Autor Wątek: Wii - Temat ogólny  (Przeczytany 311463 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #840 dnia: Grudnia 14, 2005, 22:13:36 pm »
Dla nintendo układ graficzny robi ATI i to nie po raz pierwszy. IBM procesor też nie pierwszy raz. Czyli ekipa jest znana - nie ma tu żadnych nowości i przykre niespodzianki są raczej wykluczone.

W przypadku PS3 jest zupełnie inaczej.

1. NVidia po raz pierwszy robi układ dla PlayStation

2. Cell jest bardzo innowacyjny, ale czy nie okaże się zbyt problematyczny?

3. Blu-Ray - napęd, który może nas zrujnować. Dla samych wstawek FMV i filmów HDTV - czy to posunięcie Sony nie wskazuje na to, że chodzi o kase? A co z awaryjnością? Nie przetestowana technologia - odbiorcy PS3 będą "krulikami doświadczalnymi" - oczywiście znając Sony - to my zapłacimy za ich błędy

4. Niepewny kontroler - bumerang jest nie ciekawy jak się mu bliżej przyjżymy. Szczerze mówiąc jego ergonomia zamiast pomagać - przeszkadza - przynajmniej mi się to nie widzi.
Gałki wciąż ustawiony w głupi sposób - dlaczego nie wezmą przykładu od reszty i nie zamienią analoga miejscami z kursorami?

5. Brak zainteresowania ze strony Sony wsparciem online - pozostawiają wolną rękę innym firmom - to nie wyszło im na dobre w przypadku PS2, PSP śpi, więc czemu ma być inaczej z PS3 - porażka!


Tak więc moid drodzy - według mnie Revolution ma bardzo duże szanse znokautować PS3. Sony już teraz może liczyć na bardzo duże straty z powodu PS3. Tym razem ma bardzo atrakcyjną dla odbiorcy konkurencję.

X360 na zimę w dobrej cenie, nintendo swoim revolution odwróci uwagę od PS3 przed premierą ujawniając większość tajemnic.

Maser

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 14-12-2005
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #841 dnia: Grudnia 15, 2005, 00:21:19 am »
Zobaczymy. jeżeli rzeczywiście ninny miałoby byc najmocniejsze to w połączeniu z innowacyjnym padem możemy liczyc na coś pozytywnego ;)
http://www.allegro.pl/item93875125_rydzyk_unikatowy_tshirt_ojciec_dyktator_okazja.html
Aukcja się skończyła ale kto gotów jest umrzeć za taką koszulke - prosze o kontakt ze mną ;)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #842 dnia: Grudnia 15, 2005, 08:22:58 am »
Cytat: "Maser"
Zobaczymy. jeżeli rzeczywiście ninny miałoby byc najmocniejsze to w połączeniu z innowacyjnym padem możemy liczyc na coś pozytywnego ;)

A developer po poświęceniu 2 lat na grafikę rałby się potem z ochotą za innowacyjne sterowanie, tak? NIE. W tym siła Ninny - gry mocniejsze od Cube'a, odstające graficznie od reszty, ale tanie w developingu i tworzone w pół roku. Mi taki układ pasuje, a tutaj czuć od niektórych tęsknotę za mocą PS3. :evil:
Ja nie mam problemu - będzie PS3 i Revo, u wielu z was również, jeśli Revo będzie kosztować $150. Jeśli wcześniej nie wydacie kasy na X360.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #843 dnia: Grudnia 15, 2005, 10:24:40 am »
Revo będzie na pewno "tanie" (na ile będzie to możliwe) gdyż głowy nintendo sami powiedzieli, że cena gra kluczową rolę.

Przypomnijcie sobie poprzednie konsole ninny (nie licząc gamecube :-)

Dla przykładu N64 była bardzo innowacyjną maszyną. Snalog, wibra, 64-bitowa grafika z rozmywaniem tekstur.

Szkoda, że wtopili z nośnikiem 8MB to zdecydowanie za mało (choć gry nintendo, Turok wyglądały ślicznie)

Wiele developerów zerwało przez to współpracę z Ninny.

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #844 dnia: Grudnia 15, 2005, 11:29:02 am »
Mysle, ze Revo jak w przypadku GCN bedzie u wielu osob dodadtkiem do konsoli SONY albo M$. W moim wypadku jezeli bedzie kosztowala 150$ to stanie kolo 360 zaraz po premierze.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #845 dnia: Grudnia 15, 2005, 12:20:15 pm »
Jak revo będzie silniejsze to się pozbędę X360 i PS3 (o ile wogóle tą drugą kupię, bo jakoś nie pale się do produktów Sony po ich wpadkach)

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #846 dnia: Grudnia 15, 2005, 13:54:40 pm »
Dla mnie informacja o mocnym revo nie jest jakas rewelacja.
Licze przede wszystkim na innowacyjne gry, a nie super grafike z ekstra rozdzialka i nie bede dostosowywal zdania do kolejnych plotek o revo.
Licze takze na niska cene... ;)

Maser

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 14-12-2005
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #847 dnia: Grudnia 16, 2005, 02:29:22 am »
Panie pobłogosław revo.
Już wyobrazam sobie jak latam po pokoju z padzikiem i strzelam do wrogów
http://www.allegro.pl/item93875125_rydzyk_unikatowy_tshirt_ojciec_dyktator_okazja.html
Aukcja się skończyła ale kto gotów jest umrzeć za taką koszulke - prosze o kontakt ze mną ;)

gruby

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2003
  • Wiadomości: 386
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #848 dnia: Grudnia 16, 2005, 11:00:38 am »
Tak myślę, że Revolution sprzeda się jak złoto. Dzisiaj ukazały się wyniki sprzedazy NDS w Japonii... prawie 300.000 sprzedanych egzemplarzy. I wydaje mi się, że jest dość prawdopodobne, że Revo kupi podobna grupa osób co NDS. Tzn, jezeli ktoś będzie zadowolony z NDS, to IMHO zakupi sobie stacjonarne NDS "na sterydach"- czyli Revo. A jak widać nisza jest olbrzymia...3 miliony NDS w samej Japonii od roku... Dlatego wydaje się, że jeżeli support ze strony developerów będzie niezły, i mówię tu nie tylko o nowych produkcjach tylko o hitach w stylu PES, VF, SC- to Revo zdobędzie japonię. W moim przekonaniu. A w Europie... Jak zwykle... Ninny na ostatnim miejscu :/
Wszystko o next-genach- www.gamepub.org
www.valhalla.pl - wkrótce
http://havana.mp3.wp.pl - już

rainuS

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-04-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #849 dnia: Grudnia 17, 2005, 05:10:16 am »
Obawiam się, że tylko samo Nintendo będzie w stanie wykorzystać ich rewolucyjnego pada/pilota, tworząć zarazem innowacyjne gry. Najgorzej będzie z grami multiplatformowymi, bo terminy gonią,  a komu będzie się chciało programować sterowanie od podstaw specjalnie pod "pilota". Oprócz tego obawiam się, że Ninny znowy zawiedzie z developerami 3rd party. Nie chcę, by po raz kolejny (N64, NGC) wydawanych było 10 gier na miesiąc, z czego połowa do kupienia  w Europie. Rozumiem, że Nintendo wyznaje politykę ilość<jakość, ale ja chcę mieć wybór! Ostatnia sprawa to polska dystrybucja. Jeżeli konsola będzie miała w Polsce taki support jak dotychczas, to nie widzi mi się jakoś jej sukces. Ale bądźmy dobrej myśli.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #850 dnia: Grudnia 17, 2005, 17:02:21 pm »
Cytat: "rainuS"
Oprócz tego obawiam się, że Ninny znowy zawiedzie z developerami 3rd party


Kompletna bzdura. Wiesz ilu developerów chwali pada? Nawet MS przyznał Ninny kudosy za to.  :mrgreen:

btw - tak sobie teraz pomyślałem, że Revo to pierwszy krok do zmiany pornobiznesu... Przecież do tego typu mini gierek pad jest idealny.  :mrgreen: A jeśli następną konsolą Nintendo będzie ON (a za cztery, pięć lat ON-style sprzęt będzie jak najbardziej realny) to...jezu, w Japonii Nintendo może naprawdę wrócić na szczyt...

Patrząc na pada wiem już, czemu konsola ma się najbardziej podobać dziewczynom...  :mrgreen:
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

Castor

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-11-2005
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #851 dnia: Grudnia 17, 2005, 17:10:29 pm »
"A jeśli następną konsolą Nintendo będzie ON (a za cztery, pięć lat ON-style sprzęt będzie jak najbardziej realny)"   <<<< McJohn co to oznacza  to "ON" i "ON-style"?!




