Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301565 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1280 dnia: Listopada 20, 2013, 10:14:23 am »
Przy kolejnej zmianie generacji takie słabe jednostki będą się pod pociąg rzucać, bo skok będzie jeszcze mniejszy  :(

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1281 dnia: Listopada 20, 2013, 10:15:22 am »
Jeśli nastawiacie się na duży skok, to lepiej odpuście sobie całą generację i poczekajcie na następną. Teraz różnice są bardziej subtelne, wciąż znaczące, ale raczej dla ludzi, którzy siedzą w temacie. Jeśli fotorealizm jest celem, do którego dąży grafika to tak naprawdę niewiele zostało. Gry już teraz w mniejszym lub większym stopniu potrafią oddać rzeczywistość, dlatego skok jest coraz mniej zauważalny. Tyle w temacie grafiki, którego rozwój zależy w dużej mierze od producentów sprzętu jak i gier. Jeśli zaś chodzi o sam gameplay to sprawa rozchodzi się o kreatywność dev'ów oraz ograniczenia nakładane przez wydawców. Nowa generacja nie wpływa na zmianę sposobu myślenia i tworzenia gier, dlatego o rewolucji nie ma mowy. Może następne generacje gier coś wniosą nowego, jednak bardziej oryginalnego podejścia należy spodziewać się po studiach indie.

Myślę, że tworzenie nowych typów gameplayu lub implementowanie znaczących zmian to o wiele większe ryzyko niżeli podbicie textury czy zainwestowanie w bardziej zaawansowany system oświetlania.
W istocie można uznać, że to drugie nie łączy się z żadnym ryzykiem - każdy lubi i chce wiedzieć ładne gry.

I prawdopodobnie jest to też powód skostniałej formy gier na duże platformy. Duża kasa, to i bardzo intensywny risk managment.
I pewnie dlatego też największe rewolucje w zakresie gameplayu miały miejsce na Wii i Nintendo DS, gdzie pierwsze skrzypce gra sam patent na grę i bardziej sam art style, niżeli techniczne zaawansowanie silnika graficznego.

Pamiętam oburzenie i rozgoryczenie jakie poczułem kiedy czytałem opinie na temat gameplayu KZ2, a to lag, a to z dupy layout przycisków, a to to a to sramto. Pomyślałem sobie, że co Ci ludzie wypisują? Zawsze lubiłem fakt, że dana gra wymagała ode mnie aby nauczyć się ją obsługiwać, sterowania, przyzwyczaić się do mechaniki. Jest to istotny element, który czyni grę wyjątkową.
Podobnie z Demons Souls, która jest grą co ma tzw "learning curve". Tutaj też nie brakowało oburzeń recenzentów, a bo włączają grę i ginę. A bo nie jest tak smooth jak w GoWie czy innych grach... Tyle że odpalając Demons Souls ja nie chciałem grać w GoWa w innych klimatach. Oczekiwałem, że gra będzie mieć swój własny charakter - i całe szczęścia ma!

Liczę mocno na to, że duzi developerzy szybko nauczą się odpowiednio zarządzać ryzykiem związanym z wdrażaniem nowych rozwiązań w gameplayu. Po prostu żal by było, gdyby ta cała moc konsol poszła jedynie w więcej światełek na ekranie.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1282 dnia: Listopada 20, 2013, 10:24:18 am »
Eh.. I żyłka pękła :(

Spoko on już się skompromitował przerabiając screena KZ:SF pod moją Bravie :lol:. A i jeszcze jednym, że grafa w Hitmanie lesza niż w TLOU.
Jeśli dobrze pamiętam to pisałem o porównaniu Hitmana do dema Last of Us (podobno brzydszego niż wersja pełna gry).


Mi sie wydaje, że ludzie zobaczą postęp w grafice dopiero przy okazji premiery jakieś gry która stara się być fotorealistyczną (czyli zapewne coś od quantic dream). Killzone, Uncharted, Infamous czy God of War, są grami stylizowanymi i nie starają sie być fotorealistyczne. Ale jeśli technologia z takiego killzona zostanie upchnięta w grze typu Heavy Rain, to podejżewam że na pierwszy rzut oka można to będzie już z filmem pomylić  :angel:

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1283 dnia: Listopada 20, 2013, 10:36:12 am »
Przy kolejnej zmianie generacji takie słabe jednostki będą się pod pociąg rzucać, bo skok będzie jeszcze mniejszy  :(

Przy następnej będzie 4K.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1284 dnia: Listopada 20, 2013, 10:40:07 am »
Pewnie 1080p to w następnej będzie dopiero standardem.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1285 dnia: Listopada 20, 2013, 13:48:43 pm »
Fajny gameplay z multiplayera. Ta mapa była w pierwszym trailerze multi, także bez spoilerów.


