Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2709675 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20120 dnia: Lipca 28, 2009, 14:59:22 pm »
Co to ma za znaczenie czy uderzam przy 200km/h? Ważne jest to że w Forzie wygląda to żenująco. Dlatego mam nadzieję że Polyphony jeżeli już ma zamiar wprowadzać zniszczenia to nie pokpi sobie sprawy tak jak Turn10.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20121 dnia: Lipca 28, 2009, 15:07:39 pm »
Co to ma za znaczenie czy uderzam przy 200km/h? Ważne jest to że w Forzie wygląda to żenująco. Dlatego mam nadzieję że Polyphony jeżeli już ma zamiar wprowadzać zniszczenia to nie pokpi sobie sprawy tak jak Turn10.

lepsze zniszczenia niż ich BRAK... i tyle w tym temacie, żenujące nie żenujące ale są, bo nie wytłumaczysz mi że auto przypieszające 200 km/h w barierkę które wychodzi z takiego zabiegu bez ani jednej ryski wygląda lepiej...
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2009, 15:09:12 pm wysłana przez Maugan Ra »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20122 dnia: Lipca 28, 2009, 15:09:45 pm »
Nie wydaje się wam że ta dyskusja o wyższości GT nad Forzą (bądź odwrotnie) jest już troszkę nudna... może pora przerzucić się na coś innego?    

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20123 dnia: Lipca 28, 2009, 15:15:58 pm »
Nie wydaje się wam że ta dyskusja o wyższości GT nad Forzą (bądź odwrotnie) jest już troszkę nudna... może pora przerzucić się na coś innego?    

to już się chyba wszystkim tak wydaje  :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20124 dnia: Lipca 28, 2009, 15:35:13 pm »
Co to ma za znaczenie czy uderzam przy 200km/h? Ważne jest to że w Forzie wygląda to żenująco. Dlatego mam nadzieję że Polyphony jeżeli już ma zamiar wprowadzać zniszczenia to nie pokpi sobie sprawy tak jak Turn10.

lepsze zniszczenia niż ich BRAK... i tyle w tym temacie, żenujące nie żenujące ale są, bo nie wytłumaczysz mi że auto przypieszające 200 km/h w barierkę które wychodzi z takiego zabiegu bez ani jednej ryski wygląda lepiej...

Temu nie przeczę ale jeżeli Polyphony ma dać takie zniszczenia jak w Forzie to szczerze, wolałbym żeby skupili się na czymś innym niż słabe uszkodzenia.

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20125 dnia: Lipca 28, 2009, 15:57:35 pm »
Co to ma za znaczenie czy uderzam przy 200km/h? Ważne jest to że w Forzie wygląda to żenująco. Dlatego mam nadzieję że Polyphony jeżeli już ma zamiar wprowadzać zniszczenia to nie pokpi sobie sprawy tak jak Turn10.

Typowo polskie...Lepiej nie zrobić nic, bo a nóż a widelec wyjdzie złe albo wcale nie lepsze jak poprzednie. Nie podoba się? Nie graj, ja np w GT nie zagram bo nie będę miał możliwości, chociaż nie przeczę że chciałbym. Ale krzyczenie że coś jest złe bo pochodzi z "przeciwnego obozu" albo bo będzie wcześniej. Kuwa...chwalicie GT, który nawet nie wiadomo kiedy wyjdzie, a FORZA, która wyjdzie za 3 miesiące jest pod każdym względem zła...szlag! może i jest, ale uwaga...jest...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20126 dnia: Lipca 28, 2009, 16:56:50 pm »
Co to ma za znaczenie czy uderzam przy 200km/h? Ważne jest to że w Forzie wygląda to żenująco. Dlatego mam nadzieję że Polyphony jeżeli już ma zamiar wprowadzać zniszczenia to nie pokpi sobie sprawy tak jak Turn10.

lepsze zniszczenia niż ich BRAK... i tyle w tym temacie, żenujące nie żenujące ale są, bo nie wytłumaczysz mi że auto przypieszające 200 km/h w barierkę które wychodzi z takiego zabiegu bez ani jednej ryski wygląda lepiej...

Temu nie przeczę ale jeżeli Polyphony ma dać takie zniszczenia jak w Forzie to szczerze, wolałbym żeby skupili się na czymś innym niż słabe uszkodzenia.
Nie jedzie dalej, a jak jedzie to max 3 lub 5 kilometrów na godzinę. MarcePan przestań się ośmieszać, bo wysuwasz teorię bo filmikach, a nie po ograniu w grę.

@ Iras
Mogę się zgodzić że Forza to nie pełen SIM, ale na pewno ma więcej do powiedzenia niż seria GT. Iras ekhm..na Nurburgringu samochodami od R4 do R1 ciężko łapię się przyczepność na niższych biegach. Chyba że jest inaczej, ale jak tak to sprawdźmy się na online. :cool:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20127 dnia: Lipca 28, 2009, 23:15:06 pm »
To w GT wszystkie samochody prowadzą się podobnie - są nadsterowne?

Na Nuerburgringu walczy się jedynie z brakiem kontroli trakcji. Wystarczy włączyć TCS i co? Audi klasy R1 sunie po torze niczym pojazdy w Wipeoucie.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20128 dnia: Lipca 29, 2009, 08:39:43 am »
Generalnie, trochę z tym przesadzono, jednak przed ustawieniem a po ustawieniu parametrów, jest różnica. CO do pojazdów z klas "R", te kosmiczne technologię jednak trochę pomagają w kierowaniu. Wystarczy przejechać ten tor, samochodem z klasy "D", "C", "B", "A" ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20129 dnia: Lipca 29, 2009, 09:44:24 am »
Nie jedzie dalej, a jak jedzie to max 3 lub 5 kilometrów na godzinę. MarcePan przestań się ośmieszać, bo wysuwasz teorię bo filmikach, a nie po ograniu w grę.

Jak auto przywali centralnie w bandę przy 200km/h to nawet 1km/h nie jedzie więc przestań pier****ć. Zniszczenia w Forzie są biedne i nie zmieni tego Twoje próżne gadanie. Plus jest jedynie taki że w ogóle są ale ja osobiście nie chciałbym takiej fuszerki widzieć w GT5.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20130 dnia: Lipca 29, 2009, 09:54:04 am »
Nie jedzie dalej, a jak jedzie to max 3 lub 5 kilometrów na godzinę. MarcePan przestań się ośmieszać, bo wysuwasz teorię bo filmikach, a nie po ograniu w grę.

Jak auto przywali centralnie w bandę przy 200km/h to nawet 1km/h nie jedzie więc przestań pier****ć. Zniszczenia w Forzie są biedne i nie zmieni tego Twoje próżne gadanie. Plus jest jedynie taki że w ogóle są ale ja osobiście nie chciałbym takiej fuszerki widzieć w GT5.

Ty się chyba z choooyem na głowe pozamieniałeś ... pierniczysz 4 strony o tym jakie to GT nie jest zajebistym symulatorem, a jak ktoś Ci zwroci uwage że to goowno nie symulator bo nawet zniszczeń nie ma to zaczynasz że lepiej bez zniszczeń niż takie jakie mają być we F3...  :shock: te zniszczenie z F3 to oceniasz po jakim materiale?? na PS store demo znalazłeś  :-?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20131 dnia: Lipca 29, 2009, 09:58:55 am »
TO się nazywa KOMPLEKSY :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20132 dnia: Lipca 29, 2009, 10:04:46 am »
Bo to jedne z najlepszych gier wyścigowych na KONSOLACH. Jeśli mówisz że F2 ma kiepskie zniszczenia to widać że nie grałeś.
Czytaliście to ludzie?! Hehe, niezły dowcipnis z tego Unlimited. Takich głupot to świat dawno nie widział. Tekst z cyklu "kolejny rodzyn unlimited".

Nie chce cię zasmucać, ale już nawet Toca 3 na PSX-a miała lepsze zniszczenia.

Jak szukasz realizmu w przywalaniu w barierki to polecam Flatout albo GRID. GT to symulacja jazdy a nie rozpieprzania się.

Elementem wyścigów jest kontakt z przeciwnikiem. Dobrze o tym wiesz, a zapominasz o tym przy swojej ukochanej serii. :P
Ale to ci nie przeszkadza, że w Forzie startuje się zawsze na pierwszym miejscu i przez cały wyścig przeciwnicy sa z tyłu i nie ma się z nimi żadnego.

Kolejna rzecz Unlimited, może mi powiesz dlaczego, każdy samochód w forzie jest nadsterowny? Nawet jak jest pojazd z napedem FF to na zakrętach zarzuca tyłem.

Jeszcze jedno w Forzie wszystkimi samochodami jeździ się baaardzo podobnie. Nie czuć większej różnicy w prowadzeniu różnymi autami. O tym, że samochody FF, 4x4 cz RR podobnie sie prowadzi to juz inna sprawa.

Kolejna rzecz jest taka, że poślizgi w Forzie kontroluje się z tzw "palcem w d*pie". W GT5:P kontrolowanie poślizgu to sztuka.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20133 dnia: Lipca 29, 2009, 10:21:55 am »
Bo to jedne z najlepszych gier wyścigowych na KONSOLACH. Jeśli mówisz że F2 ma kiepskie zniszczenia to widać że nie grałeś.
Czytaliście to ludzie?! Hehe, niezły dowcipnis z tego Unlimited. Takich głupot to świat dawno nie widział. Tekst z cyklu "kolejny rodzyn unlimited".

Nie chce cię zasmucać, ale już nawet Toca 3 na PSX-a miała lepsze zniszczenia.

Jak szukasz realizmu w przywalaniu w barierki to polecam Flatout albo GRID. GT to symulacja jazdy a nie rozpieprzania się.

Elementem wyścigów jest kontakt z przeciwnikiem. Dobrze o tym wiesz, a zapominasz o tym przy swojej ukochanej serii. :P
Ale to ci nie przeszkadza, że w Forzie startuje się zawsze na pierwszym miejscu i przez cały wyścig przeciwnicy sa z tyłu i nie ma się z nimi żadnego.

Kolejna rzecz Unlimited, może mi powiesz dlaczego, każdy samochód w forzie jest nadsterowny? Nawet jak jest pojazd z napedem FF to na zakrętach zarzuca tyłem.

Jeszcze jedno w Forzie wszystkimi samochodami jeździ się baaardzo podobnie. Nie czuć większej różnicy w prowadzeniu różnymi autami. O tym, że samochody FF, 4x4 cz RR podobnie sie prowadzi to juz inna sprawa.

Kolejna rzecz jest taka, że poślizgi w Forzie kontroluje się z tzw "palcem w d*pie". W GT5:P kontrolowanie poślizgu to sztuka.
Ok, źle się wyraziłem, miałem na myśli next geny(więc tu masz rację, moje wina). Natomiast zmartwię Cię ale najlepsze zniszczenia ma RBR :P Co lepsze pograsz sobie w Toca 3 na PS3, bo ja w RBR pogram na X360 :P :D

Next

Nie zawsze startuję się z 1 miejsca. Choć przeszkadza mi to. Potwierdzone że w F3 ma to ulec zmianie.

Zgodzę się że nadsterowność jest za duża, jednak jak dobrze wiesz w F3 też jest już to zmienione(nawet w kodzie Alpha z E3). Jednak tu też przyznaje Ci rację. CO do poślizgów to nie wcale tak łatwo się je kontroluję, skontroluj choćby poślizg Vipera :P :-D Co do różnic między pojazdami, tu trochę lepsze jest Gt5P. Jednak zmiany w fizyce w F3 idą w dobrym kierunku. :-D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20134 dnia: Lipca 29, 2009, 10:42:22 am »
TO się nazywa KOMPLEKSY :P

Czemu powtarzasz mój tekst w kółko? Czyżbym trafił w sedno? :lol:
: Lipiec 29, 2009, 10:40:09 am
Nie jedzie dalej, a jak jedzie to max 3 lub 5 kilometrów na godzinę. MarcePan przestań się ośmieszać, bo wysuwasz teorię bo filmikach, a nie po ograniu w grę.

Jak auto przywali centralnie w bandę przy 200km/h to nawet 1km/h nie jedzie więc przestań pier****ć. Zniszczenia w Forzie są biedne i nie zmieni tego Twoje próżne gadanie. Plus jest jedynie taki że w ogóle są ale ja osobiście nie chciałbym takiej fuszerki widzieć w GT5.

Ty się chyba z choooyem na głowe pozamieniałeś ... pierniczysz 4 strony o tym jakie to GT nie jest zajebistym symulatorem, a jak ktoś Ci zwroci uwage że to goowno nie symulator bo nawet zniszczeń nie ma to zaczynasz że lepiej bez zniszczeń niż takie jakie mają być we F3...  :shock: te zniszczenie z F3 to oceniasz po jakim materiale?? na PS store demo znalazłeś  :-?

Nie dopisałem iż mam na myśli FM2 z tym 200km/h i dzwonem w bandę gdyż miałem okazję widzieć to na własne oczy.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20135 dnia: Lipca 29, 2009, 10:44:29 am »
to teraz porównujesz GT5 do F2??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20136 dnia: Lipca 29, 2009, 10:58:46 am »
to teraz porównujesz GT5 do F2??

Nie, ogólnie serię GT do FM pod względem tylko i wyłącznie zniszczeń. Właściwie to nawet ich nie porównuję a jedynie pokazuje że zniszczenia w FM są denne.

PS. W RBR uszkodzenia aut wcale nie są najlepsze i to kolejny pobożne życzenie Unlimited. Najlepsze zniszczenia obecnie ma GRID.
: Lipiec 29, 2009, 10:55:07 am
Co do różnic między pojazdami, tu trochę lepsze jest Gt5P.

Trochę? Przestań się ośmieszać. Są kolosalne różnice między obiema grami pod tym względem.

Jednak zmiany w fizyce w F3 idą w dobrym kierunku. :-D

Czyli że w FM2 była lipa z fizyką. Czemu się tak niezdrowo podniecałeś się tym że FM2 >>> GT5:P pod względem fizyki skoro tak po prostu nie jest. FM2 przy GT5:P jeżeli chodzi o model jazdy jest grą acrade.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20137 dnia: Lipca 29, 2009, 11:02:39 am »
to teraz porównujesz GT5 do F2??

Nie, ogólnie serię GT do FM pod względem tylko i wyłącznie zniszczeń. Właściwie to nawet ich nie porównuję a jedynie pokazuje że zniszczenia w FM są denne.

PS. W RBR uszkodzenia aut wcale nie są najlepsze i to kolejny pobożne życzenie Unlimited. Najlepsze zniszczenia obecnie ma GRID.
: Lipiec 29, 2009, 10:55:07 am
Co do różnic między pojazdami, tu trochę lepsze jest Gt5P.

Trochę? Przestań się ośmieszać. Są kolosalne różnice między obiema grami pod tym względem.

Jednak zmiany w fizyce w F3 idą w dobrym kierunku. :-D

Czyli że w FM2 była lipa z fizyką. Czemu się tak niezdrowo podniecałeś się tym że FM2 >>> GT5:P pod względem fizyki skoro tak po prostu nie jest. FM2 przy GT5:P jeżeli chodzi o model jazdy jest grą acrade.


jak rozmowa z Andrzejem L jak możesz porównywać serie F z GT pod względem zniszczeń....??  :? GT NIE MA ZNISZCZEŃ wcale nic, null, zero... kapiszy?? czy schemat trzeba Ci wyrysować?

jak fizyka idzie ku lepszemu to nie znaczy że we wcześniejszych produkcjach była do d ... tylko że teraz będzie lepsza...
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 11:06:21 am wysłana przez Maugan Ra »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20138 dnia: Lipca 29, 2009, 12:05:53 pm »
Ej Ty musisz mieć ubytki w mózgu bo zupełnie nie rozumiesz tego co ja napisałem. Przeczytaj raz jeszcze pierwsze zdanie gdzie napisałem "Właściwie to ich nawet nie porównuję..." to może dotrze do Ciebie że zakręciłeś się jak gówno w przerębli i nie sam nie wiesz co piszesz.

PS. Dobrze że mi napisałeś iż GT nie ma zniszczeń bo KU**A nie miałem pojęcia.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20139 dnia: Lipca 29, 2009, 12:10:04 pm »
Ej Ty musisz mieć ubytki w mózgu bo zupełnie nie rozumiesz tego co ja napisałem. Przeczytaj raz jeszcze pierwsze zdanie gdzie napisałem "Właściwie to ich nawet nie porównuję..." to może dotrze do Ciebie że zakręciłeś się jak gówno w przerębli i nie sam nie wiesz co piszesz.

PS. Dobrze że mi napisałeś iż GT nie ma zniszczeń bo KU**A nie miałem pojęcia.
Mówi się jak tampon w piździe :mad:

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20140 dnia: Lipca 29, 2009, 12:37:06 pm »
Ej Ty musisz mieć ubytki w mózgu bo zupełnie nie rozumiesz tego co ja napisałem. Przeczytaj raz jeszcze pierwsze zdanie gdzie napisałem "Właściwie to ich nawet nie porównuję..." to może dotrze do Ciebie że zakręciłeś się jak gówno w przerębli i nie sam nie wiesz co piszesz.

PS. Dobrze że mi napisałeś iż GT nie ma zniszczeń bo KU**A nie miałem pojęcia.

rzucasz zdaniami wyrwanymi z kontekstu jak pięciolatek kozami z nosa, własciwie to papież jest SS manem... niby nie porównujesz a kilka stron wypocin piszesz i olaboga wychwalasz symulator w którym jak przypierzielisz 200 km/h w płotek to wesoło popierdzielasz dalej...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20141 dnia: Lipca 29, 2009, 13:06:29 pm »
Bo GT nie jest symulatorem kraks, tylko wyścigów. A w wyścigach GT nie chodzi o to, aby się obijać o bandy i inne samochody, tylko o to, aby nie mieć z NICZYM kontaktu i przejechać trasę po idealnej trajektorii. GT nie jest ani grą o rajdach, czy też Nascar, lub Derby, gdzie zniszczenia są nieodłączonym elementem tych wyścigów i niejako stanowią istotny elementy ich charakterystyki.

GT bez zniszczeń nie traci na charakterystyce, a jedyne na spójnym poczuciu realizmu.

Nie ma wątpliwości, że zniszczenia czynią tę grę fajniejszą pod względem ogólno pojętej "realności", ale pod względem istoty wyścigów GT są totalnie bez znaczenia, bo i tak dążysz do tego, aby się NIE ZDERZAĆ.
Co mi po tym, że mam fajnie zbitą maskę, która istotnie wpływa na parametry aerodynamiczne samochodu, jak i tak zaraz po popełnieniu najmniejszego błędu sięgam po kombinację MENU -> RESTART RACE?

Powtarzam, zniszczenia w tego typu wyścigów służą tylko i wyłącznie od tego, aby nam nie powodować spięcia w mózgu bo auto walnęło w bandę i dalej jedzie. Nie mają absolutnie żadnego wpływu na istotę gameplayu.

Forza daje wam to bardziej spójne poczucie, choć szczątkowo, to widać że wystarczy, aby nie powodować spięć w mózgu natury logicznej. Nie zmienia to jednak faktu, że podczas każdego wyścigu tych zniszczeń unikacie!

Ale zgadzam się, że w obecnej generacji można tego pełnego obrazu realizmu wymagać. A jego brak jest dość... rozczarowujący. Pozostaje to jednak tylko i wyłącznie "smaczkiem".
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 13:10:50 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20142 dnia: Lipca 29, 2009, 13:10:49 pm »
to teraz porównujesz GT5 do F2??

Nie, ogólnie serię GT do FM pod względem tylko i wyłącznie zniszczeń. Właściwie to nawet ich nie porównuję a jedynie pokazuje że zniszczenia w FM są denne.

PS. W RBR uszkodzenia aut wcale nie są najlepsze i to kolejny pobożne życzenie Unlimited. Najlepsze zniszczenia obecnie ma GRID.
: Lipiec 29, 2009, 10:55:07 am
Co do różnic między pojazdami, tu trochę lepsze jest Gt5P.

Trochę? Przestań się ośmieszać. Są kolosalne różnice między obiema grami pod tym względem.

Jednak zmiany w fizyce w F3 idą w dobrym kierunku. :-D

Czyli że w FM2 była lipa z fizyką. Czemu się tak niezdrowo podniecałeś się tym że FM2 >>> GT5:P pod względem fizyki skoro tak po prostu nie jest. FM2 przy GT5:P jeżeli chodzi o model jazdy jest grą acrade.
Nie są denne, fizyka przywalenia w bandę, opponenta jest po stokroć lepsza niż w GT5(Kartony są wszędzie czy to samochód czy to banda..i tak nie ma różnicy=ŻAŁOSNE, albo inaczej ERA PSX'a).

Jak dla Ciebie GRID ma najlepsze zniszczenia, to znaczy że nie wiesz co to znaczy zniszczenia mechaniczne, GRID nawet nie ma dojazdówki do RBR w tym elemencie. GRID ma najlepsze zniszczenia visualne, ale na pewno nie mechaniczne i tu tkwi Twoje dziwne myślenie :P

FM2 jest grą pod względem jazdy lepszą niż GT5p, nie ma skopanej fizyki jak Gt5p, jedynie różnica w prowadzeniu poszczególnych aut jest lepsza w Gt5p. Jeśli mowa o różnicach o FF, FW, RW itd. to tu jest to ok.

Przypomnę jednak że ma być jeszcze lepiej, vide F3. Jednak masz za mało wiedzy by móc się tu wykazać. Choćby nie masz dostępów do wywiadów z kierowcami PRO czy pilotami PRO, którzy wypowiadali się w tym względzie. :cool:

@ Maertin
Mylisz się, szlag mnie trafiał jak skopane jest online w Gt5P, raz w ogóle nie mogę zahaczyć przeciwnika, raz mogę, ale debilna detekcja kolizji mnie do tego zniechęca. Także ma to istotny wpływ na gameplay. Gt5p póki nie będzie miało porządnej detekcji kolizji, a co za tym idzie poprawionej fizyki i zniszczeń, nie ma co mówić SIM, a jedynie o real driving simulator(jazda na czas z duchem i nic więcej). Jak mam wydać raz 100zł a potem 200zł na real driving simulator, by pojeździć sobie na czas i powalczyć z samym sobą to trochę bym się zastanowił. Chyba wolał bym poczekać aż stanieje, a się tak nią nie ekscytować, bo nie ma za bardzo czym.
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 13:12:35 pm wysłana przez Unlimited »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20143 dnia: Lipca 29, 2009, 13:13:42 pm »
Racja, to jest dobry argument. Przyznaję, że pod tym względem wpływa. Ale zauważ, że w takiej sytuacji sięgasz po oszustwo.

Ale akurat online w GT5:P jest dla mnie poza wszelką dyskusją, to jest książkowy przykład porażki :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20144 dnia: Lipca 29, 2009, 13:16:30 pm »
Cytuj
GT nie jest ani grą o rajdach, czy też Nascar,
Ktoś tu nie oglądał ostatniego trailera. :-)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20145 dnia: Lipca 29, 2009, 13:18:54 pm »
Racja, to jest dobry argument. Przyznaję, że pod tym względem wpływa. Ale zauważ, że w takiej sytuacji sięgasz po oszustwo.

Ale akurat online w GT5:P jest dla mnie poza wszelką dyskusją, to jest książkowy przykład porażki :P
Jak sobie host ustawi zniszczenia w F2 na online to wierz mi że jak trafisz na dobrą ekipę, jest rywalizacja. Każdy jedzie sporo ostrożniej.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20146 dnia: Lipca 29, 2009, 13:19:54 pm »
Cytuj
GT nie jest ani grą o rajdach, czy też Nascar,
Ktoś tu nie oglądał ostatniego trailera. :-)

Jak GT5 wyjdzie na rynek to pogadamy ;)

Tzn, rajdy były w GT3, nie wiem jak w innych częściach. I tutaj ten element bez dwóch zdań był dla mnie porażką. Rajdy bez zniszczeń? Te rajdy w ogóle w tej grze wyglądały, jakby ktoś dołączył tryb Rally Arcade do głównej gry, którą było GT. Dlatego omijałem to szerokim łukiem ^^

Niemnie jak GT 5 wyjdzie i zarówno w rajdach jak i Nascar nie będzie zniszczeń - nie będę miał problemu uznać, że Polyphony sobie zwyczajnie zadrwiło. A jak dodatkowo będą zniszczenia w wyścigach GT - będę się cieszył i vice versa, będę rozczarowany, jak ich nie będzie. Uważam, że już czas najwyższy.
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 13:26:03 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20147 dnia: Lipca 29, 2009, 15:04:14 pm »
Nie są denne, fizyka przywalenia w bandę, opponenta jest po stokroć lepsza niż w GT5(Kartony są wszędzie czy to samochód czy to banda..i tak nie ma różnicy=ŻAŁOSNE, albo inaczej ERA PSX'a).

Ku**a grałeś w GT5?

Jak dla Ciebie GRID ma najlepsze zniszczenia, to znaczy że nie wiesz co to znaczy zniszczenia mechaniczne, GRID nawet nie ma dojazdówki do RBR w tym elemencie. GRID ma najlepsze zniszczenia visualne, ale na pewno nie mechaniczne i tu tkwi Twoje dziwne myślenie :P

No tak, Ty za to wiesz co znaczy zniszczenia mechaniczne bo grasz w Forze 2 gdzie auto mimo dzwona z prędkości ponad 200km/h dalej jedzie. Po ch**u realistyczne. No ale żyj dalej w nieświadomości.

FM2 jest grą pod względem jazdy lepszą niż GT5p, nie ma skopanej fizyki jak Gt5p, jedynie różnica w prowadzeniu poszczególnych aut jest lepsza w Gt5p. Jeśli mowa o różnicach o FF, FW, RW itd. to tu jest to ok.

Buhahahhahahahahha!!! Po tym zdaniu spadłem z krzesła. Chłopcze w takim razie nawet nie liznąłeś trybu PRO w GT5:P na kierownicy. Mogę się zgodzić że GT5:P ma denną detekcję kolizji, że ma w większości drzewka 4D i że brak zniszczeń na tej generacji nie przystoi ale nigdy nie zgodzę się z tak wierutną bzdurą że Fm2 jest lepsza pod względem jazdy. Pomijając już fakt że demo jakim jest GT5:P ma możliwość regulacji siły poszczególnych systemów kontroli trakcji, czego nie ma pełna wersja gry Forza Motorsport 2 to samo prowadzenie aut i utrzymanie mocnych fur na torze to nie lada sztuka w GT5:P. Już nawet nie pisząc o mocnych furach to słabsze autka sotck, które cechuje podsterowność też łatwo nie jest prowadzić gdy szybko jedziemy. Przód ślizga się jak w prawdziwych odpowiednikach że już o manewrach ostrego hamowania przy wyłączony ABS nie wspomnę gdy jedziemy takim autem. Przestań bredzić Unlimited bo widać że nawet nie dotknąłeś tej gry a co dopiero trybu PRO. GT5:P pod względem realizmu prowadzenia aut zjada Forzę 1 i 2 (3 też pewnie zje).

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20148 dnia: Lipca 29, 2009, 15:15:31 pm »
Ad.1
Okey, zmieniam Na Gt5P, chociaż znając życie Gt5p a Gt5 to będą kosmetyczne zmiany, obym się mylił :P ale tak było za czasów Gt4p i Gt4.
Ad.2
Przeszedłem RBR na najtrudniejszym poziomie trudności(uszkodzenia i poziom trudności) w pierwszej 5 cały cykl mistrzostw. Zagraj, powtórz wynik, a potem się wypowiadaj. Założę się że nie ukończysz nawet pierwszego rajdu. :P Więc nie odwracaj kota ogonem i czytaj do KOŃCA i z zrozumieniem. Bo widzę że ja tu o GRID i RBR, a TY dalej o Fm2..brak tu sensu.
Ad.3
Fizyka jest lepsza w FM2. Różnica w prowadzeniu aut w Gt5P. Z tego co mi wiadomo to Fm3 poszła to o cały krok dalej w stosunku do FM3. Nie bredzę, grałem single(sporo się najeździłem na PRO) i online(30 min. bo dłużej w tą padakę online grać nie można).

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20149 dnia: Lipca 29, 2009, 15:32:55 pm »

Ku**a grałeś w GT5?


a Ty grałeś w F3?? tak samo pierdielisz że GT5 będzie lepsze  :-? więc co się rzucasz

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20150 dnia: Lipca 29, 2009, 15:35:22 pm »
Ad1.
Też mam nadzieję że się mylisz a że mylisz się często to będzie dobrze. :P

Ad2.
Cieszę się razem z Tobą że przeszedłeś RBR na wysokim poziomie trudności. Chcesz się ze mną mierzyć to najpierw wbij się do pierwszej 10 świata TT w GT5:P albo w jakiejś innej grze wyścigowej. Już nie nakazuję Ci być w pierwszej 3 czy na 1 miejscu. Jak już tak kozaczymy to na maksa. :)

Ad3.
Oki, to powiedz mi co masz na myśli pod pojęciem fizyka w obu tych grach. Bo jeżeli zaliczasz do tego detekcję kolizji i zniszczenia to OK Forza2 tutaj wygrywa. Jeżeli natomiast pod słowem fizyka w wyścigach rozumiesz odwzorowanie realizmu prowadzenia aut to wybacz, ale tutaj Forza może possać jaja GT5:P w trybie PRO i jeszcze podziękować za pozwolenie na miętolenie wora.

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20151 dnia: Lipca 29, 2009, 16:29:58 pm »
Maertin mądrze gadasz ale nie masz racji ;P Zniszczenia i kolizje są ważnym elementem KAŻDEGO wyścigu. Tak jak upadki są ważnym elementem chodzenia. Boisz się ich, unikasz, w chodzeniu chodzi o chodzenie a nie o upadanie, ale gdyby nie było możliwości upadnięcia to ludzie by całkiem inaczej chodzili ;) Tak samo z wyścigami, ty unikasz kolizji, a ktoś inny nie będzie ich unikał i ślizgał się po samochodach przeciwników jak po lodzie, bo może. Komputer tak jak ty (tak przynajmniej twierdzisz) będzie ich unikał, a ktoś inny będzie z nich ostro korzystał i w istocie będzie to miało wpływ na sam wyścig i to dość znaczny.

Chciałbym zauważyć że porównywanie FM2 i GT5 jest troszkę z czapy. Why? FM2 to druga część serii a GT5 to już piąta, więc twórcy GT5 powinni wykazać się proporcjonalnie do doświadczenia ;) Poza tym ile już czasu władowano w tworzenie GT5?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20152 dnia: Lipca 29, 2009, 16:40:03 pm »
Ad1.
Też mam nadzieję że się mylisz a że mylisz się często to będzie dobrze. :P

Ad2.
Cieszę się razem z Tobą że przeszedłeś RBR na wysokim poziomie trudności. Chcesz się ze mną mierzyć to najpierw wbij się do pierwszej 10 świata TT w GT5:P albo w jakiejś innej grze wyścigowej. Już nie nakazuję Ci być w pierwszej 3 czy na 1 miejscu. Jak już tak kozaczymy to na maksa. :)

Ad3.
Oki, to powiedz mi co masz na myśli pod pojęciem fizyka w obu tych grach. Bo jeżeli zaliczasz do tego detekcję kolizji i zniszczenia to OK Forza2 tutaj wygrywa. Jeżeli natomiast pod słowem fizyka w wyścigach rozumiesz odwzorowanie realizmu prowadzenia aut to wybacz, ale tutaj Forza może possać jaja GT5:P w trybie PRO i jeszcze podziękować za pozwolenie na miętolenie wora.
Ad.1
Zobaczymy ;)
Ad.2
Niestety nie w Gt5, jednak co do innych gier to zobaczmy ;)
Ad.3
Pod tym pojęciem, mam na myśli zależnościom pomiędzy otoczeniem-samochodem-zawodnikiem(tu w tej roli gracz kontra inny gracz lub CPU). W tej zależności w pewnym aspektach lepsze jest F2, w niektórych Gt5P. Z czego się ciesze, to to..że F3 się ciągle rozwija i naprawia swoje gorsze aspekty, dodając coś nowego np.(te novum o jeszcze większym przywiązaniu do kontaktu opona-podłoże i np. ścieralności się, czy zmianie profilu opony w real time).


Maertin mądrze gadasz ale nie masz racji ;P Zniszczenia i kolizje są ważnym elementem KAŻDEGO wyścigu. Tak jak upadki są ważnym elementem chodzenia. Boisz się ich, unikasz, w chodzeniu chodzi o chodzenie a nie o upadanie, ale gdyby nie było możliwości upadnięcia to ludzie by całkiem inaczej chodzili ;) Tak samo z wyścigami, ty unikasz kolizji, a ktoś inny nie będzie ich unikał i ślizgał się po samochodach przeciwników jak po lodzie, bo może. Komputer tak jak ty (tak przynajmniej twierdzisz) będzie ich unikał, a ktoś inny będzie z nich ostro korzystał i w istocie będzie to miało wpływ na sam wyścig i to dość znaczny.

Chciałbym zauważyć że porównywanie FM2 i GT5 jest troszkę z czapy. Why? FM2 to druga część serii a GT5 to już piąta, więc twórcy GT5 powinni wykazać się proporcjonalnie do doświadczenia ;) Poza tym ile już czasu władowano w tworzenie GT5?
Mądrze mówi. :)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20153 dnia: Lipca 29, 2009, 17:33:16 pm »
To teraz zacznijcie porównywać GT2 z PSX / F2 z X360...


Odnośnie "Jak one wyglądają, ta gra pięknieje z każdym nowym news'em.": "forza 3 photomode seems to add 16xAA, and other effects such as using the high LOD models etc"

Ok, jakie efekty i czym jest "lod models"?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20154 dnia: Lipca 29, 2009, 17:33:55 pm »
To podałeś mega newsa :P stronka, jak i użytkownik barrrrdzo wiarygodni :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20155 dnia: Lipca 29, 2009, 17:36:49 pm »
To teraz zacznijcie porównywać GT2 z PSX / F2 z X360...

chyba przegapiłeś kilka stron, już były porównania każda część vs każda część

Odnośnie "Jak one wyglądają, ta gra pięknieje z każdym nowym news'em.": "forza 3 photomode seems to add 16xAA, and other effects such as using the high LOD models etc"

to chyba normalka, right?
w gran turismo już za czasów psx powtórki miały dodatkowe bajery względem wyścigu.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20156 dnia: Lipca 29, 2009, 17:37:06 pm »
To podałeś mega newsa :P stronka, jak i użytkownik barrrrdzo wiarygodni :lol:
Haha, za czasów Anonimowego było wiarygodne, nie?
Artykuły tak, ale nie jak ktoś sobie napisze takiego newsa na forum :D :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20157 dnia: Lipca 29, 2009, 17:42:40 pm »
i czym jest "lod models"?

LOD = level of details
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20158 dnia: Lipca 29, 2009, 18:15:41 pm »
To podałeś mega newsa :P stronka, jak i użytkownik barrrrdzo wiarygodni :lol:
Haha, za czasów Anonimowego było wiarygodne, nie?

A czego Ty się spodziewałeś? Proste że dla fanboy'ów X0 żadne źródło, które mówi że PS3 jest mocniejsze itp. nie jest wiarygodne. Oni żyją w świecie gdzie GPU i CPU w X0 jest dużo lepsze niż w PS3 i potrafi znacznie więcej a to że w rzeczywistości to gry na PS3 kopią graficznie dupę jest przez nich niezauważalne.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20159 dnia: Lipca 29, 2009, 18:48:15 pm »
To podałeś mega newsa :P stronka, jak i użytkownik barrrrdzo wiarygodni :lol:
Haha, za czasów Anonimowego było wiarygodne, nie?

A czego Ty się spodziewałeś? Proste że dla fanboy'ów X0 żadne źródło, które mówi że PS3 jest mocniejsze itp. nie jest wiarygodne. Oni żyją w świecie gdzie GPU i CPU w X0 jest dużo lepsze niż w PS3 i potrafi znacznie więcej a to że w rzeczywistości to gry na PS3 kopią graficznie dupę jest przez nich niezauważalne.

i tak te prównania to jedno wielkie g@$*o.