Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783307 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6760 dnia: Marca 06, 2009, 16:43:24 pm »
No to marcipnps3 Twoja reklama już nieaktualna co ? :D

Jo. Potwierdź jeszcze, że w singlu też.

Powinni wydać poprawione demo v2.0 to sam bym stestował  :-D
: Marzec 06, 2009, 16:40:03 pm
Nie no wiecie, ciągle nie jest to COD pod względem sterowania, ale poprawa w porównaniu z tym co było, jest naprawdę ogromna.

Gram na +1 czułość, jakby ktoś pytał.

Bardzo mnie to cieszy  :P

PS. I nagle wszyscy uznali, że brak laga wyszedł na plus  :lol: Ciekawe co powie MarcePan i paru innych  :o

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6761 dnia: Marca 06, 2009, 17:17:19 pm »
Co za czasy, grę zdążyłem przejść, 7 rang zdobyć, a oni lag likwidują. Jak się teraz człowiek odzwyczai.  :eek:

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6762 dnia: Marca 06, 2009, 17:33:41 pm »
Fantastycznie ze strony GG ze urealistycznili rozgrywke, chociaz mogli juz tego delaya usunac calkowicie, ciagle jest wyczuwalny :x

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6763 dnia: Marca 06, 2009, 17:35:13 pm »
Odpisałbyś na gg młocie  8)

Mogliby, ale i tak jest różnica jak dla mnie kolosalna.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6764 dnia: Marca 06, 2009, 18:07:24 pm »
a IMO shotgun jest nadal za mocny.
No i na 32 osoby jest trochę chaos na mniejszych mapkach.
No ale o wiele lepiej mi się gra już.
A i do tych co mają snajperkę--czy 1 strzał zabija? bo jak tak to to też mogli by poprawić.
: Marzec 06, 2009, 17:46:13 pm
No ku*wa gra ciągle mi jakoś dziwnie liczy kille, w ciągu kilku meczy miałem co najmniej 1 kill do przodu, a w statystykach jeszcze więcej na minusie :/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6765 dnia: Marca 06, 2009, 18:09:13 pm »
Lista rzeczy, które patch poprawia:
http://www.gamersdigest.net/1865/killzone-2-server-and-game-updates/

Cytuj
    * Stability issue regarding randomly named games resolved.
    * Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
    * Stability issue regarding Saboteur?s disguise ability resolved.
    * Stability fix on ?Creating game? with a blank name.
    * Stability fix for repeatedly entering exiting game.
    * The Ignore list functionality corrected.
    * Unlock of ?Frontrunner? Medal now functioning correctly.
    * Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
    * Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
    * Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
    * HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
    * Controller input tweaks and modifications.
    * Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
    * Fix for D-Charge issues in Campaign mode.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6766 dnia: Marca 06, 2009, 18:30:43 pm »
Da się ściągnąć tego patcha z internetu? Jak nie mam podpiętej konsoli do neta? Jeżeli tak, to prośze o linka.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6767 dnia: Marca 06, 2009, 18:32:47 pm »
Nie da się.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6768 dnia: Marca 06, 2009, 18:40:51 pm »
a to kutasy z tej guerilli
 Wulgarne słownictwo - ost na 14 dni

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6769 dnia: Marca 06, 2009, 18:41:39 pm »
No sorry, ale żadnego patcha do gier na PS3 nie znajdziesz w sieci. :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6770 dnia: Marca 06, 2009, 18:43:47 pm »
no to co, mogli się postarać.

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6771 dnia: Marca 06, 2009, 18:51:34 pm »
no teraz to juz w ogóle Raj i Ziemia Obiecana w jednym :D przezaj**iscie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6772 dnia: Marca 06, 2009, 20:03:18 pm »
Ku**a a ja pożyczyłem KZ2 kumplowi bo mam teraz zjazd na uczelni. Jakbym widział to bym sprawdził chociaż po zajęcia jak zmienili to sterowanie. AaaaaRrrrrrGggggHhhhhh!!!

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6773 dnia: Marca 06, 2009, 20:42:46 pm »
Ok sklamalem z tym na 99% zakupen ps3 jutro..............
Bo jest jeszcze 1% ktory wymusil namnie kupno dzis ps3 z killzione2 i headset Nokia bh-101 zaraz zaczynam rozpakowanie itp tworzenie konta....
Jedno co moge powiedziec cisnolem do domku autem jak pocisk przeciwpancerny

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6774 dnia: Marca 06, 2009, 20:48:43 pm »
 :-o
Niech poprawia tylko tą liczbę graczy  na mapach albo dodadzą większe mapy i będzie git ...
I Fear....Nothing

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6775 dnia: Marca 06, 2009, 21:14:52 pm »
a to kutasy z tej guerilli
 Wulgarne słownictwo - ost na 14 dni

po co ci patch skoro nie masz konsoli podpiętej do netu?Przecież on naprawia/poprawia rzeczy z multiplayera,którego ty i tak nie sprawdzisz skoro nie masz łącza.....w singlu nic nie zmienili.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6776 dnia: Marca 06, 2009, 21:16:40 pm »
Może postawić mapkę z botami. :P

Kapral@Hicks

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 07-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6777 dnia: Marca 06, 2009, 22:22:21 pm »
Cytuj
Ja jestem na "veteranie" po zabawie ze snajperami na pustyni..
Na pustyni widać kunszt graficzny tej gry..Moge powiedzieć, że ładniejszej gry nie widziałem - OBŁĘD!
Tak poza tym gra mega frustrująca...myślałem że pada rozpierd*le już kilka razy...
Czasem powtarzam jakiś etap po 20 razy bo qrde koszą mnie jak chcą Smile
miałem to samo, a nie nalezę do nadpobudliwych ludzi   :?. Tak czy inaczej po patchu jest już super, nareszcie można wyczuć kiedy zatrzyma się celownik, dynamika znacznie na tym zyskała. Można się skupić na samej grze a nie na frustracji, o ile jeszcze dzisiaj rano chciałem sprzedać grę by mieć co nie co na RE5 tak dzisiejszy patch uratował sprawę, gra się OBŁĘDNIE, teraz to istny wszystko killer. Taka mała zmiana a taki pozytyw, no no, nawet ostatnia misja w singlu już nie przysparza tyle frustracji :). Nie wiem co zmienili, wydaje mi się że czym cięższa broń tym dopiero większy dilej, dopiero przy sterowaniu granatnikiem odniosłem wrażenie że jest jak wcześniej. Tak powinno być od początku !!!!!!!!!!.
GG podjęło mądrą decyzje.

edit - przechodzę drugi raz grę na hardzie i teraz gdy nie denerwuje mnie już sterowanie tak łatwiej skupić się na szczegółach, np rozbawiło mnie poruszenie jakie wywołałem podrzuceniem granatu w wśród nieznających sytuacji helghastów, jeden hig to fajnie podsumował z takim zaskoczeniem i jednoczenie zwątpieniem w głosie "bezpański granat" :). Te PL tłumaczenie wcale nie takie złe :)

Cytuj
Ja właśnie mówię o Crysis 1. Przeszedłem na razie do połowy (może ponad) u kumpla i złego słowa o gamepleyu powiedzieć nie mogę! Prędzej tyle, że dał mi więcej fanu niż wszystkie FPPy razem wzięte na PS3.

Jak się gra w 5fps to może się tak myśli, ale jak gra chodzi płynnie bez AA to grafika staje się "standardem", idziesz, "o podobne rzeczy widziałem w Uncharted" a "domek się rozwalał też w MS1, DMC4" no tylko, że tu jest to wszystko razem. Sama możliwość wykorzystania otoczenia miażdży. A do tego mamy modyfikacje broni czy nano-kombinezon. Super-siła, szybkość, niewidzialność, obrona. W tej grze trzeba myśleć by się dobrze bawić (np. wykorzystując otoczenie) i przeżyć. Każdy FPP polegający na zwalnianiu czasu itd czy tylko strzelaniu przy crysis staje się nudny.

A FarCry 2 mnie i kolegę zanudził. Zacinająca się sztucznie broń, strzeliłem w chatę bazuką a ona kręciła się w kółko przy drzwiach domku, wszedłem pod wodę z roślinami a tam kolor  Laughing . A gameplay polegał na pojedź tu wróć tam. Ogólnie było brązowano i wiało straszną nudą, oraz ograniczeniem w porównaniu do Crysis (może nie dało się łapać przedmiotów? nie pamiętam).
Crysis dla mnie był specyficzna grą, najpierw zagrałem w demko i mnie odstraszyło. Dopiero po prawie roku czasu byłem u kuzyna i zagrałem w pełną i tu zaskoczenie pozytywne. Dałem jak mi kuzyn polecił na najwyższy poziom trudności i teraz uważam tą grę za jedna z najlepszych fpsów. Tak jak zauważyłeś trzeba po prostu zmusić gracza do tego korzystania z nanosuit, wykorzystywać teren. Bez tego po prostu jest to zwykłe chodzenie po planszy. Jedynym problemem crysisa to wciąż wymagania sprzętowe, niestety kompa który pozwoli na stałą, płynną grę w dx 10 prędko nie zobaczymy. Wszystko to dzięki bugowi z wyciekiem pamięci ale... sama grafika to też standard "jutra" nawet killzone jako całość nie ma co do tej gry porównywać. 

