Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 233509 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #320 dnia: Grudnia 08, 2014, 13:40:39 pm »
Dla mnie grafa słabo. Ot taki ładniejszy Uncharted 3. Liczyłem na duuuuużo wiecej. No ale ogólnie duzo nextgenowych gier wygląda tylko dobrze. Jescze nie mam PS4, ale grałem kilka dni temu w Forze 5 i Forze Horizon 2 - no i bez rewelacji, a właściwie to ładnie i tyle.

Wolałbym płacić 1999zł za konsole i mieć konkretny przeskok graficzny

Tzn. na co liczyłeś? Po zobaczeniu analizy grifiki widać, że mamy do czynienia z tytułem jakiego świat jeszcze nie widział pod względem oprawy A/V. Xboty jarają się Ryse, które nie ma połowy efektów Unchrted 4 i przy których X1 wyzioniąłby ducha. Serio pytam się czego ludzie oczekują od tej generacji? Skoro uważasz, że Uncharted 4 nie robi, to pokaż gierkę, która wedlug Ciebie przebija to graficznie (możesz wybrać dowolny tytuł z konsol i PC). Ja nic takiego nie widzę, baaa jestem skłonny stwierdzić, że za kilka miechów dostaniemy tytuł, który rozwali nasze szczęki o podlogę pod względem grafy. Mowa o The Order. Samo Uncharted 4 to będzie sól w oku Xbotów i blacharzy. To co teraz pokazano to prosty level ze strzelaniem, a i tak robi duże wrażenie. Znając ND w pełnej wersji dostaniemy takie akcje, że dupy nam pourywa. Lepiej sobie to zapisać żeby potem nie było zdziwienia jak na forach zaspamują tematy o grafice słowem UNCHARTED1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #321 dnia: Grudnia 08, 2014, 13:51:36 pm »
Co to kurwa PBR. Nie chce mi się w Google wpisać, a ciągle o tym gadacie.
Taki nowy system przygotowywania tekstur i shaderów, który sprawia że w każdym oświetleniu obiekt będzie wyglądał poprawnie. Rezygnuje się np z wypalonych na teksturach cieni, przygotowując w zamian kilka wersji tej samej tekstury, które to maskują-ustalają w jakich miejscach i z jakim natężeniem powinien znajdować się taki cień/połysk  itd. Więcej przy tym grzebania w ustawieniach silnika graficznego niż w photoshopie, co niezbyt się podoba grafikom  :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #322 dnia: Grudnia 08, 2014, 13:56:56 pm »
Pozwolę sobie przypomnieć aporpo posta BoBan'a, że z Uncharted to zawsze tak było, że pierwszy gameplay był bardzo ładny, ale bez urwania dupy, a im bliżej premiery tym gra wyglądała coraz lepiej i coraz bardziej kładła na łopaty ;) W przypadku NaughtyDog można spodziewać się tylko upgrade'u a nie downgrade'u ;)

Choć uważam, że ten gameplay niszczy wszystko ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #323 dnia: Grudnia 08, 2014, 14:12:36 pm »
Poprzednie Unchartedy były w pewnym stopniu stylizowane. Po U4 spodziewałem się czegoś innego, przynajmniej po trailerze z E3. Nie wiem czy dla dobra strony wizualnej (U4 w końcu ma być benchmarkiem możliwości PS4) stylizacja w połączeniu z PBR'em jest dobrym pomysłem.
Wg tego kolesia (może źle usłyszał od grafików), każda tekstura w grze jest od podstaw ręcznie namalowana, co jest kłamstwem. PBR też przecież korzysta z tekstur opartych na fotach, nawet jeśli służą one tylko do maskowania.  :roll:
A dlaczego PBR miałby im przeszkadzać w ręcznym tworzeniu tekstur,  to przecież tylko model oświetlenia/shader. Już we wcześniejszych uncharted prawie każda tekstura była ręcznie malowana. Teraz wystarczy tylko dodać mape  roughness.

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?79141-Uncharted-2-Among-Thieves-art-work/page10
http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/environments-with-tate-mosesian/

« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2014, 14:26:29 pm wysłana przez Wulfen »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #324 dnia: Grudnia 08, 2014, 14:44:19 pm »
Tutaj o modelach oświetlenia po polsku :

https://www.ii.uni.wroc.pl/~anl/MGR/falski.pdf

a z fizycznych stosuje sie cook-torrancea (killzone:sf, ryse, the order, unreal engine 4)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2014, 14:54:43 pm wysłana przez Wulfen »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #325 dnia: Grudnia 08, 2014, 14:57:00 pm »
A dlaczego PBR miałby im przeszkadzać w ręcznym tworzeniu tekstur,  to przecież tylko model oświetlenia/shader.
To do zielarza pytanie, aczkolwiek zakładam że chodziło mu o to, że tekstury przygotowane pod PBR, będąc ręcznie malowanymi mogą we wielu miejsach wyglądać słabiej niż zwykłe, składane z fotek texy. Szczególnie kiedy oświetlenie nie jest finalne. W tym demie uncharted oświetlenie jest chyba mocno placeholderowe, więc pewnie w skończonej wersji już wszystko ładnie będzie ze sobą grało.  :)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #326 dnia: Grudnia 08, 2014, 15:16:05 pm »
Wg tego kolesia (może źle usłyszał od grafików), każda tekstura w grze jest od podstaw ręcznie namalowana, co jest kłamstwem. PBR też przecież korzysta z tekstur opartych na fotach, nawet jeśli służą one tylko do maskowania.  :roll:

Czy jest kłamstwem to nie wiem, bo tam nie pracuję, ale pamiętam, że masa tekstur na pewno jest przez nich malowana od podstaw, w tym tekstury postaci. Mówili o tym artyści od enviro i postaci właśnie przy okazji poprzednich gier. Zakładam, że za wiele się nie zmieniło.

Mi chodziło o to, że robienie tekstur pod PBR'a, przynajmniej w teorii zakłada, że na teksturze masz mniej, bo silnik Ci to zapewni. W praktyce (z tego co ja obserwuje) jest tak, że obecnie często oświetlenie nie daje rady, przez co obiekt wydaje się być pozbawiony detalu. Dlatego czasem lepiej jednak stosować coś pomiędzy. Poza tym PBR w wielu wypadkach daje słaby efekt przy dużej ilości światła rozproszonego. Obiekty są wtedy płaskie. To jest dla mnie właśnie problem w części scen z U4. Gdy dochodzi do tego jeszcze fakt, że tekstury robią ręcznie, to mogą one być za czyste (przy stylizacji tak może być). Ja mam wrażenie, że taki jest problem w kilku miejscach (skały). Widzę, że tekstura jest czysta bo nie ma na niej wypalonych cieni, ao, ale także, że brak jej czasem drobnego detalu, a całość ma jeszcze pewną miękkość. Wszystko sprowadza się do tego, że PBR wygląda fajniej na bardziej realistycznych assetach (np. Killzone, który tez trochę jest stylizowany, ale bliżej mu do realizmu jeśli idzie o enviro) i wtedy robi.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #327 dnia: Grudnia 08, 2014, 17:22:53 pm »
W dupach wam się poprzewracało, grafa słabo?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak dla mnie to full wypas.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #328 dnia: Grudnia 08, 2014, 20:05:25 pm »
w dodatku działa w 60fpsach, za co należy się szacun dla ND.


Jaki szacun? Jak dla mnie 60fps to jest "rak branży". Po gówno komu 60fps w takich gierkach w singlu? Bijatyki ok, każda inna gra - marnowanie zasobów na coś, co praktycznie jest nieodczuwalne przez większość osób. Wolałbym stabilne 30fps i jeszcze bardziej dojebaną grafikę.

Porównaj sobie TLoU w jednej, a w dwóch ramkach. Zagraj w Unity na master race w 60k/s, a następnie zablokuj na trzydziestu (beż żartów o 16k/s). A MGS: Rising.... niebo, a ziemia.
Nawet Diabeł Trzeci zyskuje wiele z taką ilością klatek. Z drugiej strony najpiękniejsze gry na PS4 (m.in. Kz, iN) działają w trzydziestu i jakość spokojnie mogą zbierać 9-10/10 za grafikę.

Prezentacja bardzo spoko, ale niechętnie stwierdzam, że gra nie zrobiła na mnie olbrzymiego wrażenia. Wygląda bardzo ładnie i w ogóle, ale nie widzę tu niestety zdefiniowania nowej generacji przez Naughty Dog. ND jest świetnym studiem, nieraz zaskakiwali tym co potrafią i może za wiele oczekiwałem po ich pierwszej grze na nowy sprzęt (pomijam TLOU Remaster).
Z pierwszym Anczarted było podobnie, a gdy gracze grali już u siebie, piali z zachwytu, choć mam podobnie. "Och, ach" brak. A jak nie ND z Uncharted, to ....

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #329 dnia: Grudnia 09, 2014, 09:39:50 am »
Piter_neo jakoś nie chce odpowiedzieć na moje pytanie czy po prostu wpada tutaj, coś napisze i znika?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #330 dnia: Grudnia 09, 2014, 11:20:23 am »
Piter_neo jakoś nie chce odpowiedzieć na moje pytanie czy po prostu wpada tutaj, coś napisze i znika?
Głównie to pojawiam się i znikam :D Mało na forum siedze.

Na pewno liczyłem na więcej post-procesiingu. Efekty flary, bloom, krople na ekranie, więcej zabawy z depth of field, unoszący się kurz  powietrzu no i na pewno miękkie cienie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #331 dnia: Grudnia 09, 2014, 11:35:56 am »
Tylko po co krople jak nie ma deszczu, skąd ma być pył w lesie, i do czego blurr który jest a dof jest wcutscence (chyba, bo się nie znam na efektach)?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #332 dnia: Grudnia 09, 2014, 11:39:25 am »
Piter_neo jakoś nie chce odpowiedzieć na moje pytanie czy po prostu wpada tutaj, coś napisze i znika?
Głównie to pojawiam się i znikam :D Mało na forum siedze.

Na pewno liczyłem na więcej post-procesiingu. Efekty flary, bloom, krople na ekranie, więcej zabawy z depth of field, unoszący się kurz  powietrzu no i na pewno miękkie cienie.

Spokojnie Piter, bo to na pewno będzie. To jest ND, więc pewnie będą odchodziły takie akcje, że głowa mała. ;) Też liczę na mnóstwo efektów cząstkowych. Ciekawe jak teraz zrobiliby Nepal znany z drugiej części. Chciałbym to zobaczyć.

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #333 dnia: Grudnia 09, 2014, 12:39:21 pm »
Po tym jak zobaczyłem efekty pogodowe w DriveClub to jestem spokojny o tę generację. A przynajmniej o Playstation 4 ;) NaughtyDog pozamiata jestem tego pewien ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #334 dnia: Grudnia 09, 2014, 17:42:51 pm »

 :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #335 dnia: Grudnia 09, 2014, 19:00:52 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #337 dnia: Grudnia 09, 2014, 20:21:37 pm »
Piter_neo jakoś nie chce odpowiedzieć na moje pytanie czy po prostu wpada tutaj, coś napisze i znika?
Głównie to pojawiam się i znikam :D Mało na forum siedze.

Na pewno liczyłem na więcej post-procesiingu. Efekty flary, bloom, krople na ekranie, więcej zabawy z depth of field, unoszący się kurz  powietrzu no i na pewno miękkie cienie.

Spokojnie Piter, bo to na pewno będzie. To jest ND, więc pewnie będą odchodziły takie akcje, że głowa mała. ;) Też liczę na mnóstwo efektów cząstkowych. Ciekawe jak teraz zrobiliby Nepal znany z drugiej części. Chciałbym to zobaczyć.
Nepal z U2 to był jeden z największych orgazmów graficznych jakie przeżyłem :) Do dzisiaj fajnie wygląda i kopie niejedną grę z ps4.

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #338 dnia: Grudnia 09, 2014, 23:07:25 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #339 dnia: Grudnia 09, 2014, 23:10:09 pm »
Też chciałem o to spytać ale się wstydziłem :(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Uncharted 4: A Tief's End
« Odpowiedź #340 dnia: Grudnia 09, 2014, 23:15:58 pm »
Nie ogladaliscie konfy Live wiec nie wiecie, HA! :P Bruce w pewnym momencie zamiast sie wspiac wyzej to pojebal przyciski i sie spuscil w przepasc i Nate'a wyjebalo poza mape :) I byl restart od checkpointa :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #341 dnia: Grudnia 10, 2014, 08:55:28 am »
Może ktoś wytłumaczyć co jest pod O że to zabawne?

Też chciałem o to spytać ale się wstydziłem :(

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/v0I8jZrAHng?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #342 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:03:52 pm »



















Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #343 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:24:06 pm »
Szkoda, że nie udało im się uzyskać w ingame zbliżonej jakości. Nawet na tych gifach widać, że nie ma na przykład włosów na rękach.
Ale do premiery jeszcze dużo czasu, a i motywacje do pracy pewnie niezłą dostali po ostatniej krytyce.  ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #344 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:44:53 pm »
motywacje do pracy pewnie niezłą dostali po ostatniej krytyce. 
Którą i tak mają pewnie w dupie, bo wiedzą swoje i wiedzą, że to nie jest ostateczna wersja kodu ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #345 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:54:42 pm »
Bajer to wygląda  :o Oby jak najwięcej tego upchneli w grze, a znając ich upchną wszystko.

Nawet na tych gifach widać, że nie ma na przykład włosów na rękach.

Podziwiam spostrzegawczość :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #346 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:20:53 pm »
No no, chyba się trochę przeliczyli z tymi detalami, ale to normalka niestety...


Chciałbym widzieć w grach takie wizualia (~1:40):



Jeśli Uncharted nie da rady, to chyba nici z takiej grafy na tej generacji.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #347 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:30:47 pm »
Jeśli Uncharted nie da rady, to chyba nici z takiej grafy na tej generacji.
MGS 6 lub Uncharted 5 pod koniec panowania PS4 oczywiście w 900p i 25 klatkach. Myślę, że powinno się udać.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #348 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:39:05 pm »
Noo, niech już dają to 900p i w ogóle to wszystko powyżej 1366x768 dla mnie ujdzie, oby tylko była masa detali i dobre AA.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 14:46:42 pm wysłana przez andryush »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #349 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:49:23 pm »
WYPIEPRZAJ Z TEGO TEMATU SMĘCIĆ W DZIALE WII U, BO JAK CI DAM 900P, TO PO POLSKIEJ ZIEMI BĘDZIE CHODZIŁ JEDEN SZWABSKI BIAŁORUSEK MNIEJ!  :evil:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #350 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:12:28 pm »
WYPIEPRZAJ Z TEGO TEMATU SMĘCIĆ W DZIALE WII U, BO JAK CI DAM 900P, TO PO POLSKIEJ ZIEMI BĘDZIE CHODZIŁ JEDEN SZWABSKI BIAŁORUSEK MNIEJ!  :evil:

Twoje ukochane Pieseły przecież dały radę w 900p, Uncharted 5 też może )))

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #351 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:13:37 pm »
No i właśnie po Psach i po Unity widać, jak bardzo 900p zabija detale, a ty mi jeszcze z 768 wyskakujesz. WYJDŹ!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #352 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:22:13 pm »
No i właśnie po Psach i po Unity widać, jak bardzo 900p zabija detale, a ty mi jeszcze z 768 wyskakujesz. WYJDŹ!

Mnie 900p w takim AC Unity (nie zważając na koszmarny framerate), czy NHL15, albo UFC zupełnie nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - nawet mi się podoba taki zmiękczony obraz, a gry od EA dodatkowo mają zarąbisty AA, który zupełnie eliminuje wszelkie poszarpane krawędzie.

Rozdzielczości bliżej 768 z mojego laptopowego doświadczenia gejmingowego, również nie wyglądają tragicznie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #353 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:24:30 pm »
Niech mu ktoś da bana na dział PS4, bo nie wyrobię  :wall_bash:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #354 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:35:56 pm »


Polecam.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #355 dnia: Grudnia 10, 2014, 16:19:36 pm »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #356 dnia: Grudnia 10, 2014, 18:52:03 pm »
Niech mu ktoś da bana na dział PS4, bo nie wyrobię  :wall_bash:
popieram

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #357 dnia: Grudnia 10, 2014, 18:56:42 pm »
Ale gry od EA mają istotnie zajebisty AA.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 18:58:32 pm wysłana przez +Centylion+ »
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #358 dnia: Grudnia 10, 2014, 18:59:50 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #359 dnia: Grudnia 10, 2014, 19:24:18 pm »
Nie ma co srać żarem panowie. Wystarczy pomyśleć, że to co pokazano to zwykły moment z sekcji strzelanej (których mam nadzieje, że będzie jak najmniej, a za to dostaniemy więcej zagadek i skakania). Gdyby taki moment wybrać z U2 i pokazać kiedyś przed premierą ludziom, to też byłby shitstorm. Mocą Uncharted są skrypty i genialne akcje. Mam nadzieję, że nie zabraknie tego w U4. Jeśli jednak tak by się stało, to będę pierwszy który przyzna, że ND dało dupy. Aczkolwiek mając w pamięci poprzednie części jestem spokojny o ten tytuł.