Autor Wątek: Batman: Arkham Knight  (Przeczytany 96373 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #400 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:07:28 am »
No jak nie ma walk z bossami to faktycznie slabo, bo w poprzedniczkach byly swietne.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #401 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:12:40 am »
No jak nie ma walk z bossami to faktycznie slabo, bo w poprzedniczkach byly swietne.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #402 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:15:04 am »
No jak nie ma walk z bossami to faktycznie slabo, bo w poprzedniczkach byly swietne.
Za to jakoby (wiem że wychodzę na naczelnego marudę w temacie  :oops: ) walki z bossami przy pomocy batmobilu są słabe ;)

Co Ty z tym batmobilem? Recki zajebiste, na szybko przejrzalem metacritic i tylko w jednej bylo narzekanie na batmobil...
Każda recka która choć trochę narzeka (a nie ma ich jeszcze tak dużo) czepia się właśnie tego, że ustawicznie musimy grać w czołgi zamiast być Batmanem. Wiem, że mnie to zmęczy na pewno :( Wiem że nie ma co szukać tu realizmu, ale już widzę oczyma wyobraźni, jak każdy bank, komisariat czy wieżowiec ma w podziemiach tor wyścigowy, którego budowa kosztowałaby tyle, co pół Gotham.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #403 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:24:05 am »
W przedpremierowych gameplay'ach jest pokazane, że nawet zagadki Riddlera opierają się na pokonywaniu torów przeszkód Batmobilem... Myślałem po zajawkach, że Batmobil to jedna ze składowych, po prostu pokazywali efektowne misje przy wykorzystaniu czterech kółek Netoperka, rozmiar miasta spowoduje, że nie trzeba będzie cały czas zapierniczać z buta/latać i pozwoli na wprowadzenie jednego z najbardziej charakterystycznych gadżetów, a widzę, że wg opinii jazda i gra Batmobilem to podstawa rozgrywki...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2015, 10:26:04 am wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #404 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:38:22 am »
Slabo zatem...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:57:30 am »
ch**owo wręcz. Chciałem latanie batmanem w deszczu po mieście, a nie zmuszanie do jazdy czołgiem. Kolejny argument, by jak najszybciej wziąć się za AC.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwca 24, 2015, 12:38:23 pm »
Ej, ale Batmobil jest zajebisty, jest go dużo, to fakt, choć też jakoś super dużo nie grałem, bo od wczoraj, ale nie odczułem żeby był dodany na siłę, fajnie się nim jeździ, zajebiście walczy, generalnie na plus. Wcale mi nie przeszkadza, a też się o to martwiłem przed premierą.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2015, 13:01:01 pm wysłana przez Wooyek »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwca 24, 2015, 17:56:59 pm »


Czyżby RS powoli przechodziło do innego uniwersum?


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:12:00 pm »
Nie. Mówili, że gra z Supermanem jest prawie niemożliwa do zrobienia.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:21:47 pm »
Nie. Mówili, że gra z Supermanem jest prawie niemożliwa do zrobienia.
Niby czemu?

Ja to i tak najchetniej to bym pogral w wykur**sta gre z Iron Manem. Albo jakiegos Spider Mana fajnego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:25:15 pm »
http://gamerfitnation.com/it_gamingnews/2015/06/batman-arkham-knight/
Cytuj
As for any work to come after, GamerFitNation’s Antwand asked if there will be a Superman game in the works, but Perkins says that it is almost the impossible game to make (because we all remember Superman 64).

Czyli wypowiedź bez konkretnych szczegółów.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:27:40 pm »
Tylko pewnie jakby Rocksteady zrobiło Spider-Mana, to różnica między tymi grami byłaby chyba tylko w wyglądzie miasta, będzie bardziej kolorowo no i chłopek będzie w czerwono-niebieskim lateksie a nie czarnym z peleryną.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #412 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:38:32 pm »
Tymczasem na konsoli za 1400zł.



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #413 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:50:43 pm »
Tylko pewnie jakby Rocksteady zrobiło Spider-Mana, to różnica między tymi grami byłaby chyba tylko w wyglądzie miasta, będzie bardziej kolorowo no i chłopek będzie w czerwono-niebieskim lateksie a nie czarnym z peleryną.
Nie mowie, ze Rocksteady ma sie tym zajac.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #414 dnia: Czerwca 24, 2015, 18:51:43 pm »


:troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #415 dnia: Czerwca 24, 2015, 19:11:14 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #416 dnia: Czerwca 24, 2015, 19:18:43 pm »
Trochę ch**owo wyszło :roll: Batman by tego nie zobaczył nawet.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #417 dnia: Czerwca 24, 2015, 20:33:37 pm »
Nie wiem czy ktokolwiek coś zobaczył :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwca 24, 2015, 21:57:59 pm »
Szymek, weź no wrzuć jakie "szery" do odpowiedniego tematu.

Niby walka fajna, ale te teleporty od jednego do drugiego wroga z deczka nienaturalnie (1:48)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwca 25, 2015, 09:22:27 am »
Zawiesili sprzedaż wersji PC do czasu jej naprawienia.

Cytuj
Dear Batman: Arkham Knight PC owners,

We want to apologize to those of you who are experiencing performance issues with Batman: Arkham Knight on PC. We take these issues very seriously and have therefore decided to suspend future game sales of the PC version while we work to address these issues to satisfy our quality standards. We greatly value our customers and know that while there are a significant amount of players who are enjoying the game on PC, we want to do whatever we can to make the experience better for PC players overall.

Thank you to those players who have already given valuable feedback. We are continuously monitoring all threads posted in the Official Batman: Arkham Knight Community and Steam forums, as well as any issues logged with our Customer Support (support.wbgames.com). If you purchased your copy of the game and are not satisfied with your experience, then we ask for your patience while these issues are resolved. If desired, you can request a refund at help.steampowered.com (Steam refund policies can be found here) or the retail location where you purchased the game.

The Batman: Arkham fans have continually supported the franchise to its current height of success, and we want to thank you for your patience as we work to deliver an updated version of Batman: Arkham Knight on PC so you can all enjoy the final chapter of the Batman: Arkham series as it was meant to be played.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #420 dnia: Czerwca 25, 2015, 09:30:01 am »
Master rejsy pewnie będą nadawać, że to wina konsol :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #421 dnia: Czerwca 25, 2015, 09:30:34 am »
Szkoda, że ci od Wiedźmaka tacy wyrozumiali nie byli... 20fps i masa bugów, ale się sprzedaje!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #422 dnia: Czerwca 25, 2015, 10:26:59 am »
Szymek, weź no wrzuć jakie "szery" do odpowiedniego tematu.

Niby walka fajna, ale te teleporty od jednego do drugiego wroga z deczka nienaturalnie (1:48)


Właśni mi to od zawsze w serii przeszkadza, a że gro pozycji kopiuje system....  :/

Mrocz

  • Gość
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #423 dnia: Czerwca 25, 2015, 10:43:05 am »

Szkoda, że ci od Wiedźmaka tacy wyrozumiali nie byli... 20fps i masa bugów, ale się sprzedaje!

Wiedźmin w przeciwieństwie do Batmana na PC jest grywalny. Batka obecnie nie da się ponoć przejść.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #424 dnia: Czerwca 25, 2015, 10:45:04 am »
Dobra beka z tym Gackiem na PC :lol:

W sumie dobrze, ze mam jeszcze Wiedzmaka, bo mialem na premiere kupic, a nalezy im sie Faken za takie traktowanie graczy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #425 dnia: Czerwca 25, 2015, 10:48:27 am »
Blacharni taki kubel z zimna woda sie przyda, a wersja na PS4 ponoc jest dopicowana na maxa :angel:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-batman-arkham-knight-on-ps4-is-a-technical-tour-de-force
Cytuj
After years in development, the controversy surrounding the terrible PC game obviously takes the shine away from what should have been a triumphant launch for Rocksteady's long-awaited trilogy closer. On PS4 at least - the only version we've tested in-depth so far - the finale to the Arkham saga is an absolute showcase. The huge scale to Gotham is just one part of what makes Arkham Knight work; the seamless movement between areas and cut-scenes, improved atmospherics and physics-based backdrops all combine to enrich the process of exploring the city. Going back to Arkham City on PS3 makes for a relatively barren, confined experience, and it's clear we needed newer hardware to bring this city - and the Batmobile in particular - to life.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 25, 2015, 10:54:53 am »
W sumie dobrze, ze mam jeszcze Wiedzmaka, bo mialem na premiere kupic, a nalezy im sie Faken za takie traktowanie graczy.
Wersja PS4 jest w jak najlepszym porządku. Można śmiało brać. Fakt, że pokpili sprawę oddając konwersję na PC w ręce 12 osób z zewnętrznego studia, ale pewnie się nie spodziewali aż tak drastycznego obrotu sprawy. Teraz pewnie jest im głupio, uderzyli się w pierś i wstrzymali sprzedaż do czasu ogarnięcia tematu. Niech blacharni dorzucą jakieś dodatki za free i temat będzie załatwiony.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 25, 2015, 11:23:14 am »
I tak mam jeszcze wiedzmina na milion godzin, wiec gacek poczeka ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 25, 2015, 11:29:55 am »
Aż dla zasady i na zachętę chce się tego Gacka kupić, skoro mówią, że taki dopicowany na PS4 jest... normalnie wzór dla pozostałych devów gier multiplatformowych.