"Najgorzej będzie z grami multiplatformowymi, bo terminy gonią, a komu będzie się chciało programować sterowanie od podstaw specjalnie pod "pilota". "   <<<< BIG BZDURA!!!!!!!!!!        pilota można zamienić też na zwykłego pada! Więc żadnego programowania od nowa nie będzie!
THC, LSD . . . jak to wszystko ładnie brzmi.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #852 dnia: Grudnia 17, 2005, 17:38:48 pm »
Cytat: "Castor"
"Najgorzej będzie z grami multiplatformowymi, bo terminy gonią, a komu będzie się chciało programować sterowanie od podstaw specjalnie pod "pilota". "   <<<< BIG BZDURA!!!!!!!!!!        pilota można zamienić też na zwykłego pada! Więc żadnego programowania od nowa nie będzie!

Ale Revo bez pada-pilota to tylko trochę bardziej podpakowany Gamecube - kto to kupi? Ja Revo kupuje dla pilota i gier dla niego, od zwykłych gier mam inne konsole.

Castor

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-11-2005
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #853 dnia: Grudnia 17, 2005, 17:54:54 pm »
Krieg, masz racje . . . ale on się też spytał o możliwośc grania w gry które bedą też na innych platformach . . . np. wyścigów nie wyobrazam sobie sterować padem pilotem ninny ale juz gry FPP   >>> TAAAAAAK :D
THC, LSD . . . jak to wszystko ładnie brzmi.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #854 dnia: Grudnia 17, 2005, 17:56:18 pm »
Cytat: "Castor"
McJohn co to oznacza to "ON" i "ON-style"?!


Nie no, a myślałem, że wszyscy widzieli fake Nintendo ON.  :) Wejdź na www.nintendoon.com i obejrzyj sobie filmik, który spory kawał czasu temu wstrząsnął siecią.  :)
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

matek666

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-04-2004
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #855 dnia: Grudnia 17, 2005, 18:02:02 pm »
Cytat: "Castor Krieg"
Cytat: "Castor"
"Najgorzej będzie z grami multiplatformowymi, bo terminy gonią, a komu będzie się chciało programować sterowanie od podstaw specjalnie pod "pilota". "   <<<< BIG BZDURA!!!!!!!!!!        pilota można zamienić też na zwykłego pada! Więc żadnego programowania od nowa nie będzie!

Ale Revo bez pada-pilota to tylko trochę bardziej podpakowany Gamecube - kto to kupi? Ja Revo kupuje dla pilota i gier dla niego, od zwykłych gier mam inne konsole.


No bo też daną konsolę wybieramy głównie ze względu na świetne exlusive'y - w tym wypadku gry robione specjalnie pod 'pilota'. W sytuacji zaś, kiedy developer tworzy multiplatformową gierkę i nie chce mu się tworzyć specjalnej wersji dla revo, pilota można zamienić w zwykłego pada. Przeca to sie wzajmnie nie wyklucza :roll: .
And will you tell all your friends,
You've got your gun to my head?

Castor

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-11-2005
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #856 dnia: Grudnia 17, 2005, 18:06:41 pm »
Cytat: "McJohn"
Cytat: "Castor"
McJohn co to oznacza to "ON" i "ON-style"?!


Nie no, a myślałem, że wszyscy widzieli fake Nintendo ON.  :) Wejdź na www.nintendoon.com i obejrzyj sobie filmik, który spory kawał czasu temu wstrząsnął siecią.  :)



<<<< to by było zbyt piękne John :D
THC, LSD . . . jak to wszystko ładnie brzmi.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #857 dnia: Grudnia 17, 2005, 18:18:11 pm »
Cytat: "Castor"
<<<< to by było zbyt piękne John Very Happy


Ale za 4-5 lat to kto wie? Ja łykam pierwszy sprzęt, który zaoferuje mi możliwość przebywania w dobrze zrobionej VR.

Inna sprawa to jak daleko się można posunąć w jej tworzeniu - Wirtualna Rzeczywistość to przecież także odczuwanie bodźców, smaków, zapachów - smród gnijącego ciała w Resident Evil, obrażenia otrzymane w wyniku poparzeń, ból gdy ktoś w grze odcina ramię...Mam nadzieję, że ta granica nie zostanie przekroczona.
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

rainuS

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-04-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #858 dnia: Grudnia 17, 2005, 18:44:49 pm »
Cytat: "McJohn"
Cytat: "rainuS"
Oprócz tego obawiam się, że Ninny znowy zawiedzie z developerami 3rd party


Kompletna bzdura. Wiesz ilu developerów chwali pada?


