Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1134561 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2080 dnia: Kwietnia 27, 2013, 08:52:39 am »
Na kitach tego nie ma, w ogóle os bardziej przypomina jakieś cholerstwo pecetowe, jeszcze żadnych ładnych nakładek OSowych nie ma, jest mega surowo. Ale z tego co słyszałem jak się devom pracuje i co można z maszynki wyciągnąć, to będzie git. I jesli ktoś lubi dualshocki, to ten nowy powinien się spodobać (ja nie przepadam i ta wersja nie zmienia moich odczuć).

Testowałem na PS4, ale podobno gdzieś w firmie jest dev nowego Xa, ale nie widziałem.  Co do gry to oczywiście nie mogę napisać co to,  powiem tylko, że nie żadna fra AAA niestety

Haha, proszę proszę ktoś tu sie wychyla że ma devkita. A ja sie tak ładnie czaiłem jak chłopakom tu pisałem że pad dodawany do devkitów jest całkiem wygodny (choć brzydki itp). To nikt sie nawet nie spytał skąd to wiem tylko wszyscy olali (no poza Xellem). Nikt nie spytał o triggery itp.

Ale Wam powiem do razu - będzie wygodny  8)

Triggery jak w padzie od X'a? ;>

Prawie prawie, przynajmniej zaokrąglone w dobrą strone tak że sie nie wcisną przez przypadek ;>

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2081 dnia: Kwietnia 27, 2013, 09:24:32 am »
A mechanizm w środku triggera, jak to działa? W DS3 była prymitywna sprężynka, w padzie od Xa nie wiem co, ale przypomina to linki i działa bardzo precyzyjnie. Dobrze by było gdyby zrobili wlasnie takie triggery.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2013, 10:37:35 am wysłana przez andryush »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2082 dnia: Kwietnia 27, 2013, 09:31:17 am »
W pracy. Jestem testerem gier :)
Jaki siedzi procesor w PS4 i karta grafiki [dokładna specyfikacja], tylko nie pitol ze nie mozesz powiedzieć bo zdradzisz tajemnicę wojskową, gdzie na forum jest tylko kilkanaście osób
Morfi jak tam nowe gałki analogowe i krzyżak?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2083 dnia: Kwietnia 27, 2013, 09:33:05 am »
Wątpię, żeby wiedział na temat GPU/CPU więcej od nas.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2084 dnia: Kwietnia 27, 2013, 09:35:25 am »
Wątpię, żeby wiedział na temat GPU/CPU więcej od nas.
Trzymał pada, jest testerem nie wierzę ze nie spytał sie jakie maja bebechy devkity

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2085 dnia: Kwietnia 27, 2013, 09:41:59 am »
A mechanizm w środku, jak to działa? W DS3 była prymitywna sprężynka, w padzie od Xa nie wiem co, ale przypomina to linki i działa bardzo precyzyjnie. Dobrze by było gdyby zrobili wlasnie takie triggery.

Nie wiem w sumie jak działają dokładnie. Wygodnie się je wciska, choć czuć że mają mniejszą powierzchnię i przez to na początku jest to takie uczucie, że są dużo mniejsze niż te w DS3. Kształt to sobie można na dowolnym obrazku obczaić, takie spiczaste tym razem:



Choć ja macałem to:



Wygląda gorzej i ma feeling podróby z bazaru, ale trzyma się wygodnie ;)

W pracy. Jestem testerem gier :)
Jaki siedzi procesor w PS4 i karta grafiki [dokładna specyfikacja], tylko nie pitol ze nie mozesz powiedzieć bo zdradzisz tajemnicę wojskową, gdzie na forum jest tylko kilkanaście osób
Morfi jak tam nowe gałki analogowe i krzyżak?

Procek i Grafika przecież były podane już dawno. Do tego Mike Cerny gada na lewo i prawo jak to wszystko wygląda. To nie jest nic co kupisz w sklepie, tylko mocno zcustomizowany układ. Specyfikacji nie ma co podawać.

Co do analogów to są całkiem wygodne. Już przynajmniej nie wypukłe (jak w Xie) przez co wygodniej jest i nie ześlizguje sie palec. Krzyżak to jak krzyżak, wiele się w sumie nie zmieniło i wygląda jak i działą tak samo jak wcześniej. Ofc ta wersja sklepowa będzie pewnie bardziej dopracowana, bo te developerskie to jedynie mają mieć te same funkcjonalności.

