Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2626392 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Qjvt

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-10-2008
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22720 dnia: Kwietnia 19, 2010, 10:20:39 am »
Ja i kumpel kładziemy sie ze smiech.Szkoda rozmowy wracajcie do do grania w tytuly na screenach.Koniec tematu ;).

Ja pier**lę. Otwórz sobie i jeden i drugi screen w nowej zakładce, a potem powiększ i porównaj. Jeśli nie dostrzegasz tej różnicy, to faktycznie masz coś ze wzrokiem lub poczuciem estetyki (w sumie oceniając po awatarze, to pewnie to drugie ;x)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 10:24:21 am wysłana przez Qjvt »


piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22721 dnia: Kwietnia 19, 2010, 10:43:11 am »
Kompletnie nie rozumiem osób typu Iras.
 Nie posiadają konsoli na którą wychodzi ów tytuł i jeszcze zaśmiecają temat jakimiś (PCtowymi) bredniami o rozdzielczości i tym jak ich M$ oszukał.
Chyba jest od tego jakiś osobny dział?

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22722 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:23:45 pm »
Kompletnie nie rozumiem osób typu Iras.
 Nie posiadają konsoli na którą wychodzi ów tytuł i jeszcze zaśmiecają temat jakimiś (PCtowymi) bredniami o rozdzielczości i tym jak ich M$ oszukał.
Chyba jest od tego jakiś osobny dział?


chłopie chyba nie znasz Irasa i KKRT gdzie newsy x360 i jego exy tam oni dzielnie walczący jak bracia  8)

Odnośnie AW to 720p
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885
Tyle w temacie :)

To co napisał @red na temat strony w pierwszym poście tej strony to czysta prawda, taka sama ściema była z DI albo z FM3 i fotkami z photoshopa który były specjalnie pogorszone i pokazywały publiczność w 2D.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22723 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:31:04 pm »

Odnośnie AW to 720p
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885
Tyle w temacie :)

Rzeczywiście - mamy ostateczne potwierdzenie, że gra jest renderowana w 540p, a następnie upscalowana do 720p.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22724 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:34:57 pm »
chłopie chyba nie znasz Irasa i KKRT gdzie newsy x360 i jego exy tam oni dzielnie walczący jak bracia  8)

Odnośnie AW to 720p
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885
Tyle w temacie :)

To co napisał @red na temat strony w pierwszym poście tej strony to czysta prawda, taka sama ściema była z DI albo z FM3 i fotkami z photoshopa który były specjalnie pogorszone i pokazywały publiczność w 2D.
Fajnie ,ze zrozumiales co ten koles z Remedy napisal :) Gra renderuje geometrie w 540p, wiec gra chodzi w 540p - koniec i kropka.

BTW dzielnie walcza? To ja juz nie moge pisac prawdy? Nie pisze o gameplayu. Mam powklejac niektore posty tutaj osob narzekajacych, ktore dobitnie za kazdym razem poprawialy, ze w GT 5:P to nie fullHD, a 1280x1080 [z czym ja sie oczywiscie zgadzam w 100%]? :> Ja nie jestem hipokryta, jesli na PS3 tez gierka pojawila sie w nizszej rozdzialce tez bym o tym napisal, bo czemu nie?

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22725 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:42:17 pm »
Nie wiem czy znacie tego pana i jego programik na GT: http://www.gametrailers.com/game/pach-attack/12619

Polecam!

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22726 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:54:40 pm »

Odnośnie AW to 720p
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885
Tyle w temacie :)

Rzeczywiście - mamy ostateczne potwierdzenie, że gra jest renderowana w 540p, a następnie upscalowana do 720p.

Ja tam nic nie widzę o 540p i up-ie, to wygląda na to że obiekty w grze składają się z wielu elementów które mają różne rozdzielczości i na końcu połączone razem dają obraz 720p. Tak jak w większości gier...AW 720p ale najlepiej poczekać do premiery gry.

@kkrt - chodzi o to że posiadacze ps3 najbardziej są zmartwieni o AW, wtf? Ciekwe jak by AW był w FHD według tej analizy to czy też był byś walczył o przekonanie ludzi że to FHD bo tak mówi analiza.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22727 dnia: Kwietnia 19, 2010, 13:00:52 pm »
a swoją drogą jak już tak martwicie się o rozdzielczość AW to czemu nic nie piszecie o 4xAA a to ma zaledwie kilka gier na konsolach.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22728 dnia: Kwietnia 19, 2010, 13:21:38 pm »
a swoją drogą jak już tak martwicie się o rozdzielczość AW to czemu nic nie piszecie o 4xAA a to ma zaledwie kilka gier na konsolach.
Pisalismy wiele razy, poczytaj wczesniejsze posty. Chodzi o to, ze  720p bez AA mogloby byc lepsze niz 540p z 4xMSAA, juz nawet 650p z 2xMSAA byloby czystsze niz to co widzimy teraz.

Cytuj
Ja tam nic nie widzę o 540p i up-ie, to wygląda na to że obiekty w grze składają się z wielu elementów które mają różne rozdzielczości i na końcu połączone razem dają obraz 720p. Tak jak w większości gier...AW 720p ale najlepiej poczekać do premiery gry.
Tak jak w kazdej grze. Koles nie powiedzial nic poza tym, ze rozne fragmenty renderera w roznej rozdzielczosci renderuja - tez mi nowina. Kazda gra tak robi, kwestia, ze najwazniejszy jest silnik odpowiedzialny za geometrie, bo on wplywa na ostrosc gry, a to, ze np HUD jest w 720p czy 1080p, czy particles, ktore widzisz przez 0.3s sa w nizszej rozdzielczosci czy wyzszej nei ma az takiego znaczenia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22729 dnia: Kwietnia 19, 2010, 13:42:01 pm »
Heh... m$ musiał zadziałać sakiewką, bo z videogameszone zniknęły wszystkie kompromitujące screeny, a w ich miejsce pojawiły się krystalicznie czyste bullshoty.

Pisalismy wiele razy, poczytaj wczesniejsze posty. Chodzi o to, ze  720p bez AA mogloby byc lepsze niz 540p z 4xMSAA, juz nawet 650p z 2xMSAA byloby czystsze niz to co widzimy teraz.

MLAA! MLAA! Ciężko się ekscytować 4xMSAA, kiedy u konkurencji z buta wchodzi rozwiązanie wydajniejsze i dające lepszy efekt. Poza tym również uważam, że to żaden kompromis. Wolałbym ostre i wyraźne 720p bez AA, no ale zawsze mogło być gorzej - np. sub HD bez AA i ząbki na pół ekranu.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22730 dnia: Kwietnia 19, 2010, 13:54:59 pm »
Ta od razu MS musial w tym palce maczac lol To jest o czym wczesniej pisalem, za kazdym razem konczylo sie tak samo i ostatecznie wszystko znikalo a co zostawalo, zostalo podmieniane. Tak bylo w przypadku MW, DI i jeszcze kilku innych gier.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 14:02:05 pm wysłana przez _ReD_ »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22731 dnia: Kwietnia 19, 2010, 15:18:53 pm »
Heh... m$ musiał zadziałać sakiewką, bo z videogameszone zniknęły wszystkie kompromitujące screeny, a w ich miejsce pojawiły się krystalicznie czyste bullshoty.

A może po prostu dlatego zniknęły, ponieważ trwa embargo na video i screeny? Nie zauważyłeś, że ta strona ( i chyba jeszcze jakaś inna niemiecka) była jedyną, która opublikowała materiały - ba, 20+ minut z gameplay'a - chociaż nie miała na to zgody?

Chodzi o to, ze  720p bez AA mogloby byc lepsze niz 540p z 4xMSAA, juz nawet 650p z 2xMSAA byloby czystsze niz to co widzimy teraz.
Nie mam teraz czasu szukać dokładnego cytatu z forum AW, ale dlatego musieli zastosować 4xMSAA:
Cytuj
According to Remedy the use of 4xMSAA is vital for decent ‘alpha blending’ of the A2C transparency effects, which is required to reduce texture shimmering and transparency dithering caused by using A2C instead of the more traditional, and bandwidth heavy ‘alpha coverage’.
http://imagequalitymatters.blogspot.com/2010/04/tech-report-alan-wake-not-rendered-in.html
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22732 dnia: Kwietnia 19, 2010, 15:37:36 pm »
Parodia się dzieje, to już nawet współczesne konsole nie potrafią normalnie 720p wyświetlić :/ Takie GTA na ps3 to rozmyta paćka..
Akurat GTA na PS3 to całkiem spoko wygląda, efekt jest lepszy niż niedoróbki graficzne w wersji na XO.


No, ale jakby nikt nic nie napisał to nawet byście nie wiedzieli i jeszcze zachwalali, a teraz to bee? :lol:
Ja pamiętam jak pierwszy raz włączyłem COD4 na swoim LCD - który nie ma overscan-a oraz jako jeden z niewielu nie upscaluje do 1366x768 tylko wyswietla obraz 1:1 czyli prawdziwe 1280x720. Od razu zauważyłem, że z grafika jest cos nie tak. Pikseloza i taki kafelkowy i rozmyty obraz. Dopiero potem sobie przypomniałem, że gra działa w sub hd. Skoro COD miał i tak rodziałkę 1024x640 to 960x540 musi wyglądać koszmarnie. Szczególnie biorąc pod uwagę, że COD przynajmniej w 60fps-ach chodził, a Alan chodzi w 30.

ps: jakbo co mam XO już od 2 lat.

BTW dzielnie walcza? To ja juz nie moge pisac prawdy? Nie pisze o gameplayu. Mam powklejac niektore posty tutaj osob narzekajacych, ktore dobitnie za kazdym razem poprawialy, ze w GT 5:P to nie fullHD, a 1280x1080 [z czym ja sie oczywiscie zgadzam w 100%]? :> Ja nie jestem hipokryta, jesli na PS3 tez gierka pojawila sie w nizszej rozdzialce tez bym o tym napisal, bo czemu nie?
Nie chcę nic mówić ale nikt nie udowodnił, że GT5:P czy tym bardziej GT5:A chodzi w 1280x1080. Gościu jedynie udowodnił, że demo GT5:P nie chodzi w Full HD, odnośnie reszty to sa tylko domysłe, ale mniejsza o to.


Odnosnie AL to jakby dodali efekt szumu na obraz jak to w Silentach jest (było?), dodali lepsze wykorzystanie Depth of field oraz zrobili Motion Blur całej sceny to gierka mogłaby miec fajny filmowy wygląd. Właśnie zastosowanie niższej rozdziałki z upscalowaniem plus duzym AA tworzy bardziej miękki, filmowy wygląd.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22733 dnia: Kwietnia 19, 2010, 15:46:48 pm »
A może po prostu dlatego zniknęły, ponieważ trwa embargo na video i screeny? Nie zauważyłeś, że ta strona ( i chyba jeszcze jakaś inna niemiecka) była jedyną, która opublikowała materiały - ba, 20+ minut z gameplay'a - chociaż nie miała na to zgody?

Embargo czy dobrze umotywowana prośba o usunięcie screenów - żadna różnica, bo efekt jest taki sam. W wyniku pewnych kroków wydawcy, zostajemy tylko z bullshotami, które podrzuca Remedy i uważam, że to jest najważniejsze.

Akurat GTA na PS3 to całkiem spoko wygląda, efekt jest lepszy niż niedoróbki graficzne w wersji na XO.

Akurat GTA na PS3 wygląda i rusza się jak kupa gówna. Na XO przeszkadza pop-up i znikające obiekty (czasem w dramatyczny sposób - np. tunel, którym się przemieszczamy), ale jakość obrazu jest znacznie lepsza. Na PS3 to festiwal poszarpanych krawędzi, a do tego framerate bardziej spada. Mam obie wersje i obie ograłem, więc mam porównanie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22734 dnia: Kwietnia 19, 2010, 15:55:34 pm »
Embargo czy dobrze umotywowana prośba o usunięcie screenów - żadna różnica, bo efekt jest taki sam. W wyniku pewnych kroków wydawcy, zostajemy tylko z bullshotami, które podrzuca Remedy i uważam, że to jest najważniejsze.
Tak, w efekcie zostaliśmy z bullshotami (teoretycznie, bo screeny i filmiki rozeszły się już na cały Internet), jednak wciąż nie zmienia to faktu, że ta strona pierwotnie zamieściła screeny i filmiki bezprawnie i dlatego zostały one zdjęte.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22735 dnia: Kwietnia 19, 2010, 16:30:42 pm »
@Piter
Cytuj
Nie chcę nic mówić ale nikt nie udowodnił, że GT5:P czy tym bardziej GT5:A chodzi w 1280x1080. Gościu jedynie udowodnił, że demo GT5:P nie chodzi w Full HD, odnośnie reszty to sa tylko domysłe, ale mniejsza o to.
Udowodniono ;p I to pare razy. Zreszta to widac jak na dloni na zrzutach z 1080p z gameplayu.

Cytuj
Akurat GTA na PS3 to całkiem spoko wygląda, efekt jest lepszy niż niedoróbki graficzne w wersji na XO.
Wlacz sobie teraz GTA 4, a zmienisz zdanie ;p Wyglada bardzo zle.

Co do Motion Blura w AW to jest akurat niezly, nie tylko sceny jak rowniez object.

@Mr_Zombie
Cytuj
Nie mam teraz czasu szukać dokładnego cytatu z forum AW, ale dlatego musieli zastosować 4xMSAA:
Cytuj
According to Remedy the use of 4xMSAA is vital for decent ‘alpha blending’ of the A2C transparency effects, which is required to reduce texture shimmering and transparency dithering caused by using A2C instead of the more traditional, and bandwidth heavy ‘alpha coverage’.
http://imagequalitymatters.blogspot.com/2010/04/tech-report-alan-wake-not-rendered-in.html
No takie przypuszczenia byly tez na Beyond3D, ale raczej mysle, ze 2xMSAA przy wyzszej rozdzialce by wystarczylo. Rozdzialke zmniejszyli tak drastycznie mysle, ze wzgledu na framerate. Chyba kazdy z nas pamieta prezentacja Alana z ubieglorocznego E3, gdzie gra czasami w 15 fps'ach chodzila.

Jestem ciekaw ile mocy im wpieprza volumetric lighting - mysle, ze najwiecej z wszystkich 'feature"ow'.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 16:33:06 pm wysłana przez KKRT »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22736 dnia: Kwietnia 19, 2010, 16:51:01 pm »
i kogo to obchodzi czy AW będzie w niższej rozdzielczości czy tym 720p skoro można obejrzeć nowe gameplaye w HD które zabijają grafiką. Żadne krzyki Irasów itp. nic tu nie pomogą.  :lol:

a tutaj nowy screen z analizy dla pixelomasturbatorów:
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=e9c3zl&s=5
!!

Wy się przejmujcie rozdzielczością, a ja za miesiąc będę się cieszył z gry z normalnymi graczami

@neo - zależy jaki masz TV w niektórych na pilocie klikniesz ,,info o obrazie'' i wyskoczy ci aktualna dokładna rozdzielczość.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22737 dnia: Kwietnia 19, 2010, 17:41:48 pm »
No tak, najłatwiej napisac że to nie jest ważne, niech teraz wszyscy obniżają rozdziałkę do poziomu ps2, dodadzą 4xMSAA i co, też powiesz że co to za różnica i kogo to obchodzi  :P ? Dla mnie mniejsza rozdzielczość, to mało ostry obraz i widzę to nawet na monitorze 24 calowym, dla mnie obraz żyleta jest ważna i tyle  ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 17:43:23 pm wysłana przez Moldar »

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22738 dnia: Kwietnia 19, 2010, 18:45:09 pm »
Ale fajne to, śmieszne czy coś? Na GT oglądam jedynie screw attack i HAWP.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22739 dnia: Kwietnia 19, 2010, 18:50:51 pm »
Fajne! Spojrzenie na branze z punktu widzenia biznesowego fachowca, ktory odpowiada na pytania widzow. Gosc wie o czym mowi, a mowi ciekawie i z jajem. Polecam jak diabli!!!

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22740 dnia: Kwietnia 19, 2010, 19:32:05 pm »
No tak, najłatwiej napisac że to nie jest ważne, niech teraz wszyscy obniżają rozdziałkę do poziomu ps2, dodadzą 4xMSAA i co, też powiesz że co to za różnica i kogo to obchodzi  :P ? Dla mnie mniejsza rozdzielczość, to mało ostry obraz i widzę to nawet na monitorze 24 calowym, dla mnie obraz żyleta jest ważna i tyle  ;)

no tak, kolejny posiadacz ps3 przejmujący się AW  :lol: Jak już pisałem gdyby nie analiza z dupy wzięta to nie było by burzy, chociaż już wyszło na jaw że ta analiza to była ściema jak z DI a ostatni news potwierdza 720p + to co mówi R, a jakieś opinie tutejszych speców że oni lepiej wiedzą od Remedy to  :grin:  + głosy postaci na filmikach tej niemieckiej strony które nie zlewają się z ustami postaci, a to ci cwaniaki majstrowali przy video...

Elementy w grze są w różnych rozdzielczościach tak jak w większości gier ale jest natywne 720p dla obrazu.

aha, rozdzielczością przejmował bym się jak by mi waliło pikselami na ekranie a tak nie jest, wygląda to fantastycznie. Swoją drogą wałkując temat rozdzielczości AW przeczytałem że w kz2 wiele elementów jest w najprawdziwszym SD  :P

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22741 dnia: Kwietnia 19, 2010, 19:33:05 pm »
Ja ze swojej strony polecić mogę EpicBattleAxe na Gt. Mój ulubiony podcast. ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22742 dnia: Kwietnia 19, 2010, 19:39:26 pm »
No tak, najłatwiej napisac że to nie jest ważne, niech teraz wszyscy obniżają rozdziałkę do poziomu ps2, dodadzą 4xMSAA i co, też powiesz że co to za różnica i kogo to obchodzi  :P ? Dla mnie mniejsza rozdzielczość, to mało ostry obraz i widzę to nawet na monitorze 24 calowym, dla mnie obraz żyleta jest ważna i tyle  ;)

no tak, kolejny posiadacz ps3 przejmujący się AW  :lol:

Jakbyś wcześniej uważniej czytał co piszę, to wiedziałbyś ze chodzi mi generalnie o wszystkie tytuły i o całe trendy podejście do zaniżonych rozdziałek a nie tylko o Alana  :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22743 dnia: Kwietnia 19, 2010, 20:13:02 pm »
no tak, kolejny posiadacz ps3 przejmujący się AW  :lol: Jak już pisałem gdyby nie analiza z dupy wzięta to nie było by burzy, chociaż już wyszło na jaw że ta analiza to była ściema jak z DI a ostatni news potwierdza 720p + to co mówi R, a jakieś opinie tutejszych speców że oni lepiej wiedzą od Remedy to  :grin:  + głosy postaci na filmikach tej niemieckiej strony które nie zlewają się z ustami postaci, a to ci cwaniaki majstrowali przy video...

Elementy w grze są w różnych rozdzielczościach tak jak w większości gier ale jest natywne 720p dla obrazu.

aha, rozdzielczością przejmował bym się jak by mi waliło pikselami na ekranie a tak nie jest, wygląda to fantastycznie. Swoją drogą wałkując temat rozdzielczości AW przeczytałem że w kz2 wiele elementów jest w najprawdziwszym SD  :P
Ale bzdury piszesz. Przeciez Ci wytlumaczylem jak to dziala w poprzednich dwoch postach. Co z tego, ze jest natywne 720p dla obrazu jak geometria jest renderowana w 540p? W takim razie zadna obecna gra nie jest w subHD, baaa wszystkie gry sa renderowane w 1080p jak masz monitor/tv 1080p ...

Moglbym sie dowiedziec jakie wiele elementow jest KZ 2 jest w najprawdziwszym SD? Bo ja wiem tylko, ze particles sa w 1/4 rozdzielczosci 720p, ale potraktowane 2xMSAA - zreszta wiekszosc gier tak to robi. Shadowmapy wiekszosci gier sa w subHD i wiele, wiele, wiele innych efektow tez [jak np czesc shaderow czy tekstury], ale to nic nie zmienia poki geometria jest w 720p, bo jest tak jak to artysci stworzyli, a nie dodatkowo rozciagnieta.

Ta analiza nie jest zrobiona przez serwis tylko przez MagazinerDUDE, kolesia, ktory pomaga Digital Foundry, kolesia ktory odkryl rozdzielczosc FF XIII [tez sie okazalo, ze to nie prawda?] jak rowniez Splinter Cell Conviction, ktory wspolpracuje z Quaz51 znanym z wielu odkryc w tym rozdzielczosci Halo 3. Jak nie pamietasz po odkryciu rozdzielczosci Halo 3 Bungie tez sie zapieralo rekami i nogami, ze analizy sa bledne i oparte na zlych screenach, tylko, ze potem musieli przepraszac na stronce za subHD.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 20:14:44 pm wysłana przez KKRT »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22744 dnia: Kwietnia 19, 2010, 22:03:00 pm »
@kkrt - z tobą nie chce mi się wdawać w dyskusje, szkoda mi czasu bo znając twoje wypowiedzi... :)  Zresztą jeszcze chwila to zarazisz mnie pixelomasturbatorem, wolę cieszyć się z gier niż przerzucać się cyferkami.

A na pocieszenie Crysis2 taki sam na obu konsolach   :grin:
http://playstationlifestyle.net/2010/04/19/crysis-2-will-look-identical-on-ps3-and-360/

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22745 dnia: Kwietnia 19, 2010, 22:28:47 pm »
Akurat nowe screeny C2 wyglądają tak se, bez rewelacji, niestety. Przynajmniej dla mnie. ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22746 dnia: Kwietnia 19, 2010, 23:42:08 pm »
@kkrt - z tobą nie chce mi się wdawać w dyskusje, szkoda mi czasu bo znając twoje wypowiedzi... :)  Zresztą jeszcze chwila to zarazisz mnie pixelomasturbatorem, wolę cieszyć się z gier niż przerzucać się cyferkami.

A na pocieszenie Crysis2 taki sam na obu konsolach   :grin:
http://playstationlifestyle.net/2010/04/19/crysis-2-will-look-identical-on-ps3-and-360/
Ciezko dyskutowac jak sie nie ma argumentow, a tym bardziej jak sie nie rozumie argumentow. A co do Crysis'a 2 to nikt nie pisal, ze bedzie wygladal lepiej, tylko, ze Crysis 2 chodzi troszke lepiej na PS3. Wygladac bedzie lepiej jak MLAA zastosuja, ale raczej watpie. Pewnie Sony dopiero w przyszlym roku wyda biblioteki do MLAA 3rd party.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22747 dnia: Kwietnia 20, 2010, 01:51:48 am »
Bigdaddy nie rozumie podstawowego elementu, dla którego zaznaczamy, że dana gra wygląda tak czy siak. Tu nie chodzi o to, że chcemy pokazać wyższość jednej konsoli nad drugą ale o to, że dla niektórych osób takie informacje są ciekawe. Osoby trochę obeznane w temacie już od dłuższego czasu wiedzą w czym dana konsola jest słabsza a w czym ma przewagę. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby odbierają przedstawiane info tak jak dziecko z piaskownicy gdy inne wytknie mu, że jego autko nie ma otwieranego bagażnika a jego koparka ma 6 kół zamiast 4.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22748 dnia: Kwietnia 20, 2010, 01:52:04 am »
nie ma co trzeba jeszcze troche poczekac do premiery wtedy wszysko sie ostatecznie wyjasni

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22749 dnia: Kwietnia 20, 2010, 09:57:27 am »
@kkrt - z tobą nie chce mi się wdawać w dyskusje, szkoda mi czasu bo znając twoje wypowiedzi... :)  Zresztą jeszcze chwila to zarazisz mnie pixelomasturbatorem, wolę cieszyć się z gier niż przerzucać się cyferkami.

A na pocieszenie Crysis2 taki sam na obu konsolach   :grin:
http://playstationlifestyle.net/2010/04/19/crysis-2-will-look-identical-on-ps3-and-360/
Ciezko dyskutowac jak sie nie ma argumentow, a tym bardziej jak sie nie rozumie argumentow. A co do Crysis'a 2 to nikt nie pisal, ze bedzie wygladal lepiej, tylko, ze Crysis 2 chodzi troszke lepiej na PS3. Wygladac bedzie lepiej jak MLAA zastosuja, ale raczej watpie. Pewnie Sony dopiero w przyszlym roku wyda biblioteki do MLAA 3rd party.
Twórcy The Saboteur chyba korzystali z MLAA - więc jeśli 3rd party developer chce, to może już teraz z tego korzystać.
Rozumiem, że SONY pomoże developerom tworząc jakieś narzędzie do tego MLAA?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22750 dnia: Kwietnia 20, 2010, 16:27:52 pm »
Z tym Saboteur to też niejasna sprawa , bo najpierw specjaliści myśleli , że to MLAA , później się okazało , że to jakiś filtr blurujący krawędzie w grze , który blurowal niestety wszystko , razem z HUDem.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22751 dnia: Kwietnia 20, 2010, 16:46:13 pm »
@andry - gow3 i te rozmazane tekstury 2000x2000 ? :lol:  Zresztą jak ps3 wyświetla max 1080p to jak to może być wyższe...

@kert - wszystkie nowe gejpleje wyleciały z neta ale o ile pamiętam to ,,checkpoint''  był widoczny po małym kręcącym się okręgu na dole ekranu, coś jak w gow1/2 tyle że drobniejszy.


Wiadomość scalona: Kwietnia 20, 2010, 16:57:01 pm
@patoslaw - temat o AW, nie moja wina że ktoś tu wpada ze bzdurami o god3.

Zresztą wyjdzie AW te wtedy będziemy się martwić cyferkami.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2010, 16:57:01 pm wysłana przez bigdaddy »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22752 dnia: Kwietnia 20, 2010, 19:26:46 pm »
i kogo to obchodzi czy AW będzie w niższej rozdzielczości czy tym 720p skoro można obejrzeć nowe gameplaye w HD które zabijają grafiką.

:lol: :lol: :lol:

W którym miejscu?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22753 dnia: Kwietnia 20, 2010, 19:44:29 pm »
Cytuj
@andry - gow3 i te rozmazane tekstury 2000x2000 ? Laughing  Zresztą jak ps3 wyświetla max 1080p to jak to może być wyższe...
Co ma rozdzielczosc wyswietlania do rozdzielczosci tekstur? Przeciez to jakbys na geometrii rozkladal wielki plakat - moze byc dowolnej wielkoszsci. Baa moze on nawet cala mape zajmowac [poczytaj np o Mega Texturing by id Software].
Co do GOW 3 to tak racja, gra ma rozmazane tekstury... jesus.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22754 dnia: Kwietnia 20, 2010, 20:43:40 pm »
Bigdaddy nie rozumie podstawowego elementu, dla którego zaznaczamy, że dana gra wygląda tak czy siak. Tu nie chodzi o to, że chcemy pokazać wyższość jednej konsoli nad drugą ale o to, że dla niektórych osób takie informacje są ciekawe. Osoby trochę obeznane w temacie już od dłuższego czasu wiedzą w czym dana konsola jest słabsza a w czym ma przewagę. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby odbierają przedstawiane info tak jak dziecko z piaskownicy gdy inne wytknie mu, że jego autko nie ma otwieranego bagażnika a jego koparka ma 6 kół zamiast 4.

Tak, to jest interesujące tylko dla posiadaczy ps3 by wejść do tematu gry która ich nie dotyczy i pisać o pierdołach jacy to oni są pokrzywdzeni i zawiedzeni, czy też wyszukując analizy z 500% zoomem na antenę TV, no proszę cię :lol:

Jakoś posiadaczy x360 nie interesuje ta rozdzielczość, wystarczy zobaczyć jak gra wygląda...dobrym przykładem jest forum xboxa gdzie tylko posiadacze ps3 wyskakują z tą rozdzielczością jak bumerangi.
Tutaj to samo, w postaci ,,specjalistów'' czyli kkrt i Irasa.

Na to forum zaprosił mnie inny specjalista ps3...(cholera sami specjaliści w temacie grafiki!) największe gwiazdy świata playstation w jednym miejscu  :lol: jest KKRT, Juve a nawet sławny Iras i Boban(feisar) z konsolowiska/PE. Grubo :P

@boban(feisar) - wiem AW ssie, a teraz idź i nagraj mi nowe filmy z GT5 i czarnymi krzakami/drzewkami 2D :lol: Brakuje mi opinii jeszcze jednego specjalisty.

@boy - screeny screenami, niech pokażą pełnego gejpleja. Strasznie się wywyższają tym C2 oby mieli podstawy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22755 dnia: Kwietnia 20, 2010, 20:44:40 pm »
bigdaddy kto tu napisał, że to będzie kiepska gra? Zacytuj ;).

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22756 dnia: Kwietnia 20, 2010, 20:48:43 pm »
Bigdaddy nie rozumie podstawowego elementu, dla którego zaznaczamy, że dana gra wygląda tak czy siak. Tu nie chodzi o to, że chcemy pokazać wyższość jednej konsoli nad drugą ale o to, że dla niektórych osób takie informacje są ciekawe. Osoby trochę obeznane w temacie już od dłuższego czasu wiedzą w czym dana konsola jest słabsza a w czym ma przewagę. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby odbierają przedstawiane info tak jak dziecko z piaskownicy gdy inne wytknie mu, że jego autko nie ma otwieranego bagażnika a jego koparka ma 6 kół zamiast 4.

Tak, to jest interesujące tylko dla posiadaczy ps3 by wejść do tematu gry która ich nie dotyczy i pisać o pierdołach jacy to oni są pokrzywdzeni i zawiedzeni, czy też wyszukując analizy z 500% zoomem na antenę TV, no proszę cię :lol:
Twój post z tematu o GT5:

Parę newsów o GT5.

Pierwszy to badania marketingowe, a mówią one że 33% ludzi którzy nie mają PS3 czekają na Gt5.

http://www.gtplanet.net/33-of-people-waiting-for-gt5-dont-have-a-ps3/

aha czyli w okolicy premiery GT5 sprzedaż ps3 powinna skoczyć o ok. 10mln sztuk zaś samo GT5 powinno pęknąć w co najmniej 12-15mln. Wysoko mierzą chłopaki   :grin:  KZ2 czy GOW3 też ,,miało sprzedawać'' ps3.

Co do E3 to GT5 jest już tradycją na tych targach ale oby to już było ostatni raz...swoją drogą jak PD da nam te bajery co obiecało to sądzicie że zobaczymy jeszcze GT6 na ps3 ?

Jakby nie było też zaśmiecasz.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22757 dnia: Kwietnia 20, 2010, 20:49:08 pm »
Cytuj
Jakoś posiadaczy x360 nie interesuje ta rozdzielczość, wystarczy zobaczyć jak gra wygląda...dobrym przykładem jest forum xboxa gdzie tylko posiadacze ps3 wyskakują z tą rozdzielczością jak bumerangi.
Tutaj to samo, w postaci ,,specjalistów'' czyli kkrt i Irasa.
Jedno pytanie. Jak grasz na PC to grasz w jakiej rozdzielczosci? Natywnej monitora LCD czy o polowie mniejszej z 4xMSAA? A moze po prostu tej drugiej opcji nigdy nie testowales? To sprawdz i powiedz ktora opcja wyglada lepiej.

Cytuj
@boban(feisar) - wiem AW ssie, a teraz idź i nagraj mi nowe filmy z GT5 i czarnymi krzakami/drzewkami 2D Laughing Brakuje mi opinii jeszcze jednego specjalisty.
Jaka gra wyscigowa nie ma drzewek 2D/4D? :>

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22758 dnia: Kwietnia 20, 2010, 21:00:29 pm »
Bigdaddy nie rozumie podstawowego elementu, dla którego zaznaczamy, że dana gra wygląda tak czy siak. Tu nie chodzi o to, że chcemy pokazać wyższość jednej konsoli nad drugą ale o to, że dla niektórych osób takie informacje są ciekawe. Osoby trochę obeznane w temacie już od dłuższego czasu wiedzą w czym dana konsola jest słabsza a w czym ma przewagę. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby odbierają przedstawiane info tak jak dziecko z piaskownicy gdy inne wytknie mu, że jego autko nie ma otwieranego bagażnika a jego koparka ma 6 kół zamiast 4.

Tak, to jest interesujące tylko dla posiadaczy ps3 by wejść do tematu gry która ich nie dotyczy i pisać o pierdołach jacy to oni są pokrzywdzeni i zawiedzeni, czy też wyszukując analizy z 500% zoomem na antenę TV, no proszę cię :lol:
Twój post z tematu o GT5:

Parę newsów o GT5.

Pierwszy to badania marketingowe, a mówią one że 33% ludzi którzy nie mają PS3 czekają na Gt5.

http://www.gtplanet.net/33-of-people-waiting-for-gt5-dont-have-a-ps3/

aha czyli w okolicy premiery GT5 sprzedaż ps3 powinna skoczyć o ok. 10mln sztuk zaś samo GT5 powinno pęknąć w co najmniej 12-15mln. Wysoko mierzą chłopaki   :grin:  KZ2 czy GOW3 też ,,miało sprzedawać'' ps3.

Co do E3 to GT5 jest już tradycją na tych targach ale oby to już było ostatni raz...swoją drogą jak PD da nam te bajery co obiecało to sądzicie że zobaczymy jeszcze GT6 na ps3 ?

Jakby nie było też zaśmiecasz.

czemu ? mam ps3, miałem gt5p i czekam na gt5 w przeciwieństwie do sytuacji jaką opisałem z AW

@tytacz - dosłownie nikt nie napisał że kiepska tylko że są rozczarowani tym i tym że gra nie zachwyca itp.  :) 

@kkrt - nie gram na PC. Gram na konsolach. Niby każda ma gdzieś tam drzewka 2D ale tylko chyba tylko gt5 ma same 2d/4d.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22759 dnia: Kwietnia 20, 2010, 21:11:43 pm »
Cytuj
@tytacz - dosłownie nikt nie napisał że kiepska tylko że są rozczarowani tym i tym że gra nie zachwyca itp.
No wybacz jesli wielu nazywa ta gre [w tym dziennikarzy] najladniejsza lub jedna z najladniejszych gier tej generacji, a potem wychodzi, ze gra chodzi w jednej z najnizszych rozdzielczosci na next-genach to ludzie moga byc troche rozczarowani.


Cytuj
@kkrt - nie gram na PC. Gram na konsolach. Niby każda ma gdzieś tam drzewka 2D ale tylko chyba tylko gt5 ma same 2d/4d.
Nie wiem co lepsze. Troche drzewek w 3D i masa w 2D czy same w 2D, ale w lepszej rodzielczosci. Jedyna gra, ktora ma wszystkie [chyba gralem chwile tylko - sam gry nie posiadam] drzewa 3D to chyba Dirt 2, ale w niej jest problem jak w Oblivionie - jak jestes dalej od drzew to model 3D jest podmieniany na 2D.