POK.
To zagraj sobie teraz w PGR4. Ciekawe czy poczujesz różnice.
Co do pracy kamery w powtórkach w GT5:P, to zaskoczyłeś mnie totalnie, żeby nie powiedzieć zniszczyłeś. Czemu? Bo powtórki w GT uważam za bezkonkurencyjne i to od dawien dawna. To ma swoje uzasadnienie, bo nie wiem czy wiesz ale Kazunori Yamauchi, zanim został szefem Polyphony zajmował się profesjonalnie fotografowaniem aut na wyścigach. Robił też filmy i zdjęcia z różnych premier samochodów.
PGR4 już wymieniłem i nie mam na stanie
Z tego w każdym razie co pamiętam to niektóre tekstury były mało widoczne i aliasing potrafił dawać się we znaki (choć i tak było dużo lepiej niż w trójce).
W każdym razie klasa B w GT5:P za mną
Muszę powiedzieć, że grafika coraz bardziej mi się podoba. Największe wrażenie robią na mnie tyły samochodów, oraz asfalt. Oświetlenie to również kawał świetnej roboty, choć jest chyba zbyt intensywne. O dziwo Londyn kompletnie nie przypadł mi do gustu (zdecydowanie za ciemny i krótki), a większość budynków wygląda jak płaska tekstura
Co do powtórek podtrzymuję swoje zdanie i średnio mi się one podobają, wszystko na nich wygląda jakby słabiej. Zawsze było tak, że gra podobała mi się bardziej na powtórkach niż w trakcie grania, a tu taki paradoks.
Ogólnie GT5:P ma lepszą grafikę od PGR4, ale ten drugi wygrywa otoczeniem, efektami pogodowymi, fizyką (nie mylić z modelem jazdy) i zniszczeniami (nie są specjalne ale są). Co by jednak nie gadać GT5:P jest najprawdopodobniej najładniejszymi dostępnymi wyścigami, choć nadal widać sporo uproszczeń.
Anonimowy poświeć 13 minut ze swojego życia by zobaczyć ten filmik
http://www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-killzone-2-special-part-2/
i jestem ciekaw co po nim powiesz o poziomie oprawy w K2-może level na pociągu w gyrsach jest lepiej wykonany jak tu?
Imo najlepszy moment graficzny w GoW2 jest przy drugim zejściu do podziemi (zaraz jak zsiądziemy z centaura). Wygląda to naprawdę kapitalnie i szkoda, że gra stale nie trzyma takiego poziomu.