Jeszcze cytat z game reviews blog:
"And if you have a choice, get the PS3 version."
Zapomniałeś dopisać, żeby wziąć wersję na PS3, tylko i wyłącznie ze względu na kontroler - po prostu lepiej się gra na SixAxis/DS3 - a nie bo jedna wersja jest gorsza od innej...
Zapomniałeś dodać, że wersja na PS3 ma lepsze tekstury i krótsze loadingi, więc nie tylko i wyłącznie przez kontroler.
O tym jak ważny jest dysk twardy w standardzie przy grach free-roamingowych to nie wspomnę.
nic dziwnego ze loadingi sa krotsze skoro podobno( tak mi sie wydaje, albo to nie ta gra:>D) DMC4 na PS3 bedzie wymagal instalacji...a co do FreeRoaming, to czy kotrekolwiek GTA na konsole wymagalo instalacji!?! Oblivion tez tego nie wymagal...wiec to zaden problem...
Człowieku dysk twardy nie jest atutem tylko przy instalacji. Dysk twardy zapewnia bardzo szybkie streamowanie danych- dużo szybsze niz z DVD. Chodzi o to, że w locie można doczytywać duże ilości danych- czyli naprzykład lepsze tekstury itp. Jak masz DVD to również możesz streamować dane jednak dużo wolniej. W grze freeroamingowej przemieszczasz się bardzo szybko i na bierząco musi doczytywac lokacje do których możesz w najbliższej chwili dojechać. Czyli dysk twardy zapewnia lepsze tekstury, lepsze dźwięki lepsza geometrie itp. Więcej danych może się doczytywac w jednej chwili.
Wywiad z Polakiem który przekroczył 100 000 GS.
http://polygamia.pl/100000-przekroczone
Primo- chyba pomyliłeś topiki
secundo- kogo to obchodzi?
Jeżeli chodzi o gry multiplatformowe to wiadomo, że gre przygotowywuje sie pod słabszy sprzęt. Brak dysku w standardzie, mała pojemność DVD- to są gigantyczne problemy, gigantyczne ograniczenia. O ile grafikę mozna troszkę pogorszyć w jednej wersji gry, to wilkośc gry, jakość grafiki w grze free-roamingowej (casheowanie danych z dysku), długość gry, liczba różnych dźwięków, jakość dzwięków- nie jest tak łątwo- te elementy są drastycznie ograniczane przez brak HDD i DVD. Chyba nikt by nie chciał, żeby z przejazdy z jednego miasta do drugiego trzeba było zmieniac płytkę- nawet jak już to jak rozwiązac brak streamowania danych z dysku?
Jeszcze cytat z game reviews blog:
"And if you have a choice, get the PS3 version."
Zapomniałeś dopisać, żeby wziąć wersję na PS3, tylko i wyłącznie ze względu na kontroler - po prostu lepiej się gra na SixAxis/DS3 - a nie bo jedna wersja jest gorsza od innej...
Zapomniałeś dodać, że wersja na PS3 ma lepsze tekstury i krótsze loadingi, więc nie tylko i wyłącznie przez kontroler.
Co do 2Days2Vegas to sam deweloper mówił, że jak gra by miałą wyjśc na DVD to będzie musiała zostac okrojona. Rockstar swojego czasu również powiedział, że nie wyobraża sobie żeby GTAIV miało wyjśc na DVD. Wilkośc gry, rozmach świata, szczegółowość, liczba samochodów, przechodniów- te elementy musiały zostac ograniczone przez pojemność DVD. Tak twierdzi Rockstar.
O tym jak ważny jest dysk twardy w standardzie przy grach free-roamingowych to nie wspomnę.
Liczba samochodów , przechodniów (przyjmuję naraz na ekranie) nie ma NIC do rzeczy z pojemnością nośnika.
Tylko z ilością pamięci RAM ( na różne modele i ich tekstury) i wydajnością sprzętu (ile poligonów naraz jest w stanie płynnie poruszać).
itd. itp.
Czasami myslę, że się znasz na technikaliach, ale czasami wyskakujesz z takimi kwiatkami i wyglądasz na nooba.
Większa pojemnośc nośnika to możliwośc zrobienia większej ilości modeli samochodów. Np. zamiast 80 można upchnąć 200 różnych pojazdów. Każdy pojazd to różne tekstury, inny dźwięk- a to wszystko zajmuje miejsce na nosniku.
Rockstar sie wypowiadał, że przy produkcji GTA:San Andreas mieli problemy z umieszczeniem wszystkich gadek przechodniów i tym podobnych sampli. Na BL można umieścić setki różnych przechodniów, z których każdy będzie mówił co innego i będzie miał przygotowane gadki na różne sytuacje.