Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783492 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1480 dnia: Lipca 27, 2008, 12:41:05 pm »
naprawdę ładna gra :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1481 dnia: Lipca 28, 2008, 14:22:28 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1482 dnia: Lipca 28, 2008, 15:03:11 pm »
Nareszcie normalny widok ze snajperki. W pierwszej części był zj.... do bani :).

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1483 dnia: Lipca 28, 2008, 16:53:31 pm »
Nareszcie normalny widok ze snajperki. W pierwszej części był zj.... do bani :).

Nie był aż taki zły mi się podobał ciężko było trafić.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1484 dnia: Lipca 28, 2008, 17:45:25 pm »
Ta gra ma coraz piękniejsze tekstury;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1485 dnia: Lipca 29, 2008, 12:02:13 pm »
Nie mam pojécia czemu Joystick napisa, e posta rusza sié slamazarnie  :? Na filmikach wyglada to tak samo jak inne strzelanki. Chodzi z normalna predkoscia.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1486 dnia: Lipca 30, 2008, 18:37:33 pm »
5 Minute On Camera Live Demo and Interview
http://www.e3coverage.com/E32008/e32008_killzone2.html

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1487 dnia: Sierpnia 13, 2008, 11:50:36 am »
Na GC możemy spodziewać się więcej na temat multiplayera w KZ2.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1488 dnia: Sierpnia 19, 2008, 18:39:00 pm »
Nowy trailer z trybu online
http://psnow.es/index.php/video/play/killzone_2_online_multiplayer_trailer

Zapowiada się po prostu świetnie. :o :o

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1489 dnia: Sierpnia 19, 2008, 18:44:08 pm »
Ciekawe czy mnie wciągnie jak CoD4

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1490 dnia: Sierpnia 19, 2008, 18:54:52 pm »

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1491 dnia: Sierpnia 19, 2008, 21:38:39 pm »
Nowy trailer z trybu online
http://psnow.es/index.php/video/play/killzone_2_online_multiplayer_trailer

Zapowiada się po prostu świetnie. :o :o

Snajper w tej grze wymiata :-D

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1492 dnia: Sierpnia 19, 2008, 23:07:59 pm »
A jaki ma wyjebisty kamuflaż, pojawia się i znika :eek: :grin:

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1493 dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:32:09 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1494 dnia: Sierpnia 22, 2008, 07:30:18 am »
Killzone 2 bots confirmed
http://talkplaystation.com/killzone-2-bots-confirmed/

Cytuj
Many people were wondering whether bots will make it into Killzone 2. After reading gamepro’s multiplayer preview, they mention bots will be in the game..
Eric Boltjes, senior online designer confirmed that A.I bots will be available to both online and offline games. Whats better is the fact that these bots will mimic human behavior and use all special abilites just like a normal player would.
So for those that want to practice before the real deal, you now can!

Opublikowane: Sierpień 22, 2008, 06:37:18
Gameplay:
http://www.jeuxvideo.fr/gc-killzone-gameplay-exclu-actu-157094.html

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1495 dnia: Sierpnia 22, 2008, 09:11:06 am »
Oby tylko online nie skopali, jeśli będą podobne rozwiązania co w COD4 nic mi więcej nie trzeba:)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1496 dnia: Sierpnia 22, 2008, 10:47:23 am »
Fajnie że będą boty, z 1 na botach spędziłem sporo czasu :) może nie są jacyś genialni ale miło się z nimi gra.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1497 dnia: Sierpnia 23, 2008, 07:54:41 am »
Q&A:
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=b_EN_Lepizig_blog&message.id=269

Cytuj
1)      Q: What resolution and frame rate does the game run at?
A: 720p at 30fps
2)      Q: Will PlayStation Trophies be supported in game?
A: Yes definitely, there will be unique trophies to be won, earned both in the offline game and while playing online.
3)      Q: Will there be a public Beta Trial for Killzone 2?
A: Yes, we are planning on running a closed public beta later this year.
4)      Q: How many online maps will there be at launch?
A: The game will include 8 maps each with their own style and setting, some will be smaller, to suit 16 players others will be much bigger, designed for 32 player matches. If you want to get an idea of what some of these look like, check out the new video on the PLAYSTATION®Store.
5)      Q: How does the lobby system online work?
A: We have taken to heart all the feedback from the first Killzone game and aim to give players as much flexibility as possible. You can list all the games currently being played, and then filter that list. We are busy putting as many different filters in as possible, so you can find a game which is perfect for you.
6)      Q: Does playing offline unlock stuff in the online game.
A: Not directly no, however, there are absolutely loads of things to unlock within the online game, from badges/classes to medals and ribbons.
7)      Q: Media Molecule did a video trailer for LittleBigPlanet featuring Sackboy in a killzone outfit, any plans to do something similar, including Sackboy in a Killzone trailer?
A: *laughter* Great idea! No-one had thought of that, so no… no plans.
8 )      Q: Which aspect of the game are you most proud of, which you feel sets Killzone ahead of the competition?
A: There are two things, which we are really very proud of. Firstly the level of customisation available for users to create games exactly how they want them, so we have put many, many different options in there. Secondly we have worked really hard on the community aspects of the game. Clan support and Tournaments are key, also the game integration with killzone.com. Players will be able to manage their clans, check their stats and follow tournaments all online through the killzone.com web site!
9)      Q: With so many options and different classes and weapons, what are you doing to ensure that the game is fully balanced at launch?
A: This is so important that we really have dedicated masses of time to play testing and QA processes. The whole team logs in and plays during our “Friday Frag-fest” every week, then feeds back their experiences for updates to the code. Also Alpha testing has been intensive, with tests being done for hours and hours at a time.  Finally, we think that the Beta Trial will be key to polishing off the games balancing. So feedback from that will help us make the final touches.
10)   Q: Do you plan on making Downloadable content available after launch?
Yes, certainly we will release additional online maps after launch, we are also looking at other options as well, hopefully we can bring you more information later in the year.
11)  Q: In Killzone on the PS2 you could play the online maps off line against bots, do you plan on doing this in Killzone 2?
A:  Yes certainly, in fact we have expanded this feature so now you will be able to include bots in your online games to! Players will be able to set the difficulty level of the bots in the game, so teams can practise tactics against the bots before inflicting them on the greater public.
12)  Q: What can you tell us about the games ranking system?
A: Players will be able to rank up by gaining points within online games. We have made sure that you will always know how many points you have, as well as how many you need to reach the next level.  One feature, which we are very happy with, is the addition of “Honour Ranks”, this will work by calculating who the best players are each week, and this will give people who buy the game later on a chance to be rewarded for great game play.
13)   Q: Will the game support Home?
A: Yes definitely, although we don’t have any details for this right now.
14)   Q: Many developers have chill out rooms in their buildings, do you?
A: We don’t have a chill out room inside the building, but we do have a lovely Garden which is always nice to sit in and relax.
15)  Q: Have you spent a lot of time working on the story for Killzone 2?
A: We have worked really hard on the entire storyline for the Killzone universe, linking together all the games and offering players much to discover. We are constantly working on the back story as well, with information and details available in the http://killzone.com/kz/storyline.psml web site.

Opublikowane: Sierpień 22, 2008, 19:31:11
Killzone 2 to be patched. DLC coming shortly after.
http://feedonps3.com/?p=663

Cytuj
Soon after Killzone 2 launches, owner will get a patch to include the following: co-op mode and vehicles will be made available in online modes. The game will be shipped with bots included. The bots are fully customisable. We can also expect free DLC content after it’s launch. February 2009 couldn’t be any further away.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1498 dnia: Sierpnia 23, 2008, 13:01:32 pm »
I teraz wczujmy się w ludzi bez neta w konsoli. Ja nie wiem skoro wiedzą że będzie patch to dlaczego nie wsadzą go od razu do gry. A tak na dzień dobry zaraz po instalacji jeszcze downloadzik patcha i dopiero można grać.
Opublikowane: Sierpień 23, 2008, 11:59:56
Dość długi gameplay
http://tv.multiplayer.it/3195/killzone-2-filmato-11-videoanteprima-gc-2008

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1499 dnia: Sierpnia 23, 2008, 13:10:30 pm »
Ja wychodzę z założenia, że oni rzeczywiście mają tą grę już prawie gotową ale nie chcą jej wypuszczać blisko premiery Resistance 2. Skoro jest prawie ukończona to taki patch może za dużo by zajął czasu, żeby go wkomponować w kod gry i znowu musieliby przesuwać datę premiery. Zdaję sobie sprawę, że mogę pisać bzdury  :lol:, ale przynajmniej ja tak to wszystko widzę  8)

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1500 dnia: Sierpnia 23, 2008, 21:49:00 pm »
Ja natomiast napiszę, że do tej pory niespecjalnie ciągnęło mnie do KZ2 a grafikę (grę widziałem tylko na filmikach)uważałem za nie wywołującą podniety. Tak było do przedwczoraj. Kontakt z samą grą mnie zniszczył i wgniótł w ziemię. Genialnie oddano poruszanie się postaci- naszej jak i innych biorących udział w akcji. Jest bardzo płynnie, broń nie jest sztywno "przyczepiona" do środka ekranu, tylko porusza się wraz z obracaniem postaci i takie tam. Bardzo dobrze wypadła krew rozbryzgująca się na wszystkie strony i zostawiająca śliczne ślady na ścianach. Efekty typu dym, strzały z broni i wybuchy są niesamowicie sugestywne...a jedyne do czego mogę się przyczepić to momentami słabujące tekstury...być może coś w tej kwestii się poprawi, bo u góry ekranu widniał napis "pre-beta code". Kurde. Kolejny must have ;/

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1501 dnia: Sierpnia 24, 2008, 17:49:10 pm »
O ile singiel w KZ2 ssie na maksa (rozczarowanie totalne - nudy rodem z jedynki, o typowym dla KZ zabugowaniu nie wspomnę), tak multik jest po prostu boski :D Grafika, klimacik, rozwalalne otoczenie - no jest bombowo.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1502 dnia: Sierpnia 24, 2008, 18:02:30 pm »
O ile singiel w KZ2 ssie na maksa (rozczarowanie totalne - nudy rodem z jedynki, o typowym dla KZ zabugowaniu nie wspomnę), tak multik jest po prostu boski :D Grafika, klimacik, rozwalalne otoczenie - no jest bombowo.
ja tam uwielbiam te 'nudy rodem z jedynki'.

Killzone 2 zapowiada sie na totalnego killera imo.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1503 dnia: Sierpnia 24, 2008, 18:07:55 pm »
O ile singiel w KZ2 ssie na maksa (rozczarowanie totalne - nudy rodem z jedynki, o typowym dla KZ zabugowaniu nie wspomnę), tak multik jest po prostu boski :D Grafika, klimacik, rozwalalne otoczenie - no jest bombowo.
ja tam uwielbiam te 'nudy rodem z jedynki'.

Killzone 2 zapowiada sie na totalnego killera imo.

Dokładnie, te nudy przechodziłem 3 razy na każdym poziomie trudności  8-). Wypominanie bugów grając w wersję beta ? Trochę mało profesjonalne.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1504 dnia: Sierpnia 24, 2008, 18:13:35 pm »
O ile singiel w KZ2 ssie na maksa (rozczarowanie totalne - nudy rodem z jedynki, o typowym dla KZ zabugowaniu nie wspomnę), tak multik jest po prostu boski :D Grafika, klimacik, rozwalalne otoczenie - no jest bombowo.
ja tam uwielbiam te 'nudy rodem z jedynki'.

Killzone 2 zapowiada sie na totalnego killera imo.

Dokładnie, te nudy przechodziłem 3 razy na każdym poziomie trudności  8-). Wypominanie bugów grając w wersję beta ? Trochę mało profesjonalne.
Nawet pre-beta, tylko co to zmienia? Powołując się na precedens to od lat -nastu, bug jest postrzegany jako 'zło'. Można wybaczyć (skoro to beta), ale należy odnotować. Po to jest właśnie wersja beta, by wytknąć wszystkie błędy, które w wersji ostatecznej nie mają prawa bytu. Zarzucanie VZ nieprofesjonalizmu jest... nieprofesjonalne, heh. Mnie się jedynka zdecydowanie nie podobała. Dwójka póki co wygląda świetnie i ma szanse na świetne multi.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1505 dnia: Sierpnia 24, 2008, 18:22:36 pm »
Nie znam się na profesjonaliźmie - przedstawiam tu Wam moje i tylko moje zdanie ;] Grałem w coś, co było czymś więcej niż beta ;] Niemniej nie chodziło mi o typowe niedociągnięcia techniczne, ale męczące tendencje serii (tak wspomniałbym o chłopakach-duchach wnikających w transporter - co było urocze ;] ). Np. praktyczny hedów brak - niby mają wrzucić niedługo jakąś filozofię spadającego hełmu, ale strasznie niepotrzebnie wydłuża to rozgrywkę - w gości trzeba ładować ołowiem jak do terminatora. No zasmucił mnie singiel strasznie - bo będzie to po prostu to samo, co w jedynce, ino więcej.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1506 dnia: Sierpnia 24, 2008, 19:02:49 pm »
A czytając każdą zapowiedz, odnosze wrażenie, że to będzie to samo co CoD4 tylko więcej, lepiej i ładniej.

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1507 dnia: Sierpnia 24, 2008, 19:07:55 pm »
A czytając każdą zapowiedz, odnosze wrażenie, że to będzie to samo co CoD4 tylko więcej, lepiej i ładniej.

czy lepiej to sie okaze

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1508 dnia: Sierpnia 24, 2008, 22:36:15 pm »
Cytuj
I teraz wczujmy się w ludzi bez neta w konsoli. Ja nie wiem skoro wiedzą że będzie patch to dlaczego nie wsadzą go od razu do gry. A tak na dzień dobry zaraz po instalacji jeszcze downloadzik patcha i dopiero można grać.
Yyy? Nie przeczytales chyba dokladnie czego dotyczy ten patch ;] Dotyczy trybu MP, wiec kogos, kto nie ma neta i tak obchodzic nie bedzie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1509 dnia: Sierpnia 28, 2008, 14:17:55 pm »

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1510 dnia: Sierpnia 29, 2008, 02:40:17 am »
O ile singiel w KZ2 ssie na maksa (rozczarowanie totalne - nudy rodem z jedynki, o typowym dla KZ zabugowaniu nie wspomnę), tak multik jest po prostu boski :D Grafika, klimacik, rozwalalne otoczenie - no jest bombowo.
ja tam uwielbiam te 'nudy rodem z jedynki'.

Killzone 2 zapowiada sie na totalnego killera imo.
eee,
imho nie warto sie chwytac singla, jak jest multi, ale jak kto woli
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1511 dnia: Sierpnia 29, 2008, 06:35:25 am »

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1512 dnia: Sierpnia 29, 2008, 10:33:46 am »
szkoda że nie ma żadnych z gry, tzn z hud-em (?), broniom, itd.
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1513 dnia: Sierpnia 29, 2008, 10:42:21 am »
szkoda że nie ma żadnych z gry, tzn z hud-em (?), broniom, itd.

Hud nie będzie występował w tej grze. Przynajmniej tak kojarzę z jakiejś zapowiedzi. Poziom życia ma reprezentować ściemnianie się obrazu a ilość amunicji ma być na wyświetlaczu przy broni  8-)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1514 dnia: Sierpnia 29, 2008, 11:28:24 am »
szkoda że nie ma żadnych z gry, tzn z hud-em (?), broniom, itd.

Hud nie będzie występował w tej grze. Przynajmniej tak kojarzę z jakiejś zapowiedzi. Poziom życia ma reprezentować ściemnianie się obrazu a ilość amunicji ma być na wyświetlaczu przy broni  8-)
Bardzo dobry pomysł !!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1515 dnia: Sierpnia 29, 2008, 11:32:18 am »
above uprzedzam, że mogę się mylić ! To ap ropo późniejszego linczu jakby to nie była prawda z tym Hudem  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1516 dnia: Sierpnia 29, 2008, 11:35:28 am »
W zasadzie to HUD ogranicza się do amunicji, ale jest widoczny tylko podczas zadymy.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1517 dnia: Sierpnia 29, 2008, 11:38:12 am »
above uprzedzam, że mogę się mylić ! To ap ropo późniejszego linczu jakby to nie była prawda z tym Hudem  :lol:
Ale w dobie gier bez hudów może to być bardzo prawdopodobne ;) Ba nawet urealniło by to gierkę ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1518 dnia: Sierpnia 29, 2008, 12:36:34 pm »
szkoda że nie ma żadnych z gry,
To z czego to niby jest? Z artworków? :-o

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1519 dnia: Sierpnia 29, 2008, 20:19:18 pm »
szkoda że nie ma żadnych z gry, tzn z hud-em (?), broniom, itd.

Hud nie będzie występował w tej grze. Przynajmniej tak kojarzę z jakiejś zapowiedzi. Poziom życia ma reprezentować ściemnianie się obrazu a ilość amunicji ma być na wyświetlaczu przy broni  8-)

no jestem w stanie zrozumieć brak hud-a w grze, ale screeny z shotera bez broni, to już nie za bardzo,  i nie chodzi mi o to że te screeny są jakoś podrasowane, bo wyglądają całkiem przeciętnie
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)