dnia: Marca 24, 2013, 13:51:15 pm »
Żeby wam tak jak w PS3 taktowania nie zmienili.