Owszem chwalą nowego pada, ale co innego mają robić? Mają mówić, że ten pilot to niewypał, a tym samym zniechęcić ludzi do zakupu Revo? A jak wiadomo mniej sprzedanych konsol to mniej sprzedanych gier, a także szansa na monopol dla konkurencji. Developerzy musieliby być idiotami, żeby nie chwalić nowego pada Nintendo.

Cytat: "Castor"

"Najgorzej będzie z grami multiplatformowymi, bo terminy gonią, a komu będzie się chciało programować sterowanie od podstaw specjalnie pod "pilota". " <<<< BIG BZDURA!!!!!!!!!! pilota można zamienić też na zwykłego pada! Więc żadnego programowania od nowa nie będzie!


Nie zrozumiałeś mnie. Wiadomo, że w każdej chwili będzie można użyć specjalnej przystawki i grać jak na zwykłym padzie, ale ja mam na myśli samego pilota. Hipotetyczny przykład:
Namco wydaje SCIV. Obwieszcza wszem i wobec, iż gra ta ukaże się równocześnie na wszystkie platformy (X360, PS3, Revo). Sprawa sterowania w przypadku PS3 i X360 jest prosta, bo to zwykłe pady, które nie są tak revolucyjne jak "pilot" Ninny. Ale teraz tak- w jakis sposób wykorzystać pilota w tej bijatyce, by tym samym sterowanie nie różniło się zbytnio od wersi na PS3/X360? Otóż jedynym wyjściem jest
olanie cudownych funkcji "pilota" i danie ludziom możliwośc gry za pomocą przystawek. W ten sposób będziemy sterowali jak na zwykłym padzie, a możliwości pilota nie zostaną wykorzystane. Pamiętajcie także, że terminy gonią producentów/wydawców, a każdy dzień obsuwy to ogromne straty finansowe.
Podsumowując: obawiam się, że z braku czasu/chęci/umiejętności, programiści robiący gry multiplatformowe nie wykorzystają w pełni revolucyjnych możliwośći pilota Big N. W zamian za to, będziemy sterowali jak na zwykłym padzie używając rozmaitych przystawek.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #859 dnia: Grudnia 18, 2005, 03:01:07 am »
Podrasowany gamecube? Chyba nie słyszeliście o najnowszych przeciekach. Revolution prawdopodobnie będzie najsilniejszą z next-next-genów!

Ja nie uwierzyłem w tą plotkę o niby lekko podrasowanych układach gamecube - coś tu nie grało - dlaczego IBM i ATI tyle pracowali / pracuję (ATI) nad tymi układami skoro niby miały być lekko podrasowane...

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #860 dnia: Grudnia 18, 2005, 08:13:29 am »
ehh gdyby patent Nintendo z "ON"em wypalil to dopiero bylaby rewolucja :) naprawde gdy pierwszy raz zobaczylem ten filmik to tak sie napalilem na ten nie istniejacy system ze historia. a co do revolution, to nie tylko padem nas zaskoczy, ja bym obstawial jeszcze dwa gadzety ale narazie nic nie prorokuje. ale juz teraz moim zdaniem design konsoli bije wszystko na glowe :)

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #861 dnia: Grudnia 18, 2005, 11:57:56 am »
Cytuj
Podrasowany gamecube? Chyba nie słyszeliście o najnowszych przeciekach. Revolution prawdopodobnie będzie najsilniejszą z next-next-genów!


Wiesz, ale do tekstów z ŚN  podchodziłbym bardzo sceptycznie.  :mrgreen:
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #862 dnia: Grudnia 18, 2005, 16:47:27 pm »
Hm ja nie miałem na myśli news ŚN. Napisałem wyraźnie, że ATI i IBM zbyt długo pracowali nad układami, więc coś tu się nie zgadzało z tą mocą Revolution. Dlaczego tyle pracują nad GPU i CPU skoro według developerów to te same układy, ale troche podtaktowane???

Coś tu nie gra...

