Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2717751 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22000 dnia: Marca 03, 2010, 20:41:24 pm »
?

To znaczy na poważnie twierdzisz iż jeśli gra ma ładniejsze tekstury to oznacza, że całościowo jest ładniejsza? C'mon! Uncharted 2 to absolutny nr.1 obecnie jeśli chodzi o grafę.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22001 dnia: Marca 03, 2010, 20:53:16 pm »
?

To znaczy na poważnie twierdzisz iż jeśli gra ma ładniejsze tekstury to oznacza, że całościowo jest ładniejsza? C'mon! Uncharted 2 to absolutny nr.1 obecnie jeśli chodzi o grafę.


Wybacz, ale nigdzie nie napisalem, ze jesli gra ma ladniejsze tekstury to oznacza, ze calosciowo jest ladniejsza. Chcialem jedynie pokazac, ze nawet taka genialna gra jak U2 nie jest idealna i ma gorsze momenty (vide tekstury na zdjeciach). U1 ma lepsze tekstury, ale i tak nie dorownuje nawet w polowie (w moim odczuciu) U2. Nie przekonuje mnie takze porownanie najlepszych tekstur z U2 do najgorszych (czy jednych z gorszych) w Crysisie tylko po to by pokazac ze U2 jest lepszy (czesc Wulfen  ;) )

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22002 dnia: Marca 03, 2010, 20:54:14 pm »
Większy ten obrazek daj. :roll:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22003 dnia: Marca 03, 2010, 21:00:47 pm »
Po staremu :grin:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22004 dnia: Marca 03, 2010, 21:06:59 pm »
?

To znaczy na poważnie twierdzisz iż jeśli gra ma ładniejsze tekstury to oznacza, że całościowo jest ładniejsza? C'mon! Uncharted 2 to absolutny nr.1 obecnie jeśli chodzi o grafę.

Wybacz, ale nigdzie nie napisalem, ze jesli gra ma ladniejsze tekstury to oznacza, ze calosciowo jest ladniejsza. Chcialem jedynie pokazac, ze nawet taka genialna gra jak U2 nie jest idealna i ma gorsze momenty (vide tekstury na zdjeciach). U1 ma lepsze tekstury, ale i tak nie dorownuje nawet w polowie (w moim odczuciu) U2. Nie przekonuje mnie takze porownanie najlepszych tekstur z U2 do najgorszych (czy jednych z gorszych) w Crysisie tylko po to by pokazac ze U2 jest lepszy (czesc Wulfen  ;) )
ty myslisz ze crysis ma lepsze textury od uncharted 1/2?
w sloncu w crysisie widac ladny bump mapping ale w cieniu kiedy nie widac juz bump mapingu wychodza ochydne tekstury


uncharted 2 vs crysis


a tutaj filmik:


a jesli chodzi o tekstury w uncharted 2 to jak na razie jestem w 17 chapterze i nie widze jakos tych gorszych tekstur a jesli juz to minimalnie. w jedynce tekstury byly bardziej ziarniste np tekstura trawy w u1 to bylo jakies ziarno w dodatku  prawie kazda sie blyszczala co moglo sprawiac wrazenie bardziej szczegolowych.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2010, 21:40:18 pm wysłana przez Wulfen »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22005 dnia: Marca 03, 2010, 21:31:11 pm »
?

To znaczy na poważnie twierdzisz iż jeśli gra ma ładniejsze tekstury to oznacza, że całościowo jest ładniejsza? C'mon! Uncharted 2 to absolutny nr.1 obecnie jeśli chodzi o grafę.

Wybacz, ale nigdzie nie napisalem, ze jesli gra ma ladniejsze tekstury to oznacza, ze calosciowo jest ladniejsza. Chcialem jedynie pokazac, ze nawet taka genialna gra jak U2 nie jest idealna i ma gorsze momenty (vide tekstury na zdjeciach). U1 ma lepsze tekstury, ale i tak nie dorownuje nawet w polowie (w moim odczuciu) U2. Nie przekonuje mnie takze porownanie najlepszych tekstur z U2 do najgorszych (czy jednych z gorszych) w Crysisie tylko po to by pokazac ze U2 jest lepszy (czesc Wulfen  ;) )
ty myslisz ze crysis ma lepsze textury od uncharted 1/2?