Za to cztery figurowe przyciski dostały downgrade - nie są już analogowe, tylko takie jak w PS Vita - słychać kliknięcie po wciśnięciu. niby nic takiego, ale już wiadomo że żadna gra nie wykorzysta siły nacisku na przyciskach głównych bo tej opcji już nie ma.

Wątpię, żeby wiedział na temat GPU/CPU więcej od nas.
Trzymał pada, jest testerem nie wierzę ze nie spytał sie jakie maja bebechy devkity

Ja np nie znam, ale wiem że język programowania na to jest całkiem przyjemny, choć nie jest to konkretnie jeden popularny, a pewna hybryda stworzona na potrzeby konsoli. No ale znając C++ idzie się ogarnąć w nim ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2086 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:01:46 am »
Za to cztery figurowe przyciski dostały downgrade - nie są już analogowe, tylko takie jak w PS Vita - słychać kliknięcie po wciśnięciu. niby nic takiego, ale już wiadomo że żadna gra nie wykorzysta siły nacisku na przyciskach głównych bo tej opcji już nie ma.
O_O

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2087 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:06:54 am »
Ja np nie znam, ale wiem że język programowania na to jest całkiem przyjemny, choć nie jest to konkretnie jeden popularny, a pewna hybryda stworzona na potrzeby konsoli. No ale znając C++ idzie się ogarnąć w nim ;)
No i spoko 8)

svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2088 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:12:09 am »
Za to cztery figurowe przyciski dostały downgrade - nie są już analogowe, tylko takie jak w PS Vita - słychać kliknięcie po wciśnięciu. niby nic takiego, ale już wiadomo że żadna gra nie wykorzysta siły nacisku na przyciskach głównych bo tej opcji już nie ma.
O_O

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2089 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:21:27 am »
Przecież o tym było już dawno temu.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2090 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:37:49 am »
Za to cztery figurowe przyciski dostały downgrade - nie są już analogowe, tylko takie jak w PS Vita - słychać kliknięcie po wciśnięciu. niby nic takiego, ale już wiadomo że żadna gra nie wykorzysta siły nacisku na przyciskach głównych bo tej opcji już nie ma.
O_O


Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest :< Jaka gra wykorzystuje stopniowanie "siły nacisku" w PS3?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2091 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:43:23 am »
no w gran turismo np zamiast na gałkach to możesz śmigać na analogowym X.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2092 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:43:23 am »
Ratchet and Clank.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2093 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:46:01 am »
W sumie to nawet nie zwracałem uwagi na to, ale faktycznie - jak się "jeździ" na iXie to można stopniować gaz. Czyli mam rozumieć na nowym padzie obojętne jak lekko wcisnę X to samochód pojedzie na pełnej ku*wie. Trochę słabo ;<

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2094 dnia: Kwietnia 27, 2013, 11:57:30 am »
Od tego jest analog, ja nigdy nie jezdziłem na x

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2095 dnia: Kwietnia 27, 2013, 12:10:26 pm »
No, powrót do cyfraka z psx. Mnie bardziej martwi ten wyczuwalny "klik", o którym napisał Morfi. Co, jak co, ale przyciski funkcyjne w Dual Shockach chodziły mięciutko, nie było jednego, konkretnego punktu, jak na jakiejś klawiaturze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2096 dnia: Kwietnia 27, 2013, 12:29:51 pm »
No, powrót do cyfraka z psx.

Pomyliło ci się z Wii U.

svonston

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2097 dnia: Kwietnia 27, 2013, 12:30:10 pm »
PISI GEJMING

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2098 dnia: Kwietnia 27, 2013, 12:52:02 pm »
No, powrót do cyfraka z psx.

Pomyliło ci się z Wii U.
Nie. Cyfrowe, nie analogowe przyciski funkcyjne ostatni raz były w psx.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2099 dnia: Kwietnia 27, 2013, 13:04:59 pm »
A pad od X'a nie ma przypadkiem też cyfrowych przycisków ABXY ??

Jacek84

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2100 dnia: Kwietnia 27, 2013, 13:47:00 pm »
>pad od iksboksa kradziony od sony
>hehehehehehemoglobina


Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2101 dnia: Kwietnia 27, 2013, 21:48:15 pm »
No, powrót do cyfraka z psx. Mnie bardziej martwi ten wyczuwalny "klik", o którym napisał Morfi. Co, jak co, ale przyciski funkcyjne w Dual Shockach chodziły mięciutko, nie było jednego, konkretnego punktu, jak na jakiejś klawiaturze.

Niestety, jest jak w PS Vita - czuć pod palcem kiedy jest ten "klik". W sumie to jak sie zastanowić to od dawna nikt nie wykorzystywał analogowych przycisków głównych, ale i tak z sentymentu po prostu szkoda. Najwyraźniej nie widzieli w tym żadnego sensu, skoro już prawie żaden developer z tego nie korzystał.

Ale Ale - w wersji sprzedażowej może być to w ogóle nie wyczuwalne (co nie zmieni faktu, że analogów już nie będzie). Raczej nastawiajcie się na podobne działanie jak w Vicie.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2102 dnia: Kwietnia 27, 2013, 21:56:57 pm »
Morfi DS4 czym jest pokryty? ma coś niby antypoślizgowego tak?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2103 dnia: Kwietnia 27, 2013, 21:58:44 pm »
http://ps4daily.com/2013/04/sony-trademarks-freedom-wars/
Dwie nowe marki
Freedom WarsDestiny of Spirits

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2104 dnia: Kwietnia 28, 2013, 20:09:18 pm »
Słabe strony PS4

http://gamingbolt.com/mark-cerny-comments-on-ps4-bottlenecks-and-how-devs-can-overcome

Nie rozumiem opisanego problemu. Przepustowość pamięci jest zbyt mała, to w końcu ten DDR5 załatwia sprawę, czy też nie???? :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2105 dnia: Kwietnia 28, 2013, 20:20:09 pm »
GDDR5 załatwia sprawę dla plebejskich tytanów. Dla master race PS4 może być wąskim gardłem. lol

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2106 dnia: Kwietnia 28, 2013, 20:41:38 pm »
GDDR5 załatwia sprawę dla plebejskich tytanów. Dla master race PS4 może być wąskim gardłem. lol

Źle

Słabe strony PS4

http://gamingbolt.com/mark-cerny-comments-on-ps4-bottlenecks-and-how-devs-can-overcome

Nie rozumiem opisanego problemu. Przepustowość pamięci jest zbyt mała, to w końcu ten DDR5 załatwia sprawę, czy też nie???? :-?

Źle zrozumiałeś artykuł. Właśnie dlatego, że przepustowość mogła być mała przy dużej ilości grafik hd renderowanych real time, to po to dali GDDR5, żeby nie było tego problemu. W dalszej części artykułu wspominają jednak, że możliwymi problemami tak naprawdę dla programistów będzie pisanie shaderów.

Nie chcę robić za specjalistę, bo nie jestem programistą grafiki i nie pisałem shaderów do gier, ale tak w uproszczeniu jest to tak, że modele postaci, które składają się z wielu trójkątów mają ich tak wiele, że problemem staje się liczenie tego wszystkiego real time. Usprawnienia jakie oni dali by tego uniknąć to mieszanka software'u, hardware'u i techniki kompilacji. Jak masz postać złożoną z kilkudziesięciu milionów trójkątów wielkości jednego piksela, to najzwyczajniej w świecie procesor graficzny może nie wydolić. Wówczas to od programistów będzie zależeć by tak przerzucić przeliczenia pomiędzy CPU a GPU, by jak najbardziej zoptymalizować to wszystko.

Cytuj
“From a graphics programmer perspective, using this technique means setting some compiler flags and using a different mode of the graphics API. So this is the kind of thing where you can try it in an afternoon and see if it happens to bump up your performance,”

Tak więc problem jest poniekąd nie winą konsoli, ale samych programistów, którzy rozochoceni 8gb ramu będą tworzyć jebutnie złożone modele z pierdyrialda trójkątów. By osiągnąć najzajebistszą jakość grafiki wyświetlanej (oświetlenie, szczegóły itp) będą musieli w pewnym momencie zacząć się interesować optymalizowaniem, ale wtedy już będą mieli gotowe rozwiązania w samej konsoli, które im to usprawnią.

