Nie w tej i następnej generacji na bank. Stawiam swojego kompa.
Do takich efektów potrzeba pełnego raytraceingu zupełnie wszystkiego na scenie. Czyli też daleko tego co jest poza ekranem i z tyłu kamery. Obstawiam że wyrenderowanie takiego filmiku kolesiowi mogło zająć kilkanaście godzin na wypasionym desktopie albo kilka na renderfarmie (które to mają dziesiątki razy większa moc niż ps3 czy xo).
KKRT- Pierwsze co pokazałeś jest tragicznie lipne jak równamy do zdjęć i fotorealizmu. Demko nvidii było bardziej realistyczne. Sam model nawet niezły, codziennie widzę lepsze na ZBCentral.
Co do prezentacji ATI. Robi wrażenie ale tylko jako moc sprzętu. Nadal daleko do czegoś takiego w grach, chyba że światem gry będą tylko pojedyncze popiersia postaci.
Jak ci niby teselacja pomoże żeby wyświetlać po 10 takich postaci (tutaj jest tylko popiersie pragne dodać) na scenie na której jest jeszcze tło na równie realistycznym poziomie? Renderowanie, tekstury i wreszcie sam silnik gry przeliczysz na kalkulatorze?
Żeby jakaś gra hulała z taką grafiką potrzebna by była kobyła obliczeniowa na którą nawet kutaragi musiałby pracować biorąc nadgodziny.
SH16- podeślij mi linka na GG.