Cytuj
Dla mnie idealne sterowanie w FPP było w Time Splitters 2
Już myślałem że tylko dla mnie to był wzór :), nie wiem czy to przez 60 fps czy super dobraną czułość i akceleracje. W tej grze grało mi się tak samo dobrze i dokładnie jak na myszce, a była to pierwsza gra fpp w jaką grałem na konsoli.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 23:35:37 pm wysłana przez Kapral@Hicks »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6778 dnia: Marca 07, 2009, 00:54:51 am »
Ktoś napisał, ze w singlu też zmienia ten lag jakiś.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6779 dnia: Marca 07, 2009, 01:08:22 am »
I gdzie sa teraz zwolennicy tego opoznionego sterowania? Juz jest ok bo patch wyszedl? :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6780 dnia: Marca 07, 2009, 01:41:34 am »
ja tam nie widze różnicy, dobrze grało mi się wcześniej i nie narzekałem  8-)

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6781 dnia: Marca 07, 2009, 01:45:25 am »
ja tez sie juz przyzwyczailem i nawet multi mi sie zaczyna bardziej podobac niz singiel ;)

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6782 dnia: Marca 07, 2009, 01:46:17 am »
@xsantiss

po co maja poprawiać ? tak cieżko wejsc na serwer do 16 osób...sorry, ale po prostu rozwalają mnie takie żale jak Twoje

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6783 dnia: Marca 07, 2009, 01:50:13 am »
Przeczytałem historie konfliktu i muszę przyznać, że nie będę zdziwiony, jak za jakiś czas Killzone pojawi się w kinach :] Ogólnie w moim odczuciu, po tym co przeczytałem, to Helghanie są właściwie stroną pokrzywdzoną... Nic dziwnego że chcieli się odegrać.

ps. "Powstaje nowy znak, który symbolizuje relacje między Helghan i Vektą - trzy ramiona rozchodzące się w trzech kierunkach (pokój, sprawiedliwość i wolność).
UPR "Wolność, Własność, Sprawiedliwość"  Korwin=Visari ? :lol:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6784 dnia: Marca 07, 2009, 07:54:39 am »
Ej dziewczęta, jest już całkiem sporo dni po premierze, a ja nic nie wiem jak się K2 sprzedało :sad:

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6785 dnia: Marca 07, 2009, 08:06:12 am »
Ej dziewczęta, jest już całkiem sporo dni po premierze, a ja nic nie wiem jak się K2 sprzedało :sad:

Jesteś na zaszczytnym 458201 miejscu graczy online, więc nie masz prawa zadawać pytań na temat Killzone 2  :cool:

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6786 dnia: Marca 07, 2009, 08:16:25 am »
OK uporalem sie z ps3 i jeszcze w czoraj odpalilem multi w kz2.
Odrazu mialem mokro jak zobaczylem ze cos sie dzieje z obrazem w menu itp. pomyslalem no nie albo zle ustawilem wyswietlanie obrazu itp w ustawieniach ps3 albo konsola padla ;(
Okazalo sie ze to tak ma byc ;) WOW 1:0 dla GG naprawde ciezko stwierdzic jak nic innego sie nie uruchamialo zeby sprawdzic ps3.
Moge stwierdzic ze gra jest b.dobra i lepiej mi sie podoba multi niz w Halo3 ktore probowalem przez 2 dni.
Narazie nie wiem zabardzo o co chodzi ale juz powoli lapie tylko z tym odblokowaniem klas i broni jeszcze nie kumam bo narazie nic nie odblokowalem.
Jak narazie gra jest fajna i wciaga fajne sa akcje typu ze zmieniaja sie cele misji (propaganda jest najlepsza) gra ma klimat aha i na duzy plus daje opcje gry multi wybor serwerow itp.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6787 dnia: Marca 07, 2009, 08:36:50 am »
Ej dziewczęta, jest już całkiem sporo dni po premierze, a ja nic nie wiem jak się K2 sprzedało :sad:
USA - 353 tys. w 2 dni
EUR - 372 tys. w 4 dni

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6788 dnia: Marca 07, 2009, 08:49:29 am »
Ej dziewczęta, jest już całkiem sporo dni po premierze, a ja nic nie wiem jak się K2 sprzedało :sad:
USA - 353 tys. w 2 dni
EUR - 372 tys. w 4 dni

To już są oficjalne wyniki sprzedaży? Bo chyba nie dajesz z vgchartz  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6789 dnia: Marca 07, 2009, 08:50:52 am »
To są z vgchartz.
Jedyne, jakie znajdziesz na necie. :grin:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6790 dnia: Marca 07, 2009, 09:01:18 am »
Ale bez uwzględnienia pre-orderów ?
: Marzec 07, 2009, 08:58:26 am
Ej działa wam killzone.com bez problemów ? bo ja od tygodnia nie mogę nic sprawdzić  :mad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6791 dnia: Marca 07, 2009, 09:30:20 am »
Ano, działa. Teraz siedzę na stronie. 8)
: Marzec 07, 2009, 09:03:11 am
Chyba mam błąd w klasie Taktyka, bo odblokowałem umiejętność Air Support, a nawet nie mogę jej użyć, bo nie mam ikonki. :o

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6792 dnia: Marca 07, 2009, 12:39:30 pm »
A shotgun jak był przesadzony tak jest nadal.
Prawda Cappo i Tarniak? :P

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6793 dnia: Marca 07, 2009, 13:06:21 pm »
Co daje :
Combine Medic 2nd Ability
To jest z Healing specialist .Obecnie mam resa i health packa .To jest jakis mix czy co?Ogólnie medyk ma niezlego powera , klasa jak w ET :)
I Fear....Nothing

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6794 dnia: Marca 07, 2009, 13:14:07 pm »
Co daje :
Combine Medic 2nd Ability
To jest z Healing specialist .Obecnie mam resa i health packa .To jest jakis mix czy co?Ogólnie medyk ma niezlego powera , klasa jak w ET :)
mi się wydawało że to znaczy że każda inna klasa będzie mogła mieć health packa...jednak nie. Też to mam...i też nie wiem co to daje.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6795 dnia: Marca 07, 2009, 13:43:05 pm »
A shotgun jak był przesadzony tak jest nadal.
Prawda Cappo i Tarniak? :P

siła dalej taka sama ale nie ma już auto aima na głowę gdy celownik jest blisko przeciwnika więc trzeba trochę większego skilla przy posługiwaniu się tą bronią.Co nie zmienia faktu,że w ciasnych korytarzach to dalej killer :).No ale nikt nikomu nie karze wciskać się w takie miesjca :P(no chyba,że grasz na mapce krwawy kanał bo tam jest wszędzie ciasno :P)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6796 dnia: Marca 07, 2009, 13:45:17 pm »
A shotgun jak był przesadzony tak jest nadal.
Prawda Cappo i Tarniak? :P

siła dalej taka sama ale nie ma już auto aima na głowę gdy celownik jest blisko przeciwnika więc trzeba trochę większego skilla przy posługiwaniu się tą bronią.Co nie zmienia faktu,że w ciasnych korytarzach to dalej killer :).No ale nikt nikomu nie karze wciskać się w takie miesjca :P(no chyba,że grasz na mapce krwawy kanał bo tam jest wszędzie ciasno :P)
w sumie to na każdej mapce, jak np grasz w capture and hold--trzeba się trzymać dość blisko jednego miejsca, jak wparuje ktoś z shtgunem to mogiła. Albo assassination--ochrona celu uzbrojona w shotguny=śmierć, zanim spojrzysz na cel to już do ciebie ze 3 podbiegnie i wpakuje kulę.

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6797 dnia: Marca 07, 2009, 13:47:51 pm »
Chyba mam:
Primary Badge: Master Sergeant (Revive Ability)

The medic can revive teammates mortally wounded (those who are down but are still moving).

Secondary Badge: Trauma Surgeon (Health Pack Ability)

Requirement: 8 Revival Specialist Ribbons (revive 5 players in one round)

The medic's health pack ability will let him toss out health kits to his teammates. To get this secondary badge in Killzone 2, you must earn 8 Revival Specialist Ribbons.

Combinable Secondary Badge: Field Medic

Requirement: 8 Healing Specialist Ribbons (heal 5 players in one round)

In order to combine the health pack ability with another class, you need to earn 8 Healing Specialist Ribbons.
I Fear....Nothing

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6798 dnia: Marca 07, 2009, 13:49:32 pm »
Ja wyszukuje i gram zazwyczaj na serwerach tylko z TDM i przeważnie do 24 osób więc w takich meczach shotgun się średnio przydaje no i nie ma przede wszystkim takiego chaosu jak na mapkach i trybach gdzie na 10m2 walczy ze sobą 32 graczy.Może niewiarygodnie efektownie to wygląda ale ja tego nie trawię :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6799 dnia: Marca 07, 2009, 13:58:16 pm »
Ja wyszukuje i gram zazwyczaj na serwerach tylko z TDM i przeważnie do 24 osób więc w takich meczach shotgun się średnio przydaje no i nie ma przede wszystkim takiego chaosu jak na mapkach i trybach gdzie na 10m2 walczy ze sobą 32 graczy.Może niewiarygodnie efektownie to wygląda ale ja tego nie trawię :P
po ostatnich meczach też tak robię. 32 osoby to za dużo