Tak więc na sam koniec w skrócie - jak sie developerzy nauczą używać bajerów które wsadzili do PS4 to każda następna gra będzie wyglądać jeszcze lepiej. No i mamy to zjawisko o którym Mark Cerny mówił, czyli możliwie dorównywanie poziomem graficznym do kompów nawet kilka lat po premierze PS4. Wszystko będzie zależeć od samych developerów i tego jak szybko opanują te techniki ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2107 dnia: Kwietnia 28, 2013, 21:03:05 pm »
To trochę źle nazwali artykuł.
Powinni to nazwać słabościami oryginalnego ATi GPU, na bazie którego powstał zmodyfikowany GPU PS4. Bo wg ich słów te słabe punkty zostały wyeliminowane. Chociaż o te shadery nadal trochę się martwię - trzeba będzie przerzucać robotę na nie zbyt szybki CPU, który i tak bedzie pewnie miał wiele do roboty w next-genowych grach.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2108 dnia: Kwietnia 29, 2013, 23:34:20 pm »
Takie pytanie do zainteresowanych.

Jak obstawiacie datę premiery konsoli  :angel:?

Marins

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2109 dnia: Kwietnia 29, 2013, 23:40:05 pm »
Nie wcześniej niż połowa listopada. Po 20 jakoś tak  :P To Japonia najprędzej. Europa grudzień.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2110 dnia: Kwietnia 29, 2013, 23:40:45 pm »
A co ? Wiesz kiedy wyląduje w sklepach  :P ?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2111 dnia: Kwietnia 30, 2013, 02:43:55 am »
Takie pytanie do zainteresowanych.

Jak obstawiacie datę premiery konsoli  :angel:?
Myślę ze bedzie za wczesnie dla wszystkich, czyli przed grudniem tego roku. Mam nadzieje ze sie myle, chociaż raz :-?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2112 dnia: Kwietnia 30, 2013, 06:40:28 am »
Jak obstawiacie datę premiery konsoli  :angel:?
Ten aniołek mówi mi, że będzie jeszcze w tym roku, kto wie, może początkiem listopada? :troll:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2113 dnia: Kwietnia 30, 2013, 09:50:06 am »
Nie wcześniej niż połowa listopada. Po 20 jakoś tak  :P To Japonia najprędzej. Europa grudzień.

Maybe, choć wątpię. Będzie raczej worldwide zamiast różnych regionów po kolei ;)

Jak obstawiacie datę premiery konsoli  :angel:?
Ten aniołek mówi mi, że będzie jeszcze w tym roku, kto wie, może początkiem listopada? :troll:

O ile aniołek ma rację, to możesz mieć rację. Pewnie nikomu z nas nie będzie się chciało pójść na groby we wszystkich świętych w tym roku  :angel:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2114 dnia: Kwietnia 30, 2013, 09:54:21 am »
1 listopada? DAWAĆ NEWSA NA N4G MILIJARDY STOPNI!!!!

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2115 dnia: Kwietnia 30, 2013, 09:59:38 am »
1 listopada? DAWAĆ NEWSA NA N4G MILIJARDY STOPNI!!!!

Ty to powiedziałeś, nie ja :P

Tak ogólnie to obstawiam: na E3 dowiecie się konkretnie o datę premiery, na Gamescomie i TGS już spokojnie bedziecie mogli pograć na sprzęcie, a jak Watchdogsów wychodzących 20 listopada Ci co będą chcieli brać na premiere nie będą musieli kupować na current-geny ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2116 dnia: Kwietnia 30, 2013, 10:04:19 am »
Fajna by była niespodzianka, jakby Sony aż do premiery nie pokazało obudowy konsoli. Idziesz do sklepu, kupujesz konsolę w pudełku na którym widnieje tylko znak Playstation, rozpakowujesz w domu i po raz pierwszy widzisz swój nowy sprzęcik... :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2117 dnia: Kwietnia 30, 2013, 10:05:48 am »
Myślę, że przez to dużo hejtu by się pojawiło na filmikach typu unboxing.

Marins

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2118 dnia: Kwietnia 30, 2013, 10:07:46 am »
Pokażą na E3 bez przesady  :P

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #2119 dnia: Kwietnia 30, 2013, 10:08:57 am »
No pewnie, że pokażą. Wówczas mają te parę miesięcy by tłumaczyć się dlaczego taka obudowa i czas na promowanie. Będzie grube E3 :D