Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #320 dnia: Maja 07, 2013, 16:16:28 pm »
30 klatek wolę(jak jest stabilne i lepsza grafa) wszędzie poza grami sportowymi i wyścigami sim. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #321 dnia: Maja 07, 2013, 17:42:10 pm »
Poczytałem sobie dzisiaj tego Edge z artykułem o nowym KZ, nic nowego nie wyczytałem. Jest za to trochę o driveclub, screenów nowych z KZ też nie ma.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #322 dnia: Maja 07, 2013, 18:33:48 pm »
Poczytałem sobie dzisiaj tego Edge z artykułem o nowym KZ, nic nowego nie wyczytałem. Jest za to trochę o driveclub, screenów nowych z KZ też nie ma.
Masz jakis link?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #323 dnia: Maja 07, 2013, 18:35:26 pm »
W Empiku jest, mozna sobie obczaić.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #324 dnia: Maja 07, 2013, 19:41:25 pm »
W Empiku jest, mozna sobie obczaić.
Z drive club są jakieś nowe fotki?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #325 dnia: Maja 07, 2013, 20:05:33 pm »
Też mi się w oczy nic nie rzuciło, nie ma chyba.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #326 dnia: Maja 14, 2013, 18:14:44 pm »
Cytuj
Guerilla dev: Killzone Shadow Fall will explore who the Helghast really are
http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/05/14/guerilla-dev-killzone-shadow-fall-will-explore-who-the-helghast-really-are/

W sumie to to samo mówili przy okazji kz3  :-?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #327 dnia: Maja 14, 2013, 22:36:33 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #328 dnia: Maja 14, 2013, 22:47:49 pm »
Cytat: czytamzezrozumieniem
to jeszcze 5GB mają do wykorzystania :pocieraniemiejscazakleszczonego:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #329 dnia: Maja 14, 2013, 22:52:15 pm »
4GB bo 1GB idzie na system :glaszczekota:


Cytat:  KKRT_GAF
Interesting stuff:

 - Global Illumination prebaked and no mention of making it dynamic.

 - They are working with Sony ATG on new AA method - TMAA:
 "We're currently using FXAA for anti-aliasing, but we're working together with Sony ATG on a better solution more suitable for PS4. Watch out for TMAA"

 - City landscape is so low poly that is actually doable on current gen consoles, as i said quite a few times in past
 The polycount is 500k for whole visible geometry, with lighting [so shadows] its 670k, only 100k more than God of War: Ascention for example.

 - only 1700 draw calls for GPU in city landscape scene

 - Bokeh DoF has currently almost same quality as in Crysis 2 on consoles. In C2 it was half-res of 720p and in KZ:SF its 1/4 of 1080p

KZ3 vs KZ:SF

« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2013, 02:05:12 am wysłana przez Lem »

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #330 dnia: Maja 15, 2013, 08:43:12 am »
Bardzo ciekawe rzeczy, matrix mode fajny. :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #331 dnia: Maja 15, 2013, 08:45:03 am »
Zapowiada się na połamanie tekstury z K2.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #332 dnia: Maja 15, 2013, 08:45:41 am »
Ale jestem nakręcony na jakiś nowy gameplay. :mad:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #333 dnia: Maja 15, 2013, 08:53:46 am »
Fajnie jakby dali taki tryb widzenia do odblokowania  :)




Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Porównanie geometri snajpera:
http://i.imgur.com/7ItLEzI.jpg 

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #334 dnia: Maja 15, 2013, 09:10:21 am »
Z takim oświetleniem to i stary snajper wygląda super. Na początku myślałem, że to dwa modele z KZSF

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #335 dnia: Maja 15, 2013, 09:10:44 am »
który to niby ten snajper z K:SF?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #336 dnia: Maja 15, 2013, 09:16:32 am »
Obstawiam tego po lewej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #337 dnia: Maja 15, 2013, 09:24:21 am »
No po geometri nie widać?  :-?  Ten z lewej to shadow fall.  Snajper z trójki wygląda bardzo dobrze bo ma tekstury w maksymalnych rozdziałkach. Podczas grania gorzej sie to prezentuje.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #338 dnia: Maja 15, 2013, 09:25:08 am »
nabijam się :P po prostu nigdy różnica pomiędzy generacjami nie była taka mała. Nie jest to wrzuta do Sony czy GG tylko po prostu fakt jak technologia mimo wszystko zaliczyła spowolnienie w ostatnich 7 latach. Kogoś to wszystko może jara ale dla mnie każdy nowy engine jaki teraz pokazują to kosmetyka w porównaniu do starych. Nie ma tego szoku co kiedyś. Oby przynajmniej nowa generacja przyniosła nam stałe fps,dobre aa i full hd.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #339 dnia: Maja 15, 2013, 09:36:12 am »
Z twittera:
Cytuj
Sev and Rico's story has been wrapped up, so you're not likely to see them again.

Rico chyba nikt nie będzie żałował, ale starego seva bym chętnie zobaczył w jakimś helghańskim pierdlu  :evil:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #340 dnia: Maja 15, 2013, 09:43:24 am »
po prostu nigdy różnica pomiędzy generacjami nie była taka mała. Nie jest to wrzuta do Sony czy GG tylko po prostu fakt jak technologia mimo wszystko zaliczyła spowolnienie w ostatnich 7 latach. Kogoś to wszystko może jara ale dla mnie każdy nowy engine jaki teraz pokazują to kosmetyka w porównaniu do starych. Nie ma tego szoku co kiedyś.
Jeśli ktoś spodziewa się takiego skoku między generacjami, jak przykładowo w TR na przestrzeni psx-ps2:


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

to raczej ciężko będzie. Poziom widoczny w obecnych tytułach (TLoU, Beyond, Crysis 3 i prezentacjach graficznych) jest już na tyle wysoki, że oko przyzwyczaiło się do dopakowanych graficznie modeli. Spodziewam się zobaczyć tę różnicę w ruchu, bardziej realistycznej animacji, mimice czy też szczegółów graficznych w anatomii, fakturze ubioru i większej rozdzielczości tekstur.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #341 dnia: Maja 15, 2013, 09:49:25 am »
Grunt żeby te postacie insanely detailed jechały i będzie ok.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #342 dnia: Maja 15, 2013, 10:25:30 am »
A ja myślę, że skok będzie duży - może nie jeśli chodzi o siatkę obiektów, ale efekty - tesselacja, efekty cząsteczkowe, bokeh - to wszystko robi strasznie - do tego tekstury w ośmiu warstwach i FullHD. Będzie świetnie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #343 dnia: Maja 15, 2013, 11:53:43 am »
Dla mnie szkoda, że cały 1GB idzie na system. Dziwne to trochę dla mnie i marnowanie zasobów. Na ps3 wystarcza 32mb i to powolnej pamięci, a na PS3 30 razy więcej pamięci, która jest pewnie z 5 razy szybsza i do tego dedykowany procesor tylko do systemu. Nie czaję  :-?

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #344 dnia: Maja 15, 2013, 11:59:02 am »
I przez to na PS3 nadal nie masz gadani z kim się chce w różnych grach itp.
Po za tym ma być ta opcja steamowania gier czy nagrywania. Niech dojdzie jeszcze parę nowych bajerów i się okaże że i ten 1Gb nie wystarczy  ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #345 dnia: Maja 15, 2013, 15:35:28 pm »
Zapowiada się na połamanie tekstury z K2.
Oby.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #347 dnia: Maja 15, 2013, 19:44:36 pm »
Tylko teraz się jaracie cyferkami jak karotka, bo niech mi ktoś uczciwie powie że tu widzi różnice na poziomie 30k poly:

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #348 dnia: Maja 15, 2013, 19:50:01 pm »
Pewnie lepiej by było widać, jakby tekstury były takie jak w czasie rozgrywki. Ktoś już (EDIT: Madman) pisał, że takie nie są w przypadku modelu z KZ3.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #349 dnia: Maja 15, 2013, 20:11:22 pm »
Pewnie lepiej by było widać, jakby tekstury były takie jak w czasie rozgrywki. Ktoś już (EDIT: Madman) pisał, że takie nie są w przypadku modelu z KZ3.
Czyli co, żeby rozróżnić modele składające się z 10 tysięcy trójkątów a te z 40, trzeba gorszych teksturek? To spoko.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #350 dnia: Maja 15, 2013, 20:18:20 pm »
Czyli co, żeby rozróżnić modele składające się z 10 tysięcy trójkątów a te z 40, trzeba gorszych teksturek? To spoko.

Przy takim ujęciu mogą wjebać milion trójkątów, a i tak różnicy nie zauważysz. Zoom na mordy, dłonie albo buty i byś inaczej gadał.

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #351 dnia: Maja 15, 2013, 20:33:10 pm »
Pewnie lepiej by było widać, jakby tekstury były takie jak w czasie rozgrywki. Ktoś już (EDIT: Madman) pisał, że takie nie są w przypadku modelu z KZ3.
Czyli co, żeby rozróżnić modele składające się z 10 tysięcy trójkątów a te z 40, trzeba gorszych teksturek? To spoko.

Nie. Wystarczy się dobrze przyjrzeć.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #352 dnia: Maja 15, 2013, 20:36:01 pm »
Nadal nie widać.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #353 dnia: Maja 15, 2013, 20:38:11 pm »
juras porównaj sobie ręce i nogi.
Widzę różnicę, ale wybacz, nie czterokrotną.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #354 dnia: Maja 15, 2013, 20:42:13 pm »
Właśnie o tym piszę, marnowanie mocy znane z pecetów na przykładzie Krzysia 3, na coś czego nie widać. :

Od gospodarowania zasobami to są modele z różnym LOD. Jakbyś przeczytał artykuł, to byś wiedział, że jest ich siedem, a ten jest najwyższy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #355 dnia: Maja 15, 2013, 20:48:57 pm »


Tu pewnie też nie widać różnicy między 15 i 30k 1500 i 15k.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #356 dnia: Maja 15, 2013, 21:15:48 pm »
Jak by kto nie naspiał że to Kz3 obok KzSf to bym pomyślał że oba pochodzą z KzSf
Po za tym jakoś nie kojarze żeby tak dobre tekstury były podczas rozgrywki Kz3 hmm

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #357 dnia: Maja 15, 2013, 21:21:56 pm »
Ten model z KZ3 siedzi w silniku SF, dostał nowe oświetlenie i nowe materiały. To nie jest ten sam model co na PS3. Zgadza się tylko geometria.

Ogólnie to jest CGI efekt na tym modelu z SF. Oświetlenie i detale robią.
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2013, 21:28:15 pm wysłana przez andryush »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #358 dnia: Maja 15, 2013, 21:38:58 pm »
Smiano sie ze mnie jak mówiłem ze nie korzystali z pełnej specyfikacji, jak widać użyto tylko 3GB ramu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #359 dnia: Maja 15, 2013, 21:47:03 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tu pewnie też nie widać różnicy między 15 i 30k 1500 i 15k.
Na tym obrazku, który ma ostrość jakbyś się popłakał, to nie. ;