Autor Wątek: Batman: Arkham Knight  (Przeczytany 96187 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #640 dnia: Grudnia 11, 2015, 11:53:32 am »
O, spoko, byłem przekonany że ten jest najkrótszy. Dobra wiadomość.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #641 dnia: Grudnia 11, 2015, 12:55:57 pm »
Nadchodzi pacz z mocniejszym deszczem:
http://www.geeksnack.com/2015/12/11/batman-arkham-knight-to-get-heavier-rain-in-next-update/

Cytuj
A few hours ago it’s been confirmed that Batman Arkham Knight will be getting heavier rain in the next update for both PC and consoles. The improved rain effects will be added to the PC version of the game in the December update while the PlayStation 4 and Xbox One versions will be getting it in January’s update, most likely because the console versions updates are already in the certification phase. No video or screenshot featuring heavier rain has been released but we will definitely see more of it soon.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #642 dnia: Grudnia 12, 2015, 01:29:13 am »
Nadchodzi pacz z mocniejszym deszczem:
http://www.geeksnack.com/2015/12/11/batman-arkham-knight-to-get-heavier-rain-in-next-update/

Cytuj
A few hours ago it’s been confirmed that Batman Arkham Knight will be getting heavier rain in the next update for both PC and consoles. The improved rain effects will be added to the PC version of the game in the December update while the PlayStation 4 and Xbox One versions will be getting it in January’s update, most likely because the console versions updates are already in the certification phase. No video or screenshot featuring heavier rain has been released but we will definitely see more of it soon.
I dodatkowymi bossami. Ogólnie jak dodatki wypadają, poza tymi osobnymi, typu Batgerl, Harlej lub Najtłing? (Dobrze kojarzę, że na starcie misje Scarecrow'a były fabularne?)
Zapowiedzeni bossowie normalnie wystąpią w czasie fabuły? Dotąd było coś takiego oprócz Stracha? Ktoś z grających poczuł chętkę na DLC? Jak ewentualne wrażenia?

Na szczęście to już ostatnia porcja dlc z sizon pasa (?), teraz tylko czekać na obwieszczenie wersji goty z wszystkimi dodatkami. Jak obstawiacie, kiedy to nastąpi? Chętnie zagrałbym w tego Batka, pieprzony rak branży mnie powstrzymuje, a jak czytam że wywalili sporo postaci do dlc to nie mogę tego przeboleć :/ Killer Krok i Razalgól wystąpią w głównej fabule, czy to będzie osobna historia?

Kurde, mam nadzieję że wytrzymam i nie kupię, póki nie wyjdzie całość (na ps4 nie bardzo jest już w co grać, więc jest coraz ciężej).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #643 dnia: Grudnia 12, 2015, 07:31:10 am »
Ja w pudełku miałem kody na 2 DLC. Jakieś misje samochodem i Harley Quinn. Oba bardzo słabe i nudne. Jak season pass prezentuje podobny poziom to lipa.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #644 dnia: Grudnia 12, 2015, 09:56:29 am »
A miałeś misje Stracha na wróble? One były dlc?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #645 dnia: Grudnia 12, 2015, 09:59:26 am »
Te misje stracha na wróble to właśnie te misje batmobilem. Strzelanie do czołgów na czas.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #646 dnia: Grudnia 12, 2015, 10:04:29 am »
Ech, tego się nie spodziewałem :lol:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #647 dnia: Grudnia 12, 2015, 10:27:55 am »
Całe te DLCki to takie copy paste.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #648 dnia: Grudnia 22, 2015, 19:57:11 pm »


Nie dać takich bossów do podstawki :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #649 dnia: Grudnia 22, 2015, 23:36:01 pm »
Soczyście zapowiada się ten dodatek. Właśnie tego brakowało nowemu Uszatemu, interesujących potyczek z kultowymi bossami.


