Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 46865 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Agony
« dnia: Stycznia 22, 2015, 09:11:09 am »
W ostatnim czasie zdecydowałem się na wykonanie prototypowego gameplayu gry, którą zawsze chciałem stworzyć.
Efekt pracy można zobaczyć tutaj:



Całość została oparta na silniku graficznym Unreal Engine 3, ale docelowo gra ukazałaby się na nowszej wersji silnika- Unreal Engine 4.
(Jeśli zainteresowanie projektem będzie duże, gra może trafić na Kickstarter.)
 

Krótka notka opisująca ogólne założenia gry:

"Rozgrywka kontynuuje trend wyznaczony przez najbardziej cenione gry z gatunku survival horror,
takie jak Outlast, Alien: Isolation, Amnestia czy P.T (Silent Hill), w których to bohater postawiony zostaje w trudnej,
zmuszającej do walki o przetrwanie, sytuacji. Unikając konfrontacji z przeciwnikami oraz rozwiązując proste zagadki logiczne,
gracz stara się przywrócić wspomnienia bohaterowi, oraz pomóc mu wydostać z krainy, w której się znalazł.
Gracz jest również w stanie tymczasowo zapanować nad umysłami wybranych postaci. Zarówno ludzi, jak i nieokiełznanych demonów.
Akcja osadzona zostaje w piekle, które podzielono na cztery obszerne fragmenty, oddane do eksploracji w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów,
komnat oraz elementów rozbudowujących fabułę. "







« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2016, 14:01:26 pm wysłana przez Madman »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:01:50 am »
Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :o Po filmiku jestem pod wrażeniem, zagrałbym w taką grę i popieram pomysł, który chociaż popularny, to wykonanie i niepokojąca atmosfera zdecydowanie bardziej mi pasuje, niż losowych gówien do których niejednokrotnie drze mordę PewDiePie na swoim kanale. I nie pamiętam, kiedy ostatnio oglądałem takie lokacje, chyba za słabo eksploatowany jest wątek piekielnych czeluści ;)

Mała uwaga od odbiorcy na pierwszy rzut oka: jak dla mnie wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;) Chyba, że to narzucone przez narzędzia silnika UE3.

Tak czy inaczej, życzę powodzenia :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2015, 10:04:59 am wysłana przez Kert »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Agony
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:15:48 am »
ode mnie też wieeeeeeelki props. udany klimat i mimo, że nie gram w takie tytuły (mam w dupie strach z padem w łapach), to wróżę sukces. kilka godzin (4-5) biegania po piekle sprzeda się na pewno.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Agony
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:17:49 am »
Nie wiem czemu, ale pierwsze wrażenie bardzo przypomina mi klimat Dylan Dog z Amigi gdzie przemierzaliśmy piekło. Zagrałbym. :)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Agony
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:30:09 am »
Wow.

Dużo czasu Cię to kosztowało?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Agony
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:31:16 am »
No i takie cos sie propsuje, a nie jakies ch**owe benczmarki Jaka 2 na CE3. Super to wyglada. Props! :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Agony
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 22, 2015, 10:50:52 am »
No i takie cos sie propsuje, a nie jakies ch**owe benczmarki Jaka 2 na CE3. Super to wyglada. Props! :angel:

Szkoda, że nigdy nie dojdziesz do takiego etapu :troll:

Ja od siebie też ślę propsy. Bardzo fajnie się zapowiada.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 22, 2015, 11:01:48 am »
Dzięki!  :)

Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :o
Tak. Ale przyznam, że wiele elementów jest słabych, z racji tego, że dopiero uczę się modelowania 3d i animacji. No i to nadal stary UE3..
Zaznaczam też, że to narazie prototyp z masą skryptów.

wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)
Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć  :P
Ale jestem świadomy, że wygląd lokacji powinien być mocno zróżnicowany. To tylko mały fragment levelu.

Dużo czasu Cię to kosztowało?
Jakieś 4 miesiące.


