Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783159 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6600 dnia: Marca 03, 2009, 09:20:00 am »
KZ2 ma aim assist? Kurde w takim razie on wcale nie działa. :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6601 dnia: Marca 03, 2009, 11:03:58 am »
Pojawiła się recka na GT:
http://www.gametrailers.com/player/45019.html

Story           8.1
Design          9.0
Gameplay      8.9
Presentation  9.8

Overall          9.2

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6602 dnia: Marca 03, 2009, 11:16:06 am »


PS. Sposób przedstawienia credits'ów urwał mi wora. :P

A co powiesz na te creditsy?




W Flower są najlepsze.
: Marzec 03, 2009, 11:09:44 am
Pojawiła się recka na GT:
http://www.gametrailers.com/player/45019.html

Story           8.1
Design          9.0
Gameplay      8.9
Presentation  9.8

Overall          9.2
lol, przecież ona ma z miesiąc  :lol:
: Marzec 03, 2009, 11:13:45 am
Kirewa ja chce Killzone dość mam tych shitów na X0 ;(
Dobrze się czujesz? ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6603 dnia: Marca 03, 2009, 11:23:18 am »
Cytuj
lol, przecież ona ma z miesiąc  Laughing
O fak... rzeczywiście :shock: Wyskoczyła na głównej z dopiskiem "NEW Posted 2.4 hours ago", więc zarzuciłem bo myślałem, że wcześniej nie było... A tu taki Zonk :oops: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6604 dnia: Marca 03, 2009, 11:23:18 am »
Jest jedna cholernie wkurzająca rzecz w tej grze. Mianowicie rzut granatem. Zbyt długo wyciąga zawleczkę co nie pozwala na odpowiednio szybką reakcję.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6605 dnia: Marca 03, 2009, 11:30:33 am »
I tak nie polecam oglądać tej recki z GT jeśli ktoś nie ukończył single'a, bo jest pełno spoilerów. :o

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6606 dnia: Marca 03, 2009, 11:34:34 am »
Chłopaki... grało się wczoraj świetnie, poza tym totalnie wkruwiającymi momentami, gdy mnie wywalało. Co to w ogóle za pasta i chlor? Strzelam, zdobywam fragi, ginę jak najęty, mam double killa (mówię sobię pod nosem;)) i cyk! Wypieprza mnie z gry. Statystyki się nie zapisują, totalna porażka! Headset mi nie działał, non stop miałem sytuację, że zabijałem gościa i jednocześnie zabijał mnie on (Cappo, Snake). Nikt mnie nie słyszał, ja nikogo nie słyszałem.

Miałem z pięć podejść i zawsze kończyło się to tak samo - wywalało mnie. Na Killzone.com statsy pokazują 0, nie mogłem zsynchronizować danych z kampanii. Toż to porażka jak stąd na Helghan! Nie dość, że żeby sobie spokojnie pograć muszę zorganizować kilka rzeczy, to godzinna dawka przeistacza się w totalne nieporozumienie, gdzie strzelam do kogoś, zabijam go i następnie ginę. Słowo daję, jestem na maksa rozgoryczony, bo liczyłem, że Sony i GG nie pokpią sprawy przy tak ważnej grze.

Wierzę, że zaraz ktoś napisze "mi wszystko działa", ale mi nie działa, nie działało w piątek i jestem absolutnie rozczarowany. Kumpel wczoraj rzucił mi tylko, że podobno coś w ustawieniach konsoli trzeba przestawić. Ja się pytam: kto jedzie ze mną do Amsterdamu żeby poprzestawiać ryje gościom, którzy na najważniejszą grę na PS3 nie przygotowali infrastruktury sieciowej z gigantyczną rezerwą mocy, by wszystkim gra i strona chodziła jak marzenie? Co oni myśleli? Że 100 tysięcy fanów kupi grę i połowa z nich będzie chciała pograć? :x Brak mi słów.

PSN ID: qsh  :P
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 11:42:06 am wysłana przez qsh »

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6607 dnia: Marca 03, 2009, 11:41:12 am »
Qsh, pod jakim nickiem grasz? Bo jeśli jesteś szymonmajewski to wywalało Cię prawdopodobnie przez Twój net, bo miałeś spore 'teleporty'. ;)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6608 dnia: Marca 03, 2009, 12:37:48 pm »
Kogoś wczoraj ładnie lagowało :/
Dzisiaj 19 ? :)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6609 dnia: Marca 03, 2009, 12:40:07 pm »
Ok, wybacz, ślepy jestem. ;o

19:30 jeśli o mnie chodzi, ale ustawiajmy się w temacie [GOT] albo w 'Ustawkach', żeby nie śmiecić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6610 dnia: Marca 03, 2009, 12:54:00 pm »
Może jakieś normalne meczyki 6vs6 albo 8vs8 maks bo na więcej to straszny chaos.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6611 dnia: Marca 03, 2009, 12:59:09 pm »
To już lepiej 8vs8 ? ostatnio jak chciałem wbić to już full był  :???:

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6612 dnia: Marca 03, 2009, 13:02:45 pm »
jest autoaim, kiedy celujesz i pojawi sie na kims juz czerwony celownik to przyjrzyj sie wtedy a zobaczysz, ze czasem lekko sam "ściga" cel

PS.Marcepan jaki jest Twoj PSN?

haha, spoko, nie ma to jak spostrzegawczosc :D
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 13:33:10 pm wysłana przez tjeRy »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6613 dnia: Marca 03, 2009, 13:13:52 pm »
BoBaN

Masz w sygnaturce mojej. :P

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6614 dnia: Marca 03, 2009, 13:40:33 pm »
Cytuj
jest autoaim, kiedy celujesz i pojawi sie na kims juz czerwony celownik to przyjrzyj sie wtedy a zobaczysz, ze czasem lekko sam "ściga" cel
Dodatkowo zauwazylem, ze kiedy masz shotguna i przy celu przytrzymasz L1, to autoaim masz wtedy wiekszy niz w Halo :o

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6615 dnia: Marca 03, 2009, 13:59:47 pm »
W shotgunie może i jest. Ale w karabinach dostępnych w demie nie ma żadnego autoaima :)

Najwyraźniej więc jest to zależne od broni.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6616 dnia: Marca 03, 2009, 14:08:39 pm »
Auto aim chyba jest, ale coś z nim nie tak i dlatego wydaje się nam, że go nie ma. Ja trzy razy zauważyłem jak się włączał przy podstawowym karabinie.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6617 dnia: Marca 03, 2009, 14:16:38 pm »
Ja wczoraj gralem 6v6... chociaz najbardziej lubie 4v4... gralo sie ok, gdyby nie latajacy goscie z shotgunem. Wkurzylem sie i sam z nim zaczalem latac, owocowalo to tylko poprawieniem ratio. Serwery amerykańskie działają bez zarzutu :) :)


Grę skończyłem... zakończenie dobre, ale śmieszna sprawa. Wystarczy zapoznać się z intrem i końcem i nic się nie traci bo przez całą kampanię nie ma w ogóle fabuły.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6618 dnia: Marca 03, 2009, 14:20:36 pm »
Grę skończyłem... zakończenie dobre, ale śmieszna sprawa. Wystarczy zapoznać się z intrem i końcem i nic się nie traci bo przez całą kampanię nie ma w ogóle fabuły.

Że co? -.-"

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6619 dnia: Marca 03, 2009, 14:29:41 pm »
Auto aim chyba jest, ale coś z nim nie tak i dlatego wydaje się nam, że go nie ma. Ja trzy razy zauważyłem jak się włączał przy podstawowym karabinie.

Ja też właśnie parę razy zauważyłem jak celownik przykleił mi się do przeciwnika ale była to taka rzadkość że zupełnie nie pomyślałem że to auto aim.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6620 dnia: Marca 03, 2009, 14:41:35 pm »
Grę skończyłem... zakończenie dobre, ale śmieszna sprawa. Wystarczy zapoznać się z intrem i końcem i nic się nie traci bo przez całą kampanię nie ma w ogóle fabuły.

Że co? -.-"

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wszystko to zaczyna się w misji 7... co się działo przez przez ten cały czas? Ano... nic. Jak na takie uniwersum, które sprytnie zostało na killzone.com przedstawione, ba jak ładnie Zielarz na głównej przetłumaczył, to potencjał został w 100% zmarnowany.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Jakby cała gra trzymała poziom
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to bym nie narzekał, a tak to cały scenariusz można wrzucić nawet do epoki kamienia łupanego i nikt nie odczuje różnicy.

Wracając jednak do końcówki
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6621 dnia: Marca 03, 2009, 14:50:39 pm »
ja czekam teraz az sie zacznie gra na serio, czyli turnieje i klany. na serwerach publicznych mozna sobie czasem popykac, ale w strzelankach nieporownywalnie wiecej funu daje rywalizacja klanowa o cos(najlepiej jesli sa to nagrody rzeczowe:) ) w moim przypadku tylko taka gra sie liczy(grałem kilka lat na piecu, mozna powiedziec na takim poziomie semi-pro) wtedy dopiero takie gry pokazuja moc, nie ma chaosu, kazdy wie co ma robic, a taktyka to czesto ponad polowa sukcesu. mysle ze dla Kz najlepszym trybem by było rozgrywanie meczów 4vs4 lub 6vs6 zaleznie od mapy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6622 dnia: Marca 03, 2009, 15:02:46 pm »
Power Rangers też ma wspaniałą fabułę. Ile jeszcze będzie tych porównań do H3? To ja napiszę że żadna gra nie ma tak prawdziwego i ludzkiego bohatera jak Nathan a do tego tak świetnej fabuły.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6623 dnia: Marca 03, 2009, 15:12:35 pm »
Tą nie pozamiata:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A tak poważnie, to Zeratul ma trochę racji. Przed chwilą skończyłem gierkę i dopiero od

