Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 780768 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2040 dnia: Listopada 12, 2008, 09:08:49 am »
Na siłę bronisz gry. Nie ma zniszczalnych źródeł światła - do dupy i tyle. Po co mi animacja drapania się po jajach w FPSie? Chcę zniszczalne środowisko, w tym również głupie żarówki. Ot co.

Takie założenie mieli developerzy? No proszę cię. Przejaw doświadczenia i wyczucia - rotfl.


Cytuj
Dyskusja na temat zniszczalnego oświetlenia wydaje mi się lekko nie dojrzała.
Bo ty masz rację? Bo wady w grach zamieniasz na zalety? Okej, kończymy.

NeoGOfan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 10-11-2008
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2041 dnia: Listopada 12, 2008, 09:29:04 am »
Wystarczy użyć wyobraźni. Odpalasz multi, jest rozpierducha i po paru chwilach na całej mapie gracze porozwalali żarówki. Co wtedy? Przez resztę rundy wszyscy biegają po ciemku? Idiotyzm totalny.

Uważam to za 100 razy lepsze rozwiązanie niż takie oświetlenie jak ma np. Geras of War 2.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2042 dnia: Listopada 12, 2008, 09:46:56 am »
Wy tak na serio z tym rozwalaniem żarówek?  :shock: To może zaczniemy teraz jechać wszystkie gry, w których tego nie można zrobić ;). Litości.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2043 dnia: Listopada 12, 2008, 09:51:55 am »
Cytuj
Na siłę bronisz gry. Nie ma zniszczalnych źródeł światła - do dupy i tyle. Po co mi animacja drapania się po jajach w FPSie? Chcę zniszczalne środowisko, w tym również głupie żarówki. Ot co.

Takie założenie mieli developerzy? No proszę cię. Przejaw doświadczenia i wyczucia - rotfl.


Cytuj
Dyskusja na temat zniszczalnego oświetlenia wydaje mi się lekko nie dojrzała.
Bo ty masz rację? Bo wady w grach zamieniasz na zalety? Okej, kończymy.
nie ośmieszaj się...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2044 dnia: Listopada 12, 2008, 10:50:14 am »
Wy tak na serio z tym rozwalaniem żarówek?  :shock: To może zaczniemy teraz jechać wszystkie gry, w których tego nie można zrobić ;). Litości.
Dokładnie. Ponad 90% gier nie ma takich rzeczy, ale oczywiście do czegoś zawsze można się przyczepić.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2045 dnia: Listopada 12, 2008, 16:06:33 pm »
Wy tak na serio z tym rozwalaniem żarówek?  :shock: To może zaczniemy teraz jechać wszystkie gry, w których tego nie można zrobić ;). Litości.
to tylko svon ;)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2046 dnia: Listopada 12, 2008, 16:44:17 pm »
A nie lepiej odciac zrodlo zasilania ...
Czepiacie sie ...
Przeciez kazdy wiem ,ze ta gra to bedzie przecietniak :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2047 dnia: Listopada 12, 2008, 16:52:24 pm »
Do momentu premiery pojawią się pewnie jeszcze głupsze prowokacje niż brak zniszczalnych żarówek w multi...

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2048 dnia: Listopada 12, 2008, 16:59:52 pm »
kur** nie posrajcie się przypadkiem, niektórzy już bardziej przewrażliwieni na punkcie kz2 niż godności własnej matki.  :roll:

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2049 dnia: Listopada 12, 2008, 17:07:54 pm »
nie ośmieszaj się...
Masa argumentów!

Postaram się, postaram!

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2050 dnia: Listopada 12, 2008, 18:08:06 pm »
Troche to dziwne bedzie jak strzele do zarowki, a tu nic, zupelnie jak ptaki w Uncharted 8)
Perfect Dark na N64 i wszystko jasne :D
Napewno takie rozwiazanie wprowadzilo by bardziej taktyczne podejscie, jakis koles rozwala zarowke w pokoju i sie czaji, a ja przebiegam obok, widze ciemne pomiesczenie i wrzucam granata dla pewnosci :lol:
Przeciez nie wszystkie zrodla swiatla musi sie dac zniszczyc, na przyklad moga zrobic lampy jak w piwnicach na osiedlu z drutem ochronnym do okola :cool:
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2051 dnia: Listopada 12, 2008, 18:14:59 pm »
z drutem ochronnym przciwko pociskom... litosci!!!
zenujacy temat

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2052 dnia: Listopada 12, 2008, 19:28:50 pm »
Ale Wam ludzie pierze :/ Żarówki, potem będzie czemu nie ma animacji SIKANIA  do pisuaru, czemu nie ma możliwości jeżdżenia pojazdami i zabierania kurewek na małe co nieco na skraju mapy, potem czemu nie ma różowych wstążeczek na głowie helgastów itp... Ludzie litości.

KZ2 to nie skradanka gdzie się niszczy lampy i żarówki zreszta gdyby się dało to masa kamperów siedziała by w kątach i waliła z wyrzutni rakiet lub snajpiła, druga sprawa Uncharted to nie Bird Hunter, a shooter z elementami przygodówki.


GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2053 dnia: Listopada 12, 2008, 20:23:07 pm »
Przeciez tylko pytam i prowadze luzna gadke, ale widze, ze z niektorymi sie nie da, bo odrazu biora sobie wszystko do serca. Killzone2 jest gra na ktora najbardziej czekam odkad mam PS3 czyli od pierwszego dnia premiery, od poczatku wiedzialem i pisalem na tym forum, ze gra bedzie wymiatac i co niektorzy nie musza jej tak zaparcie bronic, bez przesady. Perfect Dark to tez byl FPP, a nie zadna skradanka i dalo sie zgasic swiatlo, ze tak powiem, nie pamietam juz na jakiej dokladnie zasadzie to dzialalo, bo to bylo dawno temu, ale pamietam, ze zrobilo to na mnie duze wrazenie jak na tamte czasy. Ogolnie Perfect Dark, Golden Eye, Metroid Prime i Bioshock to najlepsze gry FPP jak dla mnie, a w troche gralem, wiadomo jednak, ze to kwestia gustu.  w PD byly lampy, ktore po strzeleniu w nie gasly i robilo sie ciemniej, kazda kolejna zestrzelona lampa w tym samym pomieszczeniu powodowala taki efekt, ze textury robily sie coraz bardziej ciemniejsze, przypomne, ze gra ma +/- 10 lat, pamietam rowniez, ze byly tam tez zrodla swiatla, ktorych nie dalo sie zgasic, chyba za szybkami kuloodpornymi, ale nie jestem pewien. Multi to multi, ale w singlu w Killzone2 byl by to niezly bajer, oczywiscie jesli nie bylo by to nieprzesadzone. Poprosto widzialem, gdzies na jakims filmiku jak zarowka wisiala i sie lekko hustala, wiec zastanawialo mnie jak wybrneli z tego programisci, co sie dzieje po strzeleniu w nia, peka i gasnie, zaczyna sie mocniej hustac, ale nie gasnie czy wogole nic sie nie dzieje, trzecia opcja byla by troche dziwna to tak jak brak zniszczen w GT :-D. Wrzuccie na luz panowie, widze, ze trzeba uwazac o co sie pyta i lepiej nie miec wlasnego zdania i mowie o wlasnym zdaniu, a nie faworyzowaniu swojej konsoli i bezpodstawnym gnojeniu gier na konkurencyjna platforme, pozdro :P.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2054 dnia: Listopada 12, 2008, 20:29:00 pm »
Nie znasz mnie widocznie bo jeśli wywnioskowałeś z mojego tekstu że jestem fanbojem to masz złe informacje. Nie faworyzuje żadnej konsoli i gry, ale śmieszy mnie doszukiwanie się w BECIE takich pierdół jak brak pękania żarówek czy ruchu mrówek na pukach śmieci. Kto na to zwróci uwagę i czy to coś zmieni w gameplayu ? Owszem wpłynie na bez stresowane granie czyt. siedzenie w ciemnym jak dupa kącie i czekanie na ofiarę potem zajście od tylca lub wpakowanie w plecy rakiety... Obecnie już ludzie tak robią,a co dopiero jak będzie można niszczyć źródła światła, druga sprawa multi wtedy byłby cholernie ciemny i grało by się po prostu źle. Takie jest moje zdanie. Niech zmienią według mnie bajer że podczas biegu sprintem i wciśnięciu przycisku CELUJ zatrzymujemy się i celujemy, a nie biegniemy dalej bo gra nie może CELOWAĆ biegnąć to samo tyczy się kucania. Pierw trzeba STANĄĆ i dopiero można.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2055 dnia: Listopada 12, 2008, 21:45:52 pm »
Tylko że tu nie chodzi o żarówki a ogólniej o wyciągane wnioski...

Cytuj
Troche to dziwne bedzie jak strzele do zarowki, a tu nic, zupelnie jak ptaki w Uncharted Cool
Perfect Dark na N64 i wszystko jasne Very Happy
Napewno takie rozwiazanie wprowadzilo by bardziej taktyczne podejscie, jakis koles rozwala zarowke w pokoju i sie czaji, a ja przebiegam obok, widze ciemne pomiesczenie i wrzucam granata dla pewnosci Laughing
Przeciez nie wszystkie zrodla swiatla musi sie dac zniszczyc, na przyklad moga zrobic lampy jak w piwnicach na osiedlu z drutem ochronnym do okola
Te błędne wnioski i insynuacje wynikają z tego że w grę nie grałeś... gdybyś grał to byś wiedział że podejście już jest bardziej taktyczne..., gdybyś grał to byś też wiedział że w grze jest ogólnie ciemno jak w dup.e i światła są umieszczone aby zwiększyć grywalność(i podkreślają klimat)... wszytko to wynika z faktu ze gra pod praktycznie każdym względem jest dopieszczona, a grafika wpływa na gameplay i odczucia niespotykane w innych grach(ale ewolucja - nie rewolucja).
Stąd pisanie o żarówkach, nie rzucaniu kurami itd... jest nietrafione(i śmieszne) gdyż ewidentnie widać że twórcy mogli ale nie chcieli tego zaimplementować.
Pograsz z 5-10h i dopiero wtedy zrozumiesz jak dobrze że te żarówki nie gasną. :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2008, 21:50:04 pm wysłana przez Maximmus80 »

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2056 dnia: Listopada 12, 2008, 21:54:30 pm »
Above89 przeciez nie wyzywam Cie od Fanboyow, pisalem ogolem, wrzuc na luz, ale Wy sie wczuwacie, ja tylko zapytalem co sie dzieje i napisalem, ze w PD tak bylo, dobra juz nie bede o nic pytal, ale chyba po to jest to forum, ktos ma to szczescie, ze dostal bete, wiec fajnie jak sie podzieli wrazeniami, ja nie mam bety, wiec pytam, ale Wy jestescie nerwowi na punkcie tej gry. Sam bym juz chetnie pogral, nie moge sie doczekac lutego, ale raczej i tak nie kupie tej gry, bo nie da sie zestrzelic ZAROWEK :shock:, aha zartowalem :lol:.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2057 dnia: Listopada 12, 2008, 22:03:04 pm »
A bo wkur**a mnie fakt że padł mi pad i nie mam kasy na nowego, gier też za dużo nie ma by sprzedać i K.U.P.A. :/

Jedah

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 26-08-2008
  • Wiadomości: 354
  • Reputacja: 0
  • Reinkarnacja Master Chiefa
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2058 dnia: Listopada 12, 2008, 22:13:33 pm »
Fax przedstawił mnie jako fana, fanatyka, fanboya killzona i miał rację :) z miłą chęcią odkupie od kogoś kod do bety KZ2.

