Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2766298 razy)

0 użytkowników i 45 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20160 dnia: Lipca 29, 2009, 20:24:43 pm »
Mnie jakoś Gt5P nie skopało dupy, jedyna gra póki co która sprawia że PS3 ma moc to Uncharted2 i Trico. Innych nie widzę.
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 20:26:24 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20161 dnia: Lipca 29, 2009, 22:36:37 pm »
Mnie jakoś Gt5P nie skopało dupy, jedyna gra póki co która sprawia że PS3 ma moc to Uncharted2 i Trico. Innych nie widzę.

To w takim razie na X0 nie ma żadnej gry, która skopałaby Ci tyłek pod względem grafy.

PS. Jeżeli GT5:P tego nie robi to Forza3 nie ma żadnych szans w Twoich oczach. Swoją drogą to chyba w Killzone 2 nie grałeś jeżeli twierdzisz że ta gra nie pokazuje mocy PS3. To jest tytuł, który wyraźnie pokazuje że miejsce X0 w szeregu jest sporo za PS3.
: Lipiec 29, 2009, 22:15:24 pm
Na tym polega jego magia, nie mogę się doczekać aż się na Nim znów przejadę, tym razem na next genach ;) Jednak rozumiem że wolisz tory w stylu np. http://tiny.pl/hhftp

Dokładnie, takie tory bardziej sobie cenię. Bardzo nie lubię też Fuji. Mało ciekawy tor, idiotyczne ślepe zakręty przed prostą i za duża przestrzeń. W ogóle z torów jest mało takich na których chętnie śmigam. Fenomenem jest tutaj Suzuka. Ten tor po prostu uwielbiam. Fajny jest też Spa i Silverstone. Tak to najczęściej (jeżeli mowa o GT) odpalam trasy wymyślone przez Polyphony. IMO mogliby się zająć zaprojektowaniem jakiegoś toru bo ze wszystkich gier w jakie grałem to właśnie w serii GT są najlepsze trasy, które w rzeczywistości nie istnieją. Kto wiem może kiedyś powstanie ich tor. W końcu brali już udział przy projektowaniu Nissana GTR (ściślej to deski rozdzielczej).

PS. Wiem że OT ale w GT5 będzie coś co cholernie napawa mnie optymizmem a mianowicie tor z Top Gear. Very Happy Very Happy Very Happy

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20162 dnia: Lipca 29, 2009, 23:13:34 pm »
Bla bla bla.

Przydałby się tu Kratos :P. Rozpierdoliłby w mig ten cały syf  :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20163 dnia: Lipca 29, 2009, 23:15:30 pm »
Hmm...ja inaczej patrzę na next geny i na ich grafikę, dla mnie next gen to przede wszystkim FIZYKA, Plastyka świata i smaczki :) Dlatego oczekuję w Fifie czy ProEvo zmiennych warunków pogodowych, tego by na murawie pojawiały się cienie chmurek czy promienie słońca(co z tym idzie zmieniały się odcienie murawy czy pojawiały się dynamiczne Cienie vide Top Spin3), pełnie ruchów piłkarzy mamy już choćby w Fife 2009 więc to dla mnie spore osiągnięcie, choć wiem że można lepiej.

Mam nadzieje że w kwestii Fizyki i otoczki ścigania się wypełni mi lukę F3 lub Gt5 itd. Wiem że plastykę otoczenia, REALIZM i KLIMAT zapewni mi choćby OF2 który wygląda bardzo dobrze, dobrą fizykę widzę w FN4, praca mięśni to małe mistrzostwo świata(dlatego zmieniam UFC w najbliższy weekend na tą grę, by ją porównać z UFC). Czekam też na HL3, ale chyba się nie doczekam... ;) I takie tam :P

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20164 dnia: Lipca 29, 2009, 23:32:28 pm »
Taidus, niestety, ale nie dam rady się z Tobą zgodzić. Trochę jakby opacznie zrozumiałeś, albo potraktowałeś to co napisałem.
Aż mam problem się zabrać za to co napisałeś xD Zastosowałeś bardzo pokrętną logikę.

Cytuj
(...)w chodzeniu chodzi o chodzenie a nie o upadanie, ale gdyby nie było możliwości upadnięcia to ludzie by całkiem inaczej chodzili.
Nie wiem, czy to rozumiem, i to się da zrozumieć. Jakby ludzie chodzili, gdyby nie dało się upadać? Mając dwie nogi i posiadając taką i nie inną budowę stawów, chodzenie na dwóch nogach jest najbardziej efektywnym środkiem lokomocji. Upadki służą tylko do tego, aby ich unikać - bo poza bólem, zwyczajnie ograniczają "efektywność" chodzenia. "Gdyby nie było upadków..." - nie kumam. Gdyby ich nie było... to by ich po prostu nie było. Tworzysz tutaj jakiś niedorzeczny ciąg logiczny. Albo jak już mówiłem - nie rozumiem.

Więc wracając do meritum - zderzenie się z bandą i zniszczenia z tym związane - to skutek, skutek, którego, gdyby go nie było... to by go po prostu nie było. Nadal byłbyś zobowiązany przejechać tor tak i nie inaczej, aby osiągnąć najlepszy czas. I co zabawne, GT stanowi nawet dowód tego ^^. Nie ma zniszczeń, a i tak aby osiągnąć najlepszy czas, nie możesz wypaść z toru, ani się ocierać o inne auta - choć z tym drugim bywa różnie - i o ile wiem to ocieranie nie ma żadnego wpływu na wyhamowywanie - więc tutaj de facto mamy istotną wadę GT. Ale nie w tym rzecz. Przywołujesz przykład osoby, która przez to, że nie ma zniszczeń, będzie sobie jeździła po bandach i stukała z innymi autami - no... i ? Co jej po tym, jak w ten sposób nie wygra żadnego wyścigu, ani nie osiągnie żadnego sensownego wyniku?

Ergo - zamykając koło - gdyby nie było upadków, pewnie niektórzy do dziś by chodzili na czworaka albo praktykowali pełzanie, ale raczej dużo by na tym nie pozyskali w życiu :) - stosując wskazaną przez Ciebie logikę :)

Dlatego zostaje przy tym, że zniszczenia są ważne tylko tam, gdzie mają istotny wpływ na charakter rozgrywki. Tak jak upadki mają istotny wpływ tylko przy niektórych formach aktywności - np. zapasy, karate i inne sporty...

Gdyby upadek nie bolał, to i tak musiałbyś się nauczyć chodzić na dwóch nogach, aby po prostu jak najbardziej efektywnie wykorzystać możliwości Twoich stawów. Właśnie dlatego, że "w chodzeniu chodzi o chodzenie.".
« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2009, 23:43:52 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20165 dnia: Lipca 29, 2009, 23:54:24 pm »
Hmm...ja inaczej patrzę na next geny i na ich grafikę, dla mnie next gen to przede wszystkim FIZYKA, Plastyka świata i smaczki :) Dlatego oczekuję w Fifie czy ProEvo zmiennych warunków pogodowych, tego by na murawie pojawiały się cienie chmurek czy promienie słońca(co z tym idzie zmieniały się odcienie murawy czy pojawiały się dynamiczne Cienie vide Top Spin3), pełnie ruchów piłkarzy mamy już choćby w Fife 2009 więc to dla mnie spore osiągnięcie, choć wiem że można lepiej.


niewiem czy tak bardzo doświadczymy w nowym Pro Evo radykalnym zmian w silinku. Jedynie mówi sie o bardzo ładnie wykonanej nawierzchni oraz odwzorowaniu piłkarzy. (co już widzieliśmy)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20166 dnia: Lipca 29, 2009, 23:59:03 pm »
Hmm...ja inaczej patrzę na next geny i na ich grafikę, dla mnie next gen to przede wszystkim FIZYKA, Plastyka świata i smaczki :)

Dlatego też bardzo dziwi mnie iż nie doceniasz Killzone 2 i twierdzisz że ta gra nie pokazuje mocy PS3. Właśnie fizyka, plastyka i ogrom smaczków jakie ta gra posiada przy niesamowitej oprawie graficznej powinny zaspokoić Twoje wymagania co do next-genów. To jest idealny tytuł pod względem tych aspektów na których zależy Ci w next-genach.

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20167 dnia: Lipca 30, 2009, 00:06:28 am »
"i o ile wiem to ocieranie nie ma żadnego wpływu na wyhamowywanie - więc tutaj de facto mamy istotną wadę GT"

I o to mi się rozchodzi. Czyli jednak zmienia to realizm w samym ściganiu się. Nie z samym sobą ale z innymi graczami. Poza tym gdy ktoś wjedzie w wypadający z trasy samochód przy sporej prędkości to chyba powinno mieć to jakieś konsekwencje? Np. zniszczenie samochodu wykluczające dalszy udział w wyścigu. A tak każdy wypadnie po razie i tamci z tyłu ich dogonią. Jest wpływ? Znaczny... Wyobrażasz sobie jakby wyglądały wyścigi w realu, gdyby nie dało się zniszczyć samochodów ;P ? Byłyby takie same? Bo przecież chodzi o ściganie się a nie rozwalanie? Szczerze wątpię, nie zderzają się bo jest to niebezpieczne i kosztowne, a nie dlatego bo tak trzeba i na tym polega ściganie się. Ściganie polega na tym, kto pierwszy dotrze do mety.

Chodziło mi bardziej o to że gdyby nie dało się upaść ludzie chodzili by mniej ostrożnie, tak samo ścigali się mniej ostrożnie. Chodząc po skałkach chodziłbyś szybciej jak inni bo nie bałbyś się upadku. A tym samym uszkodzenia własnego ciała i być może wyłączenia z zabawy. Tak samo jak wspinasz się szybciej z asekuracją górną, jak dolną albo jej brakiem. Jesteś ostrożniejszy bo boisz się konsekwencji. Brak konsekwencji to brak strachu przed nimi, brak strachu to inne zachowanie. Niby we wspinaczce nie chodzi o spadanie, ale wpinałbyś się tak samo pewnie z asekuracją i bez niej ;) ?

A kangury mają chyba taką samą budowę stawów jak ludzie (są one tylko inaczej usytuowane), dwie nogi i skaczą ;) I jest to uważane za najefektywniejszy sposób przemieszczania się drogą lądową ;P Wiem wiem, taka ciekawostka przyrodnicza ;)

Reasumując uważam że kolizje i zniszczenia mają wpływ na wyścig nawet jeżeli się ich unika i nie wystąpią w danym wyścigu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 00:13:18 am wysłana przez Taidus »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20168 dnia: Lipca 30, 2009, 00:19:13 am »
Co do Fizyki:

GOW2 vs KZ2 - fizyka postaci

GOW2: Locust na oko wazacy 120 kg ( :P ) , po jednym szocie odlatuje jak latawiec.

Killzone 2 : Swietna animacja polaczona z ragdollem daje realistyczny wyglad walajacych sie cial. Nic nie jest za lekkie czy za sztywne - idealne. Koles po serii pociskow ladnie sie rzuca i wali na sciane , po ktorej nastepnie osuwa swoje rozstrzelane cielsko. Jak zobaczylem to wszytko w akcji to  :shock: . Respect
: Lipiec 30, 2009, 00:14:45 am
Hmm...ja inaczej patrzę na next geny i na ich grafikę, dla mnie next gen to przede wszystkim FIZYKA, Plastyka świata i smaczki :)

Dlatego też bardzo dziwi mnie iż nie doceniasz Killzone 2 i twierdzisz że ta gra nie pokazuje mocy PS3. Właśnie fizyka, plastyka i ogrom smaczków jakie ta gra posiada przy niesamowitej oprawie graficznej powinny zaspokoić Twoje wymagania co do next-genów. To jest idealny tytuł pod względem tych aspektów na których zależy Ci w next-genach.

Ta gra wyglada jak film Si-Fi. I bez pierdolenia, pod wzgledem wykonania : Lepiej niz Crysis (technologicznie , wiadomo - gorzej )

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20169 dnia: Lipca 30, 2009, 00:33:58 am »
GOW2: Locust na oko wazacy 120 kg ( :P ) , po jednym szocie odlatuje jak latawiec.

Może po prostu ktoś doszedł do wniosku, że latający locust wygląda fajniej jak gdyby miał się osuwać na ziemię jak upuszczony worek ziemniaków ;) Oczywiście niczego nie umniejszając KZ2 ;)

EDIT: Albo takie wyścigi F1. Każdy wie, że nie o kolizje tam chodzi, ale gdyby nie było czegoś takiego jak kolizja i zniszczenia, a co za tym idzie wyłączenie w wyścigu, nie cackali by się tak przy wyprzedzaniu ;P
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 00:39:07 am wysłana przez Taidus »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20170 dnia: Lipca 30, 2009, 00:53:00 am »
GOW2: Locust na oko wazacy 120 kg ( :P ) , po jednym szocie odlatuje jak latawiec.

Może po prostu ktoś doszedł do wniosku, że latający locust wygląda fajniej jak gdyby miał się osuwać na ziemię jak upuszczony worek ziemniaków ;) Oczywiście niczego nie umniejszając KZ2 ;)

EDIT: Albo takie wyścigi F1. Każdy wie, że nie o kolizje tam chodzi, ale gdyby nie było czegoś takiego jak kolizja i zniszczenia, a co za tym idzie wyłączenie w wyścigu, nie cackali by się tak przy wyprzedzaniu ;P

Ja nie mowie o worku do ziemniakow, tylko o realistycznym upadku cial i ich reakcji na wszelkie zew. oddzialywania. GOW2 ma spartolonego ragdolla i niestety nic tego nie zmieni, gralem w ta gre od premiery i dochodze do takiego wniosku.

Latajacy Locust nie wyglada fajnie , bo traci sie poczucie tej bestii  :smile:

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20171 dnia: Lipca 30, 2009, 01:03:59 am »
Nie wiem, może nie jestem aż tak wrażliwy na tego typu niedociągnięcia. Swojego czasu po przejściu 1 i 2 ciurkiem uważałem że te 2 gry wystarczą żeby kupić x360 ;)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20172 dnia: Lipca 30, 2009, 01:07:13 am »
Ogolnie GOW to swietna produkcja, tyle ustawek z ekipa na multi mielismy ze do banka mala. Bylo kupe smiechu  :lol: . GOW to taka gierca z fajnym pomyslem i gorszym wykonaniem. Lagi , bugi i niedociagniecia to jej bolaczka. GOW3 jesli pokaze sie jeszcze na 360tce , nie bedzie pewnie juz w stanie niczym zaskoczyc.  :sad:

Taidus

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-06-2009
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20173 dnia: Lipca 30, 2009, 01:23:01 am »
Jak to niczym?! Fabułą ;) Marcus i reszta w nowych sytuacjach. A i możliwe zaimplementowanie Natala. Moim zdaniem może zaskoczyć. Graficznie też ;)
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 01:27:27 am wysłana przez Taidus »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20174 dnia: Lipca 30, 2009, 06:50:51 am »
Graficznie, to żadna gra na XO nie zaskakuje od czasu wydania pierwszych Girsów.
Niestety, brak możliwości wymiany karty graficznej i dołożenia RAMu sprawia, że X-PCbox bardzo szybko osiągnął swoje maksimum.
Na PS3 w ostatnim roku ukazał się Killzone 2, WipEout HD i MLB The Show 2009 - wyznaczając nowe standardy graficzne dla strzelanin, wyścigów i gier sportowych na konsolach...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20175 dnia: Lipca 30, 2009, 07:28:10 am »
Taidus, mam wrażenie, że się nie rozumiemy. Ty mi próbujesz udowodnić, że zniszczenia są istotne, bo wymuszają bardziej ostrożne zachowanie - tak, to jest prawda. Ale wg tego to zniszczenia są odpowiedzialne za dobre osiągi na torach wyścigowych - to jest bez sensu. Ostrożność w tym przypadku jest na zupełnie innym poziomie i nie odnosi się ona absolutnie do zniszczeń, a tylko i wyłącznie do zachowania idealnego toru jazdy. Nie spełnienie tego wymogu jest karane w GT. I oto cały czas też chodzi, że na tym poziomie to wystarcza.

Bez względu na to, czy zniszczenia występują, czy też nie, czy podczas upadku doświadczam bólu lub nie, czy podczas spinaczki, biegu, pływania, czy fruwania... BEZ ZNACZENIA. Cały czas jest mowa o EFEKTYWNOŚCI, o osiąganiu JAK NAJLEPSZYCH CZASÓW - w tym kontekście nie możesz sobie pozwalać na uderzanie w bandy, przewracanie się, czy cokolwiek innego.
Jesteś ZMUSZONY wykonywać zadanie zgodnie z jego prawami, JEŻELI chcesz cokolwiek osiągnąć.

Jest choroba, która powoduje, że człowiek nie ma czucia w pewnych sferach ciała. Tzn, jakby nerwy pod skórą były uśpione. Taki człowiek nie poczuje bólu, gdy się przewróci lub o coś otrze. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli będzie chciał na biegu na 100 m osiągnąć jakikolwiek sukces, to będzie musiał biec prawidłowo, zachowując prosty tor biegu i nie obijać się o innych przeciwników. Taki człowiek, to takie GT bez zniszczeń. Jemu nie jest potrzebna zdolność do odczuwania bólu do prawidłowego przebiegnięcia tych 100 m.

A co do tych otarć w GT - nie jestem pewien, czy jeżeli dwa auta jadą np. 100 km/h i się o siebie otrą, czy spowoduje to wyhamowanie któregoś z nich. Tak czy owak - mowa o zniszczeniach. Twierdzenie o braku ich znaczenia nadal jest na mocy.

F1 - tak, tutaj ma to już większe znaczenie. Samochody są znacznie bardziej wrażliwe na kontakt i tutaj uszkodzenia są naprawdę istotne. To też można GT wytknąć jako wadę.

Poza tym już sobie wyjaśniliśmy z Unlimited, że podczas wyścigu z innymi autami, jeżeli ten brak uszkodzeń pozwala nam zdobyć przewagę na torze, to jest to bez sensu. Ale w aspekcie bicia rekordów na torze pozostaje to bez znaczenia.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 07:47:55 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20176 dnia: Lipca 30, 2009, 07:56:56 am »
tłumaczenie że GT bez zniszczeń to zajefajny pomysł to tylko wymysły FB i żałosna próba wmówienia samemu sobie że tak jest lepiej, to trochę żałosne i mam nadzieję że w GT5 zniszczenia będą...

co do mocy klocka też nie spodziewał bym się już  jakichkolwiek rewelacji w końcu prawie 5 lat na rynku robi swoje i sprzęt się starzeje do tej pory jest wiele gier które potrafią mnie przyjemnie połechtać tym jak wyglądają ale nie spodziewam się że jakakolwiek nowa produkcją mnie tak zaskoczy jak GOW ... na stronie głównej jest news o Halo 4 że już pracują i że ma być to tytuł startowy dla nowego klocka więc mam nadzieję że za 2 lata nowy się pojawi, tylko po co to całe pierniczenie o Natalu... nie kapuję

Sony zrobiło dobrze dodając do konsoli blureja mają odrazu przetestowany napęd na nastepną generację

tak wogóle to coraz bardziej mnie wqrwiają te patyki i natale, bo primo. nie wieże że X0 i PS3 wytrzymają długo na rynku (klocek 2 lata max dziecko sony może trochę dłużej ale jak będą mieli zamiar je trzymać te 10 bez następcy to porażka) więc martwie się że za kilka lat będziemy mieli nowe X0 i PS4 dla cażuali :( secundo, nie może być tak że hardkorowi gracze będą kopać piłeczki i machać łapami do telewizora, bo jakoś nie wyobrażam sobie jak miałbym grać na łii... źle się dzieję...
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 07:58:51 am wysłana przez Maugan Ra »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20177 dnia: Lipca 30, 2009, 08:06:26 am »
A czy ktokolwiek tutaj próbuje wmówić, że GT bez zniszczeń to "zajefajny pomysł" ?

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20178 dnia: Lipca 30, 2009, 08:11:19 am »
Odnośnie umierania to hmm..OF2 jest tu dla mnie wyznacznikiem :)
Co do filmu SCI-FI ja już jeden mam na mojej konsoli, zwie się ME :)
Jeśli chodzi o KZ2, owszem silnik gry jest bardzo dobry(pokazuję moc Ps3), samo KZ2 jest świetną grą, czemu jej nie wymieniłem, ot zapomniało mi się..jest tyle bardzo dobrych fpsów na rynku ;) Podkreślam słowo bardzo dobrych, bo to nie wybitny fps na 10 w skali 10 stopniowej(góra 9, a dla mnie 8)  :cool:
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 08:20:29 am wysłana przez Unlimited »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20179 dnia: Lipca 30, 2009, 08:14:20 am »
Podkreślam słowo bardzo dobrych, bo to nie wybitny fps na 10 w skali 10 stopniowej(góra 9, a dla mnie 8) :cool:

Z tym to się nawet SDF zgadza - K2 to nie jest gra na 10/10...
Oprawa graficzna jest 10/10, ale sama gra to wtórny do bólu FPS.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20180 dnia: Lipca 30, 2009, 08:15:27 am »
Podkreślam słowo bardzo dobrych, bo to nie wybitny fps na 10 w skali 10 stopniowej(góra 9, a dla mnie 8) :cool:

Z tym to się nawet SDF zgadza - K2 to nie jest gra na 10/10...
Oprawa graficzna jest 10/10, ale sama gra to wtórny do bólu FPS.

Niestety ^^ Ale za to multi jest wyjątkowe i ma swój charakter :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20181 dnia: Lipca 30, 2009, 08:15:40 am »
na stronie głównej jest news o Halo 4 że już pracują i że ma być to tytuł startowy dla nowego klocka więc mam nadzieję że za 2 lata nowy się pojawi, tylko po co to całe pierniczenie o Natalu... nie kapuję

Bo nowy X-box to będzie casualowe gówno z Natalem w środku...

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20182 dnia: Lipca 30, 2009, 08:19:17 am »
A czy ktokolwiek tutaj próbuje wmówić, że GT bez zniszczeń to "zajefajny pomysł" ?

odniosłem takie wrażenie jak ktoś tłumaczy że GT to "symulator jazdy"

na stronie głównej jest news o Halo 4 że już pracują i że ma być to tytuł startowy dla nowego klocka więc mam nadzieję że za 2 lata nowy się pojawi, tylko po co to całe pierniczenie o Natalu... nie kapuję

Bo nowy X-box to będzie casualowe gówno z Natalem w środku...

a PS ze swoją magiczną latarką będzie jedyną ostoja hardkorów ...  :shock: po sukcesie łii wszystko będzie casulowym gównem

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20183 dnia: Lipca 30, 2009, 08:27:41 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...


Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20184 dnia: Lipca 30, 2009, 08:30:48 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...



a sony to japońska firma z tradycjami i wogóle ma w dużym poważaniu to że zabawka N sprzedaję się jak cieplutkie bułeczki a ich czarnulka jak 3 tygodniowy chleb...


svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20185 dnia: Lipca 30, 2009, 08:37:03 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20186 dnia: Lipca 30, 2009, 08:38:40 am »
 :lol:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20187 dnia: Lipca 30, 2009, 08:48:15 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...



a sony to japońska firma z tradycjami i wogóle ma w dużym poważaniu to że zabawka N sprzedaję się jak cieplutkie bułeczki a ich czarnulka jak 3 tygodniowy chleb...



Sądząc po tym jak sprawy się mają, właśnie tak to wszystko wygląda :D Sony swoją strategią reprezentuje klasyczny model biznesowy "spijania śmietanki". Na dzień dobry uderzyło swoją konsolą w najbardziej "hardcorowy" target, czyli grupę tzw.gadżeciarzy/specjalistów, potem wdarło się na rynek górnej warstwy grupy średniej, a na koniec zagarnie tzw grupę minimalistów.

Ponieważ sprzedają drogi i zaawansowany sprzęt musieli obrać taką drogą - gwarantuje ona największe zyski, przy stosunkowo małej sprzedaży. Dlatego ktokolwiek już dzisiaj ocenia strategię Sony jako nieskuteczną lub już ich spisał na straty, zwyczajnie wykazuje się niewiedzą :) Ale trzeba też spojrzeć prawdzie w oczy - nie każdy siedzi w marketingu :) Niemniej aroganckie gadanie nikogo nie usprawiedliwia.

Innymi słowy - dopiero pod koniec żywotu PS3 będzie można ocenić to, co Sony zrobiło. Jesteśmy dopiero w połowie tej generacji, co wiele firm potwierdza (w tym nawet MS), 10 letni plan Sony przestaje budzić uśmiech politowania na twarzach Xbotów, a fakty zaczynają prostować rozumy wszystkich "specjalistów".

http://pl.wikipedia.org/wiki/Strategia_skimming

In the end, it's always Playstation :P

A że Sony dopiero teraz chce wydać "pałki" na rynek - cóż, widocznie dopiero teraz uznali, że rynek jest na to gotowy; nie mogli sobie pozwolić na takie ryzyko przy inwestycji, którą dokonali w przypadku technologii PS3. Nintendo BARDZO ryzykowało - swoją drogą była to ich jedyna szansa. Postawili wszystko na jedną kartę: zaprezentować i rozreklamować "innowacyjność". Lwią częścią sukcesu Nintendo był zawsze bardzo aktywny marketing. Z całej Trójcy, to Nintendo wydaje najwięcej kasy na reklamy. Prawdopodobnie też właśnie dlatego Wii odniosło tak duży komercyjny sukces. To co MS i Sony teraz robią ze swoimi projektami jest po prostu logicznym następstwem wydarzeń - rynek jest gotowy, my mamy technologie, czas ją sprzedać. To, że Nintendo wypuściło tę technologię jako pierwsze na rynek, nie znaczy, że oni to jako pierwsi wymyślili.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 08:55:48 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20188 dnia: Lipca 30, 2009, 08:54:00 am »
Co do wzorowania się..to Sony zgapiło też kilka pomysłów od M$ :P To tak co by Sony nie przekoloryzować.

Co do marketingu, Sony to sobie świetnie wymyśliło, zapomniało tylko o tym że uderzył kryzys, i choć może w Polsce jeszcze go tak mocno nie odczuwamy. To jednak na świecie trochę zrobił zamieszania. Ja od początku mówiłem że 10 letni plan Sony jest niezły, ale ostatnie 2-3 lata będą tym że Ps4 ukaże się światu, ale jednak przez ten okres Sony będzie ciągle supportować swoją 10-letnią konsolę. Co by nie mówić Sony ciągle goni M$, który zastosował model "kawa na ławę", i gdyby nie to że potem okazało się że modele są awaryjne, to myślę że przewaga byłą by większa. ;)
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 08:57:12 am wysłana przez Unlimited »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20189 dnia: Lipca 30, 2009, 08:55:18 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20190 dnia: Lipca 30, 2009, 08:56:51 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...



a sony to japońska firma z tradycjami i wogóle ma w dużym poważaniu to że zabawka N sprzedaję się jak cieplutkie bułeczki a ich czarnulka jak 3 tygodniowy chleb...


Czy ja napisałem cokolwiek o SONY??
Różdżki są wzorowane na Nintendo - tak więc SONY sukces WII nie jest obojętny.
Ale w ich przypadku skręt w stronę casuali nie istnieje - SONY od zawsze miało świetne casualowe serie, które stale rozwija i widać w ich postępowaniu konsekwencje...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20191 dnia: Lipca 30, 2009, 08:59:12 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

MS choć ma kilka "swoich" projektów, to z zasady ich filozofia zawsze była ta sama: "Ukraść" pomysł konkurencji i zrobić to lepiej :) Tak MS walczy o rynek. Nie wiem jak było w przypadku Windowsa - tutaj słyszałem tylko "plotki". Ale tak właśnie było z Internet Explorer nt. czego istnieje nawet film dokumentalny i tak zapewne robią w większości sfer. MS to po prostu bardzo arogancka i agresywna firma.
Ale dla osób, dla których liczy się tylko produkt jest to na pewno bez znaczenia :)

Unlimited,
Co prawda MS zaprezentował kilka rozwiązań, które Sony było zmuszone podejrzeć, "ukraść" aby móc pozostać konkurencyjnym, to jednak nie Sony goni MS :) Playstation wciąż jest silniejszą marką od Xbox i dopóki tak będzie, dopóty to MS będzie gonił za Sony :) Zobaczysz, że kiedy ceny konsol się zmienią, a oferty poszerzą i dojrzeją, wiele się zmieni w cyferkach MS vs Sony :) I choć mam swoje wyobrażenie o tym, jak wszystko będzie wyglądało na koniec, nie zapieram się siłą, że tak też będzie. Nie wykluczam, że koniec końców to jednak MS zostanie zwycięzcą, są przesłanki ku temu. Ale w tej chwili dla mnie sprawa będzie tak i nie inaczej wyglądać :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 09:09:27 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20192 dnia: Lipca 30, 2009, 09:00:06 am »
Co do wzorowania się..to Sony zgapiło też kilka pomysłów od M$ :P
Zgadzam się - M$ ma olbrzymie zasługi w rozwoju gry online na konsolach i SONY wzorowało się tutaj na nich..

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20193 dnia: Lipca 30, 2009, 09:05:11 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...



a sony to japońska firma z tradycjami i wogóle ma w dużym poważaniu to że zabawka N sprzedaję się jak cieplutkie bułeczki a ich czarnulka jak 3 tygodniowy chleb...



Sądząc po tym jak sprawy się mają, właśnie tak to wszystko wygląda :D Sony swoją strategią reprezentuje klasyczny model biznesowy "spijania śmietanki". Na dzień dobry uderzyło swoją konsolą w najbardziej "hardcorowy" target, czyli grupę tzw.gadżeciarzy/specjalistów, potem wdarło się na rynek górnej warstwy grupy średniej, a na koniec zagarnie tzw grupę minimalistów.

Ponieważ sprzedają drogi i zaawansowany sprzęt musieli obrać taką drogą - gwarantuje ona największe zyski, przy stosunkowo małej sprzedaży. Dlatego ktokolwiek już dzisiaj ocenia strategię Sony jako nieskuteczną lub już ich spisał na straty, zwyczajnie wykazuje się niewiedzą :) Ale trzeba też spojrzeć prawdzie w oczy - nie każdy siedzi w marketingu :) Niemniej aroganckie gadanie nikogo nie usprawiedliwia.

Innymi słowy - dopiero pod koniec żywotu PS3 będzie można ocenić to, co Sony zrobiło. Jesteśmy dopiero w połowie tej generacji, co wiele firm potwierdza (w tym nawet MS), 10 letni plan Sony przestaje budzić uśmiech politowania na twarzach Xbotów, a fakty zaczynają prostować rozumy wszystkich "specjalistów".

http://pl.wikipedia.org/wiki/Strategia_skimming

In the end, it's always Playstation :P

A że Sony dopiero teraz chce wydać "pałki" na rynek - cóż, widocznie dopiero teraz uznali, że rynek jest na to gotowy; nie mogli sobie pozwolić na takie ryzyko przy inwestycji, którą dokonali w przypadku technologii PS3. Nintendo BARDZO ryzykowało - swoją drogą była to ich jedyna szansa. Postawili wszystko na jedną kartę: zaprezentować i rozreklamować "innowacyjność". Lwią częścią sukcesu Nintendo był zawsze bardzo aktywny marketing. Z całej Trójcy, to Nintendo wydaje najwięcej kasy na reklamy. Prawdopodobnie też właśnie dlatego Wii odniosło tak duży komercyjny sukces. To co MS i Sony teraz robią ze swoimi projektami jest po prostu logicznym następstwem wydarzeń - rynek jest gotowy, my mamy technologie, czas ją sprzedać. To, że Nintendo wypuściło tę technologię jako pierwsze na rynek, nie znaczy, że oni to jako pierwsi wymyślili.

trochę tak jakoś nie kapuję... moim zdaniem rynek ogólnie pojętej rozrywki elektronicznej to rynek gadżeciarzy (pomijam łii) obojętnie czy mówimy o PC czy konsoli, więc dzielenie go na jeszcze mniejsze segmenty zwyczajnie nie ma sensu, po drugie w tej generacji tylko dziecko Ninty odważyło się sięgnąc po nowych klientów i sukces odniosło murowany, to co teraz zrobi M$ i Sony nie będzie już miało znaczenia N było pierwsze... moim zdaniem Sony spaściło trochę tą generacje, olbrzymia baza przyzwyczajonych do brandu klientów i zaplecze jakie mieli po PS2 dawała im mega przewage już na starcie a jednak X0 i M$ potrafili uszczknąć baaaaardzo dużą część rynku, jeśli masz na myśli 10 lat supotu dla ps3 to oki tak jak ma to miejsce z PS2 teraz, ale nie chcę tu się bawić w wielkiego analityka nowy klocek powinien ukazać się w 2012 a PS4 wg mnie 2013 inaczej znów zostana z ręką w nocniku...

to co M$ i Sony robią teraz to minimalizowanie strat do lidera rynku...  
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

MS choć ma kilka "swoich" projektów, to z zasady ich filozofia zawsze była ta sama: "Ukraść" pomysł konkurencji i zrobić to lepiej :) Tak MS walczy o rynek. Nie wiem jak było w przypadku Windowsa - tutaj słyszałem tylko "plotki". Ale tak właśnie było z Internet Explorer nt. czego istnieje nawet film dokumentalny i tak zapewne robią w większości sfer. MS to po prostu bardzo arogancka i agresywna firma.
Ale dla osób, dla których liczy się tylko produkt jest to na pewno bez znaczenia :)

 :shock: nie ukraść tylko kupić  8) wybacz ale dla Ciebie ma znaczenie produkt czy polityka firmy?? agresywny styl długofalowej polityki M$ sprawda się rewelacyjnie :) odnotowują zyski :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20194 dnia: Lipca 30, 2009, 09:07:57 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

Wszystkie casualowe gry M$ typu Lips, cośtam Movies, itd. są w prostej linii wzorowane na seriach SONY.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20195 dnia: Lipca 30, 2009, 09:10:36 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

Wszystkie casualowe gry M$ typu Lips, cośtam Movies, itd. są w prostej linii wzorowane na seriach SONY.


idąc tym torem myślenia to wszystki gry są wzorowane na tetrisie :-)

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20196 dnia: Lipca 30, 2009, 09:15:38 am »
idąc tym torem myślenia to wszystki gry są wzorowane na tetrisie :-)
Nie na Tetrisie tylko na Pongu :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20197 dnia: Lipca 30, 2009, 09:18:02 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

Wszystkie casualowe gry M$ typu Lips, cośtam Movies, itd. są w prostej linii wzorowane na seriach SONY.


idąc tym torem myślenia to wszystki gry są wzorowane na tetrisie :-)
Przeczytaj ze zrozumieniem o czym jest dyskusja, a potem się wypowiadaj.
Cytuj
agresywny styl długofalowej polityki M$ sprawda się rewelacyjnie  odnotowują zyski
to jest krótkofalowe działanie - nie długofalowe

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20198 dnia: Lipca 30, 2009, 09:23:45 am »
Microsoft przez ostatnie lata wzorował się i zgapiał pomysły od SONY.
Teraz wyraźnie zapatrzył się na sukces jaki osiągnęło Nintendo...
ojej
Nie nabijaj sie z biednego aena.
A mnie swoją drogą ciekawi co takiego M$ "zgapiał".

Wszystkie casualowe gry M$ typu Lips, cośtam Movies, itd. są w prostej linii wzorowane na seriach SONY.


idąc tym torem myślenia to wszystki gry są wzorowane na tetrisie :-)
Przeczytaj ze zrozumieniem o czym jest dyskusja, a potem się wypowiadaj.
Cytuj
agresywny styl długofalowej polityki M$ sprawda się rewelacyjnie  odnotowują zyski
to jest krótkofalowe działanie - nie długofalowe

przeczytałem i się wypowiadam  8-) faktycznie moja wtopa nie na tetrisie a na pongu...

a z tym kótkofalowym działeniem to nie wiem skąd to wziełeś?? że niby strategię rozwoju firmy czytałeś?? czy cuś??

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20199 dnia: Lipca 30, 2009, 09:29:12 am »
Agresywna polityka M$ w odniesieniu do SONY trwała trzy lata.
W tym czasie podkupili wszystkie liczące się serie od 3rd party oraz wydali swoje(najczęściej marnej jakości) odpowiedniki wielkich serii od SONY(Flopza, Lipsy, gry od Rare).
Jako bonus dołożyli płatny online i RROD-a(który jest również konsekwencją agresywnej polityki - zbyt szybkiego startu konsoli).

Teraz M$ zmienia strategie działania - chce zrobić z XO konsolę dla rodzin, podjąć walkę z WII...

Tak więc agresywna polityka w stosunku do SONY się skończyła.
A co do zysków to czytałem niedawno, że w ostatnim okresie rozliczeniowym zyski spadły na przysłowiowy ryj...
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2009, 09:31:28 am wysłana przez A-n »