Klimat, oprawa i dźwięk rewelacja. (Jakość filmu już mniej) Mam tylko nadzieje, że w popularniejszych warzones ludzie powyłączają to widzenie sojuszników przez ściany  :-?

I gratis walkthrough, też z mapy która była w trailerze:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1286 dnia: Listopada 20, 2013, 15:01:37 pm »
Fajny gameplay z multiplayera. Ta mapa była w pierwszym trailerze multi, także bez spoilerów.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ostatnia akcja to esencja Killzone'a  :troll:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1287 dnia: Listopada 20, 2013, 16:09:07 pm »
Animacja i AI wyglądają kiepsko, reszta jest akceptowalna.
Słaby troll

To szczera opinia na temat tego co zobaczyłem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1288 dnia: Listopada 22, 2013, 10:07:20 am »
No to jeszcze tylko tydzień  :angel:

Screeny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1289 dnia: Listopada 23, 2013, 04:11:17 am »


Ucho <3

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1290 dnia: Listopada 23, 2013, 13:14:06 pm »
pogralem sobie dzisiaj troche w killzona w galeri baltyckiej. grafa miażdży, szczególnie pierwszy poziom. Grafa jest tak dopracowana ze nawet dywan ma parallax mapping, a tekstury sa lepsze niz ta jedyna ktora tak podobala sie Kyokushinmanowi.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1291 dnia: Listopada 23, 2013, 13:33:49 pm »
pogralem sobie dzisiaj troche w killzona w galeri baltyckiej. grafa miażdży, szczególnie pierwszy poziom. Grafa jest tak dopracowana ze nawet dywan ma parallax mapping, a tekstury sa lepsze niz ta jedyna ktora tak podobala sie Kyokushinmanowi.
Poziom tekstur na podobnoym poziomie czy lepszy od tych co wrzucił KKRT
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1292 dnia: Listopada 23, 2013, 14:33:35 pm »

Praktycznie minimalny postęp w grafice. :lol:
Tym bardziej cieszy fakt, że mieli na zrobienie tej gry niecałe dwa i pół roku, a przez większość tego czasu nie wiedzieli nawet jak mocna będzie konsola.
Wszystkie exy które wyjdą po infamousie pewnie będą wyglądać już wyraźnie lepiej niż to.
 :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1294 dnia: Listopada 24, 2013, 13:24:36 pm »
pogralem sobie dzisiaj troche w killzona w galeri baltyckiej. grafa miażdży, szczególnie pierwszy poziom. Grafa jest tak dopracowana ze nawet dywan ma parallax mapping, a tekstury sa lepsze niz ta jedyna ktora tak podobala sie Kyokushinmanowi.
Poziom tekstur na podobnoym poziomie czy lepszy od tych co wrzucił KKRT
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



ta karotowa tekstura wcale nie musi być wysokiej rozdzielczości. Wystarczy jedno takie kółko zapętlone+detail map. W killzonenie dużo tekstur ma detail mapy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1295 dnia: Listopada 24, 2013, 14:05:30 pm »


Akurat dla tej tekstury braklo detail map :troll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1296 dnia: Listopada 25, 2013, 14:49:50 pm »
Mam nadzieje, że w następnej części będą jakieś levele ze śniegiem, bo ma duży potencjał na tym enginie  8)


Wrzucam w spoiler, ale jak ktoś oglądał story trailer to może śmiało looknąć, zajebiste oświetlenie  :angel::
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I bonus dla Kyo:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1297 dnia: Listopada 25, 2013, 14:57:06 pm »
Zajebista gierka co tu duzo mowic.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1298 dnia: Listopada 25, 2013, 17:04:13 pm »
I bonus dla Kyo:

Taka tekstura to ja rozumie :). Zabłysłeś u mnie ponownie bo po ostatnim incydencie z przekontrastowaniem szota nie było najlepiej ;). Plus leci.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1299 dnia: Listopada 25, 2013, 17:42:21 pm »
ALe mam beke z tego przydupasa, cieszy go każdy najmniejszy błąd w tej grze, jaki LOL  :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1300 dnia: Listopada 25, 2013, 17:47:41 pm »
Akurat w KZ bardziej mnie grafa cieszy niż gameplay. Przynajmniej pochodzę i poszukam wad w grafie. A z tym przydupasem uważaj bo jestem niedaleko :troll:.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1301 dnia: Listopada 25, 2013, 19:20:02 pm »
I bonus dla Kyo:

Taka tekstura to ja rozumie :). Zabłysłeś u mnie ponownie bo po ostatnim incydencie z przekontrastowaniem szota nie było najlepiej ;). Plus leci.
mówiłem ze tekstury w killzonie są zarąbiste

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1302 dnia: Listopada 25, 2013, 19:28:27 pm »
Akurat w KZ bardziej mnie grafa cieszy niż gameplay. Przynajmniej pochodzę i poszukam wad w grafie. A z tym przydupasem uważaj bo jestem niedaleko :troll:.
Chodziło o lema  :wall_bash:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1303 dnia: Listopada 25, 2013, 19:30:20 pm »
Guerrilla Games = Mistrzowie tekstur bez dwóch zdań. Coś mi się wydaje, że w tym KZ będzie dużo więcej na takim wysokim poziomie, w końcu to PS4.

Akurat w KZ bardziej mnie grafa cieszy niż gameplay. Przynajmniej pochodzę i poszukam wad w grafie. A z tym przydupasem uważaj bo jestem niedaleko :troll:.
Chodziło o lema  :wall_bash:
A to sorry ^^"

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1304 dnia: Listopada 25, 2013, 19:33:05 pm »
Akurat w KZ bardziej mnie grafa cieszy niż gameplay. Przynajmniej pochodzę i poszukam wad w grafie. A z tym przydupasem uważaj bo jestem niedaleko :troll:.
Chodziło o Lema  :wall_bash:
Kultury Cie nie uczyli?

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1305 dnia: Listopada 25, 2013, 19:34:43 pm »
Herr Lema?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1306 dnia: Listopada 25, 2013, 19:35:32 pm »
Lepiej.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1307 dnia: Listopada 25, 2013, 19:38:18 pm »
Akurat w KZ bardziej mnie grafa cieszy niż gameplay. Przynajmniej pochodzę i poszukam wad w grafie. A z tym przydupasem uważaj bo jestem niedaleko :troll:.
Chodziło o Lema  :wall_bash:
Kultury Cie nie uczyli?
Ty za to masz kulturę wrodzoną po dziadku 
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2013, 19:56:21 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1308 dnia: Listopada 25, 2013, 19:46:00 pm »
Masz:

turbo-textura podloza.

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1309 dnia: Listopada 25, 2013, 19:52:45 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1310 dnia: Listopada 25, 2013, 19:56:50 pm »
 :lol: :lol:

Ukanio

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-11-2013
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 12
  • Piszę prawdę
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1311 dnia: Listopada 25, 2013, 19:57:51 pm »
Szkoda, że na wejście konsoli będzie tylko jedna nextgraficzna gra..ile nam przyjdzie poczekać jeszcze na kolejną grę...to się okaże : )

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1312 dnia: Listopada 25, 2013, 20:01:02 pm »
Co za jakieś ludzie tu dzisiaj so i piszo? Pomyslo ze to forum jakie rasistoskoantysemickie jest i bedzie :evil:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1313 dnia: Listopada 25, 2013, 20:02:32 pm »
Szkoda, że na wejście konsoli będzie tylko jedna nextgraficzna gra..ile nam przyjdzie poczekać jeszcze na kolejną grę...to się okaże : )
Tak naprawdę szczerze to pewnie z rok na nowe Uncharted.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1314 dnia: Listopada 25, 2013, 20:03:11 pm »
Infamous wychodzi...

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1315 dnia: Listopada 25, 2013, 20:03:34 pm »
Szkoda, że na wejście konsoli będzie tylko jedna nextgraficzna gra..ile nam przyjdzie poczekać jeszcze na kolejną grę...to się okaże : )
Rajkosz wrócił :/

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1316 dnia: Listopada 25, 2013, 20:07:19 pm »
Infamous wychodzi...
Jeszcze jego można zaliczyć w sumie.
Szkoda, że na wejście konsoli będzie tylko jedna nextgraficzna gra..ile nam przyjdzie poczekać jeszcze na kolejną grę...to się okaże : )
Rajkosz wrócił :/
Raczej nie on by nie napisał nic dobrego o grafice w KZ.

Ukanio

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-11-2013
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 12
  • Piszę prawdę
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1317 dnia: Listopada 25, 2013, 20:08:35 pm »
Szkoda, że na wejście konsoli będzie tylko jedna nextgraficzna gra..ile nam przyjdzie poczekać jeszcze na kolejną grę...to się okaże : )
Tak naprawdę szczerze to pewnie z rok na nowe Uncharted.

No tak, Uncharted z pewnością będzie wyglądał obłędnie : )

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1318 dnia: Listopada 26, 2013, 09:37:52 am »

Cytaty są, ale już ocen nie pokazali w zwiastunie   :shifty:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1319 dnia: Listopada 26, 2013, 10:46:01 am »
Skromni są ;P