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Fabuła nabiera rumieńców. Końcówka w każdym razie mocna. Dobry monolog, świetne ujęcie na końcu.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6624 dnia: Marca 03, 2009, 15:18:13 pm »
Power Rangers też ma wspaniałą fabułę. Ile jeszcze będzie tych porównań do H3? To ja napiszę że żadna gra nie ma tak prawdziwego i ludzkiego bohatera jak Nathan a do tego tak świetnej fabuły.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Pretensje do Sony... ono zaczęło kampanię Halo killer.
Ja tylko podtrzymuję to co napisałem wczoraj, fabuła jest jak w GoW1 czyli żadna.

Poza tym Mass Effect fabularnie i uniwersum je MGSa na śniadanie :]

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6625 dnia: Marca 03, 2009, 15:20:21 pm »
Power Rangers też ma wspaniałą fabułę. Ile jeszcze będzie tych porównań do H3? To ja napiszę że żadna gra nie ma tak prawdziwego i ludzkiego bohatera jak Nathan a do tego tak świetnej fabuły.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Pretensje do Sony... ono zaczęło kampanię Halo killer.


Nie, to media tak nakręciły temat.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6626 dnia: Marca 03, 2009, 15:24:43 pm »
Cytuj
Poza tym Mass Effect fabularnie i uniwersum je MGSa na śniadanie
Błagam. Bardzo mi się podobało ME, ale to już są herezje. Chociaż to i tak nie jest rodzyn takiego kalibru jak tekst, że uniwersum ME je na śniadanie Star Warsy.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6627 dnia: Marca 03, 2009, 15:27:57 pm »
Oczywiście, że je biedne SW XD

Oczywiście w moim przekonaniu, to że komuś podoba się bardziej MGS, Halo czy SW to jego opinia, która potrafię uszanować.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6628 dnia: Marca 03, 2009, 15:59:14 pm »
To akurat nie jest kwestia opinii, bo po prostu ME jest (póki co, naturalnie) "za małym' brand'em, żeby bić wielowątkowością choćby tego MGSa, o Star Warsach nie wspominam. Te ostatnie, w kwestii skali, w szranki mogą stawać wyłącznie z uniwersum LOTR.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 16:02:04 pm wysłana przez tarniak »

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6629 dnia: Marca 03, 2009, 16:25:16 pm »
Może ktoś linknąć stronkę gdzie są podane informacje ile pkt itp potrzeba na kolejne rangi  , jakie wtedy mamy klasy do wyboru itp?Bo killzone.com muli strasznie ,także jeśli tam się jakieś dane znajdują to sobie do nich nie wglądnę :|
I Fear....Nothing

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6630 dnia: Marca 03, 2009, 16:29:44 pm »
Może ktoś linknąć stronkę gdzie są podane informacje ile pkt itp potrzeba na kolejne rangi  , jakie wtedy mamy klasy do wyboru itp?Bo killzone.com muli strasznie ,także jeśli tam się jakieś dane znajdują to sobie do nich nie wglądnę :|

http://www.gamekyo.com/Webmasters/Images/41181420090122_124749_0_big.jpg

Naprawdę wieeeeeelka szkoda, że w grze jest tylko dwanaście rang. Po około 10h dobijasz do generała i już następne mecze liczą się jako zwykłe punkty. Nie wiem czemu chłopaki z GG nie wpadli na tak banalny pomysł, aby obok tego generała dać licznik leveli (nawet do trzycyfrowych, to byłoby coś). Wtedy miałbyś, jeszcze większą motywację do nabijania leveli.

Odnośnie tych wstęg. Wydaje mi się, że aby zdobyć niektóre, zwyczajnie trzeba będzie robić ustawki, bo np. zabicie pięciu kolesi tym latającym ATAC'iem to już poważnie - tylko i wyłącznie kwestia super farta.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 16:37:07 pm wysłana przez Diuk »

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6631 dnia: Marca 03, 2009, 16:53:08 pm »
To akurat nie jest kwestia opinii, bo po prostu ME jest (póki co, naturalnie) "za małym' brand'em, żeby bić wielowątkowością choćby tego MGSa, o Star Warsach nie wspominam. Te ostatnie, w kwestii skali, w szranki mogą stawać wyłącznie z uniwersum LOTR.

No nie wiem, proponuję byś dogłębnie zapoznał się z uniwersum ME

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6632 dnia: Marca 03, 2009, 16:59:37 pm »
Zrobiłem to, ale nie proszę Cię o zapoznanie się z całym uniwersum SW, bo czytanie zajęłoby Ci rok (gdybyś codziennie poświęcał powiedzmy godzinkę). Przeczysz prostemu równaniu. Jedna gra nie będzie zawierała więcej treści niż 6 filmów + setki książek i publikacji, plus kilkadziesiąt gier na licencji. O czym my w ogóle rozmawiamy? ;/

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6633 dnia: Marca 03, 2009, 17:33:26 pm »
O Killzone 2 ;P?
I Fear....Nothing

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6634 dnia: Marca 03, 2009, 17:39:16 pm »
Zrobiłem to, ale nie proszę Cię o zapoznanie się z całym uniwersum SW, bo czytanie zajęłoby Ci rok (gdybyś codziennie poświęcał powiedzmy godzinkę). Przeczysz prostemu równaniu. Jedna gra nie będzie zawierała więcej treści niż 6 filmów + setki książek i publikacji, plus kilkadziesiąt gier na licencji. O czym my w ogóle rozmawiamy? ;/

Ja mówię o jakość > ilość ty na odwrót.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6635 dnia: Marca 03, 2009, 17:46:12 pm »
Dobra, koniec tematu. :lol:

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6636 dnia: Marca 03, 2009, 17:56:47 pm »


ICH "GRA". TWOJE PIEKŁO.



 :-?

« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 18:08:35 pm wysłana przez marcinps3 »

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6637 dnia: Marca 03, 2009, 17:59:30 pm »
@diuk
a po co Ci levele? miernikiem umiejetnosci jest skill, a nie level/honor/ranga etc. a co do motywacji to chyba w fpp online(i offline na lanach) moze byc tylko jedna-wygrywanie z najlepszymi w turniejach

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6638 dnia: Marca 03, 2009, 18:37:52 pm »
Zrobiłem to, ale nie proszę Cię o zapoznanie się z całym uniwersum SW, bo czytanie zajęłoby Ci rok (gdybyś codziennie poświęcał powiedzmy godzinkę). Przeczysz prostemu równaniu. Jedna gra nie będzie zawierała więcej treści niż 6 filmów + setki książek i publikacji, plus kilkadziesiąt gier na licencji. O czym my w ogóle rozmawiamy? ;/

Ja mówię o jakość > ilość ty na odwrót.

Uniwersum SW jest takie szerokie, ze chocbys sie zesral, to nie mozesz powiedziec, ze nic dla siebie interesujacego nie znajdziesz :P Ja np nie cierpie Jedi, ale zafascynowany bylem swojego czasu lowcami nagrod. I co? Poszukalem i znalazlem interesujace historie na temat paru z nich :cool: A gry wideo + jedna ksiazka pozwolily mi sie wczuc w role zwyklego szturmowca. Kochalem swojego czasu to uniwersum :o

@diuk
a po co Ci levele? miernikiem umiejetnosci jest skill, a nie level/honor/ranga etc. a co do motywacji to chyba w fpp online(i offline na lanach) moze byc tylko jedna-wygrywanie z najlepszymi w turniejach

Nie kazdy jezdzi na turnieje, to raz. Dwa - chyba juz za bardzo sie wszyscy przyzwyczaili do bycia wynagradzanym za granie, ja np gram, bo chcialbym jeszcze medale zrobic - takze zaklepuje sobie Diuka na ustawke :cool:

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6639 dnia: Marca 03, 2009, 19:10:20 pm »
@diuk
a po co Ci levele? miernikiem umiejetnosci jest skill, a nie level/honor/ranga etc. a co do motywacji to chyba w fpp online(i offline na lanach) moze byc tylko jedna-wygrywanie z najlepszymi w turniejach

A kto tutaj pisał o jakimś "mierniku umiejętności"?. Chodzi mi po prostu o to, że mimo wszystko widząc, jak idzie ci level, chcesz dalej zapełniać pasek. Nie zaprzeczysz, że nie jest to jakąś "mini" motywacją. Po generale pasek, jest już zapełniony i to jest ten ból. Nie mówię, że jakoś mi to przeszkadza - w żadnym wypadku, bo gra daje takie pokłady funu, że mógłbym grać w nią godzinami (w sumie boję się, że zostanę niezłym nołlajfen na jakiś czas  :lol:) ale levele po generale z pewnością wielu osobom przypadły by do gustu.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2009, 19:12:27 pm wysłana przez Diuk »