Autor Wątek: Xbox One - Temat główny  (Przeczytany 491082 razy)

0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4160 dnia: Kwietnia 06, 2017, 19:39:25 pm »
Sylvan dobry przykład podał. Sony wyjedzie na E3 z Detroit, Days Gone, Spajdim i czymś świeżym od SP, a M$? Gearsy 5, Halo 6 i Forza 7? Ja pierd... Zaczyna się robić N w Redmond. (....)

Wiesz z punktu widzenia włodarzy firmy to bardzo dobra, bo bezpieczna, opcja. Całość gwarantuje krocie. Taki Phil i reszta grubych ryb nie przesiadują na forach słuchając zrzędzenia graczy, tylko patrzą na słupki sprzedaży. Gracze lubią znane, sprawdzone marki. Nie bez powodu znaczna większość najlepiej sprzedających się gier, to kontynuacje słynnych pozycji, będące na ogół grami wydawanymi na kilka platform.

Rzecz jasna wcale się nie obrażam gdy twórcy prezentują takie wspaniałe niespodzianki jak Nioh czy Ori.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4161 dnia: Kwietnia 06, 2017, 19:44:34 pm »
Czyli konsola faktycznie będzie mocniejsza niż PS4 Pro, ale obędzie się bez rewolucji. Zresztą nawet jeśli multiplatformy będą wyglądać lepiej na Scorpio, to dla zwykłego zjadacza chleba będzie to prawie niezauważalne (nawet przeskok w większości grach na PC z ustawień wysokich na bardzo wysokie często ciężko zauważyć). MS mógł dać chociaż te 16 GB ramu, żeby to ładnie wyglądało na papierze (myślę, że byłyby to dobry ruch marketingowy, choć na gry pewnie nie miałby przełożenia).

Na pewno E3 MS zapowie kilka exów i ekskluzywnych DLC. Jeśli MS jeszcze zależy xboxie, to sypnie kasą i wykupi jakieś gry na wyłączność lub zleci studiom zewnętrznym robienie gier na ich konsole.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2017, 20:02:30 pm wysłana przez POK »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4162 dnia: Kwietnia 06, 2017, 20:12:10 pm »
Gratulacje za nie-pójście w półśrodki do osiągnięcia 4k. Sprzęt wygląda na papierze tak, jak gdyby spokojnie mógł udźwignąć UHD bez sztuczek ze skalowaniem. Miało być 6 tflop, jest 6. No ale sumarycznie, sytuacja jak z Prosiakiem - tak to powinno było wyglądać na start generacji, a nie teraz. Z takimi parametrami, mielibyśmy przeskok jak PS2->PS3, ale niestety pewnie skończy się na tym, że będzie 4k z marginalnymi usprawnieniami. Już lepiej zainwestować w Switcha, niż wspierać raka zwanego midle gen upgrade.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4163 dnia: Kwietnia 06, 2017, 20:16:30 pm »
No ale sumarycznie, sytuacja jak z Prosiakiem - tak to powinno było wyglądać na start generacji, a nie teraz.

Ile razy powtórzysz te brednie? Można się czasem pośmiać, kiedy się kompromitujesz, ale to już naprawdę przestało być zabawne :?

Mrocz

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4164 dnia: Kwietnia 06, 2017, 21:20:34 pm »
Gdyby tak to wyglądało na początku generacji to pewnie dopiero teraz myślałbym o kupnie nowej konsoli, bo na premierę kosztowałyby po 2500 - 3000 zł ....  :roll: :roll:

Ja tam dużej różnicy między PS4 a PS4 Pro nie widzę, tu między Xbox One a Xbox to też głównie rozdziałka pewnie będzie. Więc cieszę się, że wyglądało to tak jak wygląda.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4165 dnia: Kwietnia 06, 2017, 21:55:58 pm »
W 2013 kartą o mocy PS4 Pro był Titan za 1000 dolarów, a nic zbliżonego do Scorpio w ogóle nie istniało.

Te chore fantazje andrjuszki są tak oderwane od rzeczywistości, że żal je w ogóle komentować.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4166 dnia: Kwietnia 06, 2017, 21:57:48 pm »
Gdyby tak to wyglądało na początku generacji to pewnie dopiero teraz myślałbym o kupnie nowej konsoli, bo na premierę kosztowałyby po 2500 - 3000 zł ....  :roll: :roll:

Ja tam dużej różnicy między PS4 a PS4 Pro nie widzę, tu między Xbox One a Xbox to też głównie rozdziałka pewnie będzie. Więc cieszę się, że wyglądało to tak jak wygląda.

Na pewno byłoby drożej, na pewno wielu z nas kupiłoby konoslę później, ale wtedy widziałbyś sporą różnicę między tym, co dała z siebie PS4, a co jest w stanie dać z siebie Pro. To byłby przeskok porównywalny do PS2 -> PS3. Dzisiaj różnic między Pro i PS4 nie zobaczymy, bo oficjalnie ta maszynka powstała do 4k, a nie do lepszych gier, czy w ogóle gier na wyłączność, które są w stanie wykorzystać potencjał apgrejdu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2017, 21:59:23 pm wysłana przez andryush »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4167 dnia: Kwietnia 06, 2017, 22:22:51 pm »
Ile PS4 ma lat, 4?

Mrocz

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4168 dnia: Kwietnia 07, 2017, 09:29:43 am »
Na pewno byłoby drożej, na pewno wielu z nas kupiłoby konoslę później, ale wtedy widziałbyś sporą różnicę między tym, co dała z siebie PS4, a co jest w stanie dać z siebie Pro.

Ja tam nie narzekałem nigdy na grafe PS4. Przeskok był, a nie tak duży bo rozwój sprzętu to krzywa logarytmiczna. Różnica między PS5 a PS4Pro będzie jeszcze mniejsza i wspomnisz moje słowa. Zobacz sobie teraz co potrafią najmocniejsze kompy za 10 tysięcy złotych. Wcale dużej różnicy między tym a PS4 nawet standardowym nie ma. Głównie rozdziałka i pewnie 120 klatek. Jeszcze trochę i to będą jedyne różnice między generacjami.

To byłby przeskok porównywalny do PS2 -> PS3. Dzisiaj różnic między Pro i PS4 nie zobaczymy, bo oficjalnie ta maszynka powstała do 4k, a nie do lepszych gier, czy w ogóle gier na wyłączność, które są w stanie wykorzystać potencjał apgrejdu.

I bardzo dobrze, że między Pro a PS4 nie ma dużych różnic, bo od początku uważam, że pomysł "mocniejszych" konsol w trakcie jednej generacji to początki rakowych praktyk producentów. Jakby mi teraz ucinali kontent na PS4 względem Pro czy na Xbox One względem Scorpio to by była dopiero gówniana sytuacja.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4169 dnia: Kwietnia 07, 2017, 09:45:25 am »
Ile PS4 ma lat, 4?

Tyle będzie w listopadzie bieżącego roku.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4170 dnia: Kwietnia 07, 2017, 09:46:22 am »
Po cichu liczyłem na jakieś zaskoczenie i jak popatrzyłem na nagłówki to faktycznie, wydawało się, że Scorpio jest cudowne. Gdy jednak zaczyna się czytać artykuły DF okazuje się, że wcale szału nie ma, tzn. nic ponad to co przewidywaliśmy. Trochę szkoda, bo jednak Scorpio jest dość późnym upgradem (w cyklu życia konsoli). Mimo wszystko szum jest, a o to chodziło. Jeśli na E3 do prezentacji konsoli dołożyli by ex'y to byłoby świetnie. Ciężko jednak oszukiwać się skoro MS od lat zawodzi na targach. Mimo wszystko zrobili odważny krok w kwestii sprzętu - nowe GPU, co w teorii może powodować problemy z kompatybilnością. Do tego ich podejście do trybu boost może być wielce chwalone (w końcu gry mają fizycznie dostęp do wszelkich dobroci sprzętu, choć oczywiście o pełnym wykorzystaniu nie ma mowy), jednak wymaga ich ingerencji i sprawdzenia każdego tytułu.

Pro i Scorpio niby mają te same cele, różni je jednak sposób w jaki je osiągają. Sony idzie w sprytne rozwiązania i stara się zabezpieczać przed problemami z kompatybilnością (i jednocześnie nie narażać na hate graczy). MS stawia na rozwiązania siłowe co wiąże się w większym nakładem finansowym. Ostatecznie jednak wydaje mi się, że to MS jest w lepszej pozycji, jeśli dostarczy takiego produktu o jakim pisze DF. Na pewno wizerunkowo pomoże im to bardzo. Wciąż jednak pozostaje kwestia gier, ceny samego sprzętu oraz fakt, że większość graczy ma to gdzieś Scorpio i Pro, tym bardziej, iż X1 i PS4 wciąż są na rynku i będą raczej do końca (a przynajmniej do zapowiedzi kolejnej generacji).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4171 dnia: Kwietnia 07, 2017, 10:07:31 am »
Przy następnej generacji MS może celowo wypuścić konsolę z rocznym opóźnieniem w stosunku do PS5, aby mieć na 100% mocniejszy sprzęt. Oczywiście bez porządnych exów xboxy i tak będą zawsze za konsolami Sony, ale lepiej wyglądające Cody itp. mogą skusić niezdecydowanych.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4172 dnia: Kwietnia 07, 2017, 10:35:20 am »
Na pewno byłoby drożej, na pewno wielu z nas kupiłoby konoslę później, ale wtedy widziałbyś sporą różnicę między tym, co dała z siebie PS4, a co jest w stanie dać z siebie Pro.

Ja tam nie narzekałem nigdy na grafe PS4. Przeskok był, a nie tak duży bo rozwój sprzętu to krzywa logarytmiczna. Różnica między PS5 a PS4Pro będzie jeszcze mniejsza i wspomnisz moje słowa. Zobacz sobie teraz co potrafią najmocniejsze kompy za 10 tysięcy złotych. Wcale dużej różnicy między tym a PS4 nawet standardowym nie ma. Głównie rozdziałka i pewnie 120 klatek. Jeszcze trochę i to będą jedyne różnice między generacjami.

To byłby przeskok porównywalny do PS2 -> PS3. Dzisiaj różnic między Pro i PS4 nie zobaczymy, bo oficjalnie ta maszynka powstała do 4k, a nie do lepszych gier, czy w ogóle gier na wyłączność, które są w stanie wykorzystać potencjał apgrejdu.

I bardzo dobrze, że między Pro a PS4 nie ma dużych różnic, bo od początku uważam, że pomysł "mocniejszych" konsol w trakcie jednej generacji to początki rakowych praktyk producentów. Jakby mi teraz ucinali kontent na PS4 względem Pro czy na Xbox One względem Scorpio to by była dopiero gówniana sytuacja.

Kompy za 100tys. są w tej samej sytuacji co Pro i Scorpio - dzisiaj nie zobaczysz ich możliwości, bo branża kręci się wokół konsol. Gry są robione z myślą o wielomilionowej bazie użytkowników zwykłej PS4 i XO. Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.

Brak większych różnic między PS4 i Pro to dla nas oczywiście też komfortowa sytuacja, bo raczej żaden z posiadaczy zwykłej PS4 nie chciałby się obudzić z ręką w nocniku już po 3 latach zabawy z nowym sprzętem Sony.