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 22, 2015, 11:10:14 am »
Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :o
Tak.
:o
Jestem pod dużym wrażeniem. Choć nie widziałem wiele, a o jakości końcowej gry świadczy o wiele więcej czynników, uważam swoim laickim okiem, że z tego może być naprawdę coś konkretnego i po prostu zagrałbym w taki tytuł.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2015, 11:12:50 am wysłana przez Kert »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Agony
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 22, 2015, 11:40:03 am »
Dzięki!  :)

Wszystko zrobiłeś sam? Od rysunków i grafiki po cały gameplay, animację, oświetlenie, etc? :o
Tak. Ale przyznam, że wiele elementów jest słabych, z racji tego, że dopiero uczę się modelowania 3d i animacji. No i to nadal stary UE3..
Zaznaczam też, że to narazie prototyp z masą skryptów.

wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)
Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć  :P
Ale jestem świadomy, że wygląd lokacji powinien być mocno zróżnicowany. To tylko mały fragment levelu.

Dużo czasu Cię to kosztowało?
Jakieś 4 miesiące.



pw ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 22, 2015, 11:55:29 am »
Zostawić chyba tu, a nie do różnych nie?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Agony
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 22, 2015, 12:07:07 pm »

wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)
Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć  :P
Dokładnie.
Ponieważ niedługo tylko same obrazy filmowe z gier zrobią i nic oprawą nie będzie robić.

Za prace szacunek i plus leci.
Podoba mi się a to już dużo.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 22, 2015, 12:14:34 pm »

wiele obiektów za bardzo się "świeci i lśni", co może podbija wrażenie wizualne, ale jednak wygląda troszkę sztucznie. Wolałbym bardziej stonowane podejście do tej kwestii. Ma być brud i tam, gdzie nie jest to wymagane, wolałbym "matowe" wykończenie ;)
Niestety, takie już moje zboczenie zawodowe, że wszystko ma być efektowne, świecić się i błyszczeć  :P
Dokładnie.
Ponieważ niedługo tylko same obrazy filmowe z gier zrobią i nic oprawą nie będzie robić.

Za prace szacunek i plus leci.
Podoba mi się a to już dużo.
"Jestem kompletnym brakiem zdziwienia Jacka."

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 22, 2015, 12:36:52 pm »
Zostawić chyba tu, a nie do różnych nie?
Nie wiem czy powstanie z tego gra, także dlatego chciałem najpierw wrzucić to do "różnych". Ale niech już zostanie tutaj  ;)

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17293645.html
http://hcgamer.pl/witaj-w-ociekajacym-krwia-piekle-zobacz-agony-polski-prototyp-z-gatunku-survival-horror-36736

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 22, 2015, 12:53:54 pm »
Jest props i to bardzo duży. Bierz mnie, Morfiego i Zielarza pod pachę (jeśli jeszcze ktoś tu siedzi w branży, a pominąłem, to przepraszam) i robimy nowy polski hit ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Agony
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 22, 2015, 13:13:56 pm »


Madman
Życzę Ci cierpliwości, wytrwałości a na końcu - wielkiego sukcesu Agony. A potem to już z górki...

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Agony
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 22, 2015, 13:52:50 pm »
Nie moje klimaty. Jednak kibicuje Ci i oby projekt zakonczyl sie sukcesem! 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Agony
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 22, 2015, 13:59:00 pm »


Wow, nieźle. Mega props!!! Grałbym! Gdzie pre-order mogę złożyć :D Design przypomina lekko Jericho - krew, mięsiwo itp:. Trzymam kciuki i czekam na rozwój sytuacji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 22, 2015, 14:00:38 pm »
Propsik również ode mnie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 22, 2015, 16:04:26 pm »
Jest props i to bardzo duży. Bierz mnie, Morfiego i Zielarza pod pachę (jeśli jeszcze ktoś tu siedzi w branży, a pominąłem, to przepraszam) i robimy nowy polski hit ;)
Póki co gra ma pozytywny feedback, także może coś dobrego się z tego urodzi.. Wtedy na pewno zgłoszę się na forum po ręce do pracy  ;)

