Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2712081 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20760 dnia: Września 13, 2009, 20:25:47 pm »
Jak już jesteśmy przy wyjątkach, to warto zapamiętać, że uj, uje i tym podobne, nigdy się nie kreskuje, ale pokój się już kreskuje (polska ortografia jest tragiczna... chociaż to ma wytłumaczenie "pokoje", lecz dla obcokrajowca wcale proste nie będzie...)

Jednak, żeby nie odbiegać od tematu.
Uncharted w porównaniu do Gears of War w mojej opinii, wypada zdecydowanie lepiej. Lepsza gra świateł, cienie, kolorystyka, gdzieniegdzie ostrzejsze tekstury (średnio - porównując). Właściwie to powyższe screeny są marnej jakości i nie przedstawiają dobrego materiału do porównania...

Tylko wiara nie bierze pod uwage, że w u lataja na ekranie 2 postaci+ marnie zrobieni przeciwnicy a w gow 4-5 + przeciwnicy...

Bo takie są fabuły tych gier? Z pewnością brali pod uwagę to, żeby w scenariuszu zrobić tylko dwie postacie na ekranie, bo konsola więcej nie wytrzyma ;)

« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 20:30:26 pm wysłana przez Chris »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20761 dnia: Września 13, 2009, 20:47:52 pm »
Hmm. A słyszałeś o czymś takim jak polycount? Bierze się takie rzeczy pod uwagę. Nie tyle przy wczesnym projektowaniu gry ale przy tworzeniu modeli, tekstur i tego co jest zwane w ogólnym rozumieniu 'grafiką gry'.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20762 dnia: Września 13, 2009, 21:23:08 pm »
Hyhyhy 30tys poly na durnej postaci  :-o . Przeciez to absolutna bzdura. 3k-5k to ok , ale 30tys ?
: Wrzesień 13, 2009, 21:12:38 pm
Taa. Odpal zetke i zrób postać która ma 20milionów poly, teksturę o bokach 8k pixeli i to wszystko wyrenderuj w jakimś silniku. I co? I kapa. To nie zależy od ilości poly tylko procesu renderingu.


DirectX12 pozwoli pewnie już na takie zaawansowane procesy :P

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20763 dnia: Września 13, 2009, 21:55:33 pm »
Hyhyhy 30tys poly na durnej postaci  :-o . Przeciez to absolutna bzdura. 3k-5k to ok , ale 30tys ?
Taa przecież każdemu powinno starczyć 128 kilobajtów ramu. ;)
Jak chcesz zrobić chłopka w slipkach to pewnie wystarczy ale jak chcesz zrobić ażurowany pancerz z dziesiątkami detali to przecież skądś ten polygony musisz na to mieć chyba? To nie jest tak że im więcej poly tym grafa w grze lepsza (dokładniej- to jest wierutne pierdolenie) ale lepsze narzędzie to większe możliwości.

Taa. Odpal zetke i zrób postać która ma 20milionów poly, teksturę o bokach 8k pixeli i to wszystko wyrenderuj w jakimś silniku. I co? I kapa. To nie zależy od ilości poly tylko procesu renderingu.
DirectX12 pozwoli pewnie już na takie zaawansowane procesy :P
Larabee, karty ze 128 potokami, przechodzenie softwareowych efektów na sprzętowe. Wszystko się rozwija raczej w dobrym kierunku ale niezmiennie czy w latach 80 czy teraz są pewne wąskie gardła. Najznaczniejszym jest oczywiście kasa, ta którą zwykłby chłopek może wydać na kartę grafiki czy konsole. To nie problem 10 lat projektować mega wyjebaną kartę grafiki wielkości lodówki, która to karta będzie w realtime generowała lepszą grafe niż rzeczywistość i wytwarzała przy tym temperaturę jak piec hutniczy. Tylko kto wyda na takie coś tyle ile na dom z basenem tylko po to żeby miał lepszą wczuwkę przy zmiataniu hipków z rakietnicy podczas partyjki w kłeja? :D
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 21:57:28 pm wysłana przez monio4 »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20764 dnia: Września 13, 2009, 22:04:49 pm »
Eee tam Directx 12 ;], na Directx 11 juz mozna zrobic prawie photorealistyczne postaci.
Nowa Ruby ATI.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20765 dnia: Września 13, 2009, 22:18:38 pm »
Hyhyhy 30tys poly na durnej postaci  :-o . Przeciez to absolutna bzdura. 3k-5k to ok , ale 30tys ?
Taa przecież każdemu powinno starczyć 128 kilobajtów ramu. ;)
Jak chcesz zrobić chłopka w slipkach to pewnie wystarczy ale jak chcesz zrobić ażurowany pancerz z dziesiątkami detali to przecież skądś ten polygony musisz na to mieć chyba? To nie jest tak że im więcej poly tym grafa w grze lepsza (dokładniej- to jest wierutne pierdolenie) ale lepsze narzędzie to większe możliwości.

Taa. Odpal zetke i zrób postać która ma 20milionów poly, teksturę o bokach 8k pixeli i to wszystko wyrenderuj w jakimś silniku. I co? I kapa. To nie zależy od ilości poly tylko procesu renderingu.
DirectX12 pozwoli pewnie już na takie zaawansowane procesy :P
Larabee, karty ze 128 potokami, przechodzenie softwareowych efektów na sprzętowe. Wszystko się rozwija raczej w dobrym kierunku ale niezmiennie czy w latach 80 czy teraz są pewne wąskie gardła. Najznaczniejszym jest oczywiście kasa, ta którą zwykłby chłopek może wydać na kartę grafiki czy konsole. To nie problem 10 lat projektować mega wyjebaną kartę grafiki wielkości lodówki, która to karta będzie w realtime generowała lepszą grafe niż rzeczywistość i wytwarzała przy tym temperaturę jak piec hutniczy. Tylko kto wyda na takie coś tyle ile na dom z basenem tylko po to żeby miał lepszą wczuwkę przy zmiataniu hipków z rakietnicy podczas partyjki w kłeja? :D

Przcież możesz zrobic model skladajacy sie z: postaci , koszuleczki , spodeneczek , czapeczki , pipeczki. Pozniej zrobic retopoly ktora scali to wszystko w jedno wielkie low poly i wypalić z high resa normal mape.  :-) . Im wiecej technik modelowania i texturowanie, tym mniej poly i nadal masa detali  :smile:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20766 dnia: Września 13, 2009, 23:02:14 pm »
Eee tam Directx 12 ;], na Directx 11 juz mozna zrobic prawie photorealistyczne postaci.
Nowa Ruby ATI.

Fajne wypalone cieniowanie... PRAWIE robi KOLOSALNĄ różnicę. ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20767 dnia: Września 13, 2009, 23:08:27 pm »
O co Ci chodzi z wypalonym cieniowaniem? :>

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20768 dnia: Września 13, 2009, 23:20:32 pm »
O co Ci chodzi z wypalonym cieniowaniem? :>

Pan grafik musi się trochę powymądrzać :wink:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20769 dnia: Września 13, 2009, 23:22:32 pm »
Projekcja na teksturze która jest tylko teksturą. Gołym okiem widać. No i wiesz... trochę tu brak tam jakichkolwiek sprzętowych cieni. Nie problem walnąć model highpoly i do tego jakiś realtimeowy viewer. Niewiele mniej realistyczną główkę widziałem w demku nvidii na swoim kompie. Wiesz ogólnie to demka nigdy nie miały się jakkolwiek do gier. W grze takich postaci musisz mieć 20 na ekranie a i tak 3/4 mocy leci na otoczenie.


W fotorealizm uwierzę jak na swoim kompie zobaczę takie obrazki w realtime:
http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=067810
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 23:30:47 pm wysłana przez monio4 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20770 dnia: Września 13, 2009, 23:39:01 pm »
W fotorealizm uwierzę jak na swoim kompie zobaczę takie obrazki w realtime:
http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=067810
:shock:
Nie wiedziałem że można zrobić coś co wygląda tak naturalnie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20771 dnia: Września 13, 2009, 23:44:11 pm »
A to widziales? :>
http://4.bp.blogspot.com/_veswGS4uNJQ/SSfG8n60EJI/AAAAAAAAEpg/XOCOVQW19pY/s1600-h/directx11-clown.jpg

Poza tym to kwestia oswietlenia z tymi cieniami
http://img411.imageshack.us/img411/9881/ruby2.png
No chyba, ze myslisz, ze postac po prawej to kiepski render :)

BTW co do tech dema Ruby to zobacz to w real-time
http://pc.watch.impress.co.jp/video/pcw/docs/315/056/html/17.flv.html

Nadal nie jestes przekonany? :p

Cytuj
W grze takich postaci musisz mieć 20 na ekranie a i tak 3/4 mocy leci na otoczenie.
No i tutaj w gre wchodzi tesselacja ;]
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2009, 23:45:42 pm wysłana przez KKRT »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20772 dnia: Września 14, 2009, 01:52:59 am »
Totalnie niezwiązane z SW, ale jak już spuszczamy się nad świetnymi renderami:




(wbrew temu, co jest w tytule filmiku na YT, to nie ma nic wspólnego z GT5)

Nawet ja, osoba, która ma samochody głęboko w dupie, patrzyłem na ten filmik z wystawionym jęzorem. Ciekawe, kiedy takie coś zostanie osiągnięte w grach.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20773 dnia: Września 14, 2009, 02:09:31 am »
No do GT5 nie podobne, bardziej przypomina FM 3.  :cool:

Myślę, że to wnętrze na zdjęciu to nic specjalnego i już teraz można osiągnąć takie efekty, wystarczy spojrzeć na zdjęcia z Forzy czy GT5, jedyne czym to wszystko się różni, to to że na zdjęciach z gier cała tapicerka jest przeważnie szara, tutaj natomiast są wszelakie materiały i to bardzo dokładnie oddane. Natomiast jeżeli chodzi o samochód, myślę że taki model za generacje góra dwie developerzy osiągną, jednak bez tych wspaniałych odbić które nadają realizmu temu modelowi, no tu myślę że chodzi tylko o to, przecież obecne modele z GT 5 już przypominają ten, ale konsole jeszcze nie są w stanie wyrenderować takich odbić w real time.
: Wrzesień 14, 2009, 02:04:55 am
Monio widziałeś ten mój zestaw SNESA ? Wystawiłem go i od razu była oferta w podpisie mam linki do aukcji. Mam tylko nadzieje że przy końcu będą się o to bić bo 10 osob obserwuje :D

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20774 dnia: Września 14, 2009, 02:28:36 am »
Nie w tej i następnej generacji na bank. Stawiam swojego kompa. :)
Do takich efektów potrzeba pełnego raytraceingu zupełnie wszystkiego na scenie. Czyli też daleko tego co jest poza ekranem i z tyłu kamery. Obstawiam że wyrenderowanie takiego filmiku kolesiowi mogło zająć kilkanaście godzin na wypasionym desktopie albo kilka na renderfarmie (które to mają dziesiątki razy większa moc niż ps3 czy xo).

KKRT- Pierwsze co pokazałeś jest tragicznie lipne jak równamy do zdjęć i fotorealizmu. Demko nvidii było bardziej realistyczne. Sam model nawet niezły, codziennie widzę lepsze na ZBCentral. ;)
Co do prezentacji ATI. Robi wrażenie ale tylko jako moc sprzętu. Nadal daleko do czegoś takiego w grach, chyba że światem gry będą tylko pojedyncze popiersia postaci.  :cool:
Jak ci niby teselacja pomoże żeby wyświetlać po 10 takich postaci (tutaj jest tylko popiersie pragne dodać) na scenie na której jest jeszcze tło na równie realistycznym poziomie? Renderowanie, tekstury i wreszcie sam silnik gry przeliczysz na kalkulatorze? :D
Żeby jakaś gra hulała z taką grafiką potrzebna by była kobyła obliczeniowa na którą nawet kutaragi musiałby pracować biorąc nadgodziny.

SH16- podeślij mi linka na GG.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20775 dnia: Września 14, 2009, 10:59:57 am »
Pokaz mi to demko Nvidii, bo na 100% zadne tech demo nie wygladalo tak dobrze jak to. To, ze nie realistycznie? To co? Ja nie pisalem, ze zobaczymy zaraz uber swietne modele na DX 11 - jak z renderow, tylko, ze juz w tej generacji [bo tak naprawde sie juz ona zaczela, wraz z premiera nowych Radkow] mamy postacie naprawde genialnie zrobione. Zreszta ten Twoj przyklad Jokera tez jest srednio realistyczny porownujac to np do
http://gl.ict.usc.edu/Research/DigitalEmily/
Ktora kazdy pomyli z prawdziwa aktorka.

A teselacja jak pomaga? Przeciez zmniejsza ilosc poly na obiekt w zaleznosci od odleglosci, czy to otoczenia czy przedmiotow/postaci.

Zreszta patrzac na to, co da sie osiagnac na DX 9 [modele postaci z Crysisa po ostrym zmoddowaniu] jestem w stanie uwierzyc, ze mozemy to zobaczyc w grach. Tym bardziej, ze na poprzednich kartach ATI udalo sie wyrenderowac cos takiego w real-time ;]


A nowe karty sa conajmniej 2 razy silniejsze.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20776 dnia: Września 14, 2009, 11:22:32 am »
Foto realizm w grach? Może DX15   ;) A te demka mogą sobie między bajki wsadzić.

Cytuj
A nowe karty sa conajmniej 2 razy silniejsze
- a co dopiero 4 takie w CF będzie można 4 takie techdemka odpalić na raz MOC!!!  :lol:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20777 dnia: Września 14, 2009, 12:14:13 pm »
Problemem obecnie przestaje być wydajność kart graficznych, ale nakład pracy konieczny do stworzenia fotorealistycznej grafiki...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20778 dnia: Września 25, 2009, 15:33:43 pm »
Close up z GT 5:P [post dla kolesia z topicu o Forza 3]





i jeszcze screen z GT 5:P

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20779 dnia: Września 25, 2009, 15:37:20 pm »
Dzięki za wyręczenie ;)

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20780 dnia: Września 25, 2009, 15:38:21 pm »
koleś prosi o filmik ale choyyy  :-o walnijmy screnna będzie na nasze  :lol:

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20781 dnia: Września 25, 2009, 15:41:19 pm »
Close up z GT 5:P [post dla kolesia z topicu o Forza 3]





i jeszcze screen z GT 5:P


prosze cie z czym do ludzi???  zrob takie cos jak masz wyscig 16 fur na torze nie jak masz time triala albo jakis dual....... okey?

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20782 dnia: Września 25, 2009, 15:43:53 pm »
Close up z GT 5:P [post dla kolesia z topicu o Forza 3]





i jeszcze screen z GT 5:P


prosze cie z czym do ludzi???  zrob takie cos jak masz wyscig 16 fur na torze nie jak masz time triala albo jakis dual....... okey?
A co to kierwa za różnica? Wiadomo że podczas wyścigu czegoś takiego nie zrobi bo nie ma na to czasu.
PRL RULLAAAAA

oscyp

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20783 dnia: Września 25, 2009, 15:44:21 pm »
Panie, naprawdę myślisz, ze przy 16 furach na torze reflektor będzie wyglądał inaczej niż przy time trialu? Zrozum, że Forza 3 choć ładna to niestety nie ta liga co GT5 (graficznie, choć nie oszukujmy się, w scigałkach wlasnie to jest najważniejsze).

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20784 dnia: Września 25, 2009, 15:46:34 pm »
niestety nie mysle tylko wiem ze tak jest.......... :cool:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20785 dnia: Września 25, 2009, 15:48:48 pm »
niestety nie mysle tylko wiem ze tak jest.......... :cool:
Najpierw trzeba miec GT 5:P by wiedziec czy tak jest, damn szkoda, ze akurat pozyczylem na tydzien kumplowi GT 5:P, bo bym Ci to teraz udowodnil. Komus sie chce mnie wyreczyc?

Najlepsze jest to, ze te filmiki nie sa z replay'a, a z gameplayu.

@Maugan Ra
Brawa za spostrzegawczosc...
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2009, 15:50:53 pm wysłana przez KKRT »

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20786 dnia: Września 25, 2009, 15:52:53 pm »
niestety nie mysle tylko wiem ze tak jest.......... :cool:
Najpierw trzeba miec GT 5:P by wiedziec czy tak jest, damn szkoda, ze akurat pozyczylem na tydzien kumplowi GT 5:P, bo bym Ci to teraz udowodnil. Komus sie chce mnie wyreczyc?

Najlepsze jest to, ze te filmiki nie sa z replay'a, a z gameplayu.

@Maugan Ra
Brawa za spostrzegawczosc...
Ja niestety swoją gre sprzedałem, bo bym to zrobił.
: Wrzesień 25, 2009, 15:52:22 pm
niestety nie mysle tylko wiem ze tak jest.......... :cool:
Udowodnij
PRL RULLAAAAA

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20787 dnia: Września 25, 2009, 15:58:29 pm »
sprzedalem prologue pol roku temu i nie musze nic udowadniac bo mi to zlew.. kupilem sobie shifta i lepiej sie z nim bawie....... tylko widze ze sony boje sie uniesli i popozyczyli kopie :-D
(btw i poprosze dajcie fotki calego ekranu tv a nie samego reflektora bo ja sobie tez moge z aparatem dac zblzenie nawet piksela :grin:)

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20788 dnia: Września 25, 2009, 16:00:30 pm »
sprzedalem prologue pol roku temu i nie musze nic udowadniac bo mi to zlew.. kupilem sobie shifta i lepiej sie z nim bawie....... tylko widze ze sony boje sie uniesli i popozyczyli kopie :-D
(btw i poprosze dajcie fotki calego ekranu tv a nie samego reflektora bo ja sobie tez moge z aparatem dac zblzenie nawet piksela :grin:)
Tak do daj PSN ID z checia sprawdzę czy w ogóle masz PS3
Nie lepiej nie dawaj zblizen z innych gier bo będzie jedna wielka paćka tekstur.
PRL RULLAAAAA

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20789 dnia: Września 25, 2009, 16:09:05 pm »
jak wspomnialem idzcie lepiej robic fotki zblizen :-D to nie byl temat o moim id tylko chytrosci polyphony...
dla mnie grid czy shift zjada i forze i gt w przedbiegach....

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20790 dnia: Września 25, 2009, 16:10:28 pm »
Tak jak myślałem, nic juz więcej nie musisz pisać xD
PS jak ktos ma tą grę to niech mu zrobi te fotki i pokażę jakim jest kłamczuchem  :lol:
PRL RULLAAAAA

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20791 dnia: Września 25, 2009, 16:13:41 pm »
Cytuj
(btw i poprosze dajcie fotki calego ekranu tv a nie samego reflektora bo ja sobie tez moge z aparatem dac zblzenie nawet piksela Very Happy)
lol, Ty chyba juz sam nie wiesz co piszesz. Przeczytaj to co napisales i zastanow sie czy to w ogole ma sens.

BTW teraz mam Ci udowodnic, ze pozyczylem GT 5:P? No tak, specjalnie kumpel pozyczyl od kogos PS3 i wzial ode mnie GT 5:P, bo wiedzial, ze ktos bedzie prosil o zblizenie reflektora przy 16 autach...

Entuzjasta

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-09-2009
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20792 dnia: Września 25, 2009, 18:14:40 pm »
Polyphiny grzebie się jak mucha w smole pracując nad najmniejszym detalem ale efekt końcowy będzie tego warty. Forza próbowała tej grze dorównać i w sumie ja na podstawie opublikowanych screenów w to uwierzyłem, bo faktycznie przyznaje ze grafika robiła wrażenie. Screeny już z demka pokazały jednak że jeszcze za wcześnie na świętowanie ale wszystko może się jeszcze zmienić w pełnej. Wszak poprawa elementu do którego mam najwięcej obiekcji (oświetlenie auta przez co wygląda nie jak rzeczywisty model) nie powinno być tak czasochłonne dla takiego zespołu. W sumie to i dobrze że wydali demko, będzie czas na doszlifowanie ver. pełnej. Ja tam i tak kupie niedługo 360, elite staniał porządnie a taka forza 3 będzie dla mnie jedną z pierwszych gier które sobie zakupie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20793 dnia: Września 25, 2009, 20:27:06 pm »
Male porownanko, czyli Forza 3 vs GT 5:P :P
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

oraz jak zmienia sie wyglad samochodu przed startem [30 fps] i po starcie [60fps]
http://i37.tinypic.com/117fkma.gif

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20794 dnia: Września 25, 2009, 20:44:46 pm »
Forza 3: The Definitive Bullshot Simulator.

Garaż vs wyścig:











edit:
Dlaczego foty są przeskalowane do niższej rozdziałki ??

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20795 dnia: Września 25, 2009, 20:50:10 pm »
Dlaczego foty są przeskalowane do niższej rozdziałki ??

Bo forum ma ustawione w opcjach, by skalować wyświetlanie wszystkich obrazków do pewnej, z góry określonej rozdzielczości (chyba 800x600px). Żeby zobaczyć je w pełnej rozdzielczości wystarczy otworzyć sam obrazek w osobnej zakładce/oknie (PPM->Pokaż obrazek).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20796 dnia: Września 25, 2009, 21:18:03 pm »
Male porownanko, czyli Forza 3 vs GT 5:P :P
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

To chyba powinno zakończyć dyskusję o oprawie graficznej obu tytułów.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20797 dnia: Września 25, 2009, 21:21:31 pm »
Male porownanko, czyli Forza 3 vs GT 5:P :P
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

To chyba powinno zakończyć dyskusję o oprawie graficznej obu tytułów.
- Świetne porównanie na trasie z GT4 w podbitej rozdziałce  :lol:

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20798 dnia: Września 25, 2009, 21:23:10 pm »
Male porownanko, czyli Forza 3 vs GT 5:P :P
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

To chyba powinno zakończyć dyskusję o oprawie graficznej obu tytułów.
- Świetne porównanie na trasie z GT4 w podbitej rozdziałce  :lol:
GT5 ma fotorelistyczną grafę.

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20799 dnia: Września 25, 2009, 21:26:51 pm »
Male porownanko, czyli Forza 3 vs GT 5:P :P
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

To chyba powinno zakończyć dyskusję o oprawie graficznej obu tytułów.
- Świetne porównanie na trasie z GT4 w podbitej rozdziałce  :lol:

Co??? Pokaż mi ta trase w GT4 to masz u mnie kontener wódki. Tej trasy nie było w Gran Turismo 4 więc nie wiem skąd ześ wytrzasnął te bzdury.

To porównanie pokazuje, że GT5:P nadal nie ma sobie równych pod względem oprawy.