Mrocz, mówiłem o wersji Wiedźmina na PS4, bo przecież największe problemy sprawia.

Mrocz

  • Gość
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 25, 2015, 11:48:25 am »
Aż dla zasady i na zachętę chce się tego Gacka kupić, skoro mówią, że taki dopicowany na PS4 jest... normalnie wzór dla pozostałych devów gier multiplatformowych.

Mrocz, mówiłem o wersji Wiedźmina na PS4, bo przecież największe problemy sprawia.

I co wersja PS4 nie jest grywalna? Bo ja tam się oderwać nie mogę?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:10:33 pm »
Tak zwane podwójne standardy. Gdy Unity miał problem z animacją i błędami, to ogólnoświatowy lament, choć sama gra jest (bardzo)dobra. Wiesława gracze tłumacza "broni się grywalnością".

Grałem w ubiegłym roku w The Bureau: XCOM Declassified, a jeszcze wcześniej w pierwszego Dragon Ejdża. Obie kapitalne, zasługujące na 9/10, ale graficznie słabiutko, głównie przez animacje na poziomie 16klatek.

Mam podobnie jak Mrocz. Gram sobie w przygody Wilka już kilkadziesiąt godzin i jestem zachwycony niemal każdym aspektem nie licząc animacji (podczas obrony KM pod koniec gry mamy doczynienia z bezczelnym pokazem sjaldów). To wczytywanie się po zgonie po 40 sek. też miłe nie jest i przez to zrezygnowałem z platynowania tej gry.

Takie podejście twórców nie jest w porządku. Lepiej odciąć detale, by gra chodziła płynnie i stabilnie.

Szczerze powiedziawszy sądziłem, że znowu master rasa będzie drwiła z konsolowców ze swoim 4k, ultra i 60k/s (i mniejsza o to, że 4% graczy PCtowych w Gacku na to by sobie pozwoliła), a PS4 sobie nie poradzi przy takiej jakości szaty w utrzymaniu płynnej animacji przy fHD, a tu proszę. Wzór do naśladowania dla innych.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:13:55 pm »
Aż dla zasady i na zachętę chce się tego Gacka kupić, skoro mówią, że taki dopicowany na PS4 jest... normalnie wzór dla pozostałych devów gier multiplatformowych.

Mrocz, mówiłem o wersji Wiedźmina na PS4, bo przecież największe problemy sprawia.

I co wersja PS4 nie jest grywalna? Bo ja tam się oderwać nie mogę?

I nie masz z tym żadnego problemu, że np czasami nie działają questy, bo się X do dialogu z NPC nie pojawia, z hitboxami, ze spadkami płynności animacji do 20fps, z mega długimi loadingami i z licznymi przeróżnymi bugami utrudniającymi rozgrywkę?

Jeśli dla Ciebie to jest ok, to jesteś rak branży, bo dajesz twórcom przyzwolenie na opierdalanie się i wypuszczanie zjebanych wersji gier na konsole.

Gracze PC plują się, bo im 30fps zablokowali w Batmanie, WB przeprasza i obiecuje naprawienie problemów. Wiedźmin jest pełen błędów, dla Mrocza jest super, zagrywa się z przyjemnością, a Andrjusz hejtuje bez sensu... Ale może faktycznie ja jestem jakiś dziwny.  :lol:


grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:17:11 pm »
Tyle tylko,  że Wiedźmin wyznaczył nowe standardy w gatunku open RPG i nie jest żadnym odgrzewanym kotletem (jak Unity i nowy Batman), dlatego tak wiele mu się wybacza w technikaliach. Poza tym mam przegrane ponad 130 godzin w Wiedźminie i jakoś nie widzę tam super rażących błedów uniemożliwiających rozrywkę i fun z gry.

Mrocz

  • Gość
Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:32:49 pm »
Tyle tylko,  że Wiedźmin wyznaczył nowe standardy w gatunku open RPG i nie jest żadnym odgrzewanym kotletem (jak Unity i nowy Batman), dlatego tak wiele mu się wybacza w technikaliach. Poza tym mam przegrane ponad 130 godzin w Wiedźminie i jakoś nie widzę tam super rażących błedów uniemożliwiających rozrywkę i fun z gry.

Wpis. Nic po za spadkami fpsów mi się nie przytrafiło. No i jak wspomniałem Wiesław jest grywalny niezależnie od platformy, a gacek na PC jest niegrywalny. I nie tylko o blokadę 30FPS tu chodzi, ale o wypierdalanie się gry do Windowsa i dropy fpsów do 10 na kartach za 2000 zł czy zwykłe zawieszanie się gry. W pełni rozumiem blacharzy tutaj oraz decyzję o zawieszeniu sprzedaży. Wiedźmin TAKICH problemów nie miał by musieli to robić.

A że Andy masz mega roszczeniową postawę i wydaje ci się, że developerzy powinni całować Ci stopy za to, że grasz w ich gry, rozdawać wszystko za darmo bądź dokonywać rzeczy nie możliwych to inna sprawa i nie tylko ja dostrzegam twój lament zawsze i wszędzie ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2015, 12:44:07 pm wysłana przez Mrocz »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #434 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:44:33 pm »
Tyle tylko,  że Wiedźmin wyznaczył nowe standardy w gatunku open RPG i nie jest żadnym odgrzewanym kotletem (jak Unity i nowy Batman), dlatego tak wiele mu się wybacza w technikaliach. Poza tym mam przegrane ponad 130 godzin w Wiedźminie i jakoś nie widzę tam super rażących błedów uniemożliwiających rozrywkę i fun z gry.

Wpis. Nic po za spadkami fpsów mi się nie przytrafiło. No i jak wspomniałem Wiesław jest grywalny niezależnie od platformy, a gacek na PC jest niegrywalny. I nie tylko o blokadę 30FPS tu chodzi, ale o wypierdalanie się gry do Windowsa i dropy fpsów do 10 na kartach za 2000 zł czy zwykłe zawieszanie się gry. W pełni rozumiem blacharzy tutaj oraz decyzję o zawieszeniu sprzedaży. Wiedźmin TAKICH problemów nie miał by musieli to robić.

A że Andy masz mega roszczeniową postawę i wydaje ci się, że developerzy powinni całować Ci stopy za to, że grasz w ich gry, rozdawać wszystko za darmo bądź dokonywać rzeczy nie możliwych to inna sprawa i nie tylko ja dostrzegam twój lament zawsze i wszędzie ;)
Sorki, ale jak zazwyczaj Andrjuszka pierdoli od rzeczy, tak teraz Wy to robicie.

Zawieszanie się gry? Proszę:


Artykuł EG.
O co jest płacz w artykule?
Cytuj
W ustawieniach przygotowano bardzo skromne możliwości modyfikacji oprawy, które na domiar złego wpływają w niewielki sposób na wydajność produkcji. Ponadto, brakuje ustawień ultra i wielu efektów, które zwykle znajdują się w wysokobudżetowych produkcjach wydawanych na PC. Najlepszym przykładem jest tu wygładzanie krawędzi - możemy je jedynie włączyć lub wyłączyć, ale nie mamy pojęcia, z jakim rodzajem antyaliasingu mamy do czynienia.
Niegrywalne z powodu braku wyboru AA?

Cytuj
Kiedy przemieszczamy się po dachach lub szybujemy nad miastem, przez większość zabawy gra utrzymuje wartości zbliżone do średniej 30 klatek, choć bardzo wyraźnie odczuwalny jest irytujący stuttering, a bywa i tak, że gra na chwilę zamraża obraz nie wyświetlając animacji. Nie brakuje też miejsc, w których płynność wyświetlanego obrazu nagle spada bez konkretnej przyczyny, kiedy na ekranie niewiele się dzieje.
Wypisz wymaluj GRYWALNY Wiedźmin.

Cytuj
Jeszcze gorzej sprawy mają się podczas kierowania pojazdem. Spadki płynności do 15 czy nawet 6 klatek są nagminne i skutecznie zniechęcają do kontynuowania rozgrywki.
Polecam wyścig na koniu w burzy, identyczne doznania.

I to właściwie wszystko co piszą nt tej "niegrywalnej" gry.

Mrocz

  • Gość
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #435 dnia: Czerwca 25, 2015, 13:51:20 pm »
Oceniam grę po moim doświadczeniu z nią, jeżeli takie jazdy się zdarzały innym tak często jak w Batmanie na PC to zwracam honor. U mnie to nawet XP wpadało przed słynnym patchem, więc nie mam powodów do narzekań.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #436 dnia: Czerwca 25, 2015, 16:54:24 pm »
Właśnie odpaliłem giere, ale jeszcze całej aktualizacji nie pobrało dopiero jakieś 500mb. Jak na ten moment grafa to wielkie rozczarowanie :(.
Dziwne bo wszyscy się zachwycają grafą :wtf:.

Czekam do końca aktualizacji, ale jak coś ona poprawi to raczej tylko animacje.

Napisze więcej jak się ściągnie i pogram ze 2 godziny.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #437 dnia: Czerwca 25, 2015, 17:40:15 pm »
Premiera wersji PC na jesieni tego roku :lol:


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #438 dnia: Czerwca 25, 2015, 17:46:03 pm »
Ciekawe co z wersjami pudełkowymi dostępnymi w sklepach? Zwroty do dostawcy? :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #439 dnia: Czerwca 25, 2015, 18:00:38 pm »
Fchuj nie chcialbym teraz byc w skorze tych 12 ludzi od portingu :(