GG 2070630

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2059 dnia: Listopada 13, 2008, 02:10:50 am »
gifosy z multi - modemowcy uciekac  :-D








Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2060 dnia: Listopada 13, 2008, 13:20:45 pm »
Teraz kiedy ludzie odblokowali klasy Inżyniera i Taktyka, gra miejscami przypomina regularną wojnę.
Wieżyczki, walki latających Botów, gracze używający miejscami wyrzutni rakiet, non stop eksplozje. Grając wczoraj czułem się jakbym brał udział w wydarzeniach w "Helikopter w Ogniu" podczas walk z Somalijczykami.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2061 dnia: Listopada 13, 2008, 13:26:40 pm »
Teraz kiedy ludzie odblokowali klasy Inżyniera i Taktyka, gra miejscami przypomina regularną wojnę.
Wieżyczki, walki latających Botów, gracze używający miejscami wyrzutni rakiet, non stop eksplozje. Grając wczoraj czułem się jakbym brał udział w wydarzeniach w "Helikopter w Ogniu" podczas walk z Somalijczykami.
Grałeś w trybie warzone (32 graczy) i na tej ciasnej mapie z mostami ? Tam to jest MASAKRA nie idzie wyjść z żadnej ze stron bo walą ;D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2062 dnia: Listopada 13, 2008, 13:30:10 pm »
Grałeś w trybie warzone (32 graczy) i na tej ciasnej mapie z mostami ? Tam to jest MASAKRA nie idzie wyjść z żadnej ze stron bo walą ;D
Tak, ale miałem zgraną ekipę i non stop trzymaliśmy Helghastów przy tych mostach.;)
Nie lubię bliskich spotkań z shotgun'em. :D

Wkurza mnie, że Helghaści nie mają własnej broni dla klasy Soldier z pierwszej części, tylko posiadają tą co ISA.
Może w pełnej będzie.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2063 dnia: Listopada 13, 2008, 14:58:49 pm »
Teraz kiedy ludzie odblokowali klasy Inżyniera i Taktyka, gra miejscami przypomina regularną wojnę.
Wieżyczki, walki latających Botów, gracze używający miejscami wyrzutni rakiet, non stop eksplozje. Grając wczoraj czułem się jakbym brał udział w wydarzeniach w "Helikopter w Ogniu" podczas walk z Somalijczykami.
Też masz takie dobre ratio? :P
Jak jest z lagami w becie? Bo po tym co SONY zaserwowało przy okazji LBP to sie boję o to.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2064 dnia: Listopada 13, 2008, 16:12:24 pm »
lagi sie zdarzaja tylko gdy jest mniej wiecej 26-32 osoby na serwerze
: Listopad 13, 2008, 15:07:42 pm
Fotki z mojego TV (SD), średnia jakość :/

na pierwszej piękny mięciutki cień, który zmienia swoją "gęstość" w zależnosci od tego jak blisko/daleko jestesmy od źródla; po lewej widać też świetną ścianę  :P

na drugiej teksturka podłoża- robi fenomenalne wrażenie wraz z cieniem np. przebiegającej postaci
do tego dodajmy jeszcze efekty świetlne towarzyszące strzelaniu, animację postaci i jest wypas :P pikna gra  :D


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2065 dnia: Listopada 13, 2008, 16:16:54 pm »
lagi sie zdarzaja tylko gdy jest mniej wiecej 26-32 osoby na serwerze
Mi się raptem kilka razy zdarzyły małe lagi kiedy było 32 graczy, tak to nie ma żadnych problemów.

Też masz takie dobre ratio? :P
Później odpalę to Ci powiem jakie mam ratio. 8-)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2066 dnia: Listopada 14, 2008, 07:37:05 am »
New amazing Killzone 2 multiplayer footage

