Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302171 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1680 dnia: Grudnia 17, 2013, 08:31:51 am »
@MrArt-PL

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1681 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:07:42 am »
@MrArt-PL

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1682 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:18:18 am »
@MrArt-PL

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Trochę multi:








Przyjżałem się jak te screeny wyglądają na ps4 i różnica jest baardzo widoczna. Także facebook fail. Powinna być możliwość wrzucania zapisanych plików na pendriva  :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1683 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:20:46 am »
To wrzucajcie przez PlayStation App i np. na minus.com  :mad:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1684 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:40:24 am »
Ja w multi wczoraj szalałem snajperem - odblokowałem tą lunetę x 10 dla drugiej broni i head shoty przez całą planszę wchodzą:-). Ta plansza ruiny - jest tam fajna miejscówka do kampienia zaraz jak się wychodzi z bazy. Wróg tam nie może wejść. Zabiłem z 15 typa którzy wyszli na otwartą przestrzeń - idealne miejsce do zaliczania zadań ze strzałami zza osłony.




Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1685 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:47:22 am »
A ja się zastanawiam, czy za pół roku, jak już zdecyduję się na konsolę, to ktoś jeszcze będzie grał w multi KZ:SF i jak gęsty wpie**ol od weteranów zbiorę :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1686 dnia: Grudnia 17, 2013, 09:54:51 am »
To wrzucajcie przez PlayStation App i np. na minus.com  :mad:
Wieczorem albo jutro, spróbuje w ten sposób zgrać screeny które dzisiaj wrzuciłem.


Btw. Bardzo polecam tryb  "Cloak and dagger" w multi. Hud wtedy i tak jest niepotrzebny, także można skupić się na polowaniu. Świetny klimat i napięcie  8) Szczególnie jak gra sie z małą ilością osób.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1687 dnia: Grudnia 17, 2013, 10:14:18 am »
Potrzebuję jeszcze trochę zabić z maskowania do odblokowania tłumika to z chęcią obczaję ten tryb.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1688 dnia: Grudnia 17, 2013, 10:18:05 am »
Kampanię skończyłem w sobotę i po kilku dniach mogę trochę ponarzekać, bo uczucia mam mieszane.

Przede wszystkim zaszły spore zmiany w rozgrywce - nie ma już parcia do przodu, od potyczki do potyczki. Jedni uznają to za zaletę, inni wadę. Osobiście jednak zaliczam się do tej drugiej grupy. Po prostu brakuje mi intensywności, która cechowała poprzednie części. Otwarta wojna na pełną skalę zmieniła się w zimną wojnę z żelazną kurtyną (dosłownie ;)), a jedyne zmagania bojowe odbywają się w cieniu. Niby pomysł dobry, znowu zaczerpnięty z naszej historii, ale jego wdrożenie niestety kuleje. Zmiany w rozgrywce wydają się na pierwszy rzut oka fajne, jednak dla mnie, jako fana poprzednich odsłon, wyczuwalny jest brak walki o każdy metr powierzchni. Niektóre sekcje są raczej nużące, a przecież powinny być ekscytujące. Mamy sporo starć w dużych lokacjach, gdzie przeciwników likwiduje się często cichaczem, ewentualnie walczy z małymi grupkami. Jest trochę więcej miejsca na kombinowanie, co jest także zasługą naszego kompana - drona. Jego umiejętności wspomagają gracza w walce, ale jednocześnie też dosyć znacznie ją upraszczają. Czasem byłem zaskoczony faktem, jak sprawnie radzi sobie z likwidacją przeciwników, przez co ja sam nie miałem wiele do roboty. Generalnie jednak gra nie jest dobrze dostosowana do rozgrywki stealth. AI Helghastów ma problemy, czasem zachowa się dobrze, a czasem bardzo słabo. Fakt, że przeciwnicy potrafią zlokalizować czasem gracza, który jest schowany niszczy element skradankowy. Same poziomy niby są przygotowane do przechodzenia na więcej niż jeden sposób, ale osobiście uważam, iż pod względem zakradania się nie są do końca przemyślane.

Shadow Fall ma jednak swoje momenty. Przejście na drugą stronę muru zaczyna bardziej przypominać znanego mi Killzone, choć nie powtórzyła się sytuacja jak w trójce. Tam druga połowa kampanii była według mnie lepsza, tutaj natomiast także jest nierówna. Lepsze sekcje przeplatają się ze słabszymi. Brak starć z bossami jako takimi (jak już są to nie są jakoś szczególnie zabawne), oraz niezbyt dużo klas przeciwników (Snajper pojawił się chyba raptem w dwóch krótkich sekcjach?). Fabularnie także nie jest dobrze, a szkoda, bo kilka pomysłów było całkiem ok, tylko trzeba było je inaczej poprowadzić i wykorzystać.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jako całość, chyba bardziej podobała mi się historia w dwóch poprzednich częściach, nawet postacie były lepsze, w tym główny bohater. Lucas niby czasem się odezwie, ale tak naprawdę jest pozbawiony osobowości. Albo powinien milczeć (jak w Half Life), albo więcej mówić i być pokazywany w cut scenach (poprzednie KZ). Końcówka natomiast wydawał mi się przyspieszona, nie wiem, czy zabrakło czasu, czy może środków, a może po prostu tak to sobie zaplanowali. Tak czy siak czuć było, że coś nie jest tak, nawet gameplay był inny od tego co było przez całą grę. Twist na koniec to porażka. Kilka wątków zostało wsadzonych na odwal się, przez co są niedorzeczne. Ech, nie wiem kto jest potrzeby w Guerrilla, aby ogarną ten bajzel. Naprawdę Killzone zasługuje na więcej. To jednak co wyszło lepiej niż w poprzedniczkach to wprowadzenie społeczeństwa Helghan, tego jak żyją. Nie jest to może coś wielkiego, ale w końcu pokazali nieco więcej. Przy trójce chwalili się tym, ale tak naprawdę to nie zaprezentowali nic. Tym razem było lepie.

Graficznie oczywiście jest świetnie, złapałem sporo screenów z pięknymi widoczkami, oraz drobnymi szczegółami (uwielbiam przycisk shere ;). Przede wszystkim robi oświetlenie, materiały, particle, flary. W sumie to nie będę się rozpisywał - jak na tytuł startowy jest bardzo dobrze, a przecież to dopiero początek generacji. Widać, że GG miało więcej czasu na ogarnięcie sprzętu i technologi niż inne studia. Niestety gorzej jest z designem postaci czy assetów - są dość genericowe i raczej pasują do typowego S-F, niż takiej serii jak Killzone. Do tego gra jest dość sterylna, czegoś brak co spajało by wszystkie elementy otoczenia. Za murem jest lepiej, bardziej klimatycznie i przynajmniej pod tym względem druga połowa gry trzyma poziom. Obraz jest płynny co bardzo cieszy, choć dwa razy gra zaliczyła drop, choć tak naprawdę nie wiedziałem czemu. Muzyka jest calkiem niezła, choć brakuje mi motywu przewodniego KZ.

Kampania jako całość jest średnim FPSem, dla mnie najsłabszym chyba z serii. Niby GG chciało zacząć na świeżo, jednak za dużo rzeczy łączy Shadow Fall z poprzednimi odsłonami. Daje to efekt zawodu (jak oni mogli to tak spieprzyć) i fan serii może czuć się zagubiony. Powtórzę to raz jeszcze - Guerrilla miało ogólny zamysł, kilka solidnych punktów w kwestii rozgrywki i fabuły, jednak połączono je i wypełniono toną śmieci. Może pracowali przy tej części inni ludzie (tłumaczyło by to taki spadek designu gry), może mieli większe ambicje, które musieli nagle ciąć i składać w całość to co zostało. Liczę, że nie był to ostatni Killzone i mam nadzieję, iż seria będzie miała jeszcze możliwość poprawić się. Taki potencjał....

Może któregoś dnia wrzucę trochę screenów z singla. Zostało mi jeszcze multi do obadania ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1689 dnia: Grudnia 17, 2013, 13:28:00 pm »
Gram sobie singla i oświetlenie po helgańskiej stronie muru niszczy. No i ile tutaj tych jedynych...

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1690 dnia: Grudnia 17, 2013, 14:32:55 pm »
Jak zdobędę trofiki z multi to przejdę jeszcze raz kampanię. Tak na spokojnie, na hard, ze zbieraniem wszystkiego itd.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1691 dnia: Grudnia 17, 2013, 14:36:43 pm »
Ja tam od razu przechodziłem na Wysokim poziomie trudności i może ze dwa razy miałem przez to problemy, a tak to luzik z przejściem całości, a tak to przynajmniej od razu zaliczy przejście na wysokim.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1692 dnia: Grudnia 17, 2013, 20:45:22 pm »
Kto gra dzisiaj multi? Ja tak wbiję po 21.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1693 dnia: Grudnia 17, 2013, 20:49:52 pm »
No ja.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1694 dnia: Grudnia 18, 2013, 00:24:04 am »
Ja dopiero w czwartek mogę polamić

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1695 dnia: Grudnia 19, 2013, 10:39:05 am »
Chciałem sobie zgrać foty tą inną metodą, ale myślałem że można to zrobić bez pomocy telefonu, mając poprostu aplikacje appla na pc. A tu dupa. Nie chce mi się w to bawić  :roll:
Próbowałem nawet przesłać sobie te zdjęcia we wiadomości na inne konto, odpalone na ps3. Ale oczywiście ps3 nie obsługuje załączników z ps4  :lol:
Twitter okazał się jeszcze bardziej kompresować zdjęcia niż fejs. Także się poddałem i czekam aż sony umożliwi dzielenie się jakąś inną metodą, bo trochę żal.gov

Przy okazji zrobiłem sobie specjalne konto na facebooku do przesyłania zdjęć i filmików, żebym sie nie musiał męczyć na swoim profilu..
Także poniżej pare fajnych akcji z klimatycznego "Cloak and Dagger" w multi. Mam nadzieję, że ten tryb nie umrze za szybko  :)


Tutaj wszyscy zbierali się w centralnej części mapy, przez co zrobił się niezły fightclub

I końcówka fightclubu  :lol:




+ Stylowe swetry playstation w GG:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1696 dnia: Grudnia 19, 2013, 16:50:26 pm »
Niezłe. Też muszę sobie oddzielne konto założyć. Miałem niezły maraton snajperem ostatnio na planszy Mur. Tam na górze, z lunetą x10 można zdejmować typów po drugiej stronie planszy na tej samej pozycji co my:-). I ogólnie ta armata 1 shot 1 kill jest mega. Do odblokowania wszystkich broni zostało mi tylko kilka zabójst z maskowania (tłumik w 3 broniach) i wpadnie trofik. Ogólnie granie snajperem na początku to katorga. Ale jak się odblokuje lunety x 10 to miód:)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1697 dnia: Grudnia 19, 2013, 20:35:45 pm »
http://www.killzone.com/en_GB/blog/news/2013-12-19_multiplayer-weapon-balancing.html
Cytuj
Multiplayer Weapon Balancing

StA-101 Kameraad rifle
The minimum delay between shots has been slightly reduced;
Vertical recoil when zoomed has been reduced when firing for all scope variations;
Hip fire spread has been slightly reduced.


LSR44 Spoor hybrid SMG/sniper
Minimum delay between firing burst has been slightly reduced;
Bullets fired from during burst mode now travel faster;
Vertical recoil when zoomed has been reduced when firing in burst mode.


StA-4 Stova LMG
Hip fire spread slightly reduced when crouched
Spread reduced when crouched and zoomed
Spread reduced when standing and zoomed
Vertical recoil when zoomed is slightly reduced

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1698 dnia: Grudnia 20, 2013, 09:44:51 am »
Gram w to i gram i tak jak multi mi się bardzo podoba, tak single jest mocno słaby...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1699 dnia: Grudnia 20, 2013, 14:18:22 pm »
Moje dziecko. Ale przyznam, że średnio udane  :mad:


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1700 dnia: Grudnia 20, 2013, 14:28:44 pm »
Moje dziecko. Ale przyznam, że średnio udane  :mad:

Skąd ta czerwona poświata? To jest w grze jakiś skill, czy sam nałożyłeś filtr w edycji?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1701 dnia: Grudnia 20, 2013, 15:11:37 pm »
Nałożyłem ręcznie.

Nie pasowała mi część dźwięków, także już poprawiłem filmik  :angel:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1702 dnia: Grudnia 20, 2013, 15:18:52 pm »
Dopiero dzisiaj odpaliłem Killzone'a i mi gały odpadły, jak ta gra wygląda :o Rozgrywka póki co też wydaje się w porządku, w multi lamię, ale to kwestia wyczucia pada. Tak czy siak, zostałem zgnieciony.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1703 dnia: Grudnia 20, 2013, 15:30:08 pm »
Dopiero dzisiaj odpaliłem Killzone'a i mi gały odpadły, jak ta gra wygląda :o Rozgrywka póki co też wydaje się w porządku, w multi lamię, ale to kwestia wyczucia pada. Tak czy siak, zostałem zgnieciony.
Akurat jeśli o grafę chodzi, to im dalej tym lepiej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1704 dnia: Grudnia 21, 2013, 10:32:26 am »
Killzone Shadow Fall v1.07 Patch Notes

Cytuj
Killzone Shadow Fall patch v1.07 has been released! This update adds several new features and improvements based on the feedback you provided via the Killzone Player Voice system.

 

 New implemented features/improvements
Added team-based in-game voice chat.
Added the ability to mute specific players to the in-game scoreboard.
Added the ability to mute all players to the Audio options menu.
Added support for color blindness to the Display options menu.
Added the ability to allow/disallow voice chat in Custom Warzones.
Added support for multiplayer voice packs
Updated the multiplayer personalization menus with voice pack and skin support.
Added links to DLC content on PlayStation Store in areas where DLC and personalization packs can be selected or used.
Added an explanation of Warzones to the main menu (visible only to first-time multiplayer players).
Added the ability for players to delete their moderated Warzones.
Updated the Remote Play button assignment.
Increased the running speed while using the Cloak ability.
Added an Invite-to-Party button to player cards.
Removed the checkpoint text when not saving to disc, to make it less confusing for players.
Increased the brightness on The Handler, section Last Stand to make spotting enemies less difficult.
Increased the size of the objective icon and changed the image to make it more visible to players.
Added a new Warzone customization option: Disable weapon drops.
Added a suicide option to the multiplayer options menu.
Changed the color of party members on the radar to blue.
Removed the player’s rank/challenges completed from the in-game scoreboard.
Added base camp turret icons to the radar.

Bugs fixed
Fixed several exploits in multiplayer.
Fixed several crashes.
Fixed a bug where the names of cloaked teammates did not appear above their head.
Fixed a bug where the gravity well did not open in some occasions in the campaign level The Dead, section Tyran Lives.
Fixed an issue where if all users leave a party mid-game, the teams are not rebalanced when the map rolls over.
Fixed a bug where the player’s save data is corrupted if they reboot the title while a patch is being downloaded.

Enjoy, and please let us know your thoughts on this patch!

Super że zrobili oficjalne extended warzone gdzie jest wszystkie 10 trybów, wszystkie mapy i 24 graczy :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1705 dnia: Grudnia 21, 2013, 11:03:57 am »
Więc tak

Increased the running speed while using the Cloak ability.

bezsens

Changed the color of party members on the radar to blue.

nareszcie ! Kiedy gramy  8) ? Ofc brakuje jeszcze możliwości robienia grup i funkcji odradzania przy dowódcy, ale idą w dobrą stronę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1706 dnia: Grudnia 21, 2013, 11:18:48 am »
Changed the color of party members on the radar to blue.
Nie patrzę na mapę 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1707 dnia: Grudnia 21, 2013, 11:21:17 am »
Ale w końcu można się jakoś sensownie odnaleźć.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1708 dnia: Grudnia 21, 2013, 12:09:46 pm »
Synki co to za darmowy killzon? Jak długo to działa? Miałem nawet wybór co pierwsze sciągać multi czy singiel.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1709 dnia: Grudnia 21, 2013, 12:12:03 pm »
Od 28 do 31 włącznie będzie działać to multi. Będzie miao pełną funkcjonalność. W singla i tak nie pograsz jeśli nie kupiłeś gry.


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1710 dnia: Grudnia 21, 2013, 13:49:41 pm »
Changed the color of party members on the radar to blue.
Nie patrzę na mapę 8)

A szkoda, bo to często darmowe fragi ;)

Btw. pograłem wczoraj po kilkudniowej przerwie. Niestety większość graczy to debile, którzy nie wiedzą, że support ma takie umiejętności jak podnoszenie poległych towarzyszy i rozstawianie punktów odrodzeń.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1712 dnia: Grudnia 23, 2013, 16:47:20 pm »
Nie spodziewałem się tak żałosnej liczby :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1713 dnia: Grudnia 23, 2013, 17:58:29 pm »
Wychodzi na to, że co druga osoba kupująca ps4, zakupiła też killżony  :)


Pare fajnych screenów ze spoilerami:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1714 dnia: Grudnia 24, 2013, 12:55:06 pm »


Ograłem już trochę multi. W zasadzie do odblokowania został mi tylko celownik do pistoletu..
Bardzo podoba mi się konstrukcja map, są symetryczne i dobrze zbalansowane. Jedynie las w przypadku 24 deathmatchu często sprowadza się do masowego kampienia przed bazą przeciwnika. Ciężko jest sie wydostać przy takiej liczbie przeciwników. No ale to jedna mapa z 10 i jeden tryb spośród wielu.
Klasy są dobrze zbalansowane, chociaż ewidentnie brakuje jeszcze taktyka ze spawn beaconem w podstawowej umiejętności.
Jedyne przegięte rzeczy które zauważyłem to granatnik dla assaulta i buddy drone. Ale na szczęście nie korzysta z tego wiele osób.
Dziwi mnie też dlaczego zrezygnowano z trybu assassination.
Reszta to piedoły które nie mają znaczenia w ogólnej ocenie. No i jeszcze squady i klany powinny wrócić, ale podobno już w GG nad tym pracują.
Cała reszta zmian które zaproponowano jest super. Customizacja broni, latarki, spawn beacony, capture and connect, cloak dla snajpera tylko z nożem, tarcze, cover system w multi i masa innych rzeczy. Fajny jest też motyw z kurzem. Jak sie stanie w miejscu gdzie jest dużo kurzu i zacznie strzelać, to podrywa go w górę i ciężko cokolwiek zobaczyć  :angel:

Także na chwile obecną moim zdaniem to najlepszy multiplayer w serii  :) (No dobra- będzie najlepszy jak już przywrócą squady i klany)


A teraz pytanie. Czy możecie kupić dodatkowe głosy do multi? Zauważyłem, że pojawiła się opcja kupna głosów radeca itd, ale nie chce mnie połączyć ze sklepem.  :evil:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1715 dnia: Grudnia 29, 2013, 08:30:34 am »
Wtrącę swoje trzy grosze, bo w singlu jestem pod koniec a multi też mam trochę ograne.

Tryb dla jednego gracza moim zdaniem jest zrobiony świetnie - jest klimatyczny (poziom w opuszczonym krążowniku) oraz intensywny. Cieszą bardziej otwarte poziomy i większe możliwości zajścia przeciwnika. Pomimo tego, że Killzone jest znany z bardziej mrocznych lokacji, duże znaczenie mają też pukawki, jakich używamy. I tutaj uważam, że dźwięk broni palnej jest najlepszy z całej serii. Wystarczy wziąć Rumble'a lub Keyser'a i słysząc ich odgłosy to aż się micha cieszy.
Mi osobiście "jasne" lokacje przypasowały i bardzo dobrze kontrastują ze stroną Helghastów (slumsy są świetne).
Ogólnie kampania dla jednego gracza jest zrobiona na wysokim poziomie i najlepsza z całej serii.

Tryb dla wielu graczy. Krótko - jest MOC! Opcji kombinacji, kustomizacji, jest od cholery i jeszcze więcej, co bardzo cieszy. Sam tryb działa rewelacyjnie, płynniutka animacja (gram głównie Warzone do 16 graczy, 24 kiedyś sobie spróbuję ;)). Mapy są świetnie dopracowane, jak zwykle dużo możliwości kombinowania (ostatnio donosząc nadajnik skakałem z góry do celu a akurat na dole stał przeciwnik, no i wpadł kill "Death from above" :)). Jak ktoś grał w Killzone 2 to poczuje się jak w domu - podobnie jak tam, w SF multiplayer bardzo wciąga i ma się ochotę na jeszcze jedną mapę, nieważne czy się wygrywa czy przegrywa. :)

Podsumowując, kupując/mając PlayStation 4 na tą chwilę, a lubiącym grać w strzelanki, z czystym sumieniem polecam KSF. :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1716 dnia: Grudnia 29, 2013, 11:13:35 am »
Tryb dla jednego gracza moim zdaniem jest zrobiony świetnie - jest klimatyczny (poziom w opuszczonym krążowniku) oraz intensywny. Cieszą bardziej otwarte poziomy i większe możliwości zajścia przeciwnika. Pomimo tego, że Killzone jest znany z bardziej mrocznych lokacji, duże znaczenie mają też pukawki, jakich używamy. I tutaj uważam, że dźwięk broni palnej jest najlepszy z całej serii. Wystarczy wziąć Rumble'a lub Keyser'a i słysząc ich odgłosy to aż się micha cieszy.
Mi osobiście "jasne" lokacje przypasowały i bardzo dobrze kontrastują ze stroną Helghastów (slumsy są świetne).
Ogólnie kampania dla jednego gracza jest zrobiona na wysokim poziomie i najlepsza z całej serii.
Chyba w inne gry graliśmy, bo dla mnie single jest cienki i nudny w cholerę. Jakby nie było multi to gierka na max 6/10.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1717 dnia: Grudnia 30, 2013, 09:46:14 am »
Ja ostatnio zabrałem się za singla i muszę powiedzieć, że za drugim razem na hard i po angielsku kampania podobała mi się dużo bardziej. Ogólnie poziom trudności nawet na hard nie jest zbyt wysoki. Pamiętam jak przechodziłem Killzone 2 na hardzie. Tam to się powtarzało sekcje po kilkanaście razy. Tutaj przez to, że mamy OWLa jakoś łatwo się gra. Odblokowałem wszystkie trofea z singla i od Platyny dzieli mnie w zasadzie jedynie trofeum z odblokowaniem wszystkich umiejętności dla klas w multiplayer.Trochę to jeszcze potrwa ale w końcu się uda bo na szczęście multi jeszcze mi się nie znudziło:).

Sprawdzałem wczoraj i lipa bo nie ma już tej strefy z pistoetami i dronami. To była świetna strefa do grindowania drona dla assaulta. Zabójstwa tym ustrojstwem wchodzą bardzo wolno. A tam było to ułatwione.

Umiejętności ze względu na czas nabijania leveli ustawiłbym tak:
1) Dron Assault
2) Zabicia z maskowania Scout
3) Dron Support
Reszta wchodzi jakoś szybciej.

Ile wam się udało odblokować rang? Ja mam chyba około 850:)


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1718 dnia: Grudnia 30, 2013, 10:40:41 am »
Dzisiaj wrócę do multi, bo się pojawiłem przy konsoli znów. Rang mam na razie coś ponad 400.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1719 dnia: Grudnia 30, 2013, 10:44:57 am »

Ile wam się udało odblokować rang? Ja mam chyba około 850:)



No to szacun. Ja dopiero dobijam do 800, a singla mam skończonego w połowie. Wolno mi to idzie bo przechodze go teraz na hardzie, bez tracenia życia i ze zbieraniem wszystkich ukrytych collectibles. A bez youtuba strasznie dużo czasu to zajmuje  :P