Jeśli chodzi o PC, to mimo że grafika taka sama jak na konsoli, to jednak różnica 30fps na konsoli a 60fps na piecu, to wbrew pozorom oznaka 2x mocniejszego sprzętu = 2x większych możliwości, nie wspomniając już, że większość blacharki pociągnie gry w konsolowych ustawieniach w znacznie większej ilości klatek niż 60.

Pro naprawia wiele problemów, które miała zwykła PS4, na szczególną pochwałę zasługuje chociażby boost mode, który eliminuje czkawki w wydajności, spowodowane niedomaganiem zwykłego PS4, a jest ich sporo. The Last Guardian na zwykłej PS4 przycina ostro, Pro rozwiązuje ten problem, i gdyby był z nami od początku, nic takiego nie miałoby miejsca. A tak jest jak jest...

Dla mnie śmieszne jest to, że nowa generacja konsol nie jest w stanie zaoferować filtrowania Anizotropowego, czegoś co na najgorszych kartach w PC można śmiało ustawiać na x8 bez większego wpływu na osiągi. Twórcy wyciskają ze sprzętu siódme poty, ale wszędzie widać kompromisy. Nowe GT z powodu braku mocy zostaje obcięte z ficzerów, konsola jest zbyt słaba na zaawansowane oświetlenie, 60 klatek i cały PBR. Order dostaje pasy obniżające rozdzielczość  w pionie do jakichś 800 pikseli. Uncharted 4, killer graficzny poprzedniej generacji, tym razem oszczędza na tłach, w rezultacie czego miejsacami jest mocno nierówno.

Ogólnie widać walkę w tym 1080p (na XO chyba znacznie wyraźniej), ze Skorpionem i Prosiakiem na starcie nie mielibyśmy tych problemów i znacznie lepszą grafikę w 1080p. Mimo wszystko, mam nadzieję, że twoja teoria o krzywej logarytmicznej się nie sprawdzi, i PS5 czy następny Xbox to będzie prawdziwe pierdolnięcie a nie lekki upgrade do 4k i 60fps przy poziomie wizualnym lekko powyżej obecnego :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4173 dnia: Kwietnia 07, 2017, 10:43:25 am »
Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.

Gdyby to był standard prawie 4 lata temu to byś marudził, że za sprzęt musisz zapłacić 4000zł.

Mrocz

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4174 dnia: Kwietnia 07, 2017, 10:44:38 am »
Tak jak napisałem. Różnic będzie coraz mniej. Bo gry osiągnęły pewien poziom, którego przeskoczenie podbije masakrycznie koszty produkcji. Jak gry dotrą do poziomu Avatara to już będzie limit imho. I następnym korkiem to będzie wtyczka w kręgosłup i matrix ;) Już teraz ciśnięcie w VR to znak, że szukają innych rozwiązań gdzie można tworzyć postęp.

Co do postępu. Różnica między PS2 a PS3 też nie była jakaś wielka, pamiętam jak czytałem artykuł przy okazji premiery PS3, gdzie bardzo narzekano na cięcia graficzne, których się nie spodziewano :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4175 dnia: Kwietnia 07, 2017, 10:53:14 am »
Przy następnej generacji MS może celowo wypuścić konsolę z rocznym opóźnieniem w stosunku do PS5, aby mieć na 100% mocniejszy sprzęt. Oczywiście bez porządnych exów xboxy i tak będą zawsze za konsolami Sony, ale lepiej wyglądające Cody itp. mogą skusić niezdecydowanych.

To jest duży hazard. Teraz możemy zakładać, że no tak, pewnie PS5 będzie pierwsze, w końcu Pro wyszło o rok przed Scorpio. Plusem takiej sytuacji jest fakt, że MS może wypuścić mocniejszy sprzęt. Jednak jeśli to zrobią będą w plecy jeśli idzie o czas. Poprzednie i obecna generacja pokazały, iż szybki start jest ważny i nawet nieduże różnice robią znaczenie dla konsumentów. Dlatego owszem, jeśli następny Xbox wyjdzie po PS5 to może być mocniejszy (choć raczej nie będą to duże różnice, chyba, że MS sięgnie głęboko do kieszeni). Pytanie, czy MS pójdzie na takie ryzyko. Myślę, że premiera Scorpio będzie sprawdzianem tego, na ile mogą sobie pozwolić.

Kompy za 100tys. są w tej samej sytuacji co Pro i Scorpio - dzisiaj nie zobaczysz ich możliwości, bo branża kręci się wokół konsol. Gry są robione z myślą o wielomilionowej bazie użytkowników zwykłej PS4 i XO. Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.

Nie zupełnie - PC radzą sobie różnie z obecnymi grami, a to w dużej mierze przez fakt, że nie mają optymalizacji na tym samym poziomie i wszystko załatwi się poprzez brutalną siłę. To raczej gry konsolowe byłyby blisko wymaksowanych gier pecetowych. PC dużo by na tym nie zyskało według mnie.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2017, 10:55:11 am wysłana przez Zielarz »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4176 dnia: Kwietnia 07, 2017, 11:23:33 am »
Nie oczekiwałbym od każdej nowej generacji przeskoku na miarę tego jaki nastąpił podczas przejścia z 16 bitów (SNES, MD) na trzydzieści dwa (PSX, Saturn).
Następna również przyniosła olbrzymią różnicę. Nie była widoczna na początku, ale przeciez takie gry jak: Tag, FF X, GT Trzy, PES, wyglądały jak filmiki z ich poprzedniczek.

Ta generacja też zapewniła wiele pięknych gier. Wszystko zależy od twórców. inFamous: Second Son, Raczet i Klank nie potrzebowały trybu turbo i mocy pro, by wyglądać nieprawdopodobnie nawet w tych trzydziestu klatkach. Podobnie jest na XO z Godrizon III przecież.

Blachy nie ma co do tablicy wywoływać. Tu od lat co jakiś czas pojawiają się nowe podzespoły, które odpowiednio są wykorzystywane i nikt nie płacze z tego powodu.
Różnica w stosunku do konsolowych wersji zależy od tego, kto się za nie zabierze. Bo fuszerkę zawsze można światu zaprezentować - vide przedostatnie Gearsy.

Ciekawe czy 4k będzie standardem, czy niektóre pozycje będą miały możliwość wyboru ustawień graficznych.  :>

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4177 dnia: Kwietnia 07, 2017, 11:30:39 am »
Andry

Nie powiedziałbym, że ps4 jest słabe i stąd gry działają słabo. To raczej deweloperzy są ch**owi i dlatego Guardian działa jak dziala

Mrocz

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4178 dnia: Kwietnia 07, 2017, 11:33:47 am »
Andry

Nie powiedziałbym, że ps4 jest słabe i stąd gry działają słabo. To raczej deweloperzy są ch**owi i dlatego Guardian działa jak dziala

Guardian to raczej badziewny przykład. Bo to gra która miała bardzo burzliwy developing. Sorry to są technologie z PS3 przeportowane na PS4 bo tak długo zeszła produkcja ;) I stawianie pojedynczego przypadku jako standard jest po prostu oderwane od rzeczywistości.

Póki co to gry się prezentują świetnie i ja niczego więcej do szczęścia nie potrzebuje :) Jeżeli ktoś czerpie radość z grania a nie liczy pixeli to co za problem?

BTW Zeldy i Switcha jakoś nikt się nie czepiam, że są zacofane? :D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4179 dnia: Kwietnia 07, 2017, 15:30:57 pm »
Widzę, że sukces najnowszych przygód Linka oraz platformy innej niż Sony tak połamały niektórych, że mało im marudzenia w temacie Nintendo i system wars, więc jeszcze dział XO jest zaznaczony tym szlochem.

Tak poza tym, zabawnie się czyta, że przez ostatnie trzy lata PS4 > XO, bo wyższa rozdzielczość, a teraz nagle liczy się frajda i w sumie to można grać bez przeszkód w 900p, a i kilkanaście klatek jak poleci na łeb, to żaden problem.  :)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4180 dnia: Kwietnia 07, 2017, 16:23:13 pm »
Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.
Ale przecież moc ps4 pro a tym bardziej skorpiona była nierealna w 2013 roku.  Jakieś 2,5-3 TFLOPSy były możliwe w 2013 roku przy podniesieniu ceny konsoli, ale nie 4-6 TFLOPS.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4181 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:13:18 pm »
Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.
Ale przecież moc ps4 pro a tym bardziej skorpiona była nierealna w 2013 roku.  Jakieś 2,5-3 TFLOPSy były możliwe w 2013 roku przy podniesieniu ceny konsoli, ale nie 4-6 TFLOPS.

już mu iras tłumaczył, ale ten dalej nie kuma. szkoda "szczępić ...".

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4182 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:14:51 pm »
Andry

Nie powiedziałbym, że ps4 jest słabe i stąd gry działają słabo. To raczej deweloperzy są ch**owi i dlatego Guardian działa jak dziala

Guardian to raczej badziewny przykład. Bo to gra która miała bardzo burzliwy developing. Sorry to są technologie z PS3 przeportowane na PS4 bo tak długo zeszła produkcja ;) I stawianie pojedynczego przypadku jako standard jest po prostu oderwane od rzeczywistości.

Póki co to gry się prezentują świetnie i ja niczego więcej do szczęścia nie potrzebuje :) Jeżeli ktoś czerpie radość z grania a nie liczy pixeli to co za problem?

BTW Zeldy i Switcha jakoś nikt się nie czepiam, że są zacofane? :D

Te technologie z PS3 działały na niej w kilku fps. Na PS4 powinny lepiej działać. Oprócz tego masz GTAV, Unity, Wiedźmin, Fallout, które też nie pokazują tej generacji w dobrym świetle.

Gry się prezentują ok, taki mocno dopakowany past-gen z namiastką next-gena, ale jest jeszcze kilka kamieni milowych, które w grafice generowanej w czasie rzeczywistym można osiągnąć - physically based rendering, global illumination i ogólnie wyższy polycount.

No i nie pij do mnie z liczeniem pixeli, bo skoro rozmawiamy o sprzęcie, to chyba normalne że mowa jest o osiągach i technologii.

Andry

Nie powiedziałbym, że ps4 jest słabe i stąd gry działają słabo. To raczej deweloperzy są ch**owi i dlatego Guardian działa jak dziala

Prosiak pokazuje ze swoim boost mode, że to nie koniecznie devom brakło talentu, tylko może konsoli brakło tych kilku(set) Mhz więcej na CPU i GPU.

Gdyby Scorpio czy Prosiak był standardem na premierze tej generacji, widziałbyś więcej zarówno na konsoli jaki i na tym piecu za 10k.
Ale przecież moc ps4 pro a tym bardziej skorpiona była nierealna w 2013 roku.  Jakieś 2,5-3 TFLOPSy były możliwe w 2013 roku przy podniesieniu ceny konsoli, ale nie 4-6 TFLOPS.

W 2013 roku Titan od Nvidii miał na liczniku coś koło 4tflops, myślę że z konsolki 2.5-3tflops do 1080p byłbym mocno zadowolony.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4183 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:21:00 pm »
Nie zapominaj Andrju o procesorze z laptopa ;)
Cell z 2006 jest wydajniejszy niż ta drama z końca 2013.


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4184 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:27:46 pm »
Teraz nie ma co gdybać. Blisko 4 lata po fakcie. Ludziom nigdy się nie dogodzi. Wyjdzie niedrogi, słabszy technologicznie sprzęt - źle. Scorpio ma być potężniejsze i co za tym idzie droższe od Pro, też źle.
A najwięcej marudzą osoby, które i tak go nie kupią. 

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4185 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:44:06 pm »
Jeszcze w sumie nic nie wiadomo jaka bdzie cena Skorpiona. Patrząc po polskich realiach, ludzie są wstanie stracić na sprzedaży starszego sprzętu i kupić nowy nawet za 450$ :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4186 dnia: Kwietnia 07, 2017, 17:45:30 pm »
Fajnie tak poczytac czasem "fachowcow" xd

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4187 dnia: Kwietnia 07, 2017, 18:35:23 pm »
Gran Turismo jest obciete jedynie ze ma zapewnic VR na poziomie oprawy normalnej gry. Nie ze wzgledu na niedobor mocy. Tak tylko wtracam w ta dyskusje. ;)

Poza tym nowe konsole celuja w 4K, a to wiaze sie z ogromnym skokiem w wydajnosci. Wiec znow nie bedzie duzej roznicy miedzy grami w FHD a tymi w przyszlosci w 4K. Wiec lepiej zbierajcie kase na nowy TV,  bo to bedzie koszt nowych konsol razy 2 (minimum), zas racjonalnie razy 3 lub 4.  8)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2017, 18:40:56 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4188 dnia: Kwietnia 07, 2017, 20:18:20 pm »
No i nie pij do mnie z liczeniem pixeli, bo skoro rozmawiamy o sprzęcie, to chyba normalne że mowa jest o osiągach i technologii.

Akurat ciebie nie miałem tutaj na myśli ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4189 dnia: Kwietnia 07, 2017, 20:54:18 pm »
A ok , to luz :D

Swoją drogą jestem ciekaw czy gry z  XO będą działać "out of the box" na skorpionie, bo już sam brak eSRAM wymusza chyba jakieś modyfikacje kodu tak na chłopski rozum.

Chociaż z drugiej strony, skoro bez problemu emulują x360 to i z tym dadzą radę. Albo i nie, bo jednak do emulacji trzeba ściągać pełny obraz gry.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4190 dnia: Kwietnia 07, 2017, 21:23:26 pm »
Ok, moc mamy. Teraz czekamy na cenę i ekskluzywne gry zachęcające do kupna.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4192 dnia: Maja 01, 2017, 02:06:22 am »
Idealne gry dla tego głąba to telltale.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4193 dnia: Maja 01, 2017, 09:23:00 am »
W skrócie - nie kalkuluje się. Trzeba przecież kolejne miliony $$$ wyciągnąć od graczy za przeróżne DLC w ramach "usługi" i długotrwałego "wsparcia" developera. Po co wydawać miliony na produkcję bogatej w zawartość gry bez możliwości późniejszego wyciskania kasy?
« Ostatnia zmiana: Maja 01, 2017, 09:29:27 am wysłana przez andryush »

lupinator

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4194 dnia: Maja 03, 2017, 22:47:47 pm »
Devkit scorpio niesamowicie lansiarski. Ciekawe jak będzie wyglądać sama konsola?

https://aww.moe/7nz4ic.mp4

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4195 dnia: Maja 03, 2017, 22:56:08 pm »
Ładny.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4196 dnia: Maja 03, 2017, 22:57:39 pm »
Brzydal.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4197 dnia: Maja 20, 2017, 20:37:50 pm »
Jak One S trochę. Możliwe że pójdą dalej w tą stylistykę, podoba mi się to.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4198 dnia: Maja 20, 2017, 21:02:12 pm »
Nazwa adekwatna do konsoli. xd


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #4199 dnia: Maja 20, 2017, 21:59:43 pm »
Devkit scorpio niesamowicie lansiarski. Ciekawe jak będzie wyglądać sama konsola?

https://aww.moe/7nz4ic.mp4
Skojarzyło mi się z płytą indukcyjną.