Nie dać takich bossów do podstawki :lol:
Po co, skoro można go dać za niemal 40zł.  :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #650 dnia: Grudnia 23, 2015, 06:09:21 am »
Batman miał/ma jedną z najdroższych przepustek sezonowych dla singlowej gierki.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #651 dnia: Grudnia 23, 2015, 07:37:49 am »
Soczyście zapowiada się ten dodatek. Właśnie tego brakowało nowemu Uszatemu, interesujących potyczek z kultowymi bossami.


Nie dać takich bossów do podstawki :lol:
Po co, skoro można go dać za niemal 40zł.  :)
Pewnie będą same areny walk z nimi i zero fabuły?  ;)

Dzięki za takie DLC, ale podziękuje, dość mnie już sama gra rozczarowała.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #652 dnia: Grudnia 23, 2015, 07:45:36 am »
No pewnie będzie coś ala DLC z Harley. Walka - korytarz - walka - korytarz - boss.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #653 dnia: Kwietnia 27, 2016, 10:31:25 am »
Batman: Arkham Knight to prawdziwa REWELACJA.

Wspaniała grafa która pokazuje prawdziwą moc konsoli, bardzo fajna fabuła - tu muszę podziękować forumersom, że nie rzucali spoilerami
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
dobre pomysły na rozwinięcie gameplayu (wspólne walki z towarzyszami gacka są świetne!), ekstra klimat no i batmobil - wszystko na plus.

Miałem trochę obaw, na szczęście praktycznie wszystkie okazały się płonne - choć gdybym nie miał wszystkich dlc na starcie mogłoby być inaczej.
Nie odczuwałem, że bossów jest mało - choć tutaj bez wątpienia pomogło właśnie dlc, walki czołgiem najczęściej stanowiły miłą odskocznię od typowego gameplayu, typowe zagadki Riddlera nie wymagały ścigania się na czas, łatwo i bezproblemowo dotarłem do true endingu. Jest tylko jeden moment w grze, gdzie przy kolejnych starciach z czołgami myślałem - no ile kur** można. Ale tylko jeden.

Tona smaczków dla fanów uniwersum, siedem grywalnych postaci i miasto, po którym porusza się tak miodnie, że to przyjemność sama w sobie. Komisariat dodawał mi erpegowego klimatu - miałem radochę, że co większe wydarzenie fabularne mogłem pogadać z policjantami i posłuchać nowych tekstów.

Ostateczne zakończenie ujrzałem po 70h gry, z których nie żałowałem ani minuty, a gdy tylko je ujrzałem zaraz odpaliłem i zaliczyłem ng+, przez co obecnie mój sejw pokazuje 120 godzin gry. Jako że ostatnio grałem ponad miesiąc temu, zbliża się czas powrotu do Gotham. Wiem, że znów będę się świetnie bawił.

Gra zdecydowanie warta kupna konsoli.
Pozostaje trzymać kciuki, żeby jednak powstała kolejna część - choćby robiona przez inne studio (Origins chyba jednak pozostaje moją ulubioną częścią jeśli chodzi o fabułę, a na pewno Joker w niej jest przedstawiony najlepiej), szkoda tak świetnego silnika, potencjał Batmana nie został przez 4 dotychczasowe gry jeszcze wyczerpany.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #654 dnia: Kwietnia 27, 2016, 11:39:40 am »
IMO zostal, ale zgadzam sie z opinia co do gry prawie w 100%. No moze bym dodal, ze ilosc znajdziek jest absurdalna i odechcialo mi sie w pewnym momencie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #655 dnia: Kwietnia 27, 2016, 13:14:19 pm »
Może faktycznie przegięcie ze znajdźkami, zdaje się że w AC było ich ze 100 mniej.

