Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2695601 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5080 dnia: Czerwca 01, 2008, 15:46:23 pm »
Bo troche gier z ps3 działa w subHD a równowaga musi być.

Tyle że to są gry multiplatformowe a gry od wewnętrznych studiów Sony śmigają jak powinny (co innego Halo3 :P ).
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 15:44:22
1280x720 2xAA na X360 30fps
1152x640 bez AA na PS3 ~26 fps

Anonimowy jak już podajesz takie rzeczy to pisz w całości bo już nie uda Ci się nikomu nic wmówić tak jak próbowałeś w sprawie z HD DVD. Otóż te klatki na sekundę był liczone podczas filmików przerywnikowych więc do gry to się ma nijak. No i znowu Ci się nie udało Panie Anonim.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5081 dnia: Czerwca 01, 2008, 17:44:45 pm »
ludzie, nie ma w polskim języku takiego słowa jak "fanboy"
przestańcie kaleczyć polską mowę, bo się aż płakać chce jak się czyta wasze wypociny
natychmiast


a o rozdzielczości nie ma się co bić, bo obie konsole są tak samo żenująco słabe
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5082 dnia: Czerwca 01, 2008, 17:45:53 pm »
Ooo - kolejny jednostrzałowiec na forum :o
GT: Trusio

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5083 dnia: Czerwca 01, 2008, 17:48:50 pm »
jednostrzałowiec=pc'towiec :o

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5084 dnia: Czerwca 01, 2008, 17:59:03 pm »
1280x720 2xAA na X360 30fps
1152x640 bez AA na PS3 ~26 fps

Anonimowy jak już podajesz takie rzeczy to pisz w całości bo już nie uda Ci się nikomu nic wmówić tak jak próbowałeś w sprawie z HD DVD. Otóż te klatki na sekundę był liczone podczas filmików przerywnikowych więc do gry to się ma nijak. No i znowu Ci się nie udało Panie Anonim.
Co ty nie powiesz...

Cytuj
1280x720 2xAA na X360 30fps
1152x640 bez AA na PS3 ~26 fps

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4
"30.704fps average on a 360 runthrough, compared with 26.522fps and 26.274fps on two separate PS3 captures of the same mission."

W scenkach przerywnikowych jest podobnie ale akurat te wyniki są z misji a nie scenek przerywnikowych.
Trochę większy (uaktualniony) cytat z tego linka co dałem:

Cytuj
Tests on gameplay (playing through the same mission, but not rendering identical scenes, obviously) saw a similar range of variance too. For example, the 'Ivan the Not So Terrible' stage has a nice range of in-car, on-foot, rooftop and cut-scene action. 30.106fps average on a 360 runthrough, compared with 26.733fps and 26.696fps on two separate PS3 captures of the same mission.The bottom line is that no matter what material I put through the detector, 360 came ahead in all tests, sometimes dramatically so.




PS.
Jeden drobiazg.
Panowie powtórzyli testy ponownie aby nie było wątpliwości - stąd ta mała różnica w cytatach, więcej tutaj + odpowiedzi na pytania:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139270

Tak ciekawostka z tego FAQ:

Cytuj
Why bother including this stat?
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.

Cóż wygląda na to że następna gra - Race Driver GRID - chodzi lepiej na X360 - stałe 30fps a PS3 ma problemy z osiągnięciem tych 30fps'ów i rwie bardzo dużą ilość klatek.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 18:13:45 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5085 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:06:27 pm »
ludzie, nie ma w polskim języku takiego słowa jak "fanboy"
przestańcie kaleczyć polską mowę, bo się aż płakać chce jak się czyta wasze wypociny

W polskim słowniku nie ma również słowa "konsola" w takim znaczeniu, w jakim my go tutaj używamy...

A jak już mowa o kaleczeniu polskiej pisowni (na forum nie da się kaleczyć "mowy"), to mógłbyś używać znaków przestankowych trochę częściej... a i wielka litera na początku zdania by nie zaszkodziła.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5086 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:15:00 pm »
ludzie, nie ma w polskim języku takiego słowa jak "fanboy"
przestańcie kaleczyć polską mowę, bo się aż płakać chce jak się czyta wasze wypociny
natychmiast


a o rozdzielczości nie ma się co bić, bo obie konsole są tak samo żenująco słabe
Za to są kropki, przecinki i wielkie litery. Fajna sprawa.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5087 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:17:16 pm »
Nie kłóćcie się, bo i tak mało kto tutaj pisze poprawnie.

misterbuu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 03-05-2007
  • Wiadomości: 155
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5088 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:43:25 pm »
Cytuj
Tyle że to są gry multiplatformowe a gry od wewnętrznych studiów Sony śmigają jak powinny (co innego Halo3  ).
No..szkoda że zaskakująca ich liczba zapowiadana jako SUPER,HIPER EXTRA DELUX CUD MIUD I ŚMIETANA to niegrywalna kaszana...


Pozatym Marcepan (Sony Entertainment Lead Developer,Lead Programmer i Game Designer) twierdzi że to wina sub-developerów...BZDURA!...Sony nie zdołało wypuścić ani tak chucznie zapowiadanego miażdżyciela konkurencji ani produktu przyjaznego dla developerów.Skoro sam przyznaje że tylko Polyphony jest w stanie zrobić użytek z PS3(firma która jest związana z Sony od zawsze) to fakt faktem Sony nie stworzyło dogodnej programistycznie platformy i developerom zwyczajnie nie opłaca się tworzyć gier na PS3.Bo po co tworzyć gre na konsole Sony,która zajmie im 1,5 tyle czasu ile jej tworzenie na X'a...I to naprawde nie jest wina developera tylko Sony...a co do polyphony,to nie wierze że PS3 było tworzone bez konsultacji między innymi z tą firmą.A z tym twoim marzeniem o GT5 na X'ie(a raczej o takiej grafice) to marcepan bym nie przesadzał,bo ileś razy ci już tłumaczyłem ale do ciebie nie dochodzi głos rozsądku.Każdy kto twierdzi że PS3=X0 to Fanboy,przekupiony i wogule...Jestem naprawde ciekaw co ty powiesz jeżeli na X'a wyjdzie gra ładniejsza od GT5...Wtedy na samo wspomnienie wyzwiesz cały świat od fanboy'ow MS ze swoją pseudo-ironią i w pseudo-inteligętny sposób będziesz chciał wybrnąć z sytuacji.
just swingin in the glory of chaos...

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5089 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:50:57 pm »
ja mówie o mowie, nie o pisowni
jeszcze czytania ze zrozumieniem brak, cóż KROPKA
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5090 dnia: Czerwca 01, 2008, 18:56:48 pm »
Jeżeli chodzi o niektóre gry multiplatformowe to ja jako fanboy (wg. Tarniaka i paru innych kolegów, pozdro :D) winienem napisać, że wszystko wygląda lepiej na PS3 niestety taki MvA: Untamed (mało popularny u nas tytuł) graficznie sporo bardziej podobał mi się w wersji na X360.
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 18:55:30
Aha no i skate. (fak!) który sporo biedniej wygląda na PS3 i do tego nie trzyma stałego framerateu, przeciwnie - często chrupie. Cóż, mam nadzieje, że ta zła passa się już skończyła (hmm GTA4?).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5091 dnia: Czerwca 01, 2008, 19:18:49 pm »

Cytuj
Why bother including this stat?
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.

Cóż wygląda na to że następna gra - Race Driver GRID - chodzi lepiej na X360 - stałe 30fps a PS3 ma problemy z osiągnięciem tych 30fps'ów i rwie bardzo dużą ilość klatek.

http://www.psu.com/GRID-retail-version-better-than-demo-News--a0003765-p0.php

Cytuj
"Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights."
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5092 dnia: Czerwca 01, 2008, 19:34:50 pm »

W scenkach przerywnikowych jest podobnie ale akurat te wyniki są z misji a nie scenek przerywnikowych.


To dosyć ciekawe jak je zmierzyli skoro natężenie ruchu, przechodnie itp. uzależnione są pory dnia i wielu innych czynników. Po prostu kolejne porównanie z d..y. Jednak nic nie przebije rozmazanego obrazu w GTA4 w jednym z porównań kiedy to odpaliłem grę u siebie i byłem mocno zdziwiony skąd oni taką papkę znaleźli. Tylko co Ty Anonimowy możesz o tym wiedzieć jak Ty te wszystkie gry tylko na obrazkach widziałeś.

PS. Aaa nie, było jeszcze jedno bardziej żenujące porównanie. Dokładnie chodzi o GRID (który notabene u mnie działa bardzo płynnie a Piter_neo na X0 ma spadki animacji) gdzie pokazano niby gorsze wypadki w wersji na PS3 a na ekranie był GRID z X0. :lol: Te porównania to taki młyn na wodę dla psudo-graczy pokroju Anonimowego.
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 19:33:44
...Jestem naprawde ciekaw co ty powiesz jeżeli na X'a wyjdzie gra ładniejsza od GT5...

Otóż problem polega na tym że takowa się nie pojawi. :cool: Gdyby miało to nastąpić to już dawno byśmy to zobaczyli.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5093 dnia: Czerwca 01, 2008, 19:41:27 pm »
Cytuj
Te porównania to taki młyn na wodę dla psudo-graczy pokroju Anonimowego.

Zgadzam się. Prawdziwi gracze ich nie potrzebują. Prawdziwi gracze po prostu wiedzą, że wersja czegokolwiek na PS3 jest lepsza.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5094 dnia: Czerwca 01, 2008, 19:50:14 pm »
Ja Cię kręcę ale Ty zabawny jesteś!

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5095 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:01:09 pm »

W scenkach przerywnikowych jest podobnie ale akurat te wyniki są z misji a nie scenek przerywnikowych.


To dosyć ciekawe jak je zmierzyli skoro natężenie ruchu, przechodnie itp. uzależnione są pory dnia i wielu innych czynników. Po prostu kolejne porównanie z d..y.
Marcepan:
Wyniki z przerywników - źle bo nie z misji! (i PS3 przegrywa)!
Wyniki z misji - źle bo nie w 100% co do piksela identyczne! (i PS3 przegrywa)!
Ech.... i jeszcze te k*** wycieczki pod moim adresem:
najpierw:
Cytuj
Otóż te klatki na sekundę był liczone podczas filmików przerywnikowych więc do gry to się ma nijak. No i znowu Ci się nie udało Panie Anonim.
a jak się okazało że chrz@nisz od rzeczy

Cytuj
Po prostu kolejne porównanie z d..y.
/////
Tylko co Ty Anonimowy możesz o tym wiedzieć jak Ty te wszystkie gry tylko na obrazkach widziałeś.

 - żałosne...




Po to Eurogamer porównywał w różnych miejscach - intrze,przerywnikach gdzie wszystko jest identyczne a potem jeszcze sprawdzili jak wygląda to w misji (i to 2 krotnie) starając się osiągnąć podobny przebieg rozgrywki.
Tak czy siak wyniki te pokazują jak sprawa wygląda: średnio 17-18% więcej klatek na X360.
Cytuj
30.106fps average on a 360 runthrough, compared with 26.733fps and 26.696fps on two separate PS3 captures

A tu masz z tego FAQ'a wyjaśnienie:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139270
Cytuj
How accurate can the tests be bearing in mind changes in lighting, weather, traffic, people etc?
The whole point of multiple tests is to produce an average, an overall trend if you will. The captures were taken with the same weather conditions and at the same time of day on both consoles. The only variable would be people and cars on the streets in the outdoor scenes. For a truly 1:1 comparison, Test1 is of the entire intro sequence which should be identical on both machines. Test3 is indoors and again should be like-for-like.

Ale pewnie i tak ci to nie wystarczy....  :-?



A co do GRID'a. Nic dziwnego że bali się prawdziwego porównania dema z X360.   :P
Patrząc na poprzednią stronę:


Cytuj
Why bother including this stat?
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.

Cóż wygląda na to że następna gra - Race Driver GRID - chodzi lepiej na X360 - stałe 30fps a PS3 ma problemy z osiągnięciem tych 30fps'ów i rwie bardzo dużą ilość klatek.

Była by to kompletna masakra.

Wiadomo, że
[ironia] PS3 jest takie cieńkie że przegrywa nawet same ze sobą

Do spisku dołącza nawet Sony dając obrazki z wersji na X360 w DBZ jako PS3kowe - żenujące

http://kotaku.com/5009432/hey-you-got-your-xbox-360-dragon-ball-z-shots-on-my-playstationcom



[/ironia]


Tym niemniej trzeba pogratulować twórcom - w pełnej wersji GRID jest lepiej - szkoda że wersja z PS3 nadal gorsza  :lol:
Cytuj
While he has stated that the PlayStation 3 version runs at 30FPS 99% of the time, it still leaves you wondering how developers can't even manage 30FPS 100% of the time this far into the consoles life cycle.

"Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights.
To musi być coś - developer się chwali że wersja z PS3 prawie nie rwie  :lol:



-===============-
EDIT (do postu apheliona 4 posty poniżej)
Oj anonim, anonim czemu ty zawsze przedstawiasz sprawy w swietle, ktore najbardziej pasuje Tobie? Jak juz robisz te swoje tabelki i inne duperelki to pisz pelna prawde i nie dokonuj zbednej nadinterpretacji.

Aphelion - nie widzisz że sobie żartuję sobie z Marcepana który tu na siłę stara się wracać do tych samych tematów i traktować je jak KONTRARGUMENT na WSZYSTKIE inne sprawy?
"Co z tego że X i Y i Z ?!
NIEWAŻNE! bo a to był Blu-ray, a to Quaz51 nie ma absolutnie racji bo raz ocenił na podstawie jednego zamazanego zrzutu najprawdopodobniej 630p a nie od razu 640p, a to w Gametrailers się powalili, UNCHARTED!!!, SpIsEk!..."

Jeżeli zaś piłeś do GRID'a to podobno w pełnej wersji niewiele się zmieniło:

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1169175&postcount=98
Cytuj
Oh right, I see. Nope, nothing like that on console as far as I know.
OK on another topic, I'm looking at Race Driver GRID full game captures on PlayStation 3. It looks pretty much the same to me as the demo - that includes resolution, AA, screen tear etc.
Czy to prawda? Zobaczymy..
Wiadomo jak wygląda sprawa z demem.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 21:00:52 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5096 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:08:09 pm »
Jak wam sie chce, jak boga kocham.... ( :lol: )

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5097 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:13:43 pm »

W scenkach przerywnikowych jest podobnie ale akurat te wyniki są z misji a nie scenek przerywnikowych.


To dosyć ciekawe jak je zmierzyli skoro natężenie ruchu, przechodnie itp. uzależnione są pory dnia i wielu innych czynników. Po prostu kolejne porównanie z d..y.
Marcepan:
Wyniki z przerywników - źle bo nie z misji! (i PS3 przegrywa)!
Wyniki z misji - źle bo nie w 100% co do piksela identyczne! (i PS3 przegrywa)!
Ech.... i jeszcze te k*** wycieczki pod moim adresem:
najpierw:
Cytuj
Otóż te klatki na sekundę był liczone podczas filmików przerywnikowych więc do gry to się ma nijak. No i znowu Ci się nie udało Panie Anonim.
a jak się okazało że chrz@nisz od rzeczy

Cytuj
Po prostu kolejne porównanie z d..y.
/////
Tylko co Ty Anonimowy możesz o tym wiedzieć jak Ty te wszystkie gry tylko na obrazkach widziałeś.

 - żałosne...


Żałosne to są te porównania i aż dziw bierze że Ty na poważnie opierasz się na tym syfie. No ale na czym może się opierać ktoś kto tych gier na oczy nie widział. To tak samo jak starałeś się wmówić że Dark Sector nie jest tak ładny jak GeOW. Dałem fotki i po sprawie. Śnij dalej Anonimie.

Po to Eurogamer porównywał w różnych miejscach - intrze,przerywnikach gdzie wszystko jest identyczne a potem jeszcze sprawdzili jak wygląda to w misji (i to 2 krotnie) starając się osiągnąć podobny przebieg rozgrywki.
Tak czy siak wyniki te pokazują jak sprawa wygląda: średnio 17-18% więcej klatek na X360.

Ty za wszelką cenę też starałeś się wmówić ludziom że HD DVD zmiażdży konkurencję i że jest takie wspaniałe. Jak się skończyło każdy widzi. Tak samo debilnie są te porównania jak i tamto Twoje usilne obstawanie za HD DVD. Każdy widział że BD zniszczy ten śmieszny format ale Ty masz za duże klapy żeby to zauważyć. Dopiero rynek pokazał że jesteś w ogromnym błędzie.


A tu masz z tego FAQ'a wyjaśnienie:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139270
Cytuj
How accurate can the tests be bearing in mind changes in lighting, weather, traffic, people etc?
The whole point of multiple tests is to produce an average, an overall trend if you will. The captures were taken with the same weather conditions and at the same time of day on both consoles. The only variable would be people and cars on the streets in the outdoor scenes. For a truly 1:1 comparison, Test1 is of the entire intro sequence which should be identical on both machines. Test3 is indoors and again should be like-for-like.

Ale pewnie i tak ci to nie wystarczy....  :-?

Mi wystarczy tylko to że zobaczyłem te porównania a potem odpaliłem te gry u siebie a już wiedziałem że to zwykły syf.

A co do GRID'a. Nic dziwnego że bali się prawdziwego porównania z X360.


Buhaha co Ty bredzisz? Przecież potem poprawili te filmiki i wyszło że obie gry są identyczne. Takie właśnie masz pojęcie o tym co piszesz.

Dodawać nie muszę że wystarczy iż odpalam grę u siebie i znowu znikają kolejne bzdury o spadających klatkach. Poza tym zapytaj Pitera_neo jak mu rwie GRID na X0.

PS. PS3 to nie X0 gdzie DIRT rwał tak okropnie że w recenzjach pisali iż trudno w to grać. Na zakrętach obraz skakał niemiłosiernie przez co nie dało się normalnie grać. To nie było różnica paru klateczek tylko ogromna różnica w płynności w obu wersjach.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 20:16:40 pm wysłana przez MarcePan »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5098 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:20:26 pm »
Cytuj
Te porównania to taki młyn na wodę dla psudo-graczy pokroju Anonimowego.
no to jesteś pseudo-gracz, sam siedzisz i ciągle mówisz, że na PS3 lepiej coś tam wygląda

ale ja was pogodze wszystkich! na ps3 i na xbox360 GRID wygląda tak samo brzydko i marnie, tadam
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5099 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:21:14 pm »
Oj anonim, anonim czemu ty zawsze przedstawiasz sprawy w swietle, ktore najbardziej pasuje Tobie? Jak juz robisz te swoje tabelki i inne duperelki to pisz pelna prawde i nie dokonuj zbednej nadinterpretacji.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5100 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:24:26 pm »
Oj anonim, anonim czemu ty zawsze przedstawiasz sprawy w swietle, ktore najbardziej pasuje Tobie? Jak juz robisz te swoje tabelki i inne duperelki to pisz pelna prawde i nie dokonuj zbednej nadinterpretacji.

Ciiiiichhoooooo...On myśli że my tego nie widzimy jak on ustawia każde zdanie, wyliczenie czy wykresik pod to jak mu jest wygodnie. Ja kiedyś myślałem że koleś się zna na rzeczy. Niestety temat "Blu-Ray wygrał" (czy jak mu tam było) bardzo szybko rozwiał moje wątpliwości o potwierdził moje przypuszczenia że to amator, który do czynienia nie miał z tym o czym pisze.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5101 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:35:42 pm »
Cytuj
Te porównania to taki młyn na wodę dla psudo-graczy pokroju Anonimowego.
no to jesteś pseudo-gracz, sam siedzisz i ciągle mówisz, że na PS3 lepiej coś tam wygląda

ale ja was pogodze wszystkich! na ps3 i na xbox360 GRID wygląda tak samo brzydko i marnie, tadam

wypier*alaj :)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5102 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:36:42 pm »
Tylko że on daje tabele i prawdziwe informacje z serwisów na co wy odpowiadacie własnymi domysłami,nie wiem jak on może ustawiać informacje pisze do Eurogamera może tam gry recenzuje ktoś z jego rodziny ? Przecież każdy widzi jak jest Eurogamer podaje ze wersja gry na ps3 jest lepsze Marcepan skacze Eurogamer podaje że na XO jest lepsze porównania z dupy u niego jest inaczej(Ty to chyba masz egzemplarz od samego Boga bo wszystko u Ciebie jest lepsze)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 20:40:22 pm wysłana przez Soul hunter 16 »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5103 dnia: Czerwca 01, 2008, 20:40:42 pm »
To tak samo jak starałeś się wmówić że Dark Sector nie jest tak ładny jak GeOW. Dałem fotki i po sprawie.

jaja sobie robisz??porównanie dark sector do gears of war to jakaś żena.

Ty za wszelką cenę też starałeś się wmówić ludziom że HD DVD zmiażdży konkurencję i że jest takie wspaniałe. Jak się skończyło każdy widzi. Tak samo debilnie są te porównania jak i tamto Twoje usilne obstawanie za HD DVD. Każdy widział że BD zniszczy ten śmieszny format ale Ty masz za duże klapy żeby to zauważyć. Dopiero rynek pokazał że jesteś w ogromnym błędzie.

żeby tobie rynek nie pokazał, że twoje hiperwkosmosyjebane PS3 nie dość, że nie zmiażdży konkurencji to jeszcze zostanie daleko w tyle.

btw. co do grida to w demku na X360 też momentami miałem "urwanie" klatki.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5104 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:03:11 pm »
Tylko że on daje tabele i prawdziwe informacje z serwisów
W temacie blu ray również dawał tabelki i "prawdziwe informacje" z serwisów, a gdy ktoś dał news że filmy na BD sprzedają się lepiej od hd dvd, to pisał że są to linki z dup*. Więc nie powinno go dziwic że teraz ktoś mu to wypomina.


Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5105 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:04:11 pm »

Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 19:33:44
...Jestem naprawde ciekaw co ty powiesz jeżeli na X'a wyjdzie gra ładniejsza od GT5...

Otóż problem polega na tym że takowa się nie pojawi. :cool: Gdyby miało to nastąpić to już dawno byśmy to zobaczyli. <---Powiedział Marcepan
[/quote]
otóż zdziwię Cię, ale myślę że takowa się pojawi(ogół-bo z samochodami to może być różnie)..zresztą Gt5 to tylko piękne samochody, trasy nie robią żadnego wrażenia, niektóre wręcz przypominają Gt4 w wyższej rozdziałce i zmienionej kolorystyce. Ps3 ma ten minus że jej układ graficzny odstaje trochę od tego zastosowanego w Xie. Nvida popełniła błąd nie robiąc układu w zunifikowanej architekturze. Jeśli prawie cała branża robi gry opierając się o tą technikę.  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 21:07:54 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5106 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:13:26 pm »
Tylko że on daje tabele i prawdziwe informacje z serwisów
W temacie blu ray również dawał tabelki i "prawdziwe informacje" z serwisów, a gdy ktoś dał news że filmy na BD sprzedają się lepiej od hd dvd, to pisał że są to linki z dup*. Więc nie powinno go dziwic że teraz ktoś mu to wypomina.



Nic dodać, nic ująć.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5107 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:17:46 pm »
Ktos czyta tabelki Anonimowego???? Jeśli tak to naprawde wam sie dziwie ja juz tego nie czytałem od ładnych paru miesięcy. Chłopak ma swoja chorą misje i niech sie spełnia a my cieszmy sie grami obojetnie na jaką platforme. Ja np szpilam teraz w residenta 1 na gc i mówie wam nic nie podskoczy kunsztowi graficznemu jaki tam został wykonany przez grafików ;) szczena ląduje mi na ziemi co pare minut gapie sie wtedy na ekran jak głupi :D a ze jest to past gen ..co z tego

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5108 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:17:57 pm »
otóż zdziwię Cię, ale myślę że takowa się pojawi(ogół-bo z samochodami to może być różnie)..zresztą Gt5 to tylko piękne samochody, trasy nie robią żadnego wrażenia...

Śnij dalej. Trasa w Londynie niczym nie ustępuje Waszemu wyznacznikowi pięknych trasy czyli PGR4. Nie wspomnę o tym że na innych trasach asfalt w GT5:P to nowa jakość.

Jeszcze raz odniosę się do bredni pokroju "w GT5:P są tylko piękne samochody":

-1080p
-60 fps'ów
-16 aut na trasie
-śliczne wnętrza aut
-niczym nie ustępujące konkurencji trasy

To jest poziom nie osiągalny dla konsoli konkurencji.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5109 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:19:16 pm »
To jest poziom nie osiągalny dla konsoli konkurencji.
Swieta prawda. I na tym skonczmy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5110 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:19:51 pm »
Ktos czyta tabelki Anonimowego???? Jeśli tak to naprawde wam sie dziwie ja juz tego nie czytałem od ładnych paru miesięcy. Chłopak ma swoja chorą misje i niech sie spełnia a my cieszmy sie grami obojetnie na jaką platforme.
Brawa. :smile:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5111 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:20:01 pm »
btw. co do grida to w demku na X360 też momentami miałem "urwanie" klatki.

Dlatego też piszę że te porównania są centralnie z d..y.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5112 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:21:07 pm »
Cytuj
I na tym skonczmy.
Tak bedzie najlepiej dla nas wszystkich.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5113 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:24:48 pm »
1080p=obciecie otoczenia
60fpsow mozna osiagnac na Xie
16aut ktore maja gorsze AI niz kazde wyscigi na xie i ktore odbijaja sie od siebie jak kartony
sliczne wnetrza aut-tu potwierdzam
ostatnie, nie zgadzam sie!
Pare przykladow, trasa w "nurburing" tak samo wyglada jak na gt4, po tym co zobaczylem na filmiku na youtube, trasy w pgr4 maja otoczenia w 3d, trasy miejsce w gt4 nie zawsze maja wszystko w 3d, najbardziej bola mnie po oczach drzewa 2d. Asfalt w 720p nie rozni sie niczym od tego w pgr4, ba jest gorszy bo nie zostaja na nim slady hamowania. Co to za palenie gumy bez sladow:/

Konkluzja, nie ograniczaj na sile mozliwosci x'a. Tak samo kiedys mowili posiadacze ps2(mialem ps2 i psx'a jakbys chcial mi wcisnac fanboystwo) a potem wyszedl rallysport2 i gt4 w kwestii otoczenia tras i efektow  moglo tej grze tylko zazdroscic.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5114 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:33:39 pm »
Bzdura!

Jakie obcięcie otoczenia? Co Ty bredzisz? Proszę Cię teraz wklej mi zdjęcie z toru wyścigowego z gry na X0, który ładniej wygląda niż trasa w GT5:P (np. Suzuka).

60 fps'ów nie można osiągnąć na X0 przy 16 autach na trasie, które są zbudowane z takiej liczby polygonów. Gdyby było można to FM2 albo PGR4 by to pokazały. Czemu deweloper miałby rezygnować z ilości aut na trasie? Przecież to tylko lepiej dla gry. Rezygnuje bo maszyna nie ma tyle mocy by to uciągnąć.

16 aut, które ma gorsze AI. OK to prawda. Tyle że te 16 aut jest zbudowane z takiej liczby polygonów że w FM2 z tego byś całą trasę z autami wymodelował.

Drzewa 3D są w Londynie np. i z tego co widziałem tez na Nurburing.

Asfalt w GT5:P nawet w 720p (już o 1080p nie wspominam bo całkowita magia dla X0) jest obecnie najładniejszym asfaltem w grach wyścigowych. Pograj w się przekonasz. Jak nie to zapytaj Zielrza, który pisał reckę GT5:P.



Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 21:30:55
Jeszcze taki mały bonus dla Ciebie co byś zrozumiał że trasy w GT5:P mają być jak najbliższe swoim prawdziwym odpowiednikom a nie wyglądać sztucznie jak z bajki (patrz FM2):

http://generationdreamteam.free.fr/imagesjeux/Comparaisons/GT5Prologue-Suzuka.jpg

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5115 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:34:47 pm »
EDIT
Ach i tak już Marcepan na konika wsiadł....

-----------
Po co wałkować to biedne GT5.
Prologue ładnie wygląda.
Zobaczymy czy dadzą radę wycisnąć coś jeszcze z PS3.
Bo aby osiągnąć to co jest w Prologue musieli już ciąć rozdzielczość z GTHD (1440x1080 do 1280x1080 w GT5P)
Niech najpierw wyjdzie.

@Marcepan
Mam nadzieję że nie doświadczysz znowu zaniku pamięci i zaczniesz znowu głosić głupoty typu:
Cytuj
Na X0 nic ponad 720p nie ujrzysz a na PS3 owszem jest parę takich gier. Wniosek z tego taki że to X0 ma problemy z wyświetlaniem rozdzielczości większej niż 720p.
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg311998#msg311998
 :P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2008, 21:38:09 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5116 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:39:46 pm »
Gram w Gt5p co parę dni więc nie wiem co chcesz mi udowodnić. Skąd wiesz że się nie da osiągnąć..pytałeś developera czy to domniema??
Po co mi 16 aut(przeszkadzaczy) skoro mogę na równi zawalczyć z 8.
Londyn są drzewa w 3d ale tylko niektóre, w nurburing nie ma drzew w 3d.
Asfalt to kwestia gustu, jednak jak palę gumę to chce widzieć jak "zrywa asfalt" a nie użyć mocy ps3 i sobie to wyobrazić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5117 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:41:13 pm »
Anonim wszystkie gry, które są na X0 w rozdzielczości wyższej niż 720p zobaczysz tez na PS3 więc ten argument jest totalnie chybiony. Tym bardziej że oprócz tych gier PS3 ma jeszcze inne w rozdzielczości powyżej 720p, których na X0 nie zobaczysz . Także w ostatecznym rozrachunku to PS3 ma więcej gier w wyższej rozdzielczości niż 720p.

Tylko nie broń się znowu i nie udawaj że nie było o tym mowy jak ostatnio gdzie broniłeś się że nie napisałeś wcale o tym ze układy graficzne w PS3 ssą po czym wrzuciłem Ci link do Twojej własnej wypowiedzi gdzie tak właśnie stwierdziłeś.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5118 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:42:18 pm »
Panowie odpalcie Amigi i dajcie już spokój  :sad:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5119 dnia: Czerwca 01, 2008, 21:47:04 pm »
Po co mi 16 aut(przeszkadzaczy) skoro mogę na równi zawalczyć z 8.

HaHaHa! Padłem i trudno mi się podnieść. Nie ma to jak mocarny argument.

Ty wiesz co? Po ci mi grafika 3D w Rachet & Clank skoro mogę równie dobrze pośmigać w Mario na SNES'ie. Tak samo w GRID po co mi 20 aut bo przecież im więcej tym gorzej. Ja bym wolał 1vs1 i by było najlepiej. Nie ma co "mistrzu" ale teraz to pojechałeś po bandzie.
Opublikowane: Czerwiec 01, 2008, 21:43:28
Jeszcze mam małą niespodziankę dla Unlimited. Masz parę screen'ów z genialnych tras w PGR4.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://bp3.blogger.com/_FKCP4ghtEDw/RxPOVkmYAEI/AAAAAAAAAJo/xYzwYBUkbYk/s1600-h/Frost+Florest.jpg
http://bp1.blogger.com/_FKCP4ghtEDw/RxPRFEmYAHI/AAAAAAAAAKA/FJ0MFQBb-lQ/s1600-h/R8+Frente.jpg

Jak widzisz zrobić ładną trasę miejską trudno nie jest co udowadnia Londyn w GT5:P. Natomiast zrobić ładną trasę wzorowaną na prawdziwym torze wyścigowym już nieco trudniej co udowadnia z kolei biedny w tym temacie PGR4.