Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302041 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 26, 2013, 14:54:03 pm »
 :lol: Super włoski z Onimushy biją na głowę te z TressFx . A tak na serio . Mam nadzieje , że w PS4 także uświadczywszy tej technologi , w końcu bebechami od AMD PS4 stoi. Iras , ja bym raczej zrzucił winę na wczesny buld , widać to zresztą na każdym kroku jeśli chodzi NCepów , a dwóch tak samo wyglądających łysków , stojących koło bramki skanującej  , tylko to potwierdza.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 26, 2013, 18:42:30 pm »
Włoski w Onimushy mogą być zrobione nawet w podobny sposób. Tyle że zamiast każdego włoska oddzielnie animowane są teksturki(?) przedstawiające grupę włosów.
Nie można jednak powiedzieć, że brakuje spektakularności efektowi końcowemu, bo imo wygląda to zarąbiście, nawet na PS3 nie widziałem tak dobrej animacji włosów.
Tress FX też robi wrażenie, ale patrząc na to co zrobili devsi Onimushy na PS2 trudno mi zachwycać się efektem od AMD, który pewnie wymaga masy mocy obliczeniowej, a różnica wł/wył Tress FX to pewnie jakieś 10-15 fps... prawdę mówiąc widzą efekt w grze z PS2 jestem pełen podziwu i dla developerów i konsolki, że byłą ją stać na taki bajer.

Mam nadzieję, że na PS4 będą tworzyć ludzie równie utalentowani,a sprzęt pozwoli na uzyskanie takiego efektu i w KZ4 zobaczymy jakąś wojującą laskę z pięknymi włosami :D

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 26, 2013, 22:52:33 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 26, 2013, 23:01:30 pm »
serio nie wiem czym Wy się zachwycacie w tym Onimushy 3 o.O Te włosy sa najzwyczajniejsze i wyglądają beznadziejnie jak drzewka w GT.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 26, 2013, 23:21:41 pm »
Przecież po transformacji wyglądają i poruszają się jak z CGI intra gry  :-?

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 27, 2013, 16:09:59 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 27, 2013, 16:18:32 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

Wpis!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 27, 2013, 23:20:11 pm »
capcom przecież też daje radę na obecnej generacji.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 27, 2013, 23:56:42 pm »
IMO nie :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #249 dnia: Marca 01, 2013, 00:41:11 am »
oficjalny trailer


kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #250 dnia: Marca 01, 2013, 17:02:35 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

Tu się zgadze , ale taki Capcom lub Square Enix potrzebują takiego odrodzenia. Gdyż ich największe marki czyli Resident Evil  oraz Final Fantasy tylko na tym cierpią , a kontynuacje ( Res 6 , Final 13 ) tych nie gdyż wybitnych serii ,  obrazują dobite ich aktualną formę .
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #251 dnia: Marca 01, 2013, 17:34:24 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

Tu się zgadze , ale taki Capcom lub Square Enix potrzebują takiego odrodzenia. Gdyż ich największe marki czyli Resident Evil  oraz Final Fantasy tylko na tym cierpią , a kontynuacje ( Res 6 , Final 13 ) tych nie gdyż wybitnych serii ,  obrazują dobite ich aktualną formę .
Tak, bo Capcom to tylko RE6, gry takie jak Dragons Dogma, RE:Revelations, Monster Hunter 3(wariacje), Street Fighter IV(wariacje) nie istnieją.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #252 dnia: Marca 01, 2013, 17:46:02 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

Tu się zgadze , ale taki Capcom lub Square Enix potrzebują takiego odrodzenia. Gdyż ich największe marki czyli Resident Evil  oraz Final Fantasy tylko na tym cierpią , a kontynuacje ( Res 6 , Final 13 ) tych nie gdyż wybitnych serii ,  obrazują dobite ich aktualną formę .
Ja bym tu roździelił formę samych twórców od formy intelektualnej ludzi, którzy zarządzają tymi twórcami/firmami. Weźmy Capcom. Oddawanie najlepszych serii w ręce nieudaczników w myśl polityki ekspansyjnej: ,,nie ważne, że developer gówno umie, ważne że jest z zachodu" (DMC, Ridge Racer od Namco i SH od Konami też się kłaniaja) przerabianie kultowych serii na strzelanki ala CoD (Resident Evil 6) i ogólne rozmijanie się z oczekiwaniami graczy, to raczej nie wyraz impotencji japonskich twórców, tylko ludzi siedzących na wyższych stołkach w tej firmie. Sami twórcy skilla ciągle mają.  Nikt mi nie wmówi, że nie potrafią oni robić gier po tym co widzę w Dragon's Dogmie, który drewnianego Skyrima gryzie i wypluwa, a pod względem zajebistości zrównuje się genialnymi Demons/Dark Souls. No ale tu założeniem było pewnie zrobienie rpg o średniowieczu. Nikt nic pewnie nie kombinował. Da się? Da.

Edit:
No i dopiszę jeszcze, że akurat topowe pozycje w moim rankingu interesujących mnie gatunków (poza fpsami multi) zajmują gry pochodzące z Japonii.
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2013, 18:05:05 pm wysłana przez dante0 »

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #253 dnia: Marca 03, 2013, 14:44:08 pm »
I dlatego wierze w Capcom i ich Deep Down. Jeśli potrafią zrobić takie cuda na PS2 , to na PS4 tym bardziej - cholera no , jakieś odrodzenie Japońskiego developingu musi wreszcie nadejść .

FROM Software i Platinum Games nie potrzebuja odrodzenia. To najwyzsza liga :)

Tu się zgadze , ale taki Capcom lub Square Enix potrzebują takiego odrodzenia. Gdyż ich największe marki czyli Resident Evil  oraz Final Fantasy tylko na tym cierpią , a kontynuacje ( Res 6 , Final 13 ) tych nie gdyż wybitnych serii ,  obrazują dobite ich aktualną formę .
Tak, bo Capcom to tylko RE6, gry takie jak Dragons Dogma, RE:Revelations, Monster Hunter 3(wariacje), Street Fighter IV(wariacje) nie istnieją.

Oh spoko , ale jeśli ich flagowy produkt zostaje tak spartolony , to i z nimi , w mniejszym lub większym stopniu , jest jednak coś nie teges , a o oddaniu Dantego w inne łapy , już nie wspomnę.

danteO też ma dużo racji w swoich przemyśleniach.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #254 dnia: Marca 03, 2013, 23:00:04 pm »
ich flagowy produkt ma się świetnie na tej generacji. mowa oczywiście o sfiv.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #255 dnia: Marca 05, 2013, 16:31:53 pm »
Gdyby nie res , to nie zagrali byśmy w takie hity jak Dino Crisis , Devil may Cry , Onimusha . Dlatego dla mnie , Street Fighter nie jest już ich pierwszym flagowym okrętem. Teraz jak myślę Capcom , to widzę Residenta.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #256 dnia: Marca 05, 2013, 16:57:56 pm »
Ten SFIV w trzech wersjach na wszystkie platformy to się bodaj sprzedał w siedmiu milionach. Jak na flagowy produkt to chyba trochę mało.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #257 dnia: Marca 05, 2013, 23:08:19 pm »
co nie zmienia faktu, że jest to ich najstarsze żyjące ip (chyba) i ma najwyższą średnią z ich wszystkich gierek na tej generacji.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #258 dnia: Marca 25, 2013, 09:55:10 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #259 dnia: Marca 28, 2013, 12:01:57 pm »
Battlefieldowa wersja trailera  :):

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #260 dnia: Marca 28, 2013, 20:35:21 pm »
Przyjżałem się na ile "zniszczalny" jest killzone SF i znalazłem pare ciekawostek.
Na przykład eksplozje niszczą podłoge (zmieniają geometrie):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Covery (i na pewno kolumny, chociaż tego nie było widać na filmiku) można rozwalać tak jak w poprzednich częściach, tyle że teraz więcej odłamków jest na fizyce.
Jeśli ten sam motyw co zniszczalne podłogi, zastosowany będzie też do ścian i drzwi, to więcej mi w killzonie nie trzeba  :angel:
Prawie rok mają na dopieszczanie, także będzie tylko lepiej  :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #261 dnia: Marca 29, 2013, 12:28:14 pm »
GG na twitterze napisali, że w singlu Shadow Fall nie będzie można grać jako helghast.
Prawdopodobnie też wyciek "intra" sprzed roku, był prawdziwy bo jeden z fanów nagrał filmik ze swoimi teoriami na temat fabuły i odpowiedziano mu, że niewiele sie pomylił. Mówił tam głównie o tym przecieku i na nim opierał swoje teorie.

"“My sons and my daughters, today we take the first step toward our imperial future.

For years, this once-great nation has stagnated in the shadow of its enemies. Governed by scoundrels who flaunted the ideals established by my father, these traitors… these enemies of our race have diluted and exploited the triad of Duty, Obedience, and Loyalty.

This regime, this corrupt regime, has been dissolved. In its place does rise an era of stability and strength. A time of opportunity born from a promise that we shall return our people to their proper sphere of dominance.”"
« Ostatnia zmiana: Marca 29, 2013, 12:57:39 pm wysłana przez Madman »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #262 dnia: Kwietnia 02, 2013, 00:20:47 am »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #263 dnia: Kwietnia 02, 2013, 02:19:22 am »
a co te zdjęcia mają pokazywać? po nich mam ocenić jakość wykonania twarzy?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #264 dnia: Kwietnia 03, 2013, 18:15:53 pm »
Zobaczymy jaki zrobią postęp do E3

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #265 dnia: Kwietnia 06, 2013, 11:53:02 am »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2013, 18:09:32 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #267 dnia: Kwietnia 10, 2013, 10:08:54 am »
Shadow Fall nie będzie obsługiwał move. (info z twittera)

W sumie szkoda. Może chociaż będzie kamere obsługiwał..

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #269 dnia: Kwietnia 12, 2013, 09:54:48 am »
O ile dobrze pamiętam plotka o tym, że wszyscy developerzy pracowali na ps4 w wersji z 4gb ram nigdy nie została potwierdzona przez wewnętrzne studia sony.
Okazuje się jednak, że to prawda.

Info z wywiadu dla EDGE:
Cytuj
Guerrilla said they got the new dev kit one week before the Feb event

I cytat z twittera:
Cytuj
Development was largely done on pre-finalized PS4 spec.

+
Cytuj
New screenshots are coming soon.
  :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 12, 2013, 09:58:11 am »
Teoretycznie powinno to wyglądać 2 razy lepiej ;)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 12, 2013, 10:19:50 am »
Oby wyciekły zdjęcia z tego magazynu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 12, 2013, 17:14:09 pm »
Jeszcze jedno pozytywne info z twittera- za scenariusz odpowiadają inne osoby niż w killzone 2 i 3.

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 12, 2013, 17:54:50 pm »
Chyba koles od Crisis 2 wiec jeszcze gorzej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #274 dnia: Kwietnia 12, 2013, 18:33:49 pm »
I Haze. Koleś nazywa się Rob Yescombe, ale oficjalnego potwierdzenia, że to on odpowiada za KZ4 nie znalazłem - jedynie plotki.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #275 dnia: Kwietnia 12, 2013, 22:11:28 pm »
Chyba koles od Crisis 2 wiec jeszcze gorzej.
:cry:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #276 dnia: Kwietnia 13, 2013, 11:05:34 am »
Chyba koles od Crisis 2 wiec jeszcze gorzej.

Fabularnie Crysis 2 > Killzone 2 i 3 więc jednak nie...

Ale Haze to była padaka, więc zobaczy się...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #277 dnia: Kwietnia 13, 2013, 11:14:48 am »
Motyw z narkotykiem w Haze był niezły. Dopalacz + żołnierz nie widział ciał swoich ofiar, więc nie miał wyrzutów sumienia, potem ograny twist ze zmianą stron i już wojna, po odwyku, nie wydawała się taka piękna jak to nam szefostwo przedstawiało :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #278 dnia: Kwietnia 13, 2013, 13:40:05 pm »
Motyw z narkotykiem w Haze był niezły. Dopalacz + żołnierz nie widział ciał swoich ofiar, więc nie miał wyrzutów sumienia, potem ograny twist ze zmianą stron i już wojna, po odwyku, nie wydawała się taka piękna jak to nam szefostwo przedstawiało :P

W sumie ten motyw jest niezły. Nie wykluczone, że oceniam Haze przez pryzmat skopania całej gry ;) Albo dialogu z byłym bokserem z Dema, który był tak drewniany, że popłakałem się ze śmiechu przy tej scenie i do tej pory go pamiętam.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 13, 2013, 13:42:30 pm wysłana przez Mrocz »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #279 dnia: Kwietnia 15, 2013, 07:56:18 am »
Oby wyciekły zdjęcia z tego magazynu

Po co? Ja kupuje co miesiac  :P

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK