Dlaczego na tych screenach z AW jest taki masakrycznie duży blur?
Bo Alan, jak się okazało, chodzi w 540p (geometria jest renderowana w tej rozdzielczości).
Na B2D ludzie powiedzieli, że na tym screenie krawędzie są za bardzo rozmyte, by móc policzyć na nim piksele. To, że ktoś to zrobił, i wyszło mu 720p, nie oznacza, że zrobił to prawidłowo.
Kij z tym gt5, mam ciekawostkę dla tutejszych specjalistów:
Napiszę Ci to, co pisałem ludziom z NeoGAF. Czy ten screen, bez liczenia pikseli, wygląda dla Ciebie, jakby był w 720p?
Jeżeli tak, to po co w ogóle przejmujesz się liczeniem pikseli?
Jeżeli nie, to po co w ogóle przejmujesz się liczeniem pikseli?
Tu nie chodzi o to, że ktoś robi zamieszanie z powodu innej liczby przy literce 'p', ale właśnie o to, że gdy gra chodzi w niższej rozdzielczości i jest następnie skalowana do wyższej, to obraz jest rozmyty. Tak jak na tym screenie. To, ze ktoś sobie napisał w rogu "720p" nie zmienia faktu, że obraz jest rozmyty.