Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 233630 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 10, 2014, 09:57:21 am »
Za rok gameplay, a premiera późno w 2015. Nie ma mowy o obsuwie na 2016.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 10, 2014, 10:02:04 am »
Za rok gameplay
Jak to brzmi w ogóle :(

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 10, 2014, 10:12:25 am »
Za rok gameplay
Jak to brzmi w ogóle :(
Prawdziwie, niestety.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 10, 2014, 10:36:56 am »
Drake wygląda genialnie, ale ten poziom ND już osiągnęło, tyle, że w Zbrushu ;). Tym razem jednak mogą przenieść więcej detalu, poza tym rozwinięte shadery z TLoU robią. Ciekawe tylko jak będzie wyglądał gameplay, skoro chcą 60 klatek wyciągnąć. Albo za rok powiedzą, że wybrali grafikę i 30fps'ów, albo będą maskować rozbieżność. Tak czy siak o grafikę raczej nie ma co się martwić. Mam nadzieję, że klimat będzie bardziej mroczny, na razie są takie sugestie. Słyszałem też, że taki będzie scenariusz. Stylistyka grafiki idzie w stronę TLoU, więc jest duża szansa na to.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 10, 2014, 10:46:16 am »
No fajnie fajnie, ale wolałbym jednak nowe ip, bo uncharted mnie już trochę znudziło.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:17:18 am »
Chyba będzie to już ostatnie, choć kto wie. Jak dla mnie jeszcze jedno przejdzie, tym bardziej takie na otwarcie generacji ;).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:21:29 am »
ND łamie tym Uncharted swoją tradycję nowa generacja = nowe ip (zresztą już wprowadziło takowe w ustępującej), a jeśli Uncharted 4 grubo się sprzeda i będzie mieć świetne recenzje, zapewne popchają ten wózek jeszcze trochę.

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:28:20 am »
Mam nadzieję że poprawią fizykę, nie wyobrażam sobie że po takim wejściu dostajemy kontrole nad postacią która znowu nic nie waży i biega jak jakiś stwór z kreskówki.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:33:25 am »
Wiecie, to nie jest tak że Uncharted 3 było słaba grą - po prostu nie był to tytuł tak genialny jak dwójka, ale spokojnie na 8,5 w porywach do 9 zasługiwał.
W skrócie - nie był to GoW Ascension.
Także myślę że czwórka będzie zapewniać rozrywkę na najwyższym poziomie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:42:39 am »
W skrócie - nie był to GoW Ascension.
Dobra gra, je**ć hejterów.

lupinator

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 10, 2014, 14:40:38 pm »
Mniej korytarzy rodem z Crasha i brak powtarzających się fal przeciwników w lokacjach - na to liczę, ale pewnie się przeliczę :P

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 10, 2014, 17:24:46 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 10, 2014, 19:32:03 pm »
kur** zajebałeś spoilerem, już wszyscy wiemy jak Drake skończy  :evil:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 10, 2014, 20:20:20 pm »
Umrze ze starości, albo zapuści wąsa i stanie się Sullym.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 10, 2014, 20:20:54 pm »
 :angel:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:07:27 pm »
ecie, to nie jest tak że Uncharted 3 było słaba grą - po prostu nie był to tytuł tak genialny jak dwójka, ale spokojnie na 8,5 w porywach do 9 zasługiwał.
W skrócie - nie był to GoW Ascension.
Mam wbitą platynę w każdej części Uncharted, i powiem wam tyle: ci co hejtutują 3 powinni iść po rozum do głowy. Graficznie jest odrobinę ładniejsza od 2, jest też lepiej zbalansowana (ale nadal niektóre miejsca to przegięcie). Po przejściu tak na oko 5 razy stawiam 3 na równi 2, a w niektórych aspektach nawet ją przewyższającą.

A co do Oberyna to już podczas pokazu pisałem to na IRCu wraz z Windą.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwca 10, 2014, 22:38:17 pm »
A co do Oberyna to już podczas pokazu pisałem to na IRCu wraz z Windą.


Lem napisał to pierwszy, a Wy tylko powtórzyliście to co on. Jednak wszyscy jakoś wiadomość Lema pominęli :(

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwca 10, 2014, 22:39:50 pm »
A to Ci niespodzianka. :troll:

Morden

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-04-2006
  • Wiadomości: 178
  • Reputacja: 1
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwca 11, 2014, 00:05:27 am »
"They are in game visuals in 3D captured on a Playstation 4." - Uwierze, jak zobacze. TLoU podnioslo poprzeczke, ale jak wiekszosc tytulow od ND, korzystalo z renderow w animacjach przerywnikowych. Zapewnienia Corrinne Yu mozna potluc o kant tylka, bo tworcy gier notorycznie klamia mowiac, ze ich tytuly smigaja na zywo, na konsolach, podczas gdy czesto sa to rendery, lub sekwencje odpalone na super-komputerach. Kiedys podjaralem sie grafika Fight Night Round 3 na PS3. Tworcy pokazali demo i zapewnili, ze wszystki simiga na zywo, na RenderWare. Uwierzylem, bo trzeci Burnout wygladal nierealnie, ze o Black nie wspomne. Pozniej okazalo sie, ze wszystko bylo prerenderowane, a gra nie potrafi wyswietlic polowy zaprezentowanych czarow.

Nie zmienia to faktu, ze Uncharted 4 bankowo podniesie poprzeczke po raz kolejny. Pytanie tylko jak wysoko.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwca 11, 2014, 00:18:46 am »
ale jak wiekszosc tytulow od ND, korzystalo z renderow w animacjach przerywnikowych.


Hmm do końca nie nazwałbym to renderami. Render to jest np. trailer AC od Ubi, a to co ND zawsze prezentowało w cutscenkach to po prostu rendery na silniku gry - więc jest to dużo bardziej zbliżone do gameplay'u. Do tego w każdej części Uncharted cutscenki na pierwszy rzut oka różniły się jedynie lepszym aliasingiem i trochę lepsze teksturki twarzy - tak to bardzo nie odbiegały od samego gamplay (np. w takim Wolfenstein: The New Order cutscenki są z 10 razy ładniejsze od gameplaya). Ja tam jestem dobrej myśli, bo ND zawsze stawało na wysokości zadanie, nie to co Ubi (WD) albo M$ ( Forza na XOne).

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwca 11, 2014, 00:53:28 am »
Za rok gameplay
Jak to brzmi w ogóle :(
Prawdziwie, niestety.

Stawiam jeszcze na dłuższy i bardziej konkretny trailer na VGA, a później gameplay na E3.

Morden

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-04-2006
  • Wiadomości: 178
  • Reputacja: 1
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwca 11, 2014, 08:27:36 am »
Hmm do końca nie nazwałbym to renderami. (...) to co ND zawsze prezentowało w cutscenkach to po prostu rendery na silniku gry

A wiec, jak mowilem, scenki przerywnikowe sa renderami, bo na jakim silniku by ich nie zrobiono, nie sa liczone w czasie rzeczywistym. Pre-render moze byc zblizony do wygladu samej gry, ale NG na potrzeby cutscenek robi osobne modele, wiec roznice musza byc, przede wszystkim przy animacji twarzy. Jak zwal, tak zwal. Kazdy chce zaprezentowac swoj produkt z jak najlepszej strony. Nie do konca wierze w taka jakosc samej gry, ale i nie bez powodu. Watch_Dogs tez mialo wygladac o niebo lepiej. Ubi z pelna powaga prezentowalo gre, by potem po cichu zrobic spory downgrade, nie tlumaczac sie z tego nikomu.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwca 11, 2014, 08:33:27 am »
Watch_Dogs tez mialo wygladac o niebo lepiej. Ubi z pelna powaga prezentowalo gre, by potem po cichu zrobic spory downgrade, nie tlumaczac sie z tego nikomu.

Ale to Ubi ;) A tutaj mamy ND :P Wystarczy sobie przypomnieć pierwszy trailer U3.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
W grze uświadczyliśmy dokładnie to, co pokazywał trailer ;) (w cutscenkach, a w gameplay'u gra praktycznie nie odstawała (jedynie ząbki, to, że model postaci był słabszy i tak nie było widać w normalnej "rozgrywce").

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwca 11, 2014, 08:35:06 am »
Tak jak Master pisze. To jest NaughtyDog najlepsi spece od grafiki jakich widziałem. Ci ludzie potrafią wyczarować grę która spowoduje opad szczeny do podłogi nawet na starym sprzęcie. Myślę, że na PS4 spokojnie dorównają (jak nie przewyższą) poziomu cut-scenek w poprzednich Uncharted.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwca 11, 2014, 08:54:59 am »
Myślę, że na PS4 spokojnie dorównają (jak nie przewyższą) poziomu cut-scenek w poprzednich Uncharted.
Oby nie chodziło o otoczenie ;) O ile postaci miały więcej szczegółów w przerywnikach, tak w kadrach otoczenie wydawało się gorsze, niż w grze właściwej, pozbawione detali, o niskiej rozdzielczości tekstur, dziwnie zamydlone, rozmazane (i wcale nie chodzi o głębię ostrości koncentrującą kamerę na bohaterach). Dość mocno uwidoczniony kontrast, szczególnie w U3, gdzie pomijając intro z przedmiotami na stole było dość słabo. Scenki w barze i pojawiające się przez kilka pierwszych rozdziałów to dobry przykład.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwca 11, 2014, 09:00:32 am »
Za rok gameplay
Jak to brzmi w ogóle :(
Prawdziwie, niestety.

Stawiam jeszcze na dłuższy i bardziej konkretny trailer na VGA, a później gameplay na E3.

VGA zamiecie Bethesda przy pomocy Fallouta albo nowego TES. Uncharted wtedy nikogo :troll:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwca 11, 2014, 10:25:49 am »
Wyjaśnijmy sobie to raz na zawsze - to jest in-engine. Stosują tych samych elementów co w grze właściwej - tak, te same modele postaci (żadne podmiany), propsy, enviro. Nie tworzą dwa razy tego samego tylko ładniejszego. To samo masz w grze. Różnica polega na tym, że na potrzeby cut-scene, gdzie często masz zbliżenia na twarze, stosują najwyższą mip-mapę (czyli wyższą rozdzielczość), po to by był większy detal. Do tego część shaderów ma włączone dodatkowe bajery (dużo tego nie ma, ale dzieki temu np. włosy w cut-scenach mają jeszcze bardziej naturalne odbicia), co przekłada się na lepszy efekt z bliska. O ile dobrze pamiętam to jeszcze cienie mogą być renderowane z większą precyzją. To co robi, a czego nie ma w grze, to dodatkowe światła, które mogą użyć w cut-scenie, co też robią, aby wszystko wyglądało pięknie (w ten sposób tez symulują np. subsurface'a). Mimo wszystko to wciąż chodzi na silniku gry, prezentuje tą jakość, którą mają i ma też swoje ograniczenia (np. co do tych świateł dodatkowych - mogą zastosować maksymalnie 4). A że nie ma tych kilku featurek podczas rozgrywki - i tak być ich nie zauważył, a frame rate poleciał by w dół. Także ja osobiście nie rozumiem tego. Szczególnie, że ludzie próbują w ten sposób umniejszyć tylko pracy włożonej przez studio, nazywając to jeszcze renderem.

A jak ktoś nie wierzy, że tak to może wyglądać - zobaczcie sobie postacie do TLoU z Zbrusha - ten cały detal do tej pory był nie do przeniesienia na konsole przez małą ilość RAM'u. W niższej rozdziałce rozmywał się. W tej generacji jest więcej pamięci, tekstury są większe, więc i ten detal przenosi się już prawie 1:1.

Dzisiaj przypomniałem sobie jak podczas GDC byłem na wykładzie na temat animacji twarzy. Gość mówił wtedy, że był w ND (wczesniej pracowął chyba przy demie Nvidi i filmach) i pokazywał im różne techniki, w tym to, że przy mimice twarz zmienia kolor w różnych obszarach (krążenie krwi). Wykorzystali to właśnie w U4 (w TLoU chyba też próbowali). Pewnie niewiele ludzi to zauważy, ale jest to bardzo istotny detal, który zbliża nas do bardzo naturalnego oddania mimiki twarzy.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2014, 10:28:45 am wysłana przez Zielarz »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:06:07 am »
Ktoś pobawił się gammą izrobił z nocy dzień:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:11:24 am »
Świetnie to wygląda. Znów ND ustawiło poprzeczkę mega wysoko. Z chęcią ogram, nie mam zmęczenia tematu. Co do sporu - dla mnie in-game 100%.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:15:16 am »
Zaryzykuje krytykę Naughty Dog, chociaż pamiętam, że ostanim razem skończyło się na 2 stronach hejtowania mojego zdania aż w koncu ktoś poważnie zdiagnozował u mnie chorobę umysłową  :)
Jestem zszokowany, że ludzie nadal bronią tej firmy, szczególnie po prezentacji U4. Po raz kolejny studio pokazuje jakość grafiki której gra nie będzie prezentowała (pewnie ze 2 cutsceny tak będą wyglądać, bo wszystkich aż tak nie zdążą dopieścić).
Co z tego, że zrobili to na silniku graficznym z którego gra korzysta, skoro połowę z pokazanych rzeczy obejrzymy sobie właśnie tylko na filmiku.
Ilość kości jaką użyto do mimiki, shader skóry.. I jeszcze wisienka na torcie - uber zaawansowana symulacja cieczy + super szczegółowa mucha. Nawet piasek miał fizykę. Ta gra będzie "na oko" wyglądać podobnie, ale nie będzie miała żadnego z pokazanych detali, które widać było w pierwszych kilku sekundach. W jakość wykonania otoczenia jestem w stanie uwierzyć bo z tym akurat ps4 sobie spokojnie da rade.

Dla mnie takie materiały kwalifikują się jako "target render". Upchnęli co się da do cutsceny wyciskając z silnika makimum możliwości, a teraz będą się starać żeby gra wyglądała podobnie na pierwszy rzut oka.
Tak było z każdym uncharted i będzie tak również teraz.

Niedługo napiszą, że będzie 30fpsów, na co zresztą niedawno jeden z pracowników ND zdawał się wskazywać w ostatniej wypowiedzi. Oczywiście gracze po tym ogłoszeniu będą ich chwalić za szczerość i dalej nazywać bogami gamedevu.  8)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:23:02 am »
Ja jestem zdania że jak zobaczę to uwierzę. Spekulacje sobie daruję, poczekam Bóg wie ile na gameplay i wtedy się dowiem.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:35:52 am »
Jestem zszokowany, że ludzie nadal bronią tej firmy, szczególnie po prezentacji U4.

Ludzie bronią tej firmy bo wypuszcza najładniejsze gry na PS3 - kropka. I jedne z najładniejszych w ogóle - kropka.

Ilość kości jaką użyto do mimiki, shader skóry.. I jeszcze wisienka na torcie - uber zaawansowana symulacja cieczy + super szczegółowa mucha. Nawet piasek miał fizykę.

Zaawansowaną symulację piasku i śniegu pokazali już na PS3.

Symulacja cieczy też podobno jest do zrobienia. Tak na B3D skomentował to pan pracujący przy serii Assasins Creed
Cytuj
The rest of the stuff in this trailer is probably realized with some very high quality effects work, the water splashes for example must be done with alpha mapped particles and some sort of proceduralism.

Nawiasem mówiąc największe zastrzeżenia miał do braku "microclippingu" własnie u muchy i na rzęsach. Po prostu w video jest jakiś ubersampling.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:40:24 am »
No wiadomo, że mimika twarzy nie będzie pewnie taka sama, bo po co marnować zasoby na to podczas gry, kiedy postać będziemy widzieć cały czas plecami. Zresztą zobaczcie jak wyglądaja twarze w TLOU podczas gry, już na PS3 dali radę niesamowicie, więc teraz również będzie bardzo dobrze. Do postaci ND zawsze przykładało sporo pracy, więc jestem spokojny o finalny efekt.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:40:55 am »
Co z tego, że zrobili to na silniku graficznym z którego gra korzysta, skoro połowę z pokazanych rzeczy obejrzymy sobie właśnie tylko na filmiku.

Ja napisze to po raz kolejny - po co inwestować w rzeczy, których podczas normalnej gry nie zauważysz? Po co ma to żreć zasoby? Zobaczę to w cut-scenach, tam gdzie jest to potrzebne. To ma wyglądać świetnie i przy tym chodzić płynnie. Nie jest tak, że między cut-sceną a gameplayem masz przepaść.

Uważam, że przesadziłeś z tą uber symulacją cieczy - nie widzę tam nic nadzwyczajnego. Wygląda to dobrze, ale do symulacji z renderów daleko, a już w szczególności jak wstaje i dochodzi do interakcji. Ba, ja tam widzę bardzo "gameplayowe" particle ;). Tak samo otoczenie nie wypada tak świetnie jak sama postać, widać gdzie poszła para.

Temat był już wałkowany i nie ma to sensu, dlatego nie będę tego ciągnął. Ty jesteś zszokowany tym, że ludzie bronią, ja tym, iż Ty po ND jedziesz. Podobne sytuacje dotyczą innych dev'ów, w tym z naszego rodzimego podwórka.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwca 11, 2014, 11:46:58 am »
W Kingdom Hearts jak byk było widać kiedy postaciom podmieniano twarze na takie w wysokiej rozdzielczości, by ładnie oddać mimikę twarzy. W Final Fantasy 10 robili dokładnie to samo. Wtedy nikt sie nie dopie**alał, że tak robią. Dzisiaj wymaga się, żeby cutscenki były takie same jak gra i fizyka brwi musi być cały czas taka sama nie ważne czy będziesz ją widział podczas normalej gry czy nie. Zgadzam sie tu z Zielarzem, skoro nie zobaczysz tego efektu podczas normalnej gry, to można siły przerobowe przerzucić na to co widisz w danym momencie na ekranie, a nie w to, czego zobaczyć się nie da.

Dziwi mnie, że jeszcze nikt sie nie dojebał, że w obecnej generacji dalej używa się modeli 3D, które SĄ PUSTE W ŚRODKU! Przecież to takie ch**owe, skoro można by wymodelować wszystkie wnętrznośći i spokojnie puścić na tych uber mocnych konsolach ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:06:02 pm »
Dziwi mnie, że jeszcze nikt sie nie dojebał, że w obecnej generacji dalej używa się modeli 3D, które SĄ PUSTE W ŚRODKU! Przecież to takie ch**owe, skoro można by wymodelować wszystkie wnętrznośći i spokojnie puścić na tych uber mocnych konsolach


IN JUR FEJS!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:10:17 pm »
 :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:54:08 pm »
"złamałeś" mnie :lol:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwca 11, 2014, 15:38:53 pm »
http://gamingbolt.com/uncharted-4s-trailer-was-a-part-of-an-actual-level-in-the-game-was-all-in-engine

Cytuj
GamingBolt’s Leonid Melikov bumped into Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette. Although we were not able to conduct a full fledged interview with them, the duo were able to confirm a few interesting points about the trailer for Uncharted 4: A Thief’s End.

They confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwca 11, 2014, 16:28:48 pm »
Filmik tez może lecieć real time ;) - musieliby to bardziej sprecyzować, zwłaszcza, że stoi tam in-engine ;). Ja zakładam jednak tak jak było do tej pory.