Chciałbym założyć temat na neogafie, ale nie mam odpowiednich uprawnień. Czy ktoś tutaj ma konto z możliwością zakładania tematów? Byłbym wdzięczny za małą reklamę  :P

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Agony
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 22, 2015, 19:40:30 pm »
Jest props i to bardzo duży. Bierz mnie, Morfiego i Zielarza pod pachę (jeśli jeszcze ktoś tu siedzi w branży, a pominąłem, to przepraszam) i robimy nowy polski hit ;)
Ja mogę robić tekstury :]

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Agony
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 22, 2015, 20:51:26 pm »
Ja mogę pokomponować muzykę  8) 8)

svonston

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 22, 2015, 22:35:15 pm »
Ja mogę testować. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Agony
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 22, 2015, 23:32:41 pm »
Ja moge byc lokalnym klaunem :troll:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Agony
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 23, 2015, 08:08:12 am »
Ja mogę liczyć czy hajs się zgadza   :troll:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Agony
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 23, 2015, 17:34:56 pm »
Ja mogę księgować stratę :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Agony
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 23, 2015, 17:38:19 pm »
Ja mogę kadrowym być.

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 26, 2015, 00:32:07 am »
Potrzebujecie oświetlenia do biura developerskiego? :lol:

A tak po za tym propsy. Genialna praca. Życzę powodzenia ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 26, 2015, 14:03:41 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2015, 14:25:21 pm wysłana przez Madman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Agony
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 26, 2015, 14:16:56 pm »
Literówka i już poprawiona  :evil:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 01, 2015, 20:59:45 pm »
W końcu ogarnąłem kickstarter. Teraz wystarczy poczekać i będziecie mogli przeznaczyć swoje dochody na coś wartościowego  :evil::angel::evil:
Cytuj
Let the countdown begin! Starting on May 12, 2015, creators can launch projects on Kickstarter.
https://www.facebook.com/pages/Agony-Red-Goddess/1559824020948652?fref=ts

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 05, 2015, 17:20:39 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 05, 2015, 19:35:01 pm »
Wiem wiem. Początkowo miało być samo Agony, ale gra o takim tytule już kiedyś powstała, także muszę dodać podtytuł.
Ostatnio właśnie zauważyłem, że powstaje również Red Goddess  :mad:
Ale trudno, prawnie raczej nie powinno być problemu. Najwyżej zmienię nazwę jeśli ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 27, 2015, 10:13:14 am »
Kickstarter czeka na dokumenty z zagranicy, tak więc dopiero w lipcu wystartuje. Do tego czasu już pół gry zrobie  :lol:

Zaktualizowałem facebooka:
https://www.facebook.com/pages/Agony-Red-Goddess/1559824020948652?fref=photo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 30, 2015, 12:24:48 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 30, 2015, 21:06:42 pm »



Serio, lol?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 06, 2015, 08:33:07 am »
Mi ten efekt podoba się na tyle, że narazie go zostawię w takiej formie. Tzn jest podkręcony na maksa w przypadku grania demonem. Gameplay z perspektywy męczennika (czyli jakieś 80/90% gry) będzie miał to w bardzo subtelnej postaci.  ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 06, 2015, 14:22:02 pm »
A nie wkur**a Cię jak w BB widzisz takie coś?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 06, 2015, 14:45:20 pm »
Nie rzuca mi się to jakoś specjalnie w oczy. Może to zależy w jakimś stopniu od tv.. 
Zresztą ten efekt w bloodborne nie jest widoczny w centralnej części ekranu, więc tym bardziej mi nie przeszkadza i uważam, że tylko dodaje uroku gierce. Ale co kto lubi  ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Agony: Red Goddess
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 06, 2015, 17:04:18 pm »
Ten efekt piastuje obecnie pierwsze miejsce w najbardziej zjebanych pomysłach aktualnej generacji gier.