Apoc

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-12-2005
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #863 dnia: Grudnia 22, 2005, 18:58:43 pm »
Ponizej znajdziecie dwa filmiki ukazujace o co tak naprawde chodzi N z tym padem
(aby pobrac kliknij prawym i zapisz element docelowy jako)

http://www.gametrailers.com/download.php?id=7643&type=wmv&f=

http://www.gametrailers.com/download.php?id=8781&type=wmv&f=

peshard

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-12-2005
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #864 dnia: Grudnia 23, 2005, 11:25:47 am »
Revo jest super ale ja wole Dreamcasta 2 od Toshiby

Aras

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 03-08-2005
  • Wiadomości: 919
  • Reputacja: 1
  • Hige!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #865 dnia: Grudnia 24, 2005, 11:36:02 am »
co do tego że revo będzie najsilniejsze to... heh :D  nie wierzę w to, jestem jednak pewien że ten system będzie tak prosty w programowaniu że właśnie ta prostotą (którą PS3 na pewno nie grzeszy- on będzie odstraszał skomplikowaniem) zachęci developerów do robienia gier REVOlucyjnych (excluesivów z wykorzystaniem pilota)
przez tą "prostotę obsługi" pewnie przez pierwsze 3 lata życia konsoli gry na nią nie będa odbiegać graficznie od X360...a to już wystarczy do walki o fotel lidera!
ja tam kolesi z N popieram i REVO kupuję :lol:
Pokaż mi jak spamisz, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #866 dnia: Grudnia 24, 2005, 11:46:24 am »
Cytat: "<Aras>"
co do tego że revo będzie najsilniejsze to... heh :D  nie wierzę w to, jestem jednak pewien że ten system będzie tak prosty w programowaniu że właśnie ta prostotą (którą PS3 na pewno nie grzeszy- on będzie odstraszał skomplikowaniem) zachęci developerów do robienia gier REVOlucyjnych (excluesivów z wykorzystaniem pilota)
przez tą "prostotę obsługi" pewnie przez pierwsze 3 lata życia konsoli gry na nią nie będa odbiegać graficznie od X360...a to już wystarczy do walki o fotel lidera!
ja tam kolesi z N popieram i REVO kupuję :lol:

Musisz jeszcze wziąść pod uwage, że revo wyjdzie puźniej a X360 będzie miało wiele lepszą grafike niz na początku. Programiści będą dopiero opanywac revo a X360 będzie juz mniej więcej opanowane.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #867 dnia: Grudnia 25, 2005, 20:20:35 pm »
Tak się składa że to już jest pewne, że revo będzie prościutkie w programowaniu. To jest kontynuacja trendu nintendo. Najpierw była Ultra64, potem GameCube o podobnym sposobie programowania, teraz Relolution dalej oparty o RISCową architekturę PowerPC, która jest już dobrze znana i pokazała na cą ją stać (Apple, Amiga, Nintendo64 - ci programiści nie będą zaskoczeni i będą mogli spokojnie napisać grę na Revo).

Pozostałe konsole to wciąż przesiadka technologiczna. To olbrzymie utrudnienie dla programistów, bo muszą wszystko budować od podstaw.

O ile z X360 większego problemu nie ma, to PS3 to już nie lada orzech (kamień!) do zgryzienia, co ostatnio potwierdzili sami developerzy, którzy już mają dev-kity PS3.

A co do programowania kontrolera 3D. To drugi banalny w programowaniu element Revolution. Ich kontroler 3D praktycznie zciąga z barków cięzar, jeśli chodzi o sterowanie.

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #868 dnia: Grudnia 25, 2005, 20:54:40 pm »
Cytat: "<Aras>"

przez tą "prostotę obsługi" pewnie przez pierwsze 3 lata życia konsoli gry na nią nie będa odbiegać graficznie od X360


kompletna bzdura... X360 tez jest latwy w programowaniu o czym mowia sami developerzy (musze jeszcze tylko opanowac programowanie pod 3 rdzenie co jest dla nich nowoscia), mowia takze o tym, ze revo faktycznie bedzie tylko 3 razy silniejsze od GCN i programowanie jest praktycznie identyczne z tym z GCN o czym swiadczyto ,ze developerzy zaczynali programowac na revo jeszcze na devach GCN, sam zamierzam kupic revo ale nawet nie mysle o tym, ze bedzie mi oferowalo taka grafike jak X360. Niny stawia na innowacyjnosc, chcecie miec grafike to kupcie X360 albo PS3, a do tego Revo, ja zamierzam tak zrobic.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #869 dnia: Grudnia 25, 2005, 21:20:04 pm »
Nie będę się kłucić co do grafiki, ale zauważcie, że te dev-kity co dostali developerzy wcale nie muszą oferować wydajności revolution...

Gdzie to jest powiedziane, że muszą ? :-)

I tu jest chyba haczyk połknięty...

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #870 dnia: Grudnia 25, 2005, 22:11:21 pm »
Nintendo od samego poczatku mowi, ze nie biora udzialu w wyscigu zbrojen, a ludzie nadal maja nadzieje, ze jest inaczej, developerzy mowia jedno, a ludzie sobie dorabiaja jakies teorie spiskowe, to w koncu chcecie kupic Revo za to, ze jest oryginalne czy dla super grafy. Juz raz w przypadku NDS Niny pokazalo, ze smialo moze walczyc z maszynka ktora jest od niej o wiele potezniejsza. Do tego jezeli nawet by wpakowali tam bebechy mogace dorownac X360 i PS3 to mozecie zapomniec o niskiej cenie.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #871 dnia: Grudnia 25, 2005, 22:31:23 pm »
Nie chodzi o to, że upieram się że Revolution będzie najlepsze. Chodzi o to, że wcale nie musi być tak słabe jak pierwsze dev-kity.

Pozatym jest drugi wariant, który nikt nie bierze pod uwagę - HI SPEED PORT. Znacie go z kąś? Jeśli nie to przypomnę:

SNES - 32 bitowa grafika w Donkey Kong Country na 16-bitowej konsoli.
Nintendo64 i zwiększona pamięć konsoli oraz czytnik nowocześniejszych nośników (nie pamiętam nazwy),
GameCube - tu akurat nie został wykorzystany, bo nie było takiej potrzeby
Revolution - możemy dostać taniutką konsolę, której możliwości mogą zostać nawet kilkudziesięciorazy zwiększone dzięki rozszerzeniu.

Prawdopodobnie tą drogą poszło nintendo - tania konsola o nie znanej mocy, gdy moc okaże się za słaba - dodajemy nowy CPU i nowy GPU, nad którym pracuje IBM i ATI...

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #872 dnia: Grudnia 25, 2005, 22:39:31 pm »
"Prawdopodobnie tą drogą poszło nintendo - tania konsola o nie znanej mocy, gdy moc okaże się za słaba - dodajemy nowy CPU i nowy GPU, nad którym pracuje IBM i ATI..."

Chyba sam w to nie wierzysz ? To by bylo zwykle oszukiwanie ludzi, najpierw kupujesz tania konsole, a potem musisz dokupic jakis power pack za drugie tyle bo nie pograsz w najnowsze gry, to juz lepiej niech odrazu wypuszcza drozsza i silniejsza konsole. Rozszerzenia w poprzednich konsolach NINY nie byly na taka skale jak ty to przedstawiles, ze mogloby byc w przypadku Revo.

"gdy moc okaże się za słaba - dodajemy nowy CPU i nowy GPU, nad którym pracuje IBM i ATI..."

 Potem dokupimy troche RAMu, wymienimy to i tamto... znasz to skas ?

"Nie chodzi o to, że upieram się że Revolution będzie najlepsze"

Ja nie wykluczam tego, ze Revo bedzie najlepsze, bo dla mnie moze byc najlepsze i bez super mocy obliczeniowej.

McJohn

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2004
  • Wiadomości: 840
  • Reputacja: 1
  • Gdzie jest Dickinson?!
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #873 dnia: Grudnia 25, 2005, 22:47:07 pm »
Cytat: "bandi"

Prawdopodobnie tą drogą poszło nintendo - tania konsola o nie znanej mocy, gdy moc okaże się za słaba - dodajemy nowy CPU i nowy GPU, nad którym pracuje IBM i ATI...


To ja bym wtedy nie kupił Revo...po to mam konsolę, aby nie dokładać do niej kolejnych, mocniejszych procków itp. Matrox już o tym wspomniał - za bardzo przypominałoby to pecety...
War, war never changes. Waiting for Fallout 3.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #874 dnia: Grudnia 25, 2005, 22:48:51 pm »
Matrox - w sumie masz racje, ale nie w 100% :-)
Popatrz na to w jaki sposób nintendo wprowadza na rynek takie usprawniacze - nie chcą za to dużej kasy.

Rozszerzenie mogłobybyć tylko dodatkiem dla tych, której nie wystarcza jakość. Nie masz rozszerzenia - i tak grasz w najnowsze tytuły, ale ze słabszą oprawą. Ale faktycznie - to troche nie realne. Zagalopowałem się - moja wypowiedź brzmi PeCetowo...

Matrox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-12-2003
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #875 dnia: Grudnia 25, 2005, 23:42:40 pm »
"nie chcą za to dużej kasy."

Za nowe CPU i GPU musieliby chcec duzo kasy, darmo tego rozdawac nie beda, a to juz nie jest tylko dodatkowa pamiec jak w N64 tylko CPU i GPU.
Jak sam juz napisales jest to troche nierealne i kluci sie z ogolnym pojeciem konsoli.

Osobiscie oczekuje od Nintendo konsoli ktora zoferuje mi nowe wrazenia z gry ale nie w kwestii grafiki oraz oczekuje niskiej ceny.

Ogolnie chodzi mi o to ,ze na poczatku gdy ludzie uslyszeli, ze Nintendo idzie wlasna droga byli bardzo zadowoleni, a teraz chyba chca aby  wrocilo na ta sama droge ktora idzie MS i SONY.

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #876 dnia: Grudnia 25, 2005, 23:55:10 pm »
Wiadomo, kazdy bedzie chcial miec next gena, problem na pewno bedzie tkwil w "kasie". Dlatego wlasnie dla ludzi mniej bogatych Revo bedzie idealne :) równiez ozcekuje czegos nowego i super hiper miodnego, dlatego stawiam na revo. NIestety nowe MGSy i inne wspaniale serie z PS3 tez są hiper must havy... ale to wszystko zalezy od "FORSY"! niestety :(

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #877 dnia: Grudnia 25, 2005, 23:57:26 pm »
Ja się z tobą zgadzam. Faktycznie - przecież w końcu chodzi o kontroler.

Troche zszedłem na złą drogę myślową :-) hehe

Włoszku

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-11-2003
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #878 dnia: Grudnia 27, 2005, 02:37:03 am »
Cytat: "bandi"
SNES - 32 bitowa grafika w Donkey Kong Country na 16-bitowej konsoli.

Hmm i jest to chyba jedna z nielicznych gier, która wykorzystała to dobrodziejstwo..

Cytat: "bandi"
Nintendo64 i zwiększona pamięć konsoli oraz czytnik nowocześniejszych nośników (nie pamiętam nazwy),

Chodzi Ci za pewne o "Expansion pack". Cóż, też nie był za bardzo wykorzystany, dosłownie pare tytułów z niego korzystało (Donkey, Majoras Mask, Perfect Dark), nie było jakiejś piorunującej różnicy, wydaje mi sie, że obyło by sie nawet bez niego (Marian i Ocarina of time jakoś dały rade).

Cytat: "bandi"
GameCube - tu akurat nie został wykorzystany, bo nie było takiej potrzeby

Albo nie było na tyle gier, żeby cokolwiek wykorzystać...

Cytat: "bandi"
Revolution - możemy dostać taniutką konsolę, której możliwości mogą zostać nawet kilkudziesięciorazy zwiększone dzięki rozszerzeniu.

Optymista z Ciebie.

Teraz może coś wyjaśnie, jestem ogromnym fanem Big N, mam ich wszystkie konsole (oprócz NDS) i uwielbiam ich gry, nie jestem "anty nintendowcem". Poprostu znam historie "rozszerzeń" do konsol Nintendo i żadne z nich nie było w pełni wykorzystane. Trzymam jednak kciuki za Revo i mam nadzieje, że tym razem Big N da rady :)
No love left in me, no eyes to see the heaven beside me.
My time is still yet to come so I'll be forever yours!

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Wii - Temat ogólny
« Odpowiedź #879 dnia: Grudnia 27, 2005, 07:14:18 am »
Cytat: "Włoszku"
Cytat: "bandi"
Nintendo64 i zwiększona pamięć konsoli oraz czytnik nowocześniejszych nośników (nie pamiętam nazwy),

Chodzi Ci za pewne o "Expansion pack". Cóż, też nie był za bardzo wykorzystany, dosłownie pare tytułów z niego korzystało (Donkey, Majoras Mask, Perfect Dark), nie było jakiejś piorunującej różnicy, wydaje mi sie, że obyło by sie nawet bez niego (Marian i Ocarina of time jakoś dały rade).


Z tym nośnikiem to pewnie mu chodzi o Nintendo64DD, ale to wyszło chyba tylko w japonii :P