Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781079 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2600 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:52:18 pm »
tak se ostatnio myśłę ze troche żałuje tak długiego obcowania z betą :sad: już w ogóle nie czuje tego hype'u co na początku. I nic nie daje wmawianie sobie ze w singlu bedzie duzo lepiej  :???: szaaaro...

Mam to samo dlatego bete oddałem Diuk'owi niech sobie pogra. Pograłem chwile i się utwierdziłem że warto.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2601 dnia: Grudnia 05, 2008, 19:54:25 pm »
tak se ostatnio myśłę ze troche żałuje tak długiego obcowania z betą :sad: już w ogóle nie czuje tego hype'u co na początku. I nic nie daje wmawianie sobie ze w singlu bedzie duzo lepiej  :???: szaaaro...

Mam to samo dlatego bete oddałem Diuk'owi niech sobie pogra. Pograłem chwile i się utwierdziłem że warto.
Tanner jak już nie chcesz to możesz mi udostępnić na ten jeden dzień który jeszcze został ;) :eek:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2602 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:08:10 pm »
Cytuj
Rozumiem, że EDGE to silnik?
Zestaw narzędzi wewnętrznych developerów SONY uzywany przy takich produkcjach jak
Uncharted, Kz2, LBP, itd...
Cytuj
Jeżeli Sony go nie udostępni (sprzeda, cokolwiek), to tylko samo się wkopie.
a to niby czemu... ma udostępnić za darmo...

Cytuj
Widząc, że zewnętrzni developerzy mają większe lub mniejsze problemy z pisaniem gier na PS3 i nie potrafią w pełni wykorzystać konsoli (a co za tym idzie, konsola jest porównywana mocą do X360),
nie moc a podobnie graficznie wyglądające tytułu multiplatformowe(polityka "identycznie wyglądających") bo exclusivy coraz wyraźniej prezentują różnice platform
polecam ostatni materiały o Wiedzminie na konsole gdzie jak się okazuje pisanie gry na ps3 jest prostsze :P

Cytuj
Sony powinno robić wszystko, by im pomóc.
podobno jeśli zadeklarujesz Ps3 jako platformę wiodąca to pomagają, w przypadku exclusivu stajesz się "ważny" a udostępnienie narzędzie EDGE na których opiera się choćby
Killzone 2 ma docelowo wpłynąć na jakoś tytułów na PS3 od zewnętrznych dev.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 20:16:35 pm wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2603 dnia: Grudnia 05, 2008, 20:49:38 pm »

tak jak twierdziłem wcześniej kłócąc się z Buzu... model postaci wyglądają lepiej niż z Crisis i również te postaci pobocznych - Kz2 to klasa sama dla siebie :D

Hehe, nie chce wszczynać, żadnej wojenki. Dopiero jestem w polowie czytania tego co dzisiaj, żeście napisali o KZ2. Obejrzalem screeny i filmiki i ja też podtrzymuje, że modele postaci to jedna ze słabszych stron w KZ2. Tzn sa bardzo dobre, ale przy reszcie - wybuchac, rozmachu, otoczeniu to postacie wypadaja najsłabiej i podtrzymuję, że do Cry jeszcze brakuje. Natomiast gra jako całość wyglada świetnie. Narazie jedyna gra, która może konkurować z Crysisem jak równy z równym co jest wielkim osiągnieciem patrzac na bebechy PS3.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2604 dnia: Grudnia 05, 2008, 21:54:01 pm »
Stawianie obok Crisis to też komplement więc nie będę się kłócił... zwłaszcza że do tej pory na Ps3 nie wiedziałem takiej fauny jak w C. a to o czymś świadczy.

Ma pytanie... czy takie efekty wiatru i pyłu występują w Crisis?


swoją drogą z gamersyde zniknęły filmiki z kz2 więc po czym ty ocenisz grafe i modele postaci Buzu?

ps. przyznam się szczerze że jest jedna rzecz która mi się nie podoba... w trakcie lądowania na plaży twarz kolesia z chustą błyszczy się jak to jest modne na UE3 i ja tego efektu nie znoszę bo jest bardzo nie naturalny...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 21:58:09 pm wysłana przez Maximmus80 »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2605 dnia: Grudnia 05, 2008, 22:12:36 pm »
Ma pytanie... czy takie efekty wiatru i pyłu występują w Crisis?

Nie. Wiatr i pył z KZ2 niszczy Cry pod tym względem bez dwóch zdań

swoją drogą z gamersyde zniknęły filmiki z kz2 więc po czym ty ocenisz grafe i modele postaci Buzu?

Screeny dawane tutaj, gify, filmiki z gametrailers... Anyway te modele postaci sa nawet porownywalne z Cry i bym tutaj postawił znak równości. To co w postaciach mi się natomiast nie podoba to ich twarze i tutaj każdy "ryj" ;) jaki narazie widzialem z gameplay'u z KZ2 wyglada zdecydowanie slabiej niz twarze z Cry. Natomiast model jako ręce, nogi. ciuszki - wyglądają świetnie, ale ten mały element na głowie;)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2606 dnia: Grudnia 05, 2008, 22:19:01 pm »
to taki efekt w ktorym Cell naraie jest niedoscignione.. efekty czasteczkowe jak rozumiem?
w Uncharted 2 najnowszy trailer tez widzimy ten efekt ;)
wiesz Buzu ze w sumie to tylko gamersyde rezentuje w miare przyzwoita kompesje materialow... oczywiscie aby cos ocenic to tylkow ich HD chociaz przy takim GT5p to i ich kompresja byla zbyt duza...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 22:20:59 pm wysłana przez Maximmus80 »

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2607 dnia: Grudnia 05, 2008, 22:26:12 pm »
no bez przesady chcesz AI aut w fps?
podałem tylko przykład, w którym AL jest po prostu świetne. ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2608 dnia: Grudnia 05, 2008, 23:41:17 pm »
ps. przyznam się szczerze że jest jedna rzecz która mi się nie podoba... w trakcie lądowania na plaży twarz kolesia z chustą błyszczy się jak to jest modne na UE3 i ja tego efektu nie znoszę bo jest bardzo nie naturalny...

Jak powiedział pracownik GG - to jest bug w wersji preview i ostatecznie będzie poprawiony ;).

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2609 dnia: Grudnia 06, 2008, 00:17:41 am »
super... juz myslalem ze moda na bezguscie zapanowala i w GG

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2610 dnia: Grudnia 06, 2008, 02:20:17 am »
O... to bedzie dopracowane. KillZone 2 to nie lśniące tekstury ala GoW czy uncharted. Tutaj mimo swej futurystyce gra jest przedstawiona w realny sposób, bynajmniej nie widzialem tak realnie przedstawionej wojny w zadnej grze i nie porównujcie tutaj do CoD 4 bo to pecetowy engine, który bije po oczach samym blaszakiem notabene do rozgrywki nic nie mam. KillZone to grafika w ktora nikt nie wierzyl jak przy kazdej demonstracji konsol z rodziny playstation. Wystarczy tylko luknac w historie i przytoczyc tutaj pierwszy przy premierze PS2 filmik z GT 3. Tak wiec przy najstepnym pokazie graficznym nowej generacji nie robcie scen tylko poczekajcie dwa latka a Sony reszte juz udowodni. 
dobrze gadane

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2611 dnia: Grudnia 06, 2008, 09:03:36 am »
K2 ukaże się w polskiej wersję językowej razem z dubbingiem. Z tego co wiadomo, dubbing brzmi naprawdę fachowo.
Prawdopodobnie InFamous także będzie lokalizowany przez studio, które odpowiada za polską wersję K2.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2612 dnia: Grudnia 06, 2008, 09:04:31 am »
K2 ukaże się w polskiej wersję językowej razem z dubbingiem. Z tego co wiadomo, dubbing brzmi naprawdę fachowo.
Prawdopodobnie InFamous także będzie lokalizowany przez studio, które odpowiada za polską wersję K2.

Skąd to info?
Bo cały czas myślałem, że będą tylko napisy...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2613 dnia: Grudnia 06, 2008, 09:06:31 am »
Skąd to info?
Bo cały czas myślałem, że będą tylko napisy...
Z Neo+. W przyszłym miesiącu będzie reportaż z wizyty w studiu.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2614 dnia: Grudnia 06, 2008, 11:03:07 am »
Pełna polska wersja? Ziółko jak nic  :-)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2615 dnia: Grudnia 06, 2008, 11:06:33 am »
Eee po co dubbing ? Mam nadzieje, że będzie wybór pomiędzy kinowym, a pełnym spolszczeniem. Coś jak w Uncharted tylko tam i napisy i dialogi nie były PL :D. Ale można było np ustawić głosy niemieckie, a napisy włoskie.  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2616 dnia: Grudnia 06, 2008, 12:54:25 pm »
Pokaz nowych broni:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6033400,Nowe_bronie_w_Killzone_2.html

: Grudzień 06, 2008, 12:34:11 pm
Wywiad na temat AI:
http://www.gametrailers.com/player/43459.html
: Grudzień 06, 2008, 12:40:21 pm
Powód usunięcia filmików z Gamersyde:
http://www.gamersyde.com/news_7388_en.html

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2617 dnia: Grudnia 06, 2008, 13:59:03 pm »
to taki efekt w ktorym Cell naraie jest niedoscignione.. efekty czasteczkowe jak rozumiem?
w Uncharted 2 najnowszy trailer tez widzimy ten efekt ;)

Nie wiem czy to kwestia Cell'a. Może być tak, że poprostu w innych grach twórcy dają inne efekty, które uważają za ważniejsze/bardziej rzucające sie w oczy. Efekt cząsteczkowy jest świetnie zrealizowanyw CoD5 na PC i pod tym względem KZ2 nie jest lepsze. Natomiast wiatr to i owszem w KZ2 niszczy każdy inny wiatr jaki widziałem w grach (a wiele ich nie było).

wiesz Buzu ze w sumie to tylko gamersyde rezentuje w miare przyzwoita kompesje materialow... oczywiscie aby cos ocenic to tylkow ich HD chociaz przy takim GT5p to i ich kompresja byla zbyt duza...

Wiem, wiem, też się staram jak już coś oglądam to z gamersyde. Fajnie, że o tym wspomniałeś bo muszę Ci wytknąć jedną rzecz ;)
Wielokrotnie pisałeś, że dla Ciebie grafika to nie jest ilość lini w pionie czy poziomie czy użytego AA. Teraz natomiast piszesz, że aby docenic grafikę to trzeba obejrzeć filmik który ma tyle lini w pionie a tyle w poziomie. Coś Ci powiem. Mimo, że KZ2 wyglada obłędnie to dla mnie nigdy nie będzie wyglądał lepiej od Crysis. Właśnie dlatego, że Cry'a mogę puścic w 1080p z 2xAA a KZ2 co by się nie działo zawsze już będzie chodził w 720p. Różnica jest taka jak właśnie piszesz na przykładzie gamersyde. KZ2 w 720p będzie wygladał zawsze mniej wyraźnie i na bardziej skompresowanego niż Cry w 1080p. Jestem przekonany, że gdy będzie wychodził nowy Xbox i 1080p przyjdzie wreszcie do konsol to posiadacze dużych FHDTV będą pisać to samo co ja piszę już od dłuższego czasu. To jest przewaga PC nad konsolami, linie w pionie i poziomie jednak robią różnicę. Chciaż gdyby porównywać Cry w 720p do KZ2 to było by starcie równego z równym...
Ok przeczytałem teraz to co napisałem wyżej i nie podoba mi się jak to można odczytać. Wygląda to na trollowanie o wyższości PC nad konsolami. Z ręką na sercu piszę, że nie o to mi chodziło. Txt powyżej jest bardziej informacyjno-edukacyjny niż zaczepno-fanboyowski ;)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2618 dnia: Grudnia 06, 2008, 14:07:09 pm »
Cytuj
Nie wiem czy to kwestia Cell'a. Może być tak, że poprostu w innych grach twórcy dają inne efekty, które uważają za ważniejsze/bardziej rzucające sie w oczy. Efekt cząsteczkowy jest świetnie zrealizowanyw CoD5 na PC i pod tym względem KZ2 nie jest lepsze. Natomiast wiatr to i owszem w KZ2 niszczy każdy inny wiatr jaki widziałem w grach (a wiele ich nie było).
ja wiem :P zasługa Cell, jest w kilku aspektach niesamowicie wydajny i lata miną zanim pojawi się coś takiego na PC

A co do porównywania to chodzi mi o to że choćby "HD" z gametrailers to jakiś żart i kompresja jest tak kiepska że nie da się ocenić tekstur... jak widzisz liczba linii się zgadza a jednak obraz zupełnie inny.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2619 dnia: Grudnia 06, 2008, 14:10:44 pm »
Boże, czemu nie zwróciłem wcześniej na to uwagi... Przecież to w zasadzie dyskwalifikuje tę pozycję...

 :lol: Masz plusika (dam pozniej bo cos sie popsulo :cool:)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 14:13:21 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2620 dnia: Grudnia 06, 2008, 14:13:51 pm »
Cytuj
Nie wiem czy to kwestia Cell'a. Może być tak, że poprostu w innych grach twórcy dają inne efekty, które uważają za ważniejsze/bardziej rzucające sie w oczy. Efekt cząsteczkowy jest świetnie zrealizowanyw CoD5 na PC i pod tym względem KZ2 nie jest lepsze. Natomiast wiatr to i owszem w KZ2 niszczy każdy inny wiatr jaki widziałem w grach (a wiele ich nie było).
ja wiem :P zasługa Cell, jest w kilku aspektach niesamowicie wydajny i lata miną zanim pojawi się coś takiego na PC

A co do porównywania to chodzi mi o to że choćby "HD" z gametrailers to jakiś żart i kompresja jest tak kiepska że nie da się ocenić tekstur... jak widzisz liczba linii się zgadza a jednak obraz zupełnie inny.


ocenić tekstury? przecież są cieniutkie, co tu dużo oceniać? cell w pc, uchowaj nas panie  :lol:
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2621 dnia: Grudnia 06, 2008, 14:16:05 pm »
A co do porównywania to chodzi mi o to że choćby "HD" z gametrailers to jakiś żart i kompresja jest tak kiepska że nie da się ocenić tekstur... jak widzisz liczba linii się zgadza a jednak obraz zupełnie inny.

Oki, ale fakt faktem, że hd by GT a hd by gamersyde to właśnie mniej więcej tak wygląda różnica między grą w 720p a 1080p. Także nie można mi się dziwić, że jak jakaś gra wyszła i na PC i na konsole to zawsze wybieram PC (poza DMC4, bo dla mnie nie da się w tą gre grać na padzie od 360, że o klawiaturze nie wspomnę).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2008, 14:19:31 pm wysłana przez Buzu »

cacodemon

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-11-2004
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
KILLZONE 2 - czy Gulash spożyje egzemplarz Neo Plus ?
« Odpowiedź #2622 dnia: Grudnia 06, 2008, 14:19:20 pm »
W końcu gra wygląda lepiej niż render, potwierdzili to wszyscy, oprócz redakcji neo plus w materiale o tej grze. Czyżby troska o problemy gastryczne Gulasha?  W końcu zjedzenie całego pisma to nie lada wyczyn.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2623 dnia: Grudnia 06, 2008, 15:05:50 pm »
Cytuj
Oki, ale fakt faktem, że hd by GT a hd by gamersyde to właśnie mniej więcej tak wygląda różnica między grą w 720p a 1080p. Także nie można mi się dziwić, że jak jakaś gra wyszła i na PC i na konsole to zawsze wybieram PC (poza DMC4, bo dla mnie nie da się w tą grę grać na padzie od 360, że o klawiaturze nie wspomnę).
Udowadnianie że 1080p nie ma znaczenia w porównaniu do obrazu 720p było by z mojej strony debilizmem, podobnie zresztą jak próba przekonania że 30klatek a 60 to "wsio ryba".

