W scenkach przerywnikowych jest podobnie ale akurat te wyniki są z misji a nie scenek przerywnikowych.
To dosyć ciekawe jak je zmierzyli skoro natężenie ruchu, przechodnie itp. uzależnione są pory dnia i wielu innych czynników. Po prostu kolejne porównanie z d..y.
Marcepan:
Wyniki z przerywników - źle bo nie z misji! (i PS3 przegrywa)!
Wyniki z misji - źle bo nie w 100% co do piksela identyczne! (i PS3 przegrywa)!
Ech.... i jeszcze te k*** wycieczki pod moim adresem:
najpierw:
Otóż te klatki na sekundę był liczone podczas filmików przerywnikowych więc do gry to się ma nijak. No i znowu Ci się nie udało Panie Anonim.
a jak się okazało że chrz@nisz od rzeczy
Po prostu kolejne porównanie z d..y.
/////
Tylko co Ty Anonimowy możesz o tym wiedzieć jak Ty te wszystkie gry tylko na obrazkach widziałeś.
- żałosne...
Po to Eurogamer porównywał w różnych miejscach - intrze,przerywnikach gdzie wszystko jest identyczne a potem jeszcze sprawdzili jak wygląda to w misji (i to 2 krotnie) starając się osiągnąć podobny przebieg rozgrywki.
Tak czy siak wyniki te pokazują jak sprawa wygląda: średnio 17-18% więcej klatek na X360.
30.106fps average on a 360 runthrough, compared with 26.733fps and 26.696fps on two separate PS3 captures
A tu masz z tego FAQ'a wyjaśnienie:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139270How accurate can the tests be bearing in mind changes in lighting, weather, traffic, people etc?
The whole point of multiple tests is to produce an average, an overall trend if you will. The captures were taken with the same weather conditions and at the same time of day on both consoles. The only variable would be people and cars on the streets in the outdoor scenes. For a truly 1:1 comparison, Test1 is of the entire intro sequence which should be identical on both machines. Test3 is indoors and again should be like-for-like.
Ale pewnie i tak ci to nie wystarczy....
A co do GRID'a. Nic dziwnego że bali się prawdziwego porównania dema z X360.
Patrząc na poprzednią stronę:
Why bother including this stat?
Screen tear can have a huge impact on picture quality. For example on one test I did on the Race Driver GRID demo, 360 ran at a constant 30fps while PS3 averaged at 28.76fps. Not so much difference there you might think, until you factor in that almost 40 percent of the 60Hz output of the PS3 version was torn frames, versus 0 percent on 360.
Cóż wygląda na to że następna gra - Race Driver GRID - chodzi lepiej na X360 - stałe 30fps a PS3 ma problemy z osiągnięciem tych 30fps'ów i rwie bardzo dużą ilość klatek.
Była by to kompletna masakra.Wiadomo, że
[ironia] PS3 jest takie cieńkie że przegrywa nawet same ze sobą
Do spisku dołącza nawet Sony dając obrazki z wersji na X360 w DBZ jako PS3kowe - żenujące
http://kotaku.com/5009432/hey-you-got-your-xbox-360-dragon-ball-z-shots-on-my-playstationcom[/ironia]
Tym niemniej trzeba pogratulować twórcom - w pełnej wersji GRID jest lepiej - szkoda że wersja z PS3 nadal gorsza
While he has stated that the PlayStation 3 version runs at 30FPS 99% of the time, it still leaves you wondering how developers can't even manage 30FPS 100% of the time this far into the consoles life cycle.
"Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights.
To musi być coś - developer się chwali że wersja z PS3
prawie nie rwie
-===============-
EDIT (do postu apheliona 4 posty poniżej)
Oj anonim, anonim czemu ty zawsze przedstawiasz sprawy w swietle, ktore najbardziej pasuje Tobie? Jak juz robisz te swoje tabelki i inne duperelki to pisz pelna prawde i nie dokonuj zbednej nadinterpretacji.
Aphelion - nie widzisz że sobie żartuję sobie z Marcepana który tu na siłę stara się wracać do tych samych tematów i traktować je jak KONTRARGUMENT na WSZYSTKIE inne sprawy?
"Co z tego że X i Y i Z ?!
NIEWAŻNE! bo a to był Blu-ray, a to Quaz51 nie ma absolutnie racji bo raz ocenił na podstawie jednego zamazanego zrzutu najprawdopodobniej 630p a nie od razu 640p, a to w Gametrailers się powalili, UNCHARTED!!!, SpIsEk!..."
Jeżeli zaś piłeś do GRID'a to podobno w pełnej wersji niewiele się zmieniło:
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1169175&postcount=98Oh right, I see. Nope, nothing like that on console as far as I know.
OK on another topic, I'm looking at Race Driver GRID full game captures on PlayStation 3. It looks pretty much the same to me as the demo - that includes resolution, AA, screen tear etc.
Czy to prawda? Zobaczymy..
Wiadomo jak wygląda sprawa z demem.