http://www.gametrailers.com/player/42701.html

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2067 dnia: Listopada 14, 2008, 10:54:37 am »
Cytuj
Killzone 2 działa w rozdzielczości 720p z wygładzaniem krawędzi w trybie 2x quincunx AA. Gra ma stałe 30 fps, ale gdy na ekranie dzieje się zbyt wiele płynność spada (w trybie multiplayer ilość klatek może wahać się pomiędzy 20 i 30fps), co w efekcie powoduje spadek szybkości reakcji. Nie niszczy to jednak rozgrywki i ma ograniczony zakres, a przez większość czasu gra jest bardzo płynna. Istnieje wsparcie dla rozdzielczości 1080i/p, ale jest ona przeskalowana i nie poprawia ostrości. Graficznie Killzone 2 jest bezsprzecznie zwycięzcą. Z początku może wydawać się, że brakuje nieco ostrości. Po części jest to spowodowane zastosowaniem quincunx anti-aliasingu, ale w głównej mierze dzieje się tak z powodu rozmazania obrazu przy poruszaniu się. Nie jestem fanem rozmazywania w grach video, ale wielość technik użytych w Killzone 2 sprawia, że gra ma jedyny w swoim rodzaju styl. Jest wciągająca, a gdy dochodzi do walki, staje się brutalna i realistyczna.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2068 dnia: Listopada 14, 2008, 11:48:06 am »
wszytko w porządku... tylko że to nie dotyczy Kz2 a jego bety multiplayer na kwartał przed premierą... na takiej polygami "zapomnieli" to dodać w tytule - bardzo nie profesjonalne

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2069 dnia: Listopada 14, 2008, 11:49:52 am »
Ciekawi mnie "quincunx" na jakiej to zasadzie działa bo skoro KZ2 wykorzystał i gra wygląda cudnie i tak samo chodzi to może developerzy powinni się tym zainteresować i gry na ps3=nigdy więcej poszarpanych ząbków.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2070 dnia: Listopada 14, 2008, 12:06:39 pm »
wszytko w porządku... tylko że to nie dotyczy Kz2 a jego bety multiplayer na kwartał przed premierą... na takiej polygami "zapomnieli" to dodać w tytule - bardzo nie profesjonalne

No, ale czego oczekiwac od polygami? To jest www na ktorej pisza, ze w GT5:P nie ma nowego modelu jazdy ani fizyki. KZ2 to ten sam poziom graficzny co Girsy2 no i, ze Tomb Raider z Xa ma lepsza grafe niz uncharted itp.
BTW
Cos dzisiaj jestem kasliwy troche, chociaz powinno byc odwrotnie - w koncu jestem na urlopie:]

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2072 dnia: Listopada 14, 2008, 21:58:57 pm »
Snake_Plissken tworzymy klan w Killzone2??

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2073 dnia: Listopada 14, 2008, 21:59:57 pm »
ja też chce... mam generała i microfon :D

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2074 dnia: Listopada 14, 2008, 22:07:33 pm »
Ja mam juz pierwsza gwiazdke  :cool: Ale Do Srody nie gram bo raz ze mam nauke bo startuje na konkurs a dwa dałem kod redaktorowi GO zeby mógł sobie pograć.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2075 dnia: Listopada 14, 2008, 22:27:17 pm »
Cześć Tomi! :grin:
Co to za konkurs?

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2076 dnia: Listopada 14, 2008, 22:45:31 pm »
gifosy z multi - modemowcy uciekac  :-D








Jestem pod dużym wrażeniem ,moim zdaniem  tak długi okres tworzenia tego projektu nie pójdzie na marne .Gdyby każda gra podejmowała takie efekty ,byłoby naprawdę cudownie .




Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2077 dnia: Listopada 14, 2008, 23:20:16 pm »
Sorrki, za OT.
Maximmus80 tak jak obiecalem. Ustawienia wszystkie na high (jest jeszcze VH i modowany ultra high), AAx4:















Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2078 dnia: Listopada 14, 2008, 23:27:58 pm »
to jest poziom Kz2? a mógłbyś tak zbliżenie jej twarzy?

swoją drogą pomieszczenie nie ciekawe hehe ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2008, 23:29:33 pm wysłana przez Maximmus80 »

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2079 dnia: Listopada 14, 2008, 23:29:36 pm »
co to ma byc  :shock: fuuu jakis syf  :cool: (chodzi o fotki od Buzu)