Jednak ja uważam że są gry w których 1080p ma większe znaczenie niż w innych... z grubsza wyższa rozdziałka praktyczna jest w grach w których horyzont jest elementem gameplay... choćby wyścigi.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2624 dnia: Grudnia 06, 2008, 19:07:14 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2625 dnia: Grudnia 06, 2008, 20:29:22 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2626 dnia: Grudnia 06, 2008, 21:13:54 pm »
Imo AI stoi na średnim poziomie (albo chłopaki grają na easy...). Widać to np jak zeskakuje Helhast z góry, zamiast podbiec i zaatakować nożem, on do nas strzela.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2627 dnia: Grudnia 06, 2008, 21:18:53 pm »
K2 ukaże się w polskiej wersję językowej razem z dubbingiem. Z tego co wiadomo, dubbing brzmi naprawdę fachowo.
Prawdopodobnie InFamous także będzie lokalizowany przez studio, które odpowiada za polską wersję K2.
oby wypaliło z InFamous.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2628 dnia: Grudnia 06, 2008, 21:25:15 pm »
co to za studio lokalizuje kz2 na polszczyznę?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2629 dnia: Grudnia 06, 2008, 21:32:04 pm »
co to za studio lokalizuje kz2 na polszczyznę?
Guerilla Games?
do końca to nie wiem, bo ma być tak że kupując nawet gierkę w Anglii będziesz mieć do wyboru wersje pl

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2630 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:09:55 pm »
A nie jest tak, że w Polsce będzie tylko wersja PL, ale po niższej cenie? Taka jest wszechobecna praktyka.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2631 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:13:03 pm »
A nie jest tak, że w Polsce będzie tylko wersja PL, ale po niższej cenie? Taka jest wszechobecna praktyka.
z tego co było mówione (chyba nie długo po pokazaniu trailera z 2005) to ma być tak jak piszę. A że coś się pozmieniało w K2 ( np render stał się rzeczywistością :P ) to może i tłumaczeniem zajmie się kto inny.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2632 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:20:21 pm »
Imo AI stoi na średnim poziomie (albo chłopaki grają na easy...). Widać to np jak zeskakuje Helhast z góry, zamiast podbiec i zaatakować nożem, on do nas strzela.
To tak specjalnie, oni panikuja, ludziom tez sie to zdarza i studio od Killzone 2 chcialo to odwzorowac... Nawet kobiety, ktore byly bite przez swych partnerow zabijaja ich w nocy dzgajac cialo denata kilkanascie razy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2633 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:27:18 pm »
Imo AI stoi na średnim poziomie (albo chłopaki grają na easy...). Widać to np jak zeskakuje Helhast z góry, zamiast podbiec i zaatakować nożem, on do nas strzela.
To tak specjalnie, oni panikuja, ludziom tez sie to zdarza i studio od Killzone 2 chcialo to odwzorowac... Nawet kobiety, ktore byly bite przez swych partnerow zabijaja ich w nocy dzgajac cialo denata kilkanascie razy.
:lol: :lol: :lol: +

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2634 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:41:51 pm »
pozbawieni jakiejkolwiek wrażliwości debile :P

Adam50000

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-05-2007
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2635 dnia: Grudnia 06, 2008, 22:59:02 pm »
Po czym Wy w ogóle oceniacie AI? Po filmikach?  :lol:
Raz że nie wiecie na jakim poziomie trudności to jest, że nie wspomnę o napisie "previev code" na ekranie.
Z oceną AI, trzeba się wstrzymać do zagrania, bo ocenianie tego elementu po filmiku jest bezsensu.
PSN ID: Ninja_Adam

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2636 dnia: Grudnia 06, 2008, 23:07:11 pm »
Jeżeli jest filmik AI interview to chyba ma właśnie pokazywać jakie super duper jest te AI...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2637 dnia: Grudnia 06, 2008, 23:09:04 pm »
Nie bardzo - jak sama nazwa wskazuje to wywiad na temat AI. W tle zaś leci sobie co tam panowie z GT uznali za słuszne ;).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2638 dnia: Grudnia 07, 2008, 09:39:26 am »

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2639 dnia: Grudnia 07, 2008, 09:56:28 am »
2 i 3 piękne  :shock: