Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770513 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12560 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:48:39 pm »
Najlepszym tego dowodem bedzie wlasnie Killzone ktory zmiecie wszystko z powierzchni Ziemii

Nie prawda-kiedy w końcu Killzone2 wyjdzie i ostatecznie przekona wszystkich,że nie ma na konsolach bardziej zaawansowanej technicznie gry(oczywiście w tym miejscu zrobi się dyskusja na 10 stron tematu) to zaraz Anonimowy lub ktoś inny wystrzeli z tekstem-może i Killzone2 jest najbardziej zaawansowaną grą na konsolach ale bardzo ubolewam nad faktem,że nie powstał on na x360 bo wyglądałby 3 razy lepiej i jego produkcja zajęła by rok,na potwierdzenie tego wkleiłby 5 tabelek i 10 linków jak to x360 cudownie i banalnie przelicza wszystkie efekty z K2 i na tym zakończyła by się dyskusja :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12561 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:49:33 pm »
Wiesz, według Anonima W:HD nie ma wcale AA. :lol: KZ2 może też nie mieć wcale AA, jeśli krawędzie będą tak wygładzone jak w W:HD. Ja się nie obrażę.
Wg Anonima płytki w XO same się nie rysują :lol:
W obu przykładach jego wiarygodność jest zerowa...

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12562 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:52:47 pm »
Na rozwiązanie kwestii 4xAA czy 2xAA chyba będziemy musieli trochę poczekać, szukałem i nie mogę znaleźć wiarygodnego źródła by ostatecznie potwierdzić którąś wersję.

Wg. tego co przeczytałem jednak - w niektórych momentach 2xAA (quincunx) wygląda lepiej niż 4xAA, więc nic się nie stanie jeśli w finalnej wersji zostanie tak jak było w becie...


O 4xAA to najczęściej można znaleźć przy wspomnieniach o 1080p,60fps, 4xAA  ;) :lol:

O 2xAA mówili deweloperzy (patrz wcześniej) i potwierdzili w becie to liczący pikselki na Beyond3D (IIRC).
I z tego co wiem w filmikach z single player z wersji które dostały redakcje/strony internetowe (wymienić choćby gamersyde) nic się nie zmieniło.

To czy pełna wersja będzie miała tak jak wszystkie poprzednie 2xAA przekonamy się niedługo - jak recenzenci dostaną pełną.

Osobiście ja bym sie niczego więcej nie spodziewał niż 2xAA.


A co do
Cytuj
Wg. tego co przeczytałem jednak - w niektórych momentach 2xAA (quincunx) wygląda lepiej niż 4xAA,
wybacz ale sformułowanie "w niektórych momentach" daje takie pole do popisu że SNES PS3 przegoni...
Do tego Quincunx jest "specjalnością" PS3 w tej generacji i niektórzy go będą bronić jak choćby twierdzący, że zniszczenia w GT są niepotrzebne lwy.

Z drugiej strony niektórzy może lubią rozmazanie obrazu?....
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

: Styczeń 11, 2009, 21:50:27 pm
W obu przykładach jego wiarygodność jest zerowa...
Zerowa to jest wiarygoność osób które mi wmawiają co ja powiedziałem.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12563 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:58:02 pm »
POK przestałbyś żartować. ;) TDU nie wygląda ładnie i nawet dawno temu jak to odpaliłem to nie zrobiło na mnie wrażenia. Gra sama w sobie fajna, ale grafika to żadne cudo.
Żeby nie było, to rozumiem iż to Twoja subiektywna ocena, więc nie będę dalej się wypowiadał w tej kwestii. Zresztą Ty byś ocenił grafikę w W:HD na 8, podczas gdy większość serwisów daje 10/10 i 9/10. Podobnie w przypadku GT5:P. Testerzy zarzucają grze archaizm w paru kwestiach, ale co do oprawy są zgodni.

PS. W sumie to byłem pewny że po zagraniu w GT5:P, napiszesz coś takiego. Nie wiem skąd, ale takie miałem przeczucie. Nie pomyliłem się.
: Styczeń 11, 2009, 21:53:52 pm
Anonim, KZ2 i rozmazanie obrazu? Może komuś kto pisał te pierdoły, utłuścił się TV. :lol:
: Styczeń 11, 2009, 21:55:52 pm
...niektórzy go będą bronić jak choćby twierdzący, że zniszczenia w GT są niepotrzebne lwy.

Oki przyznam to. Zniszczenia w GT5 są potrzebne, ale dla laików i niedzielnych graczy a takich jest najwięcej. Dla kogoś kto poważniej traktuje tą serię, zniszczenia (już nie daj losie, takie gówniane jak ma FM2) to zupełnie zbędna rzecz.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12564 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:58:21 pm »
A co do
Cytuj
Wg. tego co przeczytałem jednak - w niektórych momentach 2xAA (quincunx) wygląda lepiej niż 4xAA,
wybacz ale sformułowanie "w niektórych momentach" daje takie pole do popisu że SNES PS3 przegoni...
Do tego Quincunx jest "specjalnością" PS3 w tej generacji i niektórzy go będą bronić jak choćby twierdzący, że zniszczenia w GT są niepotrzebne lwy.


w niektórych momentach - bo generalnie 4xAA wygląda lepiej.
źródło moich twierdzeń
http://www.nvnews.net/cgi-bin/search.cgi?category=1&keyword=2xQ+vs.+4X+in+HL2

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12565 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:59:45 pm »
W obu przykładach jego wiarygodność jest zerowa...
Zerowa to jest wiarygoność osób które mi wmawiają co ja powiedziałem.


A jaka może być wiarygodność kolesia oraz jego źródeł, które pokazywały porażkę Blu-Ray'a i rzeczywistość bardzo mocno to wyprostowała. Pytanie retoryczne. :cool:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12566 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:03:44 pm »
POK przestałbyś żartować. ;) TDU nie wygląda ładnie i nawet dawno temu jak to odpaliłem to nie zrobiło na mnie wrażenia. Gra sama w sobie fajna, ale grafika to żadne cudo.
Żeby nie było, to rozumiem iż to Twoja subiektywna ocena, więc nie będę dalej się wypowiadał w tej kwestii. Zresztą Ty byś ocenił grafikę w W:HD na 8, podczas gdy większość serwisów daje 10/10 i 9/10. Podobnie w przypadku GT5:P. Testerzy zarzucają grze archaizm w paru kwestiach, ale co do oprawy są zgodni.

PS. W sumie to byłem pewny że po zagraniu w GT5:P, napiszesz coś takiego. Nie wiem skąd, ale takie miałem przeczucie. Nie pomyliłem się.
Po prostu grałem w więcej gier niż Ty :P ;)

Co do dema Wipeout'a, to naprawdę nie wiem co w nim takiego pięknego. Efekty i podłoże trasy są fajne, ale reszta nie jest jakaś super.
W GT5 bardzo ładnie wyglądają samochody z tyłu (na powtórkach jest już tak sobie, przynajmniej takie odniosłem wrażenie), oświetlenie i naprawdę wypasiony asfalt. Za to otoczenie wygląda biednie (grałem na razie w jakieś 4 trasy).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12567 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:08:03 pm »
POK przestałbyś żartować. ;) TDU nie wygląda ładnie i nawet dawno temu jak to odpaliłem to nie zrobiło na mnie wrażenia. Gra sama w sobie fajna, ale grafika to żadne cudo.
Żeby nie było, to rozumiem iż to Twoja subiektywna ocena, więc nie będę dalej się wypowiadał w tej kwestii. Zresztą Ty byś ocenił grafikę w W:HD na 8, podczas gdy większość serwisów daje 10/10 i 9/10. Podobnie w przypadku GT5:P. Testerzy zarzucają grze archaizm w paru kwestiach, ale co do oprawy są zgodni.

PS. W sumie to byłem pewny że po zagraniu w GT5:P, napiszesz coś takiego. Nie wiem skąd, ale takie miałem przeczucie. Nie pomyliłem się.
Po prostu grałem w więcej gier niż Ty :P ;)

Co do dema Wipeout'a, to naprawdę nie wiem co w nim takiego pięknego. Efekty i podłoże trasy są fajne, ale reszta nie jest jakaś super.
W GT5 bardzo ładnie wyglądają samochody z tyłu (na powtórkach jest już tak sobie, przynajmniej takie odniosłem wrażenie), oświetlenie i naprawdę wypasiony asfalt. Za to otoczenie wygląda biednie (grałem na razie w jakieś 4 trasy).

Tzn. w co takiego grałeś w co ja nie grałem?

Czy Ty aby na pewno grałeś w GT5:P? Ktoś kto pisze że auta na powtórkach wyglądają tak sobie, jest albo pijany, albo ma problemy ze wzrokiem albo kłamie jak z nut.

Napisałbym Ci żebyś sprawdził Londyn, ale i tak napiszesz że otoczenie jest biedne. :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12568 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:11:45 pm »
A co do
Cytuj
Wg. tego co przeczytałem jednak - w niektórych momentach 2xAA (quincunx) wygląda lepiej niż 4xAA,
wybacz ale sformułowanie "w niektórych momentach" daje takie pole do popisu że SNES PS3 przegoni...
Do tego Quincunx jest "specjalnością" PS3 w tej generacji i niektórzy go będą bronić jak choćby twierdzący, że zniszczenia w GT są niepotrzebne lwy.


w niektórych momentach - bo generalnie 4xAA wygląda lepiej.
źródło moich twierdzeń
http://www.nvnews.net/cgi-bin/search.cgi?category=1&keyword=2xQ+vs.+4X+in+HL2

Wiesz to że kabel został przez Quincunx, że tak ujmę, "pocieniony" i traktowanie to jako przykład że jest lepszy, no cóż to jest naciąganie rzeczywistości do teorii  :lol:
Moim zdaniem został on właśnie nienaturalnie rozmazany - zamiast grubej liny zrobiła się półprzezroczysta rurka - algorytm wziął kolory otaczających pikseli i rozmazał ją z teksturą nieba.

A to co zrobił Quincunx z choćby ruszowaniem na wieży  :shock:
Quincunx:
http://www.nvnews.net/images/news/200411/hl22xq.jpg

Normalnie:
http://www.nvnews.net/images/news/200411/hl24x.jpg

Szkoda że taka mała jest rozdzielczość - fałszuje to trochę wyniki... No i te "with 8x AF"...
Analizowanie jednego wycinku ekranu w jednym ujęciu i znalezienie jednej linki która zdaniem tej osoby wygląda ładniej...

Krótko - skomentuję to tak - to jest doszukiwanie się zalet w wadach tego rozwiązania - "it's not a bug it's a feature!"
Tak podchodząc do to można znaleźć zalety kompletnego braku AA albo wazelinkowego blur filtra na cały ekran.
Hmm, chociaż to jest jednak "ficzer" - te delikatne rozmazanie może mieć swoje miejsce w planach dewelopera - jak chce przytuszować co nieco teksturki  :cool: - dużo lepsze to od zwykłego blura niewątpliwie.


PS.
Na Beyond3d jest topic w którym też jeden uparty PS3kowiec "reklamował" Quincunx, "parę" osób lekko się z nim nie zgodziło...
Kwestia podejścia - tak jak pisałem znajdą się tacy co lubią takie "zmiękczenie" całego obrazu przez takie rozmazanie (a to czy przez upodobanie czy przez to co popierają :cool: to już inna sprawa...).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 22:26:01 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12569 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:12:01 pm »
POK ja napiszę Ci tylko tyle. W pracy mam PS3 i X0 podpięte do jednego TV. Ostatnio graliśmy z kumplami w GT5:P i potem odpaliliśmy PGR4. Ich miny powiedziały wszystko, a już słowa dobitnie określiły jak wygląda PGR4 przy GT5:P. Aczkolwiek jednemu z kumpli bardzo się sama gra spodobała i ciorając w PGR4 rzucił tekstem "wygląda szajsko, ale frajde daje większą niż GT".

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12570 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:22:22 pm »
Grałem nie bój się, nawet za chwilę idę grać więc jeszcze raz sprawdzę dokładnie :cool: Na razie jednak auta na powtórkach wyglądały mi na dosyć mocno schodkowane (siedzę blisko tv), a i tak średnio komponowały się z trasą. Ogólnie praca kamery na powtórkach jest dosyć słaba i mogłaby być bardziej dynamiczna.

Cytuj
Napisałbym Ci żebyś sprawdził Londyn, ale i tak napiszesz że otoczenie jest biedne.
Londynu właśnie jeszcze nie grałem dlatego wstrzymuje się z oceną :P

Cytuj
POK ja napiszę Ci tylko tyle. W pracy mam PS3 i X0 podpięte do jednego TV. Ostatnio graliśmy z kumplami w GT5:P i potem odpaliliśmy PGR4. Ich miny powiedziały wszystko, a już słowa dobitnie określiły jak wygląda PGR4 przy GT5:P. Aczkolwiek jednemu z kumpli bardzo się sama gra spodobała i ciorając w PGR4 rzucił tekstem "wygląda szajsko, ale frajde daje większą niż GT".
W PGR4 grałem dosyć dawno i nie mam już na stanie dlatego nie chcę za bardzo porównywać z GT5:P. Nie wiem jednak jak można powiedzieć, że wygląda szajsko (pewne elementy może tak, ale nie cała gra).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 22:24:32 pm wysłana przez POK »

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12571 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:27:01 pm »
Wipeout to jedyny hicior z ps3, którego na oczy nie widziałem, ale róniez uważam, że tam jest kilka samolocików, proste trasy, ubogie w detale. Nie ma się czym podgniecać.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12572 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:35:00 pm »
To tak jak GeOW2. Parę ludzików, pistoleciki i zamknięte mapy. Nie ma się czym podniecać.

POK.
To zagraj sobie teraz w PGR4. Ciekawe czy poczujesz różnice.

Co do pracy kamery w powtórkach w GT5:P, to zaskoczyłeś mnie totalnie, żeby nie powiedzieć zniszczyłeś. Czemu? Bo powtórki w GT uważam za bezkonkurencyjne i to od dawien dawna. To ma swoje uzasadnienie, bo nie wiem czy wiesz ale Kazunori Yamauchi, zanim został szefem Polyphony zajmował się profesjonalnie fotografowaniem aut na wyścigach. Robił też filmy i zdjęcia z różnych premier samochodów.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12573 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:36:30 pm »
Dla mnie powtórki totalnie niszczą w Gridzie, po prostu masakra. Zawsze oglądam cały wyścig na powtórkach. No gdyby nie ten gameplay, który jest totalnie sztuczny, łatwy, prosty i arcade'owy. No ale ideałów nie ma.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12574 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:37:27 pm »
Wipeout to jedyny hicior z ps3, którego na oczy nie widziałem, ale róniez uważam, że tam jest kilka samolocików, proste trasy, ubogie w detale. Nie ma się czym podgniecać.

Dla Was to wszystkie wyścigi na PS3 mają ubogie trasy. :P

Zapytaj LoNdKa co sądzi o W:HD na PS3. Jak mu odpaliłem to stwierdził że gra wygląda bajecznie.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12575 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:39:44 pm »
Jakoś czyjeś zdanie mnie mało interesuje. :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12576 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:44:01 pm »
Dla mnie powtórki totalnie niszczą w Gridzie, po prostu masakra. Zawsze oglądam cały wyścig na powtórkach. No gdyby nie ten gameplay, który jest totalnie sztuczny, łatwy, prosty i arcade'owy. No ale ideałów nie ma.

