Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2720791 razy)

0 użytkowników i 72 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22120 dnia: Marca 10, 2010, 13:38:50 pm »
Ile zajmowały wszystkie patche do tego cudownego ArmA 2 zanim gra zaczęła przyzwoicie chodzić?

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22121 dnia: Marca 10, 2010, 13:40:55 pm »
ArmA2 ma prawo. Jedynka też miała duże problemy z optymalizacją. Tłumaczę to rozbudowaniem tego tytułu i jednocześnie wybaczam.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22122 dnia: Marca 10, 2010, 14:14:50 pm »
Cytuj
A i pewnie w wolnych chwilach skorzystam ze Stalkera czy tez Metro 2033.
Kolejny przystanek będzie dopiero przy nowym Half-Life'ie.
Gracze, którzy chcieliby zobaczyć pełne możliwości silnika graficznego 4A Engine, powinni zaopatrzyć się w naprawdę mocne komputery. Wymagania optymalne pecetowej wersji Metro 2033 to procesor z rodziny Core i7, karta graficzna NVIDIA obsługująca biblioteki DirectX 11 (GeForce GTX 460 lub 470), co najmniej 8 GB pamięci RAM (im więcej, tym lepiej) oraz szybki dysk HDD lub SDD. ;)

Cytuj
Poza tym, ustawienia medium w większości gier multiplatformowych na PC odpowiada możliwościom konsol (lub je przewyższa - zależy jak będziemy bawić się konfiguracją)
mocno przesadzasz. gralem na pc i konsoli w bioshocka, farcrya2, call of juarez: bib, mirrors edge, call od duty waw, mw2 i nie zauwazylem prawie zadnej roznicy. w bioshocku na dx10 woda reaguje na ruch i na tym koniec reszta identyczna, call of juarez widzialem niewielkie roznice chyba tylko w 2 miejscach, far cry 2 minimalnie lepsze cienie moze textury ale na pewno konsolowa wersja nie wyglada jak medium(raczej miedzy high a very high), mirrors edge wyglada prawie tak samo tylko ze na kartach nvidi mozna sobie fiziksa wlaczyc, call of duty jak wezmiemy lupe i bedziemy sie wpatrywac 5 minut w sciane to na niektorych zobaczymy 5 pixeli wiecej na pc.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 14:52:27 pm wysłana przez Wulfen »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22123 dnia: Marca 10, 2010, 14:18:24 pm »
Po co mają zamykać architekturę PC? Przecież o to w nim chodzi, prawda? Poza tym, ustawienia medium w większości gier multiplatformowych na PC odpowiada możliwościom konsol (lub je przewyższa - zależy jak się będziemy bawić z konfiguracją).
- Po to żeby łatwiej było gry optymalizować. Byłby 3-4 rodzaje konfiguracji PC na kilka lat a nie co pół roku nowa grafa nowy procesor. Łatwiej byłoby znaleźć optymalne ustawienia pod granie i byłoby ich mniej . Mają taki i taki PC włączasz grę na VH/H MED lub LOW albo nie włączasz wcale. Nie ustawiasz wygładzania vh i Anizo jakiego Ci się podoba tylko już jest to z góry dopasowane do trybu w jakim gra Ci się włączy. Łatwo i przyjemnie z poszanowaniem portfela gracza. Wszyscy wiedzą jak jest z optymalizacją na PC. Co z tego że najnowsze karty są szybsze niż 3 ps3 razem wzięte skoro wychodzi jakiś killer graficzny i klękają. Kiedyś mi się obiło o uszy że ATI wraz z AMD myślało nad podobnym rozwiązaniem.
W myśl tego co napisałem wywalam 6kafli na piec płyta główna obudowa karta graficzna proc ram , dyski napędy i inne duperele moge dokupić. Cieszę się 3-4lata z grania na VH późnie mogę odpalać na med albo zmienić PIEC. Bez jebania!! Bo w ostatniej mapie far cry mam 20klatek mniej i musze zmienić ustawienia albo wychodzi nowa gra rok po zakupie bardzo drogiego sprzętu i ZONK medium ze chrupnięciami.
Cytuj
Gracze, którzy chcieliby zobaczyć pełne możliwości silnika graficznego 4A Engine, powinni zaopatrzyć się w naprawdę mocne komputery. Wymagania optymalne pecetowej wersji Metro 2033 to procesor z rodziny Core i7, karta graficzna NVIDIA obsługująca biblioteki DirectX 11 (GeForce GTX 460 lub 470), co najmniej 8 GB pamięci RAM (im więcej, tym lepiej) oraz szybki dysk HDD lub SDD.
 :hihi: Poczekajcie jeszcze na Rage albo DOOM 4 już widzę te wymagania  :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 14:34:09 pm wysłana przez sieq »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22124 dnia: Marca 10, 2010, 14:43:13 pm »
Po co mają zamykać architekturę PC? Przecież o to w nim chodzi, prawda? Poza tym, ustawienia medium w większości gier multiplatformowych na PC odpowiada możliwościom konsol (lub je przewyższa - zależy jak się będziemy bawić z konfiguracją).
- Po to żeby łatwiej było gry optymalizować.
no przeciez zrobili - xboxa  :grin:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22125 dnia: Marca 10, 2010, 14:55:13 pm »
Cytuj
no przeciez zrobili - xboxa  
:) Pamiętacie jeszcze jaka optymalnie karta była przewidywana do grania w doom3? Radek 9700 a jak wyszło w praniu wszyscy wiedzą ;) Analogiczna sytuacja crysis jaka karta była zapowiedziana do optymalnej rozgrywki w dx10 gf8800? Wychodzi na to że 3-4 generacje kart musiały się zmienić żeby w końcu dało się pograć w FULL bez narzekań. Optymalizacja jest zajebiście ważna ale po co lepiej niech gracze kupują co pół roku karty za 2kloce i napędzają ten chory wyścig.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22126 dnia: Marca 10, 2010, 14:58:35 pm »
ja jeszcze pamietam jak przed premiera crysisa w cd action pisali ze na 8800gtx crysis bedzie chodzil w najwyzszych detalach, 60fpsach i 2500x1600  :lol:

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22127 dnia: Marca 10, 2010, 15:01:26 pm »
ja jeszcze pamietam jak przed premiera crysisa w cd action pisali ze na 8800gtx crysis bedzie chodzil w najwyzszych detalach, 60fpsach i 2500x1600  :lol:
A pamiętasz jakie fajne bajki były przed premierą ps3? Wszystkie gry w fullHD, oraz 120 fpsów itp...

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22128 dnia: Marca 10, 2010, 15:10:24 pm »
Cytuj
A pamiętasz jakie fajne bajki były przed premierą ps3? Wszystkie gry w fullHD, oraz 120 fpsów itp...
Zawsze była mowa o super realistycznej grafice nawet przed wyjściem ps2. Gry wyglądające jak toy story. Tylko że jak nic się nie zmieni to w następnej generacji na konsole dostaniemy fullhd i 60 klatek a na PC nie będzie się opłacało robić kilerów graficznych które nawet nie zarobią na koszta swojej produkcji (crysis). Już nie mówię o piractwie ale nie każdego stać na ultra mocny piec. Zawsze można czekać na ONLIVE  :lol:

Cytuj
mocno przesadzasz. gralem na pc i konsoli w bioshocka, farcrya2, call of juarez: bib, mirrors edge, call od duty waw, mw2 i nie zauwazylem prawie zadnej roznicy. w bioshocku na dx10 woda reaguje na ruch i na tym koniec reszta identyczna, call of juarez widzialem niewielkie roznice chyba tylko w 2 miejscach, far cry 2 minimalnie lepsze cienie moze textury ale na pewno konsolowa wersja nie wyglada jak medium(raczej miedzy high a very high), mirrors edge wyglada prawie tak samo tylko ze na kartach nvidi mozna sobie fiziksa wlaczyc, call of duty jak wezmiemy lupe i bedziemy sie wpatrywac 5 minut w sciane to na niektorych zobaczymy 5 pixeli wiecej na pc.

 Ja grałem w burnout PC na medium na swoim lapie i w porównaniu do konsoli wyglądało to jak ścierwo. Na konsoli grafika jest jakaś taka przyjemniejsza mniej surowa.  No i zapodam jeszcze taki mały wyjątek HALF-LIFE 2 wygląda lepiej na XO niz na piecu odpalone na max. Nie mam na myśli rozdzielczości ale np woda i textury. Przyjemniejszy dla oka.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 15:25:15 pm wysłana przez sieq »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22129 dnia: Marca 10, 2010, 15:34:37 pm »
Cytuj
W myśl tego co napisałem wywalam 6kafli na piec płyta główna obudowa karta graficzna proc ram , dyski napędy i inne duperele moge dokupić.
Co Ty za bzdury opowiadasz ... Ej jak sie nie orientujesz w obecnych cenach to naprawde nie pisz takich rzeczy.

@Wulfen
Racja moze nie med, ale na pewno nie high i very high, zazwyczaj med-high. W Mirrors Edge masz lepsze cienie, tekstury i shadery, w MW 2 glownei tekstury i particles, w far cry 2, cienie, odbicia, tekstury i shadery, jak rowniez draw distance, jesli mowa o call of juarez 2 to na pewno cienie i SSAO, tekstury raczej takie same, ewentualnie foliage w lesie. Jasne, az tak wielkich roznic nie ma miedzy tytulami na PC i na konsolach, ale jednak roznice sa, inne tez sa ustawienia, poza tym jak juz pisalem optymalizacja na PC jest znacznie ograniczona w stosunku do konsol + nie mozna nigdy wykorzystac nawet 80% mocy podzespolow na PC przez beznadziejne biblioteki oraz standarty.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22130 dnia: Marca 10, 2010, 15:50:57 pm »
Cytuj
Co Ty za bzdury opowiadasz ... Ej jak sie nie orientujesz w obecnych cenach to naprawde nie pisz takich rzeczy.
Ej Ej spokojnie znam się na cenach kuzyn kupuje na czasie kompa do 3500zł i rozważamy razem różne możliwe konfiguracje. Ja pisałem to w kontekście PC jako pół otwartej pół zamkniętej architektury. Wydałbym wtedy 6000zł ale pozwoliłoby to na cieszenie się grami na VH przez okres dużo dłuższy niż teraz.

Kupuje takiego pieca w chwili obecnej i za rok gram w rage lub doom4 bez obaw o chrupnięcia o mniejszą ilość detali o to mi chodzi. Pomyśl sobie jak ktoś mógł się czuć wydając kiedyś 6000zł na uber piec z gf 8800gtx i odpalił sobie crysisa w dx10. To jest chore że czasem kupujesz sprzęt nawet podczas premiery killera graficznego i nie możesz się cieszyć graniem w najwyższych detalach tylko musisz czekać 3 generacje kart graficznych.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 15:58:42 pm wysłana przez sieq »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22131 dnia: Marca 10, 2010, 16:11:17 pm »
3 lata za 2k zl to malo? :> Biorac pod uwage, ze ten sprzet po 3 latach dalej jest warty z 700-800zl?
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2010, 16:15:00 pm wysłana przez KKRT »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22132 dnia: Marca 10, 2010, 16:30:46 pm »
3 lata za 2k zl to malo? :> Biorac pod uwage, ze ten sprzet po 3 latach dalej jest warty z 700-800zl?
- Ja mówię o max detalach a nie przebąkaniu 3 lat na piecu za 2koła na którym możesz pomarzyć o zobaczeniu prawdziwego piękna niektórych pozycji  :> W dodatku w tym trzecim roku to zapewne  niektóre gry będą się już na nim ocierać o low/mid

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22133 dnia: Marca 10, 2010, 16:44:42 pm »
Mam tego kompa 1.5 roku i narazie jedynie w BC 2 musialem zmniejszyc detale by moc grac w multi w 60 fps'ach, ale to tylko dlatego, ze jest CPU intensive. Dokladajac do niego 1k zl w tym momencie moglbym go rozbudowac do stopnia w ktorym bym gral na nim kolejne 2 lata w max detalach w 60 fps'ach.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22134 dnia: Marca 10, 2010, 18:02:04 pm »
Pamiętajmy o jednym, szalenie istotnym czynniku - optymalizacja. Gdy miałem jeszcze 4870x2 , to taki Crysostairs , czy NecroVision .... chrupały na nim. A sprzęt to mocarny.
Ktoś równie dobrze mógłby posilić się tabelką, czy nawet filmikiem i ironicznie stwierdzić "dwaj przedstawiciele nurtu FPS na PC, na PC, w którym karta, jak i procesor są droższe od PS3 chrupią, a prezentują się mniej okazale niż CoD 4: MW .... Jak to jest?".

Nie mówiąc już o GTA IV, który zaraz po wyjściu na PC, był niemal niegrywalny, a jakiś czas później, po kilku ulepszeniach, na tych samych PC, na których tak niemiłosiernie klatkował, wyglądał lepiej niż na konsoli.


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22135 dnia: Marca 10, 2010, 19:29:31 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22136 dnia: Marca 10, 2010, 19:32:05 pm »
Trafne podsumowanie : Wyjdźcie na ulicę to zobaczycie co to realizm. A grafa w grze ładna, ale nie jest realistyczna. Ale fakt, faktem, wygląda to nader okazale.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2010, 04:03:41 am wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22138 dnia: Marca 12, 2010, 16:59:34 pm »
Male info od Stiga Asmussen z Santa Monica Studio

Cytuj
UGDB: With God of War III we saw your studio make use of the real power of the PlayStation 3; do you think that it is possible to go even further with the team’s next title?
SA: Absolutely, we can do much more with it. I don’t know if we are even close to 50% of PlayStation 3’s power at this point.
UGDB: Wait… 50?!
SA: Yes, absolutely!
Z tego wywiadu http://ugdb.com/article/view/interview-god-of-war-iii-ps3/

Dla mnie to troche zbyt PR'owskie gadanie, ale z drugiej strony po tym co ostatnio robi R&D 1st Sony jestem w stanie uwierzyc, ze nadal maja 30% do wykorzystania - co jest po prostu nieprawdopodobne. Skad wiem? Chociazby ostatnio wprowadzili MLAA, ktore dalo im 5ms na GPU, tzn ze w przypadku gry, ktora chodzi w 30 fps'ach, czyli by wygenerowac klatke potrzebuje 33ms, to znaczy, ze same MLAA dalo im 15% wiecej mocy na GPU. Do tego ostatnio wymyslili nowy sposob na scheluding zadan w SPU, co oszczedza im 8% procent 'mocy' na SPU, same te dwie rzeczy daja im 23% dodatkowej mocy jesli chodzi o PS3 w stosunku do takiego Uncharted 2 czy K2.

Poza tym jak wiemy, pisanie na wiele rdzenii wymaga dobrej synchronizacji, co sie jeszcze komplikuje w przypadku SPU, ktore ma pewne algorytmy, ktore przyspieszaja caching i wspolprace 6 rdzenii itd, