Jezu....
Znowu się będę musiał tłumaczyć przed Marcepanem i znowu kropka będzie nie tam gdzie trzeba....
Życie
No to zabieram się do dzieła, tekst napisany na sucho, dwa razy przeczytany może nie będzie "haków"
:
Specjalnie zrobiłem fotki DS bo Anonimowy twierdzi że ta gra nie ma ładnych ostrych tekstur.
Kurde - ja pisałem żebyś nie porównywał tekstur w MGS4 z Dark Sector "papka - nie papka"
.
Z tematu MGS4:
Dziwi fakt że w takim Dark Sector (nie wspominam o Uncharted celowo) deweloper potrafi zrobić piękne ostre tekstury a tacy wymiatacze jak Konami robią papkę. Chodzi mi tylko o ten aspekt bo reszta w MGS4 bardzo mi się podoba i zapewne będzie płynnie.
i odpisałem ci:
Dark Sector ma być przykładem na ładne ostre tekstury?
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_5.jpg.jpg
Nie sądzę. (i jeszcze to 640p na PS3....)
Lepiej dawaj jednak to Uncharted!!! jako przykład
Pewnie że znajdziesz i ładne teksturki - w końcu to silnik
Unreal Engine 3 i UE3 ładnie sobie radzi z chropowatą mokrawą powierzchnią ale DS nawet do Gearsów nie może tu podskoczyć...
EDIT:
Pogrzebałem trochę i silnik DS jest wzorowany na UE/napisany od nowa.
Strasznie nierówno - ładna ściana
rozpaprane g*** gdzie indziej
(polecam kliknąć aby się otworzyło w nowym oknie)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_10.jpg.jpg---=================---
Co do tego 720p na X360 i 640p na PS3 i czy to widać - porównanie DS X360 vs PS3 było:
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg300632#msg300632przeczytaj tekst Eurogamera, obejrzyj obrazki
Zwroć uwagę na to że obraz jest poddawany masywnej obróbce - efekt głębi obrazu itd.
Maskuje to znacząco różnice w rozdzielczości/niedoróbki (ale nie animację) , podobnie jest w kilku grach choćby w Condemned 2 - tam też ciężko dostrzec obecność AA na X360.
Wszystko jest w zacytowanym tam tekście tyle że po angielsku - ale jakbym miał całe artykuły Eurogamera tłumaczyć
.