Przeciez tylko pytam i prowadze luzna gadke, ale widze, ze z niektorymi sie nie da, bo odrazu biora sobie wszystko do serca. Killzone2 jest gra na ktora najbardziej czekam odkad mam PS3 czyli od pierwszego dnia premiery, od poczatku wiedzialem i pisalem na tym forum, ze gra bedzie wymiatac i co niektorzy nie musza jej tak zaparcie bronic, bez przesady. Perfect Dark to tez byl FPP, a nie zadna skradanka i dalo sie zgasic swiatlo, ze tak powiem, nie pamietam juz na jakiej dokladnie zasadzie to dzialalo, bo to bylo dawno temu, ale pamietam, ze zrobilo to na mnie duze wrazenie jak na tamte czasy. Ogolnie Perfect Dark, Golden Eye, Metroid Prime i Bioshock to najlepsze gry FPP jak dla mnie, a w troche gralem, wiadomo jednak, ze to kwestia gustu. w PD byly lampy, ktore po strzeleniu w nie gasly i robilo sie ciemniej, kazda kolejna zestrzelona lampa w tym samym pomieszczeniu powodowala taki efekt, ze textury robily sie coraz bardziej ciemniejsze, przypomne, ze gra ma +/- 10 lat, pamietam rowniez, ze byly tam tez zrodla swiatla, ktorych nie dalo sie zgasic, chyba za szybkami kuloodpornymi, ale nie jestem pewien. Multi to multi, ale w singlu w Killzone2 byl by to niezly bajer, oczywiscie jesli nie bylo by to nieprzesadzone. Poprosto widzialem, gdzies na jakims filmiku jak zarowka wisiala i sie lekko hustala, wiec zastanawialo mnie jak wybrneli z tego programisci, co sie dzieje po strzeleniu w nia, peka i gasnie, zaczyna sie mocniej hustac, ale nie gasnie czy wogole nic sie nie dzieje, trzecia opcja byla by troche dziwna to tak jak brak zniszczen w GT
. Wrzuccie na luz panowie, widze, ze trzeba uwazac o co sie pyta i lepiej nie miec wlasnego zdania i mowie o wlasnym zdaniu, a nie faworyzowaniu swojej konsoli i bezpodstawnym gnojeniu gier na konkurencyjna platforme, pozdro
.