Jeszcze o dlc fabularnych:
Najbardziej poszukiwani - 4 misje dodane do głównej fabuły - jest bardzo dobry, choć wybitnie wygląda na wyciętą część gry. Dodaje pomieszczenia w komisariacie, mamy trochę nowych wnętrz (zniszczony sterowiec więzienny z misji Killer Kroka jest świetny), jest niewielka nieliniowość, która jeszcze mocniej zachęcała mnie do drugiego przejścia gry, odrobina walki z czołgami, no i "aż" jeden prawdziwy boss. W sumie to 2-3 godziny sytej gry.

Reszta dlcków to "epizody Arkham", w większości schemat walka - korytarz - walka (3 walki na dlc :P ) za wyjątkiem epizodu Batgirl - ten ma "porządną" fabułę, spory teren platformy wiertniczej zamienionej w wesołe miasteczko do zwiedzenia, fajne znajdźki pogłębiające jego historię i ekstra walkę z bossami (Batgirl i Robin kontra Joker, Harley i tabun oprychów - takich akcji brakuje podstawowej grze). 2-3h gry na niezłym poziomie, osobiście polecam

Na pozytywną wzmiankę zasługuje moim zdaniem epizod Robina, lokacje wyjątkowo mi się spodobały (dwoistość Two Face'a oddana kapitalnie) i miałem wrażenie, że ma najwięcej fabuły w sobie, z kolei epizod Nightwinga to kaszana totalna - jedna nowa lokacja, w której spędzamy niecałe 5 minut, a potem znany z podstawki komisariat - nuda i żałość. Osobiście podszedł mi też epizod Harley - jej tryb detektywistyczny jest świetny, coś tam dialogów jednak jest, no i całkiem spoko walka z bossem. Jednak na szał nie ma co się nastawiać w przypadku tych "mniejszych" epizodów, zwykle liżąc ściany to 30 min - 1h gry (Catwoman i Nightwing zdecydowanie krócej).

Całość sizon passa 150 zł jest jednak nie warta, ale w wersji goty (ciekawe kiedy ją zapowiedzą) epizody to fajna odskocznia.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #656 dnia: Października 14, 2016, 20:56:23 pm »
Odswieżam temat. Na psn jest promo na edycje premium, rozumiem ze zawiera ona wszystkie dotychczasowe dlc?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #657 dnia: Sierpnia 02, 2017, 23:21:04 pm »
Odświeżę i ja :D Czy w grze są dodatki, które wplatają się w podstawkę? Mam edycję GOTY i zastanawiam się czy wykorzystać kod na Season Pass teraz, czy są jakieś dodatkowe misje, uzupełniające wątek fabularny? Czy może te dodatki mają bardziej luźną formę, niewnoszącą wiele do głównego wątku podstawki?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #658 dnia: Sierpnia 02, 2017, 23:40:37 pm »
jakieś dodatkowe misje, uzupełniające wątek fabularny?


Są misje dodatkowe, ale z tego co kojarzę powinieneś je ograć dopiero po przejściu podstawki, bo są spore spoilery.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #659 dnia: Sierpnia 03, 2017, 21:34:42 pm »
Dokładnie.

Największy epizod dzieje się "dawno dawno temu" (przed jedynką), kolejne po zakończeniu fabuły AK.

No i dodatkowe misje dziejące się na mapie w czasie fabuły, coś w stylu wyciętej zawartości.

W sumie z 6h świetnej zabawy, ja polecam.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #660 dnia: Sierpnia 03, 2017, 21:55:53 pm »
Dokładnie.

Największy epizod dzieje się "dawno dawno temu" (przed jedynką), kolejne po zakończeniu fabuły AK.

No i dodatkowe misje dziejące się na mapie w czasie fabuły, coś w stylu wyciętej zawartości.

W sumie z 6h świetnej zabawy, ja polecam.

A jak nazywa się ten dodatek z misjami podczas fabuły? Można go osobno pobrać ?

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #661 dnia: Sierpnia 03, 2017, 22:01:45 pm »
Najbardziej poszukiwani to 4 dodatkowe misje w trakcie fabuły na mapie, epizody Arkham to osobne historyjki. Chyba można osobno pobierać, ale sizon passa i tak wpisujesz na całość (?).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #662 dnia: Września 06, 2017, 02:46:17 am »
Wczoraj w końcu uratowałem Gotham. Arkham Knight okazał się być miłą niespodzianką, która świetnie się wybroniła przed monotonią produkcji open world.

Gameplay niby ciągle taki sam, walk z bossami praktycznie nie ma, ale gra jest tak rozbudowana, że podstawowa mechanika walki, na której w głównej mierze opiera się gameplay daje dużo przyjemności. Istnieje wiele kombinacji, i nawet przy endgame i tak jeszcze nie ogarnąłem wszystkich. Batmobil również okazał się być świetną odskocznią, zadania z nim związane burzą schemat powtarzania co chwila walki z przeciwnikami w zwarciu i świetnie balansują gameplay. Gram trochę w World of Tanks, i rzeczywiście, tak jak ktoś tutaj kiedyś wspominał - da się poczuć inspiracę tytułem f2p. Jedyny aspekt związany z naszym wozem, który mi się nie spodobał, to czasami nadmierne wykorzystanie go do walki z ważniejszymi przeciwnikami. W kilku miejscach wolałby zobaczyć dobrze zaprojektowaną klasyczną walkę, a nie walkę na czołgi.

Gra robi świetną robotę, jeśli chodzi o wykorzystanie formuły otwartego świata. Zadania poboczne są dobrze przemyślane i mają solidne tło fabularne. Dodatkowe czynności, które wykonujemy w Gotham są świetnie prowadzone dzięki zaangażowaniu NPC, którzy często komentują wydarzenia i związane z aktywnością poboczną. Bardzo mi się też spodobało, że twórcy stworzyli do nich scenki, i to nie byle jakie z generatora, a często z użyciem motion capture i nieodbiegające jakością od całości gry. Dzięki temu nie da się odczuć, że dev na siłę próbował zapchać otwarty świat tak, jak zazwyczaj ma to miejsce w tego typu grach. Nawet najgorsza mechanika sandboxów, czyli zbieractwo daje mi tutaj pewną frajdę, chodzi oczywiście o trofea Ridlera. Większość jest niezłym wyzwaniem, zagadki, ukryte miejsca, zmuszają do myślenia i kombinowania. Miła odskocznia od modnego ostatnio robienia z gracza debila. Dodatkowo nie zbieramy tych trofeów ot tak sobie, ma to pewien cel, który po raz kolejny sprawia, że zadanie poboczne staje się czymś więcej niż zapchajdziurą.

Fabuła w grze okazała się całkiem fajna i dość poważna ku mojemu zaskoczeniu. Niby mamy historyjkę o superbohaterze w kalesonach, który musi uratować świat, nic szczególnego ale niektóre wątki to strzał w dziesiątkę, idealnie budują atmosferę okupowanego miasta i osaczonego bohatera próbującego je uratować, zdecydowanie jest tutaj pewna głębia. Narracja jest świetna, klimat wylewa się z ekranu, przez cały czas coś się dzieje, nie ma chwili, gdzie czułbym się oderwany od tego co się dzieje w Gotham. Zadania poboczne nie odwracają uwagi, devsi świetnie zbalansowali swoją grę pod tym względem.

