Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783374 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2160 dnia: Listopada 16, 2008, 12:58:20 pm »
W lutym sie wszystki wyjaśni. Ale graficznie to na pewno bedzie w momęcie wyjścia najładniejsza gra na konsole.

 :oops:
Wiem, błąd jak ch..., wstyd mi  :oops: :oops:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2161 dnia: Listopada 16, 2008, 13:32:11 pm »
Jeśli kogoś drażniły porównania do Uncharted to teraz dopiero się nasłucha ... Killzone2!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2162 dnia: Listopada 16, 2008, 14:17:17 pm »
Nowe screeny:














wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2163 dnia: Listopada 16, 2008, 14:21:16 pm »
Mam nadzieje, że trafi sie jakaś miejscówka w plenerze jak dżungla z jedynki, bo ciągle pokazują tylko zurbanizowane.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2164 dnia: Listopada 16, 2008, 14:24:30 pm »
Mam nadzieje, że trafi sie jakaś miejscówka w plenerze jak dżungla z jedynki, bo ciągle pokazują tylko zurbanizowane.

Zdaje się, że jest szlaban na pokazywanie innych miejscówek i tyle...

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2165 dnia: Listopada 16, 2008, 14:25:58 pm »
modele postaci gorsze niz w crisis? :P

mam inne zdanie

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2166 dnia: Listopada 16, 2008, 14:26:55 pm »
design helghastow miecie wszystkie postacie jakie widzialem w grach  :shock: :shock:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2167 dnia: Listopada 16, 2008, 14:30:05 pm »
Tak to właśnie wygląda jak się poświęca grze odpowiednią ilość czasu a nie klepie sequel za sequelem co 2 lata. Tak samo będzie z GT5...

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2168 dnia: Listopada 16, 2008, 14:32:58 pm »
Tak to właśnie wygląda jak się poświęca grze odpowiednią ilość czasu a nie klepie sequel za sequelem co 2 lata. Tak samo będzie z GT5...
vide Call of duty :D takie sie juz robi niestety
chuj ze 2 developerów

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2169 dnia: Listopada 16, 2008, 14:43:45 pm »
design helghastow miecie wszystkie postacie jakie widzialem w grach  :shock: :shock:
IMO niezły jest design helgastów. Powiem nawet że bardzo ale to bardzo dobry. Ale jak dla mnie nie miecie wszystkiego. I podkreślam że chodzi mi o design, nie o wykonanie.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2170 dnia: Listopada 16, 2008, 14:48:56 pm »
design helghastow miecie wszystkie postacie jakie widzialem w grach  :shock: :shock:
IMO niezły jest design helgastów. Powiem nawet że bardzo ale to bardzo dobry. Ale jak dla mnie nie miecie wszystkiego. I podkreślam że chodzi mi o design, nie o wykonanie.

no dobra, nie licząc big daddy'ego  :D mowie o designie

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2171 dnia: Listopada 16, 2008, 14:54:26 pm »
design helghastow miecie wszystkie postacie jakie widzialem w grach  :shock: :shock:
IMO niezły jest design helgastów. Powiem nawet że bardzo ale to bardzo dobry. Ale jak dla mnie nie miecie wszystkiego. I podkreślam że chodzi mi o design, nie o wykonanie.

no dobra, nie licząc big daddy'ego  :D mowie o designie
Między innymi myslałem o big daddy'm, aczkolwiek nie tylko :)

Zatoichi

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2172 dnia: Listopada 16, 2008, 18:18:02 pm »
Dobra nie bedę się już znęcał   8-)

Wracając do KZ, nie orientuje się ktoś czy jest już gdzieś w necie pełna lista broni (najlepiej razem ze screenami)?

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2173 dnia: Listopada 16, 2008, 18:38:33 pm »
Polecam na przyszłość czytać posty moderacji. :) Do zobaczenia za miesiąc.

Jeszcze raz zobaczę tutaj zdjęcia z Crysis i offtop to ban na miesiąc.


Mateo - Twój post poniżej usunąłem aby nie robić bałaganu, ale Ci odpowiem - otóż Plisskin wyraźnie ostrzegał, więc stąd taka, a nie inna kara.

Ale dyskusja się 'nieco' przeciągnęła, nie?

btw. można troche oczyścić ten temat? Ważne info giną w gąszczu tego flame'u
Ależ oczywiście.
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2008, 18:47:10 pm wysłana przez Lupi »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2174 dnia: Listopada 16, 2008, 20:00:28 pm »
Nie wiem moze bylo, ale to tak dla przypomnienia jak wyglada Killzone 2 w singlu (wersja pre-alpha)
http://www.g4tv.com/e32008/hdvideos/27297/Killzone_2_DirectFeed_Gameplay.html

Widac na filmiku, ze czasem zdarzaja sie slasze teksturki ale calos jest piekna poprostu PIEKNA. Jestem ciekawe jak teraz gra sie prezentuje i czy zostaly poprawione te drobne bledy widoczne na filmikach z wersji pre-alpha (przenikanie postaci przez sciany, troche slabsze tekstury itp.)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2175 dnia: Listopada 16, 2008, 20:06:58 pm »
modele postaci gorsze niz w crisis? :P

mam inne zdanie

No akurat te nowe screeny sa WYRAZNIE slabsze niz modele w Crysis. Nie wiem  czy nie powienies isc do okulisty czy cos, bo akurat na tych zdjeciach ciezko doszukac sie czego bardzo dobrego... Zwlaszcza fajnie wyglada "sraczka" z tylu (rozmazane i niewyrazne budynki za helgastem). No chyba, ze Ty mowisz o design'ie to ok, to juz indywidualna kwestia. Jeden uzna, ze najlepiej wygladajaca postacia w grach jest packman, drugi, ze snake a trzeci, ze master chief. Zas graficznie sprawa jest precyzyjna jak matematyka. Technicznie to modele postaci z Cry sa bardziej zaawansowane niz te w KZ2. Ja juz koncze, nie udzielam sie wiecej w tym temacie bo az strach. Jeszcze jakis developer wykorzysta wszystkie SPU Cella i sie przeteleportuje do mnie i mi jakas krzywde zrobi. Szkoda zdrowiem ryzykowac;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2176 dnia: Listopada 16, 2008, 20:17:57 pm »
Znowu sie zaczyna...
Crysis ma lepsze tekstury i to duzo lepsze (te normal mapki kopia zad!), ale nie wiemy czy ma lepsze modele postaci. Jesli jest mozliwosc mozesz wrzucic siatke postaci z crysisa i z killzona (jesli znajdziesz oczywiscie). Normal mapki maja to do siebie ze duzo zakrywaja (co ja oczywisce widze in plus). Poza tym te screeny pochodza z wersji beta MP

Zeby znowu nie offtopowac, musze powiedziec, ze animacja postaci w singlu nisczy! Zaden Crysis nie podskoczy animacji postaci w killzonie.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2177 dnia: Listopada 16, 2008, 21:33:47 pm »
Szczerze ,takie sobie to screeny ,rozmazane.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2178 dnia: Listopada 16, 2008, 23:13:49 pm »
Szczerze ,takie sobie to screeny ,rozmazane.
Bo to raczej na skany wygląda aniżeli screeny z życia wzięte. Wy dalej która gra wygląda lepiej noo ile można. Crysis jest lepszy graficznie mimo iż ma otwartą przestrzeń i nie ma co porównywać do Killzone 2. Animacja może być lepsza w KZ2, oświetlenie ale to kwestia gustu to samo tyczy się postaci, ale ile można wałkować ten sam temat ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2179 dnia: Listopada 17, 2008, 17:36:17 pm »
Z forum PE:

Cytuj
A więc czas na małe podsumowanie informacji z Neogafa:

Dziennikarze z wybranych serwisów (IGN, Gamespot itd.) dostali 6 leveli z kampanii (cała kampania ma 12 leveli). Embargo trwa do 4 grudnia. Tego dnia, Sony ma zamiar podać nowe informacje dt. KZ2 czyli datę premierę, edycję kolekcjonerską itd. Jednakże, najważniejsze co z tego wynika: Parę osób, które dostało te 6 leveli, zdążyło już wyrazić swoją opinię. Brzmi ona tak: ""I absolutely love it, I've never seen something like this. Props Guerrilla, you did it!" to "Fucking excellent game, there's more variety in the gameplay than you'd think in the beginning" to "this is probably the best FPS game I've ever played"." Oraz dochodzi do tego jeszcze jedna rzecz:

"And one last thing: we currently have something better than the Killzone 2 beta. It's still Killzone 2, but we're not allowed to talk about it until December 4...so we won't. In the meantime, we suggest you keep it here, 'cuz you won't want to miss what we have to say next month. Oh no...no, you won't want to miss that".

Nie chcę tutaj hypować, ale po wrażeniach z bety, po tym co zdążyli ludzie (w sensie normalni gracze, nie dziennikarze) zagrać na targach i po tym co mówią dziennikarze po zagraniu w połowę kampanii (a ta ma mieć przynajmniej jedną misję, tak epicką, jak render), wynika, że BYĆ MOŻE będziemy mieli do czynienia z najlepszym FPSem, który powstał w historii gier. Ale jak mówię, nie hypuję, poczekajmy do lutego.

Aha, PLOTKI mówią, że 4 grudnia dostaniemy także singleplayerowe demo na PS Store.

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2180 dnia: Listopada 17, 2008, 18:16:47 pm »
ale sie napalilem  :D oby bylo to demo  8)
         

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2181 dnia: Listopada 17, 2008, 21:05:10 pm »
No i to ewidentnie rozwiązało mój kolejny problem z zakupem Bioshocka, albo CoD:WaW....jak?
A po co mam kupować CoDa na 3 miesiące? :)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2182 dnia: Listopada 17, 2008, 21:38:05 pm »
Nic mnie to nie dziwi... grając w beta rzuca się w oczy że tytuł jest dopieszczony pod każdym względem.

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2183 dnia: Listopada 18, 2008, 14:49:48 pm »
To będzie wielki Fps na rynku konsol, nie co do tego wątpliwości, jednak jak już wyjdzie Black 2(a śmiem twierdzić że tak-pod koniec panowania tej generacji). Jeśli zrobią taki sam postęp jak przy poprzedniej edycji na current genach, to żaden fps który nie toczy się na dużej przestrzeni(far cry2) czy fpp z trochę innym ciężarem(seria HL), nie będzie mieć szans, włącznie z nowym KZ. 8) To jest moje subiektywne zdanie.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2184 dnia: Listopada 18, 2008, 15:05:48 pm »
Gry coraz bardziej od zaplecza przypominają filmy... bardzie liczy się zaplecze i budżet więc coraz rzadziej mały teamy bedą nas zaskakiwac od strony grafiki - co innego fabuły i klimatu.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2185 dnia: Listopada 18, 2008, 15:29:30 pm »
Killzone 2 'Blood Gracht' gameplay HD
http://gamevideos.1up.com/video/id/22645

Killzone 2 'Salamun Market' gameplay HD
http://gamevideos.1up.com/video/id/22644

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2186 dnia: Listopada 20, 2008, 00:18:03 am »
nie che mi się przeglądac 147 stron tego tamatu... mam do was jedno zasadnicze pytanie - Killzone 2 będzie obsługiwac klawiature i myszkę? ... wiecie coś na ten temat?

Bo powiemm tak, granie z pada w fps'y na ps3 jest dobre w singla, ale w online mija się z celem ... widziałem filmiki z online i jakoś tak przypomina mi Fear Combat, czyli rozgrywka i mapy wyglądają naprawde solidnie, design postaci tez bardzo ładny, szkoda ze nie bedzie walki wręcz :mad: ...
 Jeszcze tylko jedno słówko co do jakości gry, bo koledzy wcześniej piszą ze moze to byc najlepszy fps na świecie .. hehe ... nie sugerował bym się komenatrzami żółtych ani zadnych innych testerów, ci podniecaja sie dosłownie kazdym nowym tytułem, Killzone2 będzie linowy - sam ten fakt dyskwalifikuje go z ubiegania sie o ten tytuł ... naprawde chciałbym sie mylic, ale jak bedzie okaze sie gdy wyjdzie demo - i drugie pytanie - ... wiecie moze kiedy to demo bedzie do pobrania?

mam nadzieje ze w okolicach świąt, więc do zobaczenia w piekle :lol:


above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2187 dnia: Listopada 20, 2008, 00:28:37 am »
Testowałem dzisiaj nowy aparat i fotki całkiem całkiem i to jeszcze z monitora ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2008, 00:38:03 am wysłana przez above89 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2188 dnia: Listopada 20, 2008, 00:37:10 am »
nie che mi się przeglądac 147 stron tego tamatu... mam do was jedno zasadnicze pytanie - Killzone 2 będzie obsługiwac klawiature i myszkę? ... wiecie coś na ten temat?

Bo powiemm tak, granie z pada w fps'y na ps3 jest dobre w singla, ale w online mija się z celem ... widziałem filmiki z online i jakoś tak przypomina mi Fear Combat, czyli rozgrywka i mapy wyglądają naprawde solidnie, design postaci tez bardzo ładny, szkoda ze nie bedzie walki wręcz :mad: ...
 Jeszcze tylko jedno słówko co do jakości gry, bo koledzy wcześniej piszą ze moze to byc najlepszy fps na świecie .. hehe ... nie sugerował bym się komenatrzami żółtych ani zadnych innych testerów, ci podniecaja sie dosłownie kazdym nowym tytułem, Killzone2 będzie linowy - sam ten fakt dyskwalifikuje go z ubiegania sie o ten tytuł ... naprawde chciałbym sie mylic, ale jak bedzie okaze sie gdy wyjdzie demo - i drugie pytanie - ... wiecie moze kiedy to demo bedzie do pobrania?

mam nadzieje ze w okolicach świąt, więc do zobaczenia w piekle :lol:


Raczej zapomnij o myszy i klawiaturze.A niby dlaczego granie online na padzie mija się z celem, możesz mi wytłumaczyć, bo ja mam ponad 500 godzin w CoD4 i świetnie się bawię, z Killzone 2 mam nadzieję że będzie podobnie.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2189 dnia: Listopada 20, 2008, 00:38:57 am »
;)

Testowałem dzisiaj nowy aparat i fotki całkiem całkiem i to jeszcze z monitora ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2190 dnia: Listopada 20, 2008, 00:47:57 am »
i od kiedy jak gra jest liniowa to ja dyskwalifikuje... nigdy tak nie bylo i dlugo tak nie bedzie - mam nadzieje

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2191 dnia: Listopada 20, 2008, 00:58:28 am »
Wole liniowa, ale nasycona akcja tak, ze nawet jak sie chcemy podrapac po nosie to lepiej pauze wcisnac, niz na przyklad sredniego FC2, ktory wogole mi nie podeszedl, FC2 kupilem razem z DS, FC2 wlaczylem na pol godziny, a DS juz drugi raz mecze i jestem w polowie gry, no ale to kwestia gustu, GTA4 tez mi nie podeszlo, a tym bardziej nudny AC, wole takiego UDF czy Bioshocka i zapewne K2.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2192 dnia: Listopada 20, 2008, 01:02:40 am »
 [/quote]
Raczej zapomnij o myszy i klawiaturze.A niby dlaczego granie online na padzie mija się z celem, możesz mi wytłumaczyć, bo ja mam ponad 500 godzin w CoD4 i świetnie się bawię, z Killzone 2 mam nadzieję że będzie podobnie.
[/quote]

Bo grałem wczesniej online na pc ;) ... Far Cry2 online na ps3 rozczarował mnie do tego stopnia ze juz zaczołem sie zastanawiac czy jest sens inwestowac w fps'y na konsole ... takze lepiej nich żółtki od Killzone2 maja jakiś ass w rękawie i naprawde niech ten tytuł z pada się nada :lol: .. bo miec mozliwosc zrobienia sterowania w spawdzony sposób, i nie wykorzystac tego to trzeba byc żółtkiem  :lol:

w CoD4 na ps3 nie grałem, z prostego powodu, grałem na pc .. i nie sądze by granie z pada było wygodniejsze czy bardziej precyzyjne ze juz o czasie reakcji nie wspomne, a o samej grze no cóż w singlu dynamiczna ale linowa, a online nie miałem okazji .. ale nie zaryzykuje ;) ... wole MGO, tutaj pad radzi sobie bardzo dobrze, ale to całkowicie inne tempo ...

patrząc na screenshoty, widac ze ten Killzone2 wygląda świetnie, ... kolega ma dobry aparat zdaje sie ;P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2193 dnia: Listopada 20, 2008, 01:08:41 am »
Co mnie obchodzi czas reakcji i precyzja skoro wszyscy grają na padach i mają takie same szanse.Ja osobiście nie znoszę grać na myszy, tylko i wyłącznie pad.Zawsze możesz kupić FRAG FX i będą Cię wyzywać od lamerów.

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2194 dnia: Listopada 20, 2008, 01:17:50 am »
i od kiedy jak gra jest liniowa to ja dyskwalifikuje... nigdy tak nie bylo i dlugo tak nie bedzie - mam nadzieje

odkąd wyszzedł System Shock 1-2, Deus Ex, Bioshock ... ;)

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2195 dnia: Listopada 20, 2008, 01:18:55 am »
Bioshock nie jest nieliniowy przecie.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2196 dnia: Listopada 20, 2008, 01:22:51 am »
W ogóle wam powiem że beta jest niesamowita...jeśli chodzi o sam "filing" kierowania postacią. Czułem że postać jest masywna itd... ale ostatnio katuje BF i dla odmiany odpaliłem Kz2 i nagle poczułem jakbym grał w grę kolejnej generacji. Wcale nie jest wolniej - dla mnie wręcz bardziej dynamicznie ale nie ma tego nielubianego prze zemnie odczucia że steruje poduszkowcem a nie żołnierzem(wszystkie Unreale, Quake itd.) dodatkowo sam pad nie dość że jest wygodny to sam w sobie w praktycznie każdym FPS zwiększa realizm rozgrywki.
Wibracje a przede wszystkim pewna toporność urealniają rozgrywkę - ponadto ja zawsze jak mogę ustawiam spust na trigery dla większej "wczuwy". Ponadto developerzy aby urealnić rozrywkę w wielu grach ograniczają ruchliwośc oraz skoki.
Na sam koniec... w Ut3 można podłączyć klawe+mysz i najskuteczniejszym rozwiązaniem było sterowanie padem w lewej ręce i strzelaniem myszką w prawej. Mimo że i tak wygodniej niż klawa+mysz tylko pad daje to za co "kochamy" konsole - WYGODĘ!

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2197 dnia: Listopada 20, 2008, 01:27:36 am »
Co mnie obchodzi czas reakcji i precyzja skoro wszyscy grają na padach i mają takie same szanse.Ja osobiście nie znoszę grać na myszy, tylko i wyłącznie pad.Zawsze możesz kupić FRAG FX i będą Cię wyzywać od lamerów.

Masz racje, wszyscy maja rowne szanse, ale nie wszyscy lubią się przestwiac ... , a bo nie rozumiem, co to FRAG FX? jestem żółtodziub takze prosze o wyjaśnienie  ...

Bioshock nie jest nieliniowy przecie.
.. nie wiem, ale zdaje sie daje wiecej niz jedna mozliwosc na przejście z punktu A do B ... no i różne modyfikacje, to naprawde zwieksza zywotnośc tego tytułu.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2198 dnia: Listopada 20, 2008, 01:29:12 am »
Cytuj
(...)ponadto ja zawsze jak mogę ustawiam spust na trigery dla większej "wczuwy"...

To w jakiej grze default'owo strzał nie jest pod triggerem?

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2199 dnia: Listopada 20, 2008, 01:31:05 am »
często są pod R1, L1... a ja lubię mieć uczucie że naciskam spust(R2, L2)
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2008, 01:32:54 am wysłana przez Maximmus80 »