Fizyka i Force Feedback to nie do końca jedno i to samo. Można mieć mega symulację fizyki, ale skopaną konfigurację pod daną kierownicę, która będzie psuć efekt. Tak miałem w pCARS i g29, która domyślnie była beznadziejna w kwestii FF, zero czucia co się z autem dzieje, trzeba było przekopać całe ustawienia kierownicy i dodatkowo indywidualne utawienia FF dla samochodu, żeby coś z tego wyciągnąć. Efekt mega irytujący i stąd moje częste bluzgi w stronę PC, z GTS jest ponoć podobnie i FF kuleje na każdej kierownicy. Sama fizyka imo mocno poszła jednak do przodu względem ostatniej łatki.
Wiem to
Ale Force Feedback bardzo pomaga "wyczuć fizykę". Dobry symulator powinien mieć oba aspekty bardzo dopracowane.
PCars jest mało przystępny to fakt, bez godzin poświęconych na konfigurację ciężko ocenić grę. Od razu polecam ustawienia Jack Spyde + ustawienia dla każdego auta osobno wtedy jest sam miód.
Oby PCars 2 to poprawiło bo inaczej będzie lipa. Domyślne ustawienia gry są zbyt silne i gra nie ma dobrego FF przez to. Ale to nie temat o Project Cars.
GT Sport natomiast moim zdaniem fizykę ma zbyt prostą, naprawdę autami można wręcz latać i reagują MOIM ZDANIEM zbyt zręcznościowo. Wyjście z poślizgu to banał czasem nawet nie muszę puścić gazu by z niego wyjść. Takie mam niestety odczucia, że jeździ się trochę za łatwo ( Asysty, Kontrola trakcji i ABS na OFF, żeby nie było
) Nie powiem radocha jest, bo od razu człowiek się czuje za kółkiem jak najlepszy Pro kierowca, ale w takim Asetto Corsa jakbym spróbował tak jeździć jak w GT S, to by mnie gra zmasakrowała i zostawiła na poboczu z rozjebanym gratem
FF to natomiast dalej lipa, i oby się z tym uporali. Ustawiony na maks i ledwo co czuje.