Gotham uratowane, 97% gry na liczniku, ale czeka mnie jeszcze ostatnie zadanie dla Batmana, za które się wezmę po wyrównaniu spraw z Ridlerem. Na obecną chwilę, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony i być może zacznę nawet New Game +, który urozmaicę sobie zawartością z Season Passa i alternatywnymi skórkami.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2017, 02:49:29 am wysłana przez andryush »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #663 dnia: Września 10, 2017, 15:26:28 pm »
W pełni się zgadzam. Również uważam Arkham Knight za grę wybitną i nie jestem w stanie zrozumieć zarzutów wobec Batmobila czy innych elementów gry. Słusznie zauważyłeś, że jest to gra, która wspaniale wręcz łączy wątek główny z pobocznymi przez co nie czuje się zupełnie spadku tempa. Za jakiś czas sam planuję wrócić do gry i ukończyć ją jeszcze raz oraz zrobić wyzwania.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #664 dnia: Września 10, 2017, 15:59:36 pm »
Polecam, Nowa Fabuła + daje radę, twórcy wymusili w niej wyższy poziom trudności - "Koszmar", i gra się jeszcze przyjemniej. Przeciwnikom znad głów zniknęły niebieskie poświaty sygnalizujące możliwość wykonania kontry, dodatkowo zwykłe zadania jak ratowanie strażaków stały się trudniejsze, bo żołnierze są lepiej wyposażeni. Daje to możliwość lepszego wykorzystania gadżetów i umiejętności Batmana, więc jest jeszcze więcej funu z masakrowania wrogów ;)

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #665 dnia: Września 10, 2017, 22:49:58 pm »
Skonczylem niedawno trylogie Arkham - jestem happy bo skonczylo sie to swietnie. Nie mialem tylko czasu aby sie zajac zagadkami bo praca nie pozwolila ale jeszcze sie zajme chociaz true ending widzialem.  Osobiscie batmobil mnie nie denerwowal - jest swietnym dodatkiem i nie przeszkadza. Kilka razy mialem szczene na podlodze i to sie liczy. Dostalem tylko spoilera kim jest Arkham Knight ale i tak sie szlo domyslec jak ktos w miare zna uniwersum Gacka, a poza tym gra daje wskazowki kim on moze byc. Ale nic - najlepszy Batman w jakiego gralem i jak mi ktos pierdoli, ze gra jest schematyczna to niech dalej czeka, ze w grze o super herosach bedzie motyw z rozwozeniem pizzy, albo bawieniem dzieci w przedszkolu. A wszelkie narzekanie, ze "dalej to samo" to niech nie kupuje i tyle. Jako gowniarz jaralem sie Animated Series i zesralbym sie na dywan jakbym taka gre dostal wtedy. Ja jestem zadowolony bardzo - nawet Arkham Begins jest dla mnie swietne i cala seria jest bardzo bliska memu sercu bo spelnila jednak szczeniackie marzenia zeby sie stac Gackiem i siac strach w Gotham.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #666 dnia: Września 11, 2017, 02:31:24 am »
Wszystko prawda, najlepszy Batman, ziszczenie dziecięcych snów o idealnej grze.

Bardzo ciekawe, co porabia obecnie studio odpowiedzialne za Batmany...

Spin offa na silniku, robione przez to samo studio co Arkham Origins brałbym w ciemno. O wiele, wiele chętniej zagrałbym w kolejną grę od twórców...

No ale batmana-komandosa wykorzystali chyba do cna. Musieliby wykombinować scenariusz o większej skali (absurd) albo pójść w totalne super hero, co psułoby serię niczym twist Jokera w dwójce, czy ostatni boss w jedynce.

Osobiście czuję (brak zapowiedzi pomaga), że dzięki swej ambicji studio porzuca uniwersum co najmniej jak CDP porzuca wiedźmina. Żal cholerny, no ale ambicja, fabuła... Czasami szkoda mi że Kojima tak nie umiał, choć częściej się cieszę, że MGSy będą powstawały jeszcze latami - nie z winy Konami, ale właśnie Kojimy - on nie umiał się rozstać z marką bardziej niż jego firma matka... Taki offtop.

Batman: AK był świetny, chcę więcej, szkoda że raczej nie ma szans.

PS. Tożsamość AK dla znających batka była zbyt błaha by być prawdziwa... To przestrzelono, ale z klasą. Tak wielką klasą, że oby same takie przestrzały dotykały gier.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.