W ostatnim czasie zdecydowałem się na wykonanie prototypowego gameplayu gry, którą zawsze chciałem stworzyć.
Efekt pracy można zobaczyć tutaj:
Całość została oparta na silniku graficznym Unreal Engine 3, ale docelowo gra ukazałaby się na nowszej wersji silnika- Unreal Engine 4.
(Jeśli zainteresowanie projektem będzie duże, gra może trafić na Kickstarter.)
Krótka notka opisująca ogólne założenia gry:
"Rozgrywka kontynuuje trend wyznaczony przez najbardziej cenione gry z gatunku survival horror,
takie jak Outlast, Alien: Isolation, Amnestia czy P.T (Silent Hill), w których to bohater postawiony zostaje w trudnej,
zmuszającej do walki o przetrwanie, sytuacji. Unikając konfrontacji z przeciwnikami oraz rozwiązując proste zagadki logiczne,
gracz stara się przywrócić wspomnienia bohaterowi, oraz pomóc mu wydostać z krainy, w której się znalazł.
Gracz jest również w stanie tymczasowo zapanować nad umysłami wybranych postaci. Zarówno ludzi, jak i nieokiełznanych demonów.
Akcja osadzona zostaje w piekle, które podzielono na cztery obszerne fragmenty, oddane do eksploracji w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów,
komnat oraz elementów rozbudowujących fabułę. "