Znowu... nic takiego nie napisalem. Nie wiem skad wy to bierzecie  :roll: Chodzi mi jedynie o bardzo dokladne, a przede wszystkim sprawiedliwe (i mowiac sprawiedliwe mam namysli wylaczenie w 100% jakiegokolwiek fanboystwa) porownanie. Porownuje tekstury z gornej pulki w U2 to szukam takich samych w Crysisie (albo najlepszych dostepnych), a nie wybieram tekstury wywolujace opad szczeny w U2 i takie se tekstury w Crysisie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22006 dnia: Marca 03, 2010, 21:47:31 pm »
na moich porownaniach nie wybieram textur "takich se" np jesli biore do porownania skale z ucharted to z crysisa tez biore skale a to ze w crysisie nie ma ladnych textur skal to juz nic nie poradze(moze poza dobrze oswietlonymi mniejszymi kamieniami). na porownaniu ktore teraz dalem tez wzialem z crysisa najlepsza i chyba jedyna texture cegiel wiec tu nawet nie mialem wyboru

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22007 dnia: Marca 03, 2010, 22:05:08 pm »
Wiesz jakbym chcial (i mial czas) to spokojnie moglbym wziasc skale z U2 wygladajaca duzo gorzej od tych z Crysisa  :P Ale moim celem nie bylo wywolanie wojenki (choc robi sie ciekawiej jak jest wojenka jakas) tylko pokazanie, ze tak genialna gra jak U2 ma gorsze momenty i takie porownania jak ty dales sa troche z dupy bo spokojnie moge zrobic takie samo porownanie w ktorym Crysis bedzie niszczyl U2 w kwestii tekstur  :roll: Anyway obie gry sa ladne, ale i tak dla mnie jak juz powiedzialem U2 RULEZ no i Girsy tez ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22008 dnia: Marca 03, 2010, 22:56:08 pm »
...bo spokojnie moge zrobic takie samo porownanie w ktorym Crysis bedzie niszczyl U2 w kwestii tekstur  :roll: Anyway obie gry sa ladne, ale i tak dla mnie jak juz powiedzialem U2 RULEZ no i Girsy tez ;)
Rób, od tego ten dział.  Z przyjemnością obejrze :)


Przy okazji:
Star Ocean Last Hope


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22009 dnia: Marca 04, 2010, 09:21:59 am »
To co zrobil M$ z xbotami to niezla sciema. tego nawet nie pisali w "centrali" - "oswiadczenie" napisali w polsce, po polsku i nieudolnie przetlumaczyli. skandal  :evil:
licze na jakas akcje SCEP, dojebac lezacemu z kopa w ryj.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22010 dnia: Marca 04, 2010, 10:33:06 am »
Heh bawi mnie ta cała sytuacja, ale z trochę innej strony. Jak pisałem kiedyś, że M$ to najbardziej chamska, bezczelna i kłamliwa firma to się tutaj niektórzy śmiali. Pisali mi, że to taki sam moloch jak Sony czy Nintendo i nastawia się po prostu na zysk. Mówiłem wielokrotnie iż M$ narobił syfu na rynku PC i teraz narobi na rynku konsol. Jak widać nie myliłem się. Mam ubaw po pachy jak przypominam sobie tych obrońców "MałegoMiękkiego", :lol: :lol: :lol: Graczom, którzy kupili X0 w Polsce współczuję. Po tym wszystkim już chyba nikt nie napisze głupoty, że nie ma różnic w traktowaniu klienta między firmami na rynku konsol.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22011 dnia: Marca 05, 2010, 03:46:13 am »
Face-Off: Final Fantasy XIII

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-final-fantasy-xiii-face-off

skrót

Port ma x0 wykonany został nieudolnie, wygląda na szybką robotę. Wcześniejsze informacje o niższej roździałce są prawdziwe, czyli na x0 mamy 1024x576 przy 2x msaa, natomiast na ps3 1280x720 również z 2x msaa. W porównaniu nie ma słowa o ogólnych teksturkach więc można przyjąć, że na obydwu platformach jest to samo (jest fragment o teksturach przeźroczystych, te z reguły powinny wyglądać ciut ładniej na x0 ale tak nie jest). W kwestii frejmrejtu lekką przewagę ma x0. Eurogamer pisze, że min fps na 360 to 26 (na dołączonym do porównania klipie widziałem 24 na początku starcia z przeciwnikiem) a na ps3 20 (zbliżenie twarzy w czasie scenki przerywnikowej). Na sam koniec zostawiłem porównanie scenek zapisanych na płytach i napiszę tylko, że widać znaczącą różnicę (bardziej statyczne scenki wyglądają ładnie, dynamiczne jednak to zupełnie inna historia).

Porównanie przerywników:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22012 dnia: Marca 05, 2010, 19:25:28 pm »
niektore scenki na x360 wygladaja jak by byly mocno skompresowane. czyzby scenki na silniku nie byly w real timie?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22013 dnia: Marca 05, 2010, 22:40:49 pm »
niektore scenki na x360 wygladaja jak by byly mocno skompresowane. czyzby scenki na silniku nie byly w real timie?
Tu jest próbka jednej z "ril tajmowych" scenek:
http://www.sendspace.com/file/h8kyb8

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22014 dnia: Marca 06, 2010, 14:13:29 pm »
Patrzcie jak PC gaming umiera :)
Cytuj
repi RT @heromilkshake : PC win: from @Bazajaytee on #BFBC2
UK forums: PC currently has more people playing and are in game than both the consoles

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22015 dnia: Marca 06, 2010, 21:38:41 pm »
Wrzucili im bardzo dobrą produkcję to rzucili się jak Pies na mięso, proste ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22016 dnia: Marca 07, 2010, 11:16:25 am »
Dokładnie i tak zaraz zdechnie zainteresowanie BC2 i PC znowu przejdzie w stan hibernacji. :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22017 dnia: Marca 07, 2010, 11:53:44 am »
Ale przecież klon dostaje niemal wszytko co konsole. Niekiedy w nieco późniejszym terminie - AC II, Dirt2 - ale zawsze.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22018 dnia: Marca 07, 2010, 12:38:26 pm »
Dokładnie i tak zaraz zdechnie zainteresowanie BC2 i PC znowu przejdzie w stan hibernacji. :P
Na PC? Zartujesz ;], na PC wlasnie najdluzej dobre gry sie utrzymuja.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22019 dnia: Marca 07, 2010, 12:57:50 pm »
Przecież ilość aktywnych gier na PC, gdzie można znaleźć ludzi do gry przewyższa te z konsol o krocie.
Ja tam nie widzę gdzie PC gaming umarł, czy miałby umrzeć. Nadal najlepsze doświadczenia online są na PC.

Owszem, kiepsko z jakimiś hitami pc only ostatnimi czasy, ale to nie problem. W istocie to nawet zaleta, bo w starych grach zostaje więcej ludzi do gry :P Dzięki temu społeczności są jakie są. W istocie, dzięki temu w ogóle jakieś społeczności "growe" są.

Dla mnie tak naprawdę od zawsze konsola była do gier SP, a PC do gier MP. Powoli ten stan się zmienia, ale dopóki firmy będą wypuszczać nowe wersje swoich gier MP co roku, bez odpowiednich wsparć dla klanów i społeczności, to nic się nie zmieni w tej materii.
Płatne DLC i zbyt szybkie wypuszczanie nowych odsłon gier nie pozwalają na utrzymanie się odpowiednio dużych społeczności.

Kiedy ten stan rzeczy ulegnie zmianie, a na konsoli granie w gry online stanie się bardziej atrakcyjne z przeróżnych względów, wtedy... być może PC zacznie umierać.


Artykuł o tym, dlaczego Digital Foundry, przez tak wielu przywoływany, "obiektywny" serwis porównujący jakość gier pomiędzy platformami, de facto nie jest obiektywny.

http://www.gamesonsmash.com/?p=15375

Może to stek bzdur, może to też prawda. Ale z całą pewnością fajny materiał na ten wątek myślę :P
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2010, 16:03:55 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22020 dnia: Marca 07, 2010, 14:31:57 pm »
Profil gracza PC-towego jest zupełnie inny od profilu gracza konsolowego.

Gracz PC-towy kupuje mało gier(w stosunku do konsolowca), w które potrafi grać latami.
Gracz konsolowy ma tendencję do skakania z tytułu na tytuł - co skrzętnie wykorzystują wydawcy, produkując na masową skalę sequele gier...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22021 dnia: Marca 07, 2010, 15:22:05 pm »

Artykuł o tym, dlaczego Digital Foundry, przez tak wielu przywoływany, "obiektywny" serwis porównujący jakość gier pomiędzy platformami, de facto nie jest obiektywny.

http://www.gamesonsmash.com/?p=15375

Może to stek bzdur, może to też prawda. Ale z całą pewnością fajny materiał na ten wątek myślę :P

Część argumentów jest całkiem sensowna ale w ogólnym rozrachunku autor mnie nie przekonał. Co ciekawe Iras czasami wrzuca porównania z Lensoftruth i w niektórych sytuacjach końcowe oceny się różnią. Zastanawiam się kto w takich przypadkach jest bliżej prawdy.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22022 dnia: Marca 07, 2010, 16:24:23 pm »
Cytacik z artykułu:
In short Digital Foundry's case is that Final Fantasy XIII is inferior on Xbox 360 because of Square Enix and not the hardware. However Bayonetta is superior on Xbox 360 not because of PlatinumGames but the "superiority" of the hardware.

(Cytaciki Anonimowego z polygamii)
Coś nie tak w wersji PS3:
A co do twojej teori gdyby gra była ***tworzona na X360*** to była by bardziej imponująca - przez to że PS3 się ciężko im programowało nie zdążyli zrobić masę rzeczy (no i przez to że zaczeli na PS2) - "This is Waiting" jest winne tego że śpiesząc się na premierę nieskończyli gry. Gdyby nie te zmarnowane lata exclusive na X360 miałby miasta, rozgałęzienia i większą fabułę... I wyszedłby na jednej płycie więcej tak jak choćby Lost Odyssey - nic trudnego. *** Przez PS3 FF13 Suxxxs***


Coś nie tak w wersji na XO:
W sam raz na 3 płyty jak się jest takim leniem jak Square Enix.

 :lol:


aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22023 dnia: Marca 07, 2010, 16:28:57 pm »
Ciekawe jaką datę ważności ma anonim i kiedy przerzuci się na kolejny serwis :) głosząc prawdę i tylko prawdę.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22024 dnia: Marca 07, 2010, 16:29:52 pm »
dokładnie takie same farmazony jak dywagacje o równaniu grafy w finalu w dół, do poziomu iksa.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22025 dnia: Marca 07, 2010, 16:51:39 pm »
Mając na uwadze ostatnie wpadki S-E ze screenshot'ami oraz wycięcie "połowy" lokacji z gry mimo, że na BD zostało jakieś 10Gb wolnego miejsca, to kto wie...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22026 dnia: Marca 07, 2010, 16:59:11 pm »
To i tak nie zmieni faktu, że ludzie to kupią. Gdyby doszło do sytuacji, w której nikt by finala nie kupił to by pewnie przemyśleli swój sposób działania a tak.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22027 dnia: Marca 07, 2010, 18:51:30 pm »
dokładnie takie same farmazony jak dywagacje o równaniu grafy w finalu w dół, do poziomu iksa.

No tak, bo przecież Xboxa stać na to samo co PS3 :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22028 dnia: Marca 07, 2010, 19:05:53 pm »
nie napinaj się i pomyśl zanim coś napiszesz. tylko baran wierzy w brednie o równaniu grafy w dół. jeżeli tak by było to wersja na ps3 powinna chodzić w niższej rozdzielczości, a tak nie jest.
zresztą jak jedna konsola nie potrafi pociągnąć jakiegoś tytułu w "pełnej krasie" to nie jest tak, że obie dostają wybrakowany produkt, tylko jedna dostaje wyraźnie lepszy a druga gorszy (na miarę możliwości platformy). prostym przykładem niech będzie splinter cell na xbox i potem port na ps2.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2010, 19:08:17 pm wysłana przez s00s »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22029 dnia: Marca 07, 2010, 19:10:30 pm »
Dobry temat rzuciliście, liczę na jakieś kilka stron walki, więc nie zawiedźcie mnie :D

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22030 dnia: Marca 07, 2010, 19:27:59 pm »
A według mnie tylko baran wierzy w brednie, że coś takiego w ogóle nie ma miejsca.

Są gry, które wyglądają identycznie na obu platformach, chodzą identycznie, a jednak jedna maszyna jest bardziej wydajna od drugiej, czego dowodem są dla mnie gry na wyłączność.

Zeszła generacja z wielu względów nie jest dla mnie dobrym polem do wysuwania argumentacji przeciwko tej teorii.
Więc zapodaj coś lepszego niżeli Splinter Cell z zeszłej epoki.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2010, 19:30:41 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22031 dnia: Marca 07, 2010, 19:42:46 pm »
Ja myślałem, że Anonimowy jest chociaż trochę poważny. :lol: :lol: :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22032 dnia: Marca 07, 2010, 19:51:15 pm »
po pierwsze to gry, które chodzą "identycznie" to można na palcach jednej ręki policzyć. zawsze są jakieś różnice, częściej na korzyść słabszej platformy ;)
po drugie to jeżeli taki final był równany w dół do iksa to jak wyjaśnisz, że na x360 gra chodzi w niższej rozdzielczości? to równany w dół czy nie?


Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22033 dnia: Marca 07, 2010, 19:52:13 pm »
Szczerze mówiąc to nie jestem przekonany że to ten sam anonimowy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22034 dnia: Marca 07, 2010, 19:54:58 pm »
Szczerze mówiąc to nie jestem przekonany że to ten sam anonimowy.

Ten sam. Większość jego wpisów na polygami dotyczy porównań pomiędzy wersjami gier oraz ogólne dopierdalanie się do PS3 :P.

Zgadza się również data 1979.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22035 dnia: Marca 07, 2010, 20:16:46 pm »
po pierwsze to gry, które chodzą "identycznie" to można na palcach jednej ręki policzyć. zawsze są jakieś różnice, częściej na korzyść słabszej platformy ;)
po drugie to jeżeli taki final był równany w dół do iksa to jak wyjaśnisz, że na x360 gra chodzi w niższej rozdzielczości? to równany w dół czy nie?



Różnice, o których mówisz są według mnie nieistotnie małe. I jeżeli już występują, to pewnie ze względu na różnice architektoniczne. Portowanie gier swoje powoduje...

O ile się nie mylę, wszystkie gry, które miały równoległy proces tworzenia na obie platformy, wyglądały niemalże identycznie i działały równie dobrze na obu konsolach. A te co wychodziły później na PS3, przeważnie też i lepiej wyglądały i pracowały na tej konsoli.

Dlaczego wersja PS3 nie została obniżona do jakości wersji z Xboxa? Podejrzewam, że deweloperzy stają przed pewnego rodzaju dylematem tworząc grę: Ile obcinamy z gry, nie zaniżając ogólnej jakości, a jednocześnie móc zaoferować maksymalnie podobne doświadczenie na wszystkich platformach?
Zauważ, że poza rozdzielczością wersje wyglądają w istocie identycznie. Jak myślisz, co klient szybciej zauważy: mniejszą rozdzielczość, czy brak efektów świateł, słabsze tekstury, mniej plastycznej geometrii itp ?

Jest dla mnie bardzo prosty argument, który uzasadnia równanie wersji multiplatformowych do jednego poziomu:
Wizerunek developera/wydawcy. Kiepski port lub wersja gry oznacza, że klient więcej nie będzie chciał kupić produktu od tego samego producenta.
Bo przecież klient nie pogodzi się z faktem, że jego sprzęt nie było stać na to co sprzęt konkurencji...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22036 dnia: Marca 07, 2010, 20:43:46 pm »
nie masz racji. ale spoko. rozumiem twój punkt widzenia.


maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22037 dnia: Marca 07, 2010, 21:02:21 pm »
nie masz racji. ale spoko. rozumiem twój punkt widzenia.


Nie zgadzam się z Tobą. Ale spoko, pewnie ma powody by tak myśleć.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22038 dnia: Marca 07, 2010, 21:07:06 pm »
Zauważ, że poza rozdzielczością wersje wyglądają w istocie identycznie. Jak myślisz, co klient szybciej zauważy: mniejszą rozdzielczość, czy brak efektów świateł, słabsze tekstury, mniej plastycznej geometrii itp ?

Sęk w tym, że w FFXIII prócz niższej rozdzielczości (sądząc po różnego rodzaju screenach porównawczych) są również gorsze tekstury, brak niektórych świateł oraz niekiedy brak cieni na niektórych obiektach. Inna sprawa, że wiele osób na to tak naprawdę nie zwraca uwagi dopóki nie pokaże się im palcem, że o tu i tu jest różnica; w ruchu tego się aż tak nie zauważa.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22039 dnia: Marca 07, 2010, 21:26:24 pm »
nie napinaj się i pomyśl zanim coś napiszesz. tylko baran wierzy w brednie o równaniu grafy w dół. jeżeli tak by było to wersja na ps3 powinna chodzić w niższej rozdzielczości, a tak nie jest.

Nie chodzi raczej o tak drastyczne równanie w dół, ale praktycznie dałbym głowę, że musieli sporo usunąć, żeby gra w ogóle mogła ukazać się na DVD.