Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2759857 razy)

0 użytkowników i 45 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5040 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:25:25 pm »
Ja bym powiedział że raczej deweloperzy są sub-zdolni.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5041 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:26:20 pm »
Haze też ma stały framerate. :P
I wygląda gorzej i ma 576p...

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5042 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:27:59 pm »
 Teraz Marcepan bedzie twierdził :Quaz51 ma racje!!! ten człowiek ma łeb!!! on nigdy nie kłamie !!! :lol:. a wcześniej go oskarżał
Ja twierdze że pewnie ma racje, i sie nie myli, tak samo jak w przypadku GTA IV na PS3.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5043 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:28:09 pm »
Ja bym powiedział że raczej deweloperzy są sub-zdolni.
:lol:

Ale tak między Panem Bogiem/Kriszną/whatever, a prawdą, jest to zauważalne, dla przeciętnego użytkownika?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5044 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:29:39 pm »
Haze też ma stały framerate. :P
I wygląda gorzej i ma 576p...

...i jest grą FPP. :P

Jak na razie to Polyphony pokazało jak należy wykorzystać konsolę next-gen. Rozdzielczość wyższa niż 720p i grafika o jakiej każda inna platforma może pomarzyć.
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 13:29:11
Teraz Marcepan bedzie twierdził :Quaz51 ma racje!!! ten człowiek ma łeb!!! on nigdy nie kłamie !!! :lol:. a wcześniej go oskarżał
Ja twierdze że pewnie ma racje, i sie nie myli, tak samo jak w przypadku GTA IV na PS3.


Weź no mi przepowiedz wyniki totka. :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5045 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:30:09 pm »
tak czy inaczej, ważne że NGII 3ma stały framerate
:shock: Przecież chrupiąca animacja to jest jeden z główniejszych argumentów dlaczego recenzenci zaniżają oceny grze.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5046 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:30:22 pm »
Z tego co wiem (czytałem), NG2 nie trzyma stałego framerate'u i również potrafi przyciąć.

"Zen grania", "gry w 4D", "wszystkie gry w 1080p z 120fps", a kurde dużo gier ma w ogóle problem, by ruszyć w "marnym" 720p ze stałym 30fps.
Konsole sub-HD normalnie :/
Co to 4d ? 1080p z 60fps wg. mnie w tej generacji (WSZYSTKICH KONSOL) nierealne chyba że z ubogim otoczeniem, słabym AA i gdzieś za 3 lata.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5047 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:31:01 pm »

Ja twierdze że pewnie ma racje, i sie nie myli, tak samo jak w przypadku GTA IV na PS3.


Trafiłeś jak kulą w płot bo według recenzji GTA4 wypada lepiej na PS3. Jeśli nawet ma niższą rozdzielczość to ma za to więcej efektów na które już X0 nie mógł sobie pozwolić.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5048 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:31:21 pm »
Ja bym powiedział że raczej deweloperzy są sub-zdolni.
:lol:

Ale tak między Panem Bogiem/Kriszną/whatever, a prawdą, jest to zauważalne, dla przeciętnego użytkownika?
Zalezy, czy przecietny uzytkownik to taki, ktory liczy piksele, czy taki, ktory gra, bo sie fajnie gra i sra na to, czy gra chodzi w 720p czy 719p. Odpowiedz sobie sam. ;)

Cytat: MarcePan
Jak na razie to Polyphony pokazało jak należy wykorzystać konsolę next-gen. Rozdzielczość wyższa niż 720p i grafika o jakiej każda inna platforma może pomarzyć.
Za to cie po prostu uwielbiam.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5049 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:32:41 pm »
tak czy inaczej, ważne że NGII 3ma stały framerate
:shock: Przecież chrupiąca animacja to jest jeden z główniejszych argumentów dlaczego recenzenci zaniżają oceny grze.

Cichoooo...Stalker wie lepiej bo NG2 jest na X0 i śmiga mega płynnie. :lol:
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 13:31:47
Cytat: MarcePan
Jak na razie to Polyphony pokazało jak należy wykorzystać konsolę next-gen. Rozdzielczość wyższa niż 720p i grafika o jakiej każda inna platforma może pomarzyć.
Za to cie po prostu uwielbiam.

Nie chce mi się wierzyć że na forum trafił się gość, który przyjmuje takie teksty z odpowiednim dystansem. Jeśli jednak jesteś jednym z nich to szacun. :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5050 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:33:34 pm »
tak czy inaczej, ważne że NGII 3ma stały framerate
:shock: Przecież chrupiąca animacja to jest jeden z główniejszych argumentów dlaczego recenzenci zaniżają oceny grze.

Czytałeś ten link co dał Soul w temacie NG2 tam jest napisane że ten reviev miał problemy z framrate ale finalna wersja najprawdopodobniej jest tego pozbawiona.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5051 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:38:41 pm »

Ja twierdze że pewnie ma racje, i sie nie myli, tak samo jak w przypadku GTA IV na PS3.


Trafiłeś jak kulą w płot bo według recenzji GTA4 wypada lepiej na PS3. Jeśli nawet ma niższą rozdzielczość to ma za to więcej efektów na które już X0 nie mógł sobie pozwolić.

Wiecej Efektow powiadasz? jakos nic o tym nie słyszałem.. daj link

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5052 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:40:12 pm »
Wiecej Efektow powiadasz? jakos nic o tym nie słyszałem.. daj link
Proszę bardzo :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5053 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:41:04 pm »
Ja bym powiedział że raczej deweloperzy są sub-zdolni.
:lol:

Ale tak między Panem Bogiem/Kriszną/whatever, a prawdą, jest to zauważalne, dla przeciętnego użytkownika?
Zalezy, czy przecietny uzytkownik to taki, ktory liczy piksele, czy taki, ktory gra, bo sie fajnie gra i sra na to, czy gra chodzi w 720p czy 719p. Odpowiedz sobie sam. ;)

Cytat: MarcePan
Jak na razie to Polyphony pokazało jak należy wykorzystać konsolę next-gen. Rozdzielczość wyższa niż 720p i grafika o jakiej każda inna platforma może pomarzyć.
Za to cie po prostu uwielbiam.
Przeciętny użytkownik to ja, który gra na 19 calowym czy jakoś tak, w sumie sam nie wiem, monitoro-telewizorze i gra, bo lubi ciupnąć po robocie/szkole.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5054 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:41:39 pm »
Co do tej rozdzielczości - nie chcę się bawić w proroka ale wydaje mi się że w następnej generacji konsol gdzie standardem ma być Full Hd zobaczymy pewnie też parę gier które będą chodzić w niższej rozdzielczości (w tym wypadku "tylko" w 720p)

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5055 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:42:12 pm »
Miałem obie wersje GTA- wyglądają dla przeciętnego użytkownika identycznie, tylko że draw distance na X360 to porażka, szczególnie w chacie Playboya i na wodzie.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5056 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:43:40 pm »
Kurcze, mnie tam się nic nie dorysowuję na XO, za to miałem ze 3 read-errory na 40 h. Cóż, coś za coś chyba. :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5057 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:44:09 pm »
Co to 4d ?

Mnie się nie pytaj, to nie ja to wymyśliłem, tylko Ken Kutaragi ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5058 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:44:42 pm »
Wiecej Efektow powiadasz? jakos nic o tym nie słyszałem.. daj link
Proszę bardzo :)

Nie nacisłem kotka bo to nie był link potwierdzający, tego co twierdzi uporczywie Marcepan

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5059 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:45:02 pm »
Kurcze, mnie tam się nic nie dorysowuję na XO, za to miałem ze 3 read-errory na 40 h. Cóż, coś za coś chyba. :P

Dziwne w sumie, bo FAX chyba pisał, że na początku mu się nie dorysowywało, a później tak.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5060 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:45:14 pm »
Kurcze, mnie tam się nic nie dorysowuję na XO, za to miałem ze 3 read-errory na 40 h. Cóż, coś za coś chyba. :P
Zwroc uwage na pojawiajace sie z dupy lozko w ktorymkolwiek domu, czesto tez nie zapala sie od razu swiatlo na klatce w ktorejs tam chacie. Troszke irytujace.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5061 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:46:35 pm »
No u mnie read-errory się pojawiły troszkę później. Kilka razy był pop-up, ale nic wielkiego. Jakiś pojedynczy samochód podczas lotu helikopterem.

Kurcze, mnie tam się nic nie dorysowuję na XO, za to miałem ze 3 read-errory na 40 h. Cóż, coś za coś chyba. :P
Zwroc uwage na pojawiajace sie z dupy lozko w ktorymkolwiek domu, czesto tez nie zapala sie od razu swiatlo na klatce w ktorejs tam chacie. Troszke irytujace.
A fakt, rzeczywiście, dzieje się coś takiego. Szczerze mówiąć nie rusza mnie to jakoś, może dlatego, że gierką byłem podjarany jak 12-latek widzący biust w TV.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5062 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:46:43 pm »
tak czy inaczej, ważne że NGII 3ma stały framerate
:shock: Przecież chrupiąca animacja to jest jeden z główniejszych argumentów dlaczego recenzenci zaniżają oceny grze.

Czytałeś ten link co dał Soul w temacie NG2 tam jest napisane że ten reviev miał problemy z framrate ale finalna wersja najprawdopodobniej jest tego pozbawiona.
problemy z płynnością, również w finalnej wersji:
http://www.n4g.com/xbox360/News-149624.aspx
"We reviewed off PAL, boxed retail copy. Slowdown very much still there."

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5063 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:47:51 pm »
No u mnie na poczatku też było dobrze teraz nie raz się coś doczyta.I tak bardziej mnie wkurza celowanie :PP

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5064 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:49:53 pm »
Cytuj
Trafiłeś jak kulą w płot bo według recenzji GTA4 wypada lepiej na PS3. Jeśli nawet ma niższą rozdzielczość to ma za to więcej efektów na które już X0 nie mógł sobie pozwolić.
Z tym akurat różnie bywa np PSXE bardziej polecało wersję na Xa (lepsza rodziałka i animacja. O Ps3 napisali, że ma parę efektów, które częściowo tuszują niedociągnięcia, ale wersja na Xa jest tą lepszą. Wszystko zależy od recenzenta, bo różnice są i tak minimalne. W ogólnym rozrachunku i tak nie ma większej różnicy którą wersję wybierzesz.

Kurcze, mnie tam się nic nie dorysowuję na XO, za to miałem ze 3 read-errory na 40 h. Cóż, coś za coś chyba. :P
Zwroc uwage na pojawiajace sie z dupy lozko w ktorymkolwiek domu, czesto tez nie zapala sie od razu swiatlo na klatce w ktorejs tam chacie. Troszke irytujace.
Ja nic takiego nie miałem, może w jednym z późniejszych patchy coś spieprzyli?

Co do NG2, to pewnie widać krawędzie trochę bardziej niż w innych grach, ale chyba nikt w reckach o tym specjalnie nie pisał, więc powinno być dobrze. Trzeba poczekać na opinie graczy jak jest faktycznie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5065 dnia: Czerwca 01, 2008, 13:58:43 pm »
W domu w Bohanie drzwi lubią się "podświetlić" na ułamek sekundy, to chyba te zapalanie światła.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5066 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:14:07 pm »
Cytuj
Wszystko zależy od recenzenta, bo różnice są i tak minimalne. W ogólnym rozrachunku i tak nie ma większej różnicy którą wersję wybierzesz.

Jeśli nie obchodzi cię wypasiony download content, to faktycznie nie ma znaczenia, ba, wtedy może faktycznie warto wybrać wersję na PS3, bo "ma filtr".

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5067 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:41:13 pm »

Ja twierdze że pewnie ma racje, i sie nie myli, tak samo jak w przypadku GTA IV na PS3.


Trafiłeś jak kulą w płot bo według recenzji GTA4 wypada lepiej na PS3. Jeśli nawet ma niższą rozdzielczość to ma za to więcej efektów na które już X0 nie mógł sobie pozwolić.
A według Eurogamera i nie tylko żadnych "więcej efektów" w wersji PS3 nie ma.
Jedynie standardowo ustawiona barwa obrazu jest cieplejsza - do tego masz suwaczek z saturacją w opcjach.
Praktycznie jedynym zgrzytem w GTA4 na X360 jest niemożliwość wyłączenia dodatkowego "malowniczego" filtru którego efekt jest mocno kontrowersyjny.
A reszta gry?

1280x720 2xAA na X360 30fps
1152x640 bez AA na PS3 ~26 fps

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4
"30.704fps average on a 360 runthrough, compared with 26.522fps and 26.274fps on two separate PS3 captures of the same mission."

Panów Miazga i innych - ten efekt kóry "maskuje" niższą rozdzielczość na PS3 to przecież to rozmycie 2go planu , głębia widzenia itd.
Przecież to jest w obu wersjach...
Żadnych specjalnych efektów i różnic w tej dziedzinie poza tym "malowniczym" filtrem rodem z Mass Effect na X360 nie ma.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5068 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:42:19 pm »
Cytuj
Wszystko zależy od recenzenta, bo różnice są i tak minimalne. W ogólnym rozrachunku i tak nie ma większej różnicy którą wersję wybierzesz.

Jeśli nie obchodzi cię wypasiony download content, to faktycznie nie ma znaczenia, ba, wtedy może faktycznie warto wybrać wersję na PS3, bo "ma filtr".
Nie wiadomo, czy będzie taki "wypasiony" i czy Playstation 3 też nie dostanie DLC. Ja na przykład wybrałem wersję na PS3, bo będę mógł grać do woli za darmo w muliplayera.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5069 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:43:48 pm »
Hej Anonimowy

Ninja Gaiden 2 działa w rozdzielczości 1120 na 585

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?p=1169106#post1169106

Na zdrowie  :-D

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5070 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:45:07 pm »
(EDIT:
Wiem Szymku - właśnie to pisałem.)

Widzę że w sprawie NG2 nikt z obozu S. teraz Quaza51 nie neguje.
Jak się cieszę tą nagłą zmianą nastawienia - oby się utrzymała do potwierdzenia choćby sub-HD rozdzielczośći MGS4  :lol:

(z tematu NG co bym nie pisał 2 razy tego samego):

O NG2:
Wygląda na to że chodzi w 1120x585 2xAA   (dodam "najprawdopodobniej" bo Marcepan się jeszcze zapieni jak z GTA4 na PS3 630p na podstawie jednego zamazanego screena a potem jednak 640p)
1120x585 = 655,200 pikseli
Taka rozdzielczość z takim AA idealnie mieszczą się w 10MB EDRAM'u

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1168976&postcount=63
Cytuj
Quaz51: it seem 1120 for horizontal but need confirmation, there are not good screenshot for horizontal

check. for vertical 585 it's relatively sure and reliable
1120x585 would be another type of anamorphic resolution, opposed to the other classic anamorphic 1024x600 use

in some X360 (COD4, PGR3, Oblivion, TR...)
but there are little more pixel in 1120x585 than in 1024x600 and 1120x585 is the better use of the EDRAM

space that i have seen. it's 9.998MiB, just a 2KiB residue unused. maybe it explain this choice


Full 720p - 1280x720 = 921,600 pixels
Kilka sub-HD gier:

Lair -  800x1080 = 864,000 pixels
MGS4 -  1024x768 = 786,432 pixels
Metal Gear Online -  1024x768 = 786,432 pixels
GTA4 (PS3) - 1152x640 = 737,280 pixels
Halo3 - 1152x640 = 737,280 pixels
Dark Sector (PS3) - 1152x640 = 737,280 pixels
Call of Duty 4 (PS3 , X360) - 1024x600 = 614,400 pixels
Haze (PS3) - 1024x576 = 589,824 pixels

NG2 1120x585 = 655,200 pixels
Przynajmniej lepiej niż COD4 and Haze...  :-?

PS.
Ninja Gaiden Sigma dla porównania renderuje w 1280x720 bez AA.
Obsługa 1080 jest wyłącznie przez (nieciekawe) programowe skalowanie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 14:50:06 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5071 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:46:08 pm »
To z tym Quazem51 mnie najbardziej smieszy. "Oboz Sony" jest jak choragiewka na wietrze. :lol:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5072 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:48:36 pm »
A to fakt, było, że nerd, kto tam patrzy na takie bzdury, liczy się gejmplej... ładnie, ładnie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5073 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:48:45 pm »
Cytuj
Jak się cieszę tą nagłą zmianą nastawienia - oby się utrzymała do potwierdzenia choćby sub-HD rozdzielczośći MGS4
nawet jak się okaże że naprawdę MGS chodzi w sub-hd to kogo to obchodzi? wygląda nieźle, tak samo jak GTA i parę innych sub-hd gier na PS3 więc ch*ja kładę na to w jakiej rozdzielczości chodzą gry, a w szczególności MGS.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5074 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:51:45 pm »
nawet jak się okaże że naprawdę MGS chodzi w sub-hd to kogo to obchodzi?
Buuu, a jak NG 2 chodzi, to XO ssie, a PS3 zjada wszystko na sniadanie. ; (

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5075 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:56:15 pm »
Ja parę razy pisałem że Quaz jest wiarygodny - wystarczy sprawdzić historię moich postów - to raz.
Dwa - rozdziałka mi wisi - to "obóz xO" wałkuje ten temat jakby to była najwazniejsza rzecz na swiecie (szczególnie przy okazji GTA IV)

A teraz niech ktoś mi wytłumaczy czemu tyle gier First party na xO działa w sub HD?

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5076 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:57:57 pm »
A teraz niech ktoś mi wytłumaczy czemu tyle gier First party na xO działa w sub HD?
Bo XO ssie, a PS3 zjada go na sniadanie. Nie wiedziales?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5077 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:58:21 pm »
Bo troche gier z ps3 działa w subHD a równowaga musi być.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5078 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:59:01 pm »
nawet jak się okaże że naprawdę MGS chodzi w sub-hd to kogo to obchodzi?
Buuu, a jak NG 2 chodzi, to XO ssie, a PS3 zjada wszystko na sniadanie. ; (
gdzie ja tak napisałem? NG mnie tyle obchodzi co zeszłoroczny śnieg i wczorajsza kupa jaką zrobiłem. Jak by był na PS3(też) to co innego.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5079 dnia: Czerwca 01, 2008, 14:59:47 pm »
To element hype'u. Wypuszczają niższe, po to aby Quaz i Anonimowy napisali o tym na forum, napędzając tym samym sprzedaż.