co do grafiki to bredzisz najzwyczajniej... sam multi jest najlepije wygladajaca gra jaka kolweik byla... i nawet taki Crisis sie chowa i kwiczy.
Tylko nie chodzi o liczbe klatek czy lini w pionie ale wszytkie efekty, zniszczalne otoczenie, milony polygonow, swiatlo, efekty(wiatr!), animacja itd...
Jesli tego wciaz nie widzisz to radze pograj z 10h az twoje oczy ochlona
Tak sie sklada, ze calkiem niedawno przeszedlem drugi raz Crysisa i musze powiedziec, ze narazie zadna konsolowa gra nie zblizyla sie do tego poziomu. Ogladalem filmiki z KZ2 i musze przyznac, ze jest zajebiscie, nawet mozna gre porownywac z Crysisem, ale czy jest lepiej? hmmm, moze (chociaz nie sadze).
Co sie zas tyczy Twoich argumentow to... sorry ale jakie jest zniszczenie otoczenia w KZ2? bo z tego co widzialem to niszczy sie tylko to co ma sie zniszczyc w z gory zaplanowanym miejscu w gory zaplanowanym czasie. Taki Crysis natomiast ma niemal calkowicie zniszczalne otoczenie, kazdy budynek mozesz jakos uszkodzic (niektore dokumentnie zdewastowac), ulamac drzewo, pozniej to co z tego drzewa zostalo jeszcze podzielic na pol, zniszczyc zapory z piasku (smiesze ale w wiekszosci gier jak sa worki z piaskiem to mozna je ruszyc tylko granatem, jesli w ogole mozna bo zazwyczaj sa bardziej usztywnione niz beton).
Miliony polygonow to akurat slaby argument przeciwko Crysisowi bo to narazie jedna gra ktora generuje na scene 2 mln polygonow i dlugo jeszcze nikt tego nie pobije.
Swiatlo, hmmm tutaj masz racje i nie:). Z jednej strony mi tez sie baaaardzo podoba oswietlenie w KZ2 z drugiej strony Cry tez ma swoje momenty pod tym wzgledem - zwlaszcza w zalesionych terenach gdzie swiatlo przebija sie przez liscie i rzuca wszedzie cien (piekna rzecz, takich cieni nie widzialem jeszcze w zadnej grze na PS3 czy 360).
Animacja - nie wiem, dla mnie to wyglada podobnie w obydwu grach, jak bede mial juz KZ2 wtedy bede mogl ocenic.
BTW dla ludzi ktorzy znaja crysisa tylko ze screenow w dzungli:
- dla Ciebie, mowiles, ze najtrudniej jest zrobic ludzka twarz i chciales koniecznie kobieca. Tak wyglada to w Crysisie, mimo, ze gra jest o strzelaniu w dzungli to jednak kazdy najdrobniejszy detal jest na maksylanie wysokim poziomie w tej grze zrobiony. Grafika jest cudowna zarowno na zewnatrz jak i wew budynkow, oswietlenie doskonale.
- taki tam sobie filmik, wybuchy, walka, zajebista animacja tego stworka itp.
- jeden z moich ulubionych momentow w grze. Pamietam gdy pierwszy raz wychodzilem z tego samolotu do tego pobojowiska to mialem kopare przy samej ziemi. Wybuchy, animacja (bo chyba nie masz tutaj zastrzezen do animacji?), klimat wojny. Eh Crysis jest swietny mam nadzieje, ze KZ2 bedzie rownie dobry.