Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302016 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2320 dnia: Stycznia 14, 2015, 07:32:19 am »
pseudo selfie
Dlaczego pseudo? Jak dla mnie to klasyczne selfie.
Dawniej tak, teraz natomiast zabrakło mu aparatu w łapie i błysku flesza przed lustrem :troll:.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2321 dnia: Stycznia 14, 2015, 10:36:00 am »
Można jeszcze pobrać Killzone z japońskiego ps store dla plusowiczów,bo założyłem konto i plusa na 14 dni na japonie ale gry pobrać nie mogę(je**ne krzaczki)???? :evil:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2322 dnia: Stycznia 14, 2015, 14:28:37 pm »
Zdanie zaczynamy z dużej litery
Jak już to "od dużej" litery.
Zasadniczo to "wielką/duża literą". Rzecz jasna "od wielkiej/od dużej" też jest poprawne, ale stosuje się owo wyrażenie marginalnie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2323 dnia: Stycznia 15, 2015, 13:38:06 pm »
Polecam od razu zrobic lock na 30fps w menu konsoli, obraz jest ciut lepszy.
Faktycznie widać, że obraz lepszy, ale mało kto to zauważy, szczególnie tutaj na forum. Ostatnio ciężko było przecież zobaczyć różnicę z niedoczytaną teksturą a doczytaną w DC.

Dzisiaj pobrałem najnowszą aktualizacje a że wcześniej tego nie robiłem mogę ogłosić wszem i wobec, że goście z GG bawili się jasnością. Większość etapów jest przyciemnionych ponieważ gdzieniegdzie było rzeczywiście za jasno natomiast w etapach typowych darkness teraz więcej widać. Ogólnie rzecz ujmując kontrastowo jest na plus.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2324 dnia: Stycznia 16, 2015, 18:29:15 pm »
Bank tv ci sie zresetował do ustawień fabrycznych i w końcu masz normalny obraz.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2325 dnia: Stycznia 19, 2015, 12:49:35 pm »
Obserwuj, ale u mnie też przy Killzonie konsola pracowała najgłośniej. ;)
Tak, w Killzone mam odkurzacz. W innych grach jest wyraźnie ciszej, a w niektórych wiatrak potrafi się całkowicie zatrzymać.
Dzięki - wygląda na to, że z moim egzemplarzem jest ok a Killzone najsilniej obciąża konsolę (co zresztą widać).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2326 dnia: Stycznia 21, 2015, 23:11:55 pm »
Aż z ciekawości włączę jutro tego szorta.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2327 dnia: Maja 05, 2015, 23:20:58 pm »
Cytuj
United States District Court Judge Edward Chen for the Northern District Court of California has ruled that a class action lawsuit related to Sony Computer Entertainment's Killzone: Shadow Fall will proceed. In August lead plaintiff Douglas Ladore filed a class action lawsuit against SCE claiming that the company lied about the graphics quality of Killzone: Shadow Fall for PS4 in its marketing materials, PR and public statements. He claims in his lawsuit that the game was advertised to have full 1080p high-definition resolution graphics, but it didn't measure up to those claims.

"Gamers quickly noticed and complained that Killzone's multiplayer graphics were blurry to the point of distraction," Ladore's complaint alleges.

Sony tried to get the lawsuit thrown out, arguing that its representations about the graphics weren't false; that Ladore didn't adequately plead reliance on any alleged misrepresentation; that the game doesn't fall under the California Consumer Legal Remedies Act and that the "economic loss rule" bars Ladore's tort claim for negligent misrepresentation.

But Judge Chen rejected all but one of SCE's argument in its attempt to get the case dismissed. noting that the company's motion was "premised on an unduly narrow reading of plaintiff's complaint."

"The substantial majority of the arguments Sony raises in its motion to dismiss can be rejected for two simple reasons - either Sony's arguments ignore important factual allegations that are well pleaded in Ladore's complaint, or Sony's arguments require this court to construe the complaint in the light most favorable to Sony, rather than Ladore, who is entitled to the benefit of all reasonable inferences at this stage of the proceedings," Chen wrote.

Judge Chen did rule against Ladore's negligent misrepresentation cause of action, noting that the claim "inadequately pleaded under the economic loss rule since Ladore hadn't asserted any noneconomic losses stemming from his purchase of the game." Judge Chen gave Ladore 30 days to file an amended complaint.

Będzie proces o rozdzielczość multiplayera  :rotfl:
Sprawa zamknięta. Doszło do ugody obu stron.

http://www.ppe.pl/news-35583-ugoda_w_sprawie_pozwu_zbiorowego_dotyczacego_rozdzielczosci_w_killzone__shadow_fall.html
Cytuj
W reklamach Killzone: Shadow Fall pojawiła się informacje, że tytuł śmiga w natywnym 1080p... To nie była do końca prawda, ponieważ deweloperzy uzyskali ten efekt przez technologię nazwaną „temporalna reprojekcja”.

Z tego powodu prawnik Douglas Ladore oskarżył firmę o kłamstwa. Sony próbowało odrzucić pozew, ale sędzia Edward Chen zgodził się z oskarżeniem i podtrzymał sprawę.

Po sześciu miesiącach sprawa została rozstrzygnięta. Niestety, nie otrzymaliśmy informacji na temat warunków ugody, ale obie strony muszą uiścić koszty własne.

Możemy domniemać, że przedstawiciele Sony sięgnęli do kieszeni, ponieważ oskarżyciele żądali od wydawcy 5 milionów dolarów.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2328 dnia: Maja 05, 2015, 23:43:38 pm »
Pewnie milion mu wpadl. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2329 dnia: Maja 06, 2015, 00:26:08 am »
Czyli teraz wszyscy będą pozywać za Alanów itp? Bo na płycie jest napisane 720p.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2330 dnia: Maja 06, 2015, 07:43:24 am »
Co za debilizm.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2331 dnia: Maja 06, 2015, 08:07:02 am »
Co za debilizm.
No nie wiem. Myślę, że Iras już pisze pozew w odniesieniu do CD Projekt i załącza screeny. Zawsze jest szansa na ugodę z pieniążkami w tle. :troll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2332 dnia: Czerwca 24, 2015, 15:25:12 pm »
Na pewno jest to zajebisty benchmark mocy PS4, a jaka jest z tego gra - to się dopiero okaże.
No i okazało się, że poza benchmarkiem i grafiką za wiele tu nie ma.
Nuda fhoooi, gdzieś od połowy gry tylko wypatrywałem końca, żażenowany kolejnymi misjami. Fabuła totalne dno, taka wata żeby tylko coś tam było - jest w serii taki zajebisty potencjał a całkowicie zmarnowany.
Najsłabsza (ostatnia?) część serii.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2333 dnia: Czerwca 24, 2015, 15:36:21 pm »
Na szczęście multi przyjemne.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2334 dnia: Czerwca 24, 2015, 19:39:56 pm »
Na szczęście multi przyjemne.
24 osoby+lag vs 64 osoby+niszczenie+pojazdy-lag= Tak w ch** przyjemne multi..

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2335 dnia: Czerwca 24, 2015, 20:05:24 pm »
Na szczęście multi przyjemne.
24 osoby+lag vs 64 osoby+niszczenie+pojazdy-lag= Tak w ch** przyjemne multi..

Grasz w BFa dzisiaj?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2336 dnia: Czerwca 25, 2015, 08:17:08 am »
24 osoby+lag vs 64 osoby+niszczenie+pojazdy-lag= Tak w ch** przyjemne multi..
No tak, bo wymienione przez ciebie elementy świadczą o tym jak dobre jest multi  :roll:  (nie licząc laga, który u mnie na niezbyt szybkim necie zdarzał się bardzo rzadko. I to tylko w trybach dla 24graczy).
Killzone jest poprostu nastawiony na close combat. To praktycznie zupełnie inny typ rozgrywki niż w battlefield.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2337 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:36:05 pm »
24 osoby+lag vs 64 osoby+niszczenie+pojazdy-lag= Tak w ch** przyjemne multi..
No tak, bo wymienione przez ciebie elementy świadczą o tym jak dobre jest multi  :roll:  (nie licząc laga, który u mnie na niezbyt szybkim necie zdarzał się bardzo rzadko. I to tylko w trybach dla 24graczy).
Killzone jest poprostu nastawiony na close combat. To praktycznie zupełnie inny typ rozgrywki niż w battlefield.

Dobrze prawisz. Also: jakby nie tryb wieloosobowy, ta gra byłaby tylko piękna wydmuszką zasługująca na 5/10. Mam ogrom gier FPP na półce, ale tylko Kz Drugi i Resistance Dwa mnie wessały na dłużej (nieźle się tez grało w MoH oraz kapitalnie w BF Trzeciego). Reszta "meh", ale i SF zaskarbił mój czas na dobrych kilka godzin.

Natomiast BF4 to taki DC gatunku FPS, gra niedopracowana na premiere, która powinna się ukazać minimum 4 miesiące później by nie byc maksymalnie produktem 7/10.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2338 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:40:20 pm »
Dziwne. Mi się kampania single player bardzo podobała. Jak dla mnie najlepsza póki co ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2339 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:03:13 pm »
no nie wiem. po wpisie prarta odpaliłem i dokończyłem 6 rozdział. dzisiaj zacząłem 7 i przed chwilą wyłączyłem, bo te strzelanie jest tak ch**owe, że głowa mała.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2340 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:32:17 pm »
24 osoby+lag vs 64 osoby+niszczenie+pojazdy-lag= Tak w ch** przyjemne multi..
No tak, bo wymienione przez ciebie elementy świadczą o tym jak dobre jest multi  :roll:  (nie licząc laga, który u mnie na niezbyt szybkim necie zdarzał się bardzo rzadko. I to tylko w trybach dla 24graczy).
Killzone jest poprostu nastawiony na close combat. To praktycznie zupełnie inny typ rozgrywki niż w battlefield.
chodzi o małe mapy, biegana z lagiem vs duże, pojazdowe bez laga. czy coś innego napisałem? Teraz zamieńmy powyższe i pomyślmy jaki bbyłby lag w kilzonie gdyby dali na 64 graczy. Samo wychodzi jak dobre zrobili multi..
sylwian ogarze nie odzywaj sie jak dorosli rozmawiają.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2015, 13:34:19 pm wysłana przez Leszke »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2341 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:43:16 pm »
Jak nie ma lagow w Bfie to chyba w inną grę graliśmy xd
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2342 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:54:41 pm »
Ty grasz w coda, wiec nie masz argumentow.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2343 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:58:43 pm »
O multi się nie wypowiadam, bo unikam tego typu zabawy - nawet na chwilkę nie włączyłem.

W singlu jest kilka momentów świadczących o pośpiechu i składaniu gry na odpierdol, żeby tylko zdążyć na deadline. Pomijam już same misje, które robią się gorsze i gorsze, z każdą kolejną. Mam na myśli niezrozumiały, bardzo znaczący wzrost poziomu trudności w dwóch miejscach*: jakby ktoś przestawił poziom trudności z very easy na european extreme  ;)
Coś jak zadyma przed Radec`iem w dwójce, ale tam to było jakoś uzasadnione. Tu testerzy chyba nie zdążyli chyba ograć tych plansz.

* dokładnie gdzie to jest to już nie pamiętam, ale
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2344 dnia: Czerwca 25, 2015, 14:02:13 pm »
chodzi o małe mapy, biegana z lagiem vs duże, pojazdowe bez laga. czy coś innego napisałem? Teraz zamieńmy powyższe i pomyślmy jaki bbyłby lag w kilzonie gdyby dali na 64 graczy. Samo wychodzi jak dobre zrobili multi..
sylwian ogarze nie odzywaj sie jak dorosli rozmawiają.
A jaki byłby lag w battlefieldzie gdyby miał tylu graczy co MAG... Killzone ma rozgrywkę i konstrukcję map dostosowaną do mniejszej ilości graczy i już przy 24 jest totalny chaos. Jeśli kolejna część będzie miała podobne multi do shadow fall, to nawet wskazane by było żeby jeszcze obniżyli liczbę graczy.
Zresztą mam wrażenie, że oceniasz tylko kod sieciowy obu gier, nie multi samo w sobie..

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2345 dnia: Czerwca 25, 2015, 15:45:54 pm »
Ty grasz w coda, wiec nie masz argumentow.
I dlatego wiem jak powinno dobre multi wyglądać  :angel:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2346 dnia: Czerwca 25, 2015, 20:32:19 pm »
chodzi o małe mapy, biegana z lagiem vs duże, pojazdowe bez laga. czy coś innego napisałem? Teraz zamieńmy powyższe i pomyślmy jaki bbyłby lag w kilzonie gdyby dali na 64 graczy. Samo wychodzi jak dobre zrobili multi..
sylwian ogarze nie odzywaj sie jak dorosli rozmawiają.
A jaki byłby lag w battlefieldzie gdyby miał tylu graczy co MAG... Killzone ma rozgrywkę i konstrukcję map dostosowaną do mniejszej ilości graczy i już przy 24 jest totalny chaos. Jeśli kolejna część będzie miała podobne multi do shadow fall, to nawet wskazane by było żeby jeszcze obniżyli liczbę graczy.
Zresztą mam wrażenie, że oceniasz tylko kod sieciowy obu gier, nie multi samo w sobie..
Killzone to jeden wielki chaos, zamykanie w bazie, stawianie botów i rzucanie granatami. Od czesci drugiej do obecnej, wszystko ze sporym lagiem.
Ty grasz w coda, wiec nie masz argumentow.
I dlatego wiem jak powinno dobre multi wyglądać  :angel:
Jak sie nazywa zaprzeczenie zaprzeczenia?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2347 dnia: Czerwca 28, 2015, 22:48:17 pm »
Marka nieco podupadła, niemniej kolejną odsłonę kupię choćby dla grafiki, jak i z ciekawości.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2348 dnia: Sierpnia 31, 2015, 13:29:46 pm »
Boże jaka ta gra jest słaba, żałuje że dostałem ją za darmo od znajomego blacharza.  :roll: 

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2349 dnia: Sierpnia 31, 2015, 13:52:00 pm »
Kurde to ja nie wiem jakiś poj**any jestem. Bo mi się Killzone Shadow Fall zajebiście podobał (nawet bardziej od trójki i dwójki :) )

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2350 dnia: Sierpnia 31, 2015, 13:53:21 pm »
Kurde to ja nie wiem jakiś poj**any jestem. Bo mi się Killzone Shadow Fall zajebiście podobał (nawet bardziej od trójki i dwójki :) )
Aktualnie nie ma lepszego Killzone'a od dwojki :evil:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2351 dnia: Sierpnia 31, 2015, 13:54:01 pm »
Kurde to ja nie wiem jakiś poj**any jestem. Bo mi się Killzone Shadow Fall zajebiście podobał (nawet bardziej od trójki i dwójki :) )
Aktualnie nie ma lepszego Killzone'a od dwojki :evil:

Jeśli chodzi o multiplayer. To tak.

Singiel bardziej mi podszedł w Shadow Fall

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2352 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:00:07 pm »
Shadow Fall byl slabiutki. Jak kazdy KZ zreszta.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2353 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:04:39 pm »
shadow fall jest najlepszym fpsem na tej generacji, dopiero doom może to zmienić.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2354 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:09:26 pm »
shadow fall jest najlepszym fpsem na tej generacji, dopiero doom może to zmienić.

Najlepszym nie. Ale na pewno bardzo dobrym :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2355 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:09:43 pm »
shadow fall jest najlepszym fpsem na tej generacji, dopiero doom może to zmienić.
Zeby daleko nie szukac, to taki FC4 odstawia KZ o kilka dlugosci.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2356 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:12:39 pm »
Dla mnie Destiny :oops:

No ale ja to poj**any jestem jak wspomniałem ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2015, 14:14:38 pm wysłana przez Mrocz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2357 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:14:23 pm »
Destiny na koncu na zawsze!

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2358 dnia: Sierpnia 31, 2015, 14:25:04 pm »
Destiny na koncu na zawsze!

Z tą grą to jest beka. Bo doskonale zdaje sobie sprawę z jej grzeszków, dostrzega te same błędy co Ci co jej nienawidzą, ale mimo to strasznie lubię tę gierkę i pochłania na godziny :)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2359 dnia: Sierpnia 31, 2015, 15:13:49 pm »
Już myślałem że w końcu oglądam napisy a tu jeszcze   :lol: Milion razy lepiej przy Infamousie ss się bawiłem.