A mechanizm w środku, jak to działa? W DS3 była prymitywna sprężynka, w padzie od Xa nie wiem co, ale przypomina to linki i działa bardzo precyzyjnie. Dobrze by było gdyby zrobili wlasnie takie triggery.
Nie wiem w sumie jak działają dokładnie. Wygodnie się je wciska, choć czuć że mają mniejszą powierzchnię i przez to na początku jest to takie uczucie, że są dużo mniejsze niż te w DS3. Kształt to sobie można na dowolnym obrazku obczaić, takie spiczaste tym razem:
Choć ja macałem to:
Wygląda gorzej i ma feeling podróby z bazaru, ale trzyma się wygodnie
W pracy. Jestem testerem gier
Jaki siedzi procesor w PS4 i karta grafiki [dokładna specyfikacja], tylko nie pitol ze nie mozesz powiedzieć bo zdradzisz tajemnicę wojskową, gdzie na forum jest tylko kilkanaście osób
Morfi jak tam nowe gałki analogowe i krzyżak?
Procek i Grafika przecież były podane już dawno. Do tego Mike Cerny gada na lewo i prawo jak to wszystko wygląda. To nie jest nic co kupisz w sklepie, tylko mocno zcustomizowany układ. Specyfikacji nie ma co podawać.
Co do analogów to są całkiem wygodne. Już przynajmniej nie wypukłe (jak w Xie) przez co wygodniej jest i nie ześlizguje sie palec. Krzyżak to jak krzyżak, wiele się w sumie nie zmieniło i wygląda jak i działą tak samo jak wcześniej. Ofc ta wersja sklepowa będzie pewnie bardziej dopracowana, bo te developerskie to jedynie mają mieć te same funkcjonalności.
Za to cztery figurowe przyciski dostały downgrade - nie są już analogowe, tylko takie jak w PS Vita - słychać kliknięcie po wciśnięciu. niby nic takiego, ale już wiadomo że żadna gra nie wykorzysta siły nacisku na przyciskach głównych bo tej opcji już nie ma.
Wątpię, żeby wiedział na temat GPU/CPU więcej od nas.
Trzymał pada, jest testerem nie wierzę ze nie spytał sie jakie maja bebechy devkity
Ja np nie znam, ale wiem że język programowania na to jest całkiem przyjemny, choć nie jest to konkretnie jeden popularny, a pewna hybryda stworzona na potrzeby konsoli. No ale znając C++ idzie się ogarnąć w nim