to taki efekt w ktorym Cell naraie jest niedoscignione.. efekty czasteczkowe jak rozumiem?
w Uncharted 2 najnowszy trailer tez widzimy ten efekt
Nie wiem czy to kwestia Cell'a. Może być tak, że poprostu w innych grach twórcy dają inne efekty, które uważają za ważniejsze/bardziej rzucające sie w oczy. Efekt cząsteczkowy jest świetnie zrealizowanyw CoD5 na PC i pod tym względem KZ2 nie jest lepsze. Natomiast wiatr to i owszem w KZ2 niszczy każdy inny wiatr jaki widziałem w grach (a wiele ich nie było).
wiesz Buzu ze w sumie to tylko gamersyde rezentuje w miare przyzwoita kompesje materialow... oczywiscie aby cos ocenic to tylkow ich HD chociaz przy takim GT5p to i ich kompresja byla zbyt duza...
Wiem, wiem, też się staram jak już coś oglądam to z gamersyde. Fajnie, że o tym wspomniałeś bo muszę Ci wytknąć jedną rzecz
Wielokrotnie pisałeś, że dla Ciebie grafika to nie jest ilość lini w pionie czy poziomie czy użytego AA. Teraz natomiast piszesz, że aby docenic grafikę to trzeba obejrzeć filmik który ma tyle lini w pionie a tyle w poziomie. Coś Ci powiem. Mimo, że KZ2 wyglada obłędnie to dla mnie nigdy nie będzie wyglądał lepiej od Crysis. Właśnie dlatego, że Cry'a mogę puścic w 1080p z 2xAA a KZ2 co by się nie działo zawsze już będzie chodził w 720p. Różnica jest taka jak właśnie piszesz na przykładzie gamersyde. KZ2 w 720p będzie wygladał zawsze mniej wyraźnie i na bardziej skompresowanego niż Cry w 1080p. Jestem przekonany, że gdy będzie wychodził nowy Xbox i 1080p przyjdzie wreszcie do konsol to posiadacze dużych FHDTV będą pisać to samo co ja piszę już od dłuższego czasu. To jest przewaga PC nad konsolami, linie w pionie i poziomie jednak robią różnicę. Chciaż gdyby porównywać Cry w 720p do KZ2 to było by starcie równego z równym...
Ok przeczytałem teraz to co napisałem wyżej i nie podoba mi się jak to można odczytać. Wygląda to na trollowanie o wyższości PC nad konsolami. Z ręką na sercu piszę, że nie o to mi chodziło. Txt powyżej jest bardziej informacyjno-edukacyjny niż zaczepno-fanboyowski