Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302070 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #160 dnia: Lutego 22, 2013, 15:23:33 pm »
Sześcian z logo na każdej ściance :lol: Nie no, czasem to macie pomysły :lol: Bardziej odpustowej skrzynki to wymyśleć się nie da. PS3 fat też jest do kitu. Pasuje do mieszkania? o.O Przecież to za cholere do niczego nie pasowało. Może trochę wazon przypominało to można by wsadzić w nie patyki i by coś było:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wątpie by dalej ciągnęli tą samą stylistykę i coś nowego wymyślą, a nie tą minilodówkę czy grill gazowy. Dla mnie mogłoby to być coś w ten deseń:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #161 dnia: Lutego 22, 2013, 15:42:39 pm »
Aktualnie, gruby mi może skoczyć. Będzie fikał to mu konto wyjebię :D
:troll:

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #162 dnia: Lutego 22, 2013, 15:53:33 pm »
Dla mnie mogłoby to być coś w ten deseń:


Kierunek ok, ale za dużo w tym odtwarzaczu pierdół. Bardziej minimalistyczny i byłoby git.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #163 dnia: Lutego 22, 2013, 16:03:49 pm »


Dla mnie wywalić te napisy i jest ok ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #164 dnia: Lutego 22, 2013, 16:49:29 pm »
Jeszcze diody niebieskie, usb pod klapką i żadnych napisów. Do tego te dwie połowy niech będą równe, dziwnie wygląda jak ta szara część wystaje nad czarną.

Za to jeden duży i efektowny element na ściance był zostawił.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #165 dnia: Lutego 22, 2013, 18:11:22 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #166 dnia: Lutego 22, 2013, 18:27:27 pm »
Do tego te dwie połowy niech będą równe

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #167 dnia: Lutego 22, 2013, 18:32:52 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #168 dnia: Lutego 22, 2013, 18:43:23 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Do tego bardziej monolityczna, brak napisów poza logo producenta/brandu i oznaczeniem złączy (niestety muszą być), dwie klasyczne diody (zielona, niebieska) i bajka. I jak najmniej wykończenia glossy, jedynie akcenty. Jednak, wnioskując po wyglądzie nowego pada, nie spodziewałbym się tak ascetycznie wyglądającego sprzętu.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #169 dnia: Lutego 22, 2013, 18:52:48 pm »
Zamknijcie to w kuli dyskotekowej najlepiej  :)
Moim zdaniem mix ps2 i ps3 slim. Poziom, pion na każdą półkę i właśnie tylko elementy glossy jak na padzie. To co wyżej tylko szersze nieco.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #170 dnia: Lutego 22, 2013, 19:06:56 pm »
Do tego te dwie połowy niech będą równe



Taki miks dobrze zrobi na świat przedstawiony w grze, zabawa w kontrastowanie, przekradanie się, niszczenie tego co piękne i naprawianie tego co złe. Pokazali fajne, dwa antagonistyczne światy i byłoby dobrze, jakby były grane mniej więcej po równo  :angel: Zresztą znając Guerlillasów to wymyślnych bagien, czy może nawet lasu/puszczy nie zabraknie.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #171 dnia: Lutego 22, 2013, 19:08:22 pm »
Nie wiem co Wy tu za dziwadła wymyślacie, ale na pewno nie będzie to kwadratowa konsola. I wiem że będzie zajebiście ładna.
Dlaczego?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 19:09:55 pm wysłana przez Magiq »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #172 dnia: Lutego 22, 2013, 19:09:05 pm »
To temat o Killzone czy PS4?
PSN ID: WojtqGO

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #173 dnia: Lutego 22, 2013, 19:10:18 pm »
A temu o co chodzi ? :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #174 dnia: Lutego 22, 2013, 19:11:47 pm »
/ summon gruby

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #175 dnia: Lutego 22, 2013, 19:13:20 pm »
Killzone = PS4. To benchmark i poza jaraniem się oprawą nie ma za dużego pola manewru do dyskusji, bo GG znowu zrobi piękną, ale pustą grę o zmarnowanym potencjale otoczki fabularnej.
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 19:15:12 pm wysłana przez Kert »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #176 dnia: Lutego 22, 2013, 19:26:42 pm »
Pad to pad ma być wygodny. Konsola może mieć ostrzej podkreślone kształty.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #177 dnia: Lutego 22, 2013, 19:35:35 pm »
Po tym całym szumie z nowym KZ, chyba kupie czesc 3!! Hype robi swoje.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #178 dnia: Lutego 22, 2013, 23:18:48 pm »
Ja dziś pograłem online w killzone 2. Grało się super, jedna runda trwała z godzinę, bo czas był na maksa ustawiony. To naprawdę solidny multiplayer z babolami, tròjka niestety ch**owa

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #179 dnia: Lutego 22, 2013, 23:40:37 pm »
Next Gen is here!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 22, 2013, 23:42:40 pm »
Helghański materiał transparentny. Tak elementarny brak wiedzy nt. uniwersum Killzone'a mnie poraża :roll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 22, 2013, 23:53:47 pm »
Ja tam sie nie znam... w KZ3 helmy np. mieli normalne :roll:


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 22, 2013, 23:59:12 pm »
Patrząc na screeny - grafika:

K3 > K4

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 23, 2013, 00:07:33 am »
Proponuje zmienić nazwę tematu na Shadow Fail.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 23, 2013, 00:07:37 am »
Cholera, lipa trochę. Tego typu błędów nie powinno juz być na nowych konsolach, ALE... Raz, ze maja czas na dopracowanie wielu rzeczy, a dwa, ze to pierwsza gra. Liczę, ze devsi bardzo nas zaskoczą na tej generacji :)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 23, 2013, 00:16:58 am »

Drzewka, ktorych GT5 by sie nie powstydzilo :roll:

A tutaj drzewka z C3 oddalone o kilkaset metrow od glownego bohatera:


Proponuje zmienić nazwę tematu na Shadow Fail.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 23, 2013, 00:18:34 am »
EX PS4 2013


EX PS2 2001?


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #187 dnia: Lutego 23, 2013, 00:19:21 am »
Drzewka, ktorych GT5 by sie nie powstydzilo :roll:
Byłeś na Vekcie? Wiesz jakie tam są drzewa? :troll:

A na serio to spokojnie, poczekajmy do ostatecznej wersji gry.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #188 dnia: Lutego 23, 2013, 00:22:04 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ouch... Czyżby się zaraz miało okazać, że Cvat Yerli miał rację? :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #189 dnia: Lutego 23, 2013, 00:43:30 am »
UWAGA KONKURS:
Należy dobrać w pary słowa z obrazkiem, uprzedzam że trudne!
a)Ciemny Fejl
b)Miszcz Szef

1)
               

2)
   

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #190 dnia: Lutego 23, 2013, 00:45:13 am »
1b, 2a

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #191 dnia: Lutego 23, 2013, 00:46:39 am »
Przenikanie obiektów, kwadratowe rurki, poręcze od linijki, kartonowe budynki, drzewa 5d, wodospady na poziomie ICO z ps2. Jak można coś takiego pokazać w ogóle, zero szacunku dla graczy. KOSA Z KAZEM

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #192 dnia: Lutego 23, 2013, 00:51:51 am »
Przenikanie obiektów, kwadratowe rurki, poręcze od linijki, kartonowe budynki, drzewa 5d, wodospady na poziomie ICO z ps2. Jak można coś takiego pokazać w ogóle, zero szacunku dla graczy. KOSA Z KAZEM
Weż nie pierd** bo Kaz załatwił Dolne Głebokości, lepiej żeby to exem było, bo w przeciwnym razie się zrzekam tytułu Sonoklapa, tej sterylnej, niebiesko pomarańczowej, rozpikselowanej, slow buttonowej kupy to ja fanbojował nie będe. Jedyna nadzieja, że skoro Bungie robi gierki na Sony, to Guirella na klocki, pomyliły im się Real Time .mov i puścili materiał z 720.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #193 dnia: Lutego 23, 2013, 00:55:20 am »
Przenikanie obiektów, kwadratowe rurki, poręcze od linijki, kartonowe budynki, drzewa 5d, wodospady na poziomie ICO z ps2.
To by tlumaczylo czemu Kaz w ogole na scene nie wyszedl :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #194 dnia: Lutego 23, 2013, 01:03:19 am »
Przenikanie obiektów, kwadratowe rurki, poręcze od linijki, kartonowe budynki, drzewa 5d, wodospady na poziomie ICO z ps2.
To by tlumaczylo czemu Kaz w ogole na scene nie wyszedl :troll:
Dobrze powiedziane, plusik leci.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #195 dnia: Lutego 23, 2013, 02:03:47 am »
Kurcze, obrzydziliscie mi ten tytuł  :-? Jarałem się jak głupi, a tu jeszcze wyjdzie, że KKRT głosił prawdę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #196 dnia: Lutego 23, 2013, 06:32:12 am »
Robić screeny z filmiku na youtubie i porównywać z "2560x1440 downsampled to 1920x1080" to tylko niemiec potrafi. Przecież z Crysisa w takich warunkach zostałaby jednobarwna plama. Zresztą to nie są dwie czy trzy bitmapy złożone na krzyż.



Wodospady całkiem spoko i wątpię, żeby PS2 ciągnęło efekty wolumetryczne.


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #197 dnia: Lutego 23, 2013, 08:13:17 am »
Uff, czyli Crysis 3 to dalej najładniejszy FPS jaki powstał kiedykolwiek  :troll:

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #198 dnia: Lutego 23, 2013, 09:57:15 am »
A i tak od Crysisa 3 lepiej wygląda God of War: Wstąpienie, choć fakt faktem całkiem inne gatunki, ale jednak gra Santa Monica ładniejsza.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 10:00:41 am wysłana przez Mantis »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #199 dnia: Lutego 23, 2013, 10:01:20 am »
:lol:

A tak serio, to Iras słusznie zauważył, że te drzewka nie są złożone 3 bitmapek na krzyż. Tak właśnie się zastanawiałem o czym Lem gada, ale nie chciałem się odzywać, bo znowu ktoś by mi podlinkował http://www.visionexpress.pl/.