@Wulfen
horyzont w gearsach to nie bitmapa
Oczywiscie, ze bitmapa ;], oczywiscie nie na kazdej mapie
gow2 ma vsynch(za duzo sie nasluchales marcepana i jurasa- u nich to nawet dziur nie bylo Laughing)
Czasem ma to fakt.
gow2 ma stala liczbe klatek(zreszta o tym nie mozna teraz w ogole mowic bo u2 jeszcze nie ma! i moze sie okazac ze u2 bedzie zasuwal w 20 klatkach)
W kazdej recce mowia, ze czasem klatki spadaja. Szkoda, ze Richard Leadbetter nie zrobil swojej analizy w DF. Co do Uncharted 2 to juz miales analize ;] multi jak i single
http://www.eurogamer.net/articles/first-impressions-and-video-uncharted-2-multiplayer-beta-blog-entryhttp://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-tech-analysis- anizo to slaba strona RSX'a, niestety. Ale masz trilinear filtering. Wystarczy obejrzec ten fragment by zobaczyc,ze nie jest zle
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=29670&size=hdmodele postaci sa na podobnym poziomie
Marcus z GeoW 2 ma 2x mniej polygonow niz Drake w Uncharted 1! A chyba wszyscy widzimy jak modele postaci w Uncharted 2 wyladnialy, baa modele w cutscenkach sa identyczne z tymi z gameplaya [w U2].
textury znowu podobny poziom(czasem zdarzy sie jakas gorsza ale to jest normalne)
Poprosze o cos tak ladnego z GeoW 2.
http://image.blog.livedoor.jp/imasnews/imgs/3/d/3d69fde8.jpghttp://image.blog.livedoor.jp/imasnews/imgs/7/4/743daa4f.jpgpolygonow na tych screenach co dalem jest duzo wiecej w gearsach(nie mowie tu o jakis innych zdjeciach w cukierkowym miescie tylko tych co dalem. a dalem takie a nie inne bo te ze soba najlepiej porownac)
I jak wyliczyles niby, ze scena w jaskini z GeoW 2 ma wiecej polygonow od tej z Uncharted 2?
http://www.miastogier.pl/baza/Encyklopedia/gry/Uncharted2AmongThieves_PS3/Galeria/0907101336391.jpgJa bardziej patrzylem pod wzgledem wlasnie sceny z prezentacji gdy widac cale srodowisko. Poza tym Cell ma swietny algorytm powodujacy, ze usuwa zbedne polygony, ktore sa zaaekranem/zasloniete i przekazuje ta informacje do GPU, dzieki temu renderuja ona o ponad 40% polygonow niz normalnie by musiala, wiec teoretycznie w Uncharted 2 bedziesz mial wiecej polygonow niz w GeoW 2 ;]
A i jak piszesz tylko o grafice to zapomnialem dodac, ze Uncharted ma HDR, a GeoW 2 MDR ;]
A i rowniez zapomnialem dodac o genialnie zrobionym real-time reflections.