W Gridzie jedynie dynamika kamery mi się podoba. Jeśli chodzi o ujęcia w odpowiednich miejscach, czyli pokazanie auta na danej trasie tak, aby znajdowało się ono na ciekawym tle itp. to jest słabo. Kamera w kółko się powtarza przez co szybko odechciewa się oglądać replay'ów.

Zauważ Svon taka zależność już od pierwszej części GT (w dalszych było to rozwijane). Powtórki w GT5:P na każdym okrążeniu są inne. Ukazują bardzo różnorodne ustawienia kamery i nie powtarzają się. To jest właśnie pomysł Yamauchi'ego i jest to zapodane po to by pokazywać piękno aut na tle każdej trasy. Każdy tor ma z osobna opracowywane powtórki. Np. gdy na trasie jest jakieś monumentalny most, to można spodziewać się kamery która pięknie pokaże wyścigówki mknące tymże mostem. To jest właśnie jeden z elementów magii GT.
: Styczeń 11, 2009, 22:42:58 pm
Jakoś czyjeś zdanie mnie mało interesuje. :)

Przecież Ty nie widziałeś W:HD na własne oczy, więc zdanie LoNdKa i tak jest tutaj bardziej wymierne, gdyż on w to grał u mnie. :P

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12577 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:45:36 pm »
@MarcePan: Mi tłumaczyć fenomenu GT nie musisz. Uwielbiałem grać w GT3, a teraz zastanawiam się nad kupnem PS2 dla GT4.

GT5 to ideał pod względem grafiki - śliczne auta, otoczenie ładne, całość sprawia super wrażenie, gdyby nie piski opon czy samochody-kartony. Gameplay mi odpowiada, choć pasuje mi również Forza. Natomiast nie znoszę gier pokroju PGR - takie coś to tylko na automatach nad morzem.

Powtórki również są fajne, ale te w Gridzie mnie urzekły. :)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12578 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:46:15 pm »
Widzę, że już wszystkim odjebało za przeproszeniem na punkcie grafiki i to ona jest teraz najistotniejszym wyznacznikiem jakości. Co za blaga...

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12579 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:49:27 pm »
Dla mnie powtórki totalnie niszczą w Gridzie, po prostu masakra. Zawsze oglądam cały wyścig na powtórkach. No gdyby nie ten gameplay, który jest totalnie sztuczny, łatwy, prosty i arcade'owy. No ale ideałów nie ma.

W Gridzie jedynie dynamika kamery mi się podoba. Jeśli chodzi o ujęcia w odpowiednich miejscach, czyli pokazanie auta na danej trasie tak, aby znajdowało się ono na ciekawym tle itp. to jest słabo. Kamera w kółko się powtarza przez co szybko odechciewa się oglądać replay'ów.

Zauważ Svon taka zależność już od pierwszej części GT (w dalszych było to rozwijane). Powtórki w GT5:P na każdym okrążeniu są inne. Ukazują bardzo różnorodne ustawienia kamery i nie powtarzają się. To jest właśnie pomysł Yamauchi'ego i jest to zapodane po to by pokazywać piękno aut na tle każdej trasy. Każdy tor ma z osobna opracowywane powtórki. Np. gdy na trasie jest jakieś monumentalny most, to można spodziewać się kamery która pięknie pokaże wyścigówki mknące tymże mostem. To jest właśnie jeden z elementów magii GT.
: Styczeń 11, 2009, 22:42:58 pm
Jakoś czyjeś zdanie mnie mało interesuje. :)

Przecież Ty nie widziałeś W:HD na własne oczy, więc zdanie LoNdKa i tak jest tutaj bardziej wymierne, gdyż on w to grał u mnie. :P

Nie będę już odpisywał, bo to jest słowo przeciw słowu, mnie się nie widzi, Ty piejesz z zachwytu. Słodkich snów :*

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12580 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:51:50 pm »
@Svon
Pisk opon przy większej prędkości jest wkur....y, to fakt. :P Odbijanie się aut jak pudełek też wkurza. :P
Co do PGR4 to mnie się bardzo ta gra podoba jeśli chodzi o gameplay. Traktuje ją typowo jako arcade a od czasu do czasu lubię pograć w coś innego niż symulacja. Jednak nie wiem czemu ale PGR3 bardziej mi przypadło do gustu.

Co do powtórek w Gridzie, to najbardziej podobają mi się przy drifcie. Pasuje tutaj dynamika i takie ujęcia kamer jakie są w tej grze. W GT5:P drift nie jest pokazany tak żeby robił jakieś piorunujące wrażenie. Natomiast już same wyścigi GT5:P pokazuje w taki sposób że czasem oglądam replay parę razy. Żadna inna gra nie potrafi tego u mnie wywołać.
: Styczeń 11, 2009, 22:50:14 pm
Nie będę już odpisywał, bo to jest słowo przeciw słowu, mnie się nie widzi, Ty piejesz z zachwytu. Słodkich snów :*

Słodkich snów. :P Zagraj w W:HD, polecam.
: Styczeń 11, 2009, 22:50:58 pm
Widzę, że już wszystkim odjebało za przeproszeniem na punkcie grafiki i to ona jest teraz najistotniejszym wyznacznikiem jakości. Co za blaga...

Kun, jakby nie ładna grafika w COD4, to byś mi nie sprzedał tyle headshot'ów dzisiaj. To tylko dlatego że dokładnie było widać mój hełm. :P

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12581 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:54:34 pm »
Wiesz, według Anonima W:HD nie ma wcale AA. :lol: KZ2 może też nie mieć wcale AA, jeśli krawędzie będą tak wygładzone jak w W:HD. Ja się nie obrażę.

Wipeout chodzi w FullHD a gry w takiej rozdzielczości już nie potrzebują wygładzania o czym pisałem wielokrotnie. Do tego łatwo jest zobaczyć jakośc krawędzi w Wipeout a GT5:P gdzie od razu widać która gra chodzi w prawdziwym 1080p a, która jest tylko FullHD wannabe

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12582 dnia: Stycznia 11, 2009, 22:58:19 pm »
Dlatego też pisałem że nie ważne czy W:HD ma AA czy go nie ma, bo gra ma wygładzone krawędzi bardzo ładnie i to się liczy. Jak to ma zrobione to już mało ważne. Najważniejsze że efekt końcowy jest taki jak być powinien.

Mykam. Dobranoc.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12583 dnia: Stycznia 11, 2009, 23:12:11 pm »
Wipeout chodzi w FullHD a gry w takiej rozdzielczości już nie potrzebują wygładzania o czym pisałem wielokrotnie. Do tego łatwo jest zobaczyć jakośc krawędzi w Wipeout a GT5:P gdzie od razu widać która gra chodzi w prawdziwym 1080p a, która jest tylko FullHD wannabe
Zaraz, zaraz - obie tak jakoś chodzą w "FullHD wannabe".
Gt5:P w 1280x1080 cały czas podczas wyścigu, do tego gra ma 2xAA.
Pełne 1920x1080 bez AA jest w garażu.

Wipeout zaś skaluje w zależności od obciązenia od pełnego 1920x1080 przy małym obciążeniu (pusta trasa/mało ruchu) w dół do 1280x1080 tak aby utrzymać jak najdłużej 60fps...

Jak chcesz 'true full HD no tricks' to Ridge Racer się kłania  :cool:

----------
EDIT
Do poniższego.
Fuj... idź i nie wracaj.  :-?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 23:31:07 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12584 dnia: Stycznia 11, 2009, 23:26:07 pm »
anonimowy - jakiś ty męski :*

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12585 dnia: Stycznia 11, 2009, 23:27:04 pm »
anonimowy - jakiś ty męski :*
Cioty ;)

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12586 dnia: Stycznia 11, 2009, 23:40:32 pm »
anonimowy - jakiś ty męski :*
Cioty ;)

Co to to nie, zastanawiam się tylko jakim, nie bójmy się użyć tego słowa, nerdem musi być ktoś kto liczy piksele i jara się przy tym jak małe dziecko. ;) *


* post nie ma na celu urażenia szanownej osoby Gościa Anonimowego.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12587 dnia: Stycznia 12, 2009, 00:27:59 am »
Anonimowy poświeć 13 minut ze swojego życia by zobaczyć ten filmik
http://www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-killzone-2-special-part-2/
i jestem ciekaw co po nim powiesz o poziomie oprawy w K2-może level na pociągu w gyrsach jest lepiej wykonany jak tu?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12588 dnia: Stycznia 12, 2009, 00:42:21 am »
POK.
To zagraj sobie teraz w PGR4. Ciekawe czy poczujesz różnice.

Co do pracy kamery w powtórkach w GT5:P, to zaskoczyłeś mnie totalnie, żeby nie powiedzieć zniszczyłeś. Czemu? Bo powtórki w GT uważam za bezkonkurencyjne i to od dawien dawna. To ma swoje uzasadnienie, bo nie wiem czy wiesz ale Kazunori Yamauchi, zanim został szefem Polyphony zajmował się profesjonalnie fotografowaniem aut na wyścigach. Robił też filmy i zdjęcia z różnych premier samochodów.
PGR4 już wymieniłem i nie mam na stanie :( Z tego w każdym razie co pamiętam to niektóre tekstury były mało widoczne i aliasing potrafił dawać się we znaki (choć i tak było dużo lepiej niż w trójce).

W każdym razie klasa B w GT5:P za mną :) Muszę powiedzieć, że grafika coraz bardziej mi się podoba. Największe wrażenie robią na mnie tyły samochodów, oraz asfalt. Oświetlenie to również kawał świetnej roboty, choć jest chyba zbyt intensywne. O dziwo Londyn kompletnie nie przypadł mi do gustu (zdecydowanie za ciemny i krótki), a większość budynków wygląda jak płaska tekstura :???:
Co do powtórek podtrzymuję swoje zdanie i średnio mi się one podobają, wszystko na nich wygląda jakby słabiej. Zawsze było tak, że gra podobała mi się bardziej na powtórkach niż w trakcie grania, a tu taki paradoks.
Ogólnie GT5:P ma lepszą grafikę od PGR4, ale ten drugi wygrywa otoczeniem, efektami pogodowymi, fizyką (nie mylić z modelem jazdy) i zniszczeniami (nie są specjalne ale są). Co by jednak nie gadać GT5:P jest najprawdopodobniej najładniejszymi dostępnymi wyścigami, choć nadal widać sporo uproszczeń.

Anonimowy poświeć 13 minut ze swojego życia by zobaczyć ten filmik
http://www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-killzone-2-special-part-2/
i jestem ciekaw co po nim powiesz o poziomie oprawy w K2-może level na pociągu w gyrsach jest lepiej wykonany jak tu?
Imo najlepszy moment graficzny w GoW2 jest przy drugim zejściu do podziemi (zaraz jak zsiądziemy z centaura). Wygląda to naprawdę kapitalnie i szkoda, że gra stale nie trzyma takiego poziomu.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12589 dnia: Stycznia 12, 2009, 00:48:18 am »
akurat chodzi mi o to ,że link do filmiku który dałem pokazuje level na pociągu w K2 więc jest porównanie bezpośrednio do gry konkurencji-koleś po holendersku(niestety za dużo nie zrozumiemy) opisuje całe technikalia tego etapu-pokazuje jakie efekty robią poszczególne rdzenie cella itp,są też pokazane dziury po kulach w ścianach(zawsze zostają 3d) itp.Na serio zachęcam do zobaczenia tych 13minut i potem o wypowiadanie się o oprawie k2

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12590 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:16:34 am »
Jak chcesz 'true full HD no tricks' to Ridge Racer się kłania  :cool:

:lol: :lol: :lol: Co z tego jak gra wygląda mega dennie. Tam dopiero otoczenie, auta i cała reszta to archaizm. W:HD śmiga w 1080p i do tego jest piękną grą w 60 klatkach animacji.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12591 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:20:57 am »
Ale myslac racjonalnie ;) jesli to mozliwe ofkoz . Killzone 2 pokazuje moc itd , tylko ile ta gra byla pisana ? Ile oni mieli czasu na optymilizacje ? Sadze ze gdyby MS mial jakas konkurencyjna gra dla KZta , i ta gra byla by robiona tyle co KZ , moge smialo powiedziec ze byly by identyczne

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12592 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:22:28 am »
Anonimowy poświeć 13 minut ze swojego życia by zobaczyć ten filmik
http://www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-killzone-2-special-part-2/
i jestem ciekaw co po nim powiesz o poziomie oprawy w K2-może level na pociągu w gyrsach jest lepiej wykonany jak tu?

Ja pier....e O_O Oni już przesadzają z tym KZ2. Ciekawe jakie smaczki czekają w pełnej grze.
: Styczeń 12, 2009, 09:21:46 am
Ale myslac racjonalnie ;) jesli to mozliwe ofkoz . Killzone 2 pokazuje moc itd , tylko ile ta gra byla pisana ? Ile oni mieli czasu na optymilizacje ? Sadze ze gdyby MS mial jakas konkurencyjna gra dla KZta , i ta gra byla by robiona tyle co KZ , moge smialo powiedziec ze byly by identyczne

Alan Wait też bije rekordy jeśli chodzi o czas produkcji.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12593 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:25:59 am »
Anonimowy poświeć 13 minut ze swojego życia by zobaczyć ten filmik
http://www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-killzone-2-special-part-2/
i jestem ciekaw co po nim powiesz o poziomie oprawy w K2-może level na pociągu w gyrsach jest lepiej wykonany jak tu?

Ja pier....e O_O Oni już przesadzają z tym KZ2. Ciekawe jakie smaczki czekają w pełnej grze.
: Styczeń 12, 2009, 09:21:46 am
Ale myslac racjonalnie ;) jesli to mozliwe ofkoz . Killzone 2 pokazuje moc itd , tylko ile ta gra byla pisana ? Ile oni mieli czasu na optymilizacje ? Sadze ze gdyby MS mial jakas konkurencyjna gra dla KZta , i ta gra byla by robiona tyle co KZ , moge smialo powiedziec ze byly by identyczne

Alan Wait też bije rekordy jeśli chodzi o czas produkcji.

Tiak ale slyszales ile oni maja ludzi w studiu ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12594 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:26:59 am »
Tiak ale slyszales ile oni maja ludzi w studiu ?
Pewno więcej niż ludzi, którzy pracują nad K2.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12595 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:28:12 am »
Tiak ale slyszales ile oni maja ludzi w studiu ?
Pewno więcej niż ludzi, którzy pracują nad K2.

HA! Plisska to poszles na calosc  :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12596 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:29:09 am »
Niby czemu?

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12597 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:29:17 am »
Studio robiace AW ma bardzo malo ludzi . MS tez ten projekt zbytnio nie wspiera jak SONY KZta .

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12598 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:29:44 am »
Skąd wiesz?

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12599 dnia: Stycznia 12, 2009, 09:31:05 am »
Skąd wiesz?

Gdzies o tym byl artykul na gry-online.pl  :smile: . A ze SONY wspiera GG wiadomo i to od dawna
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2009, 09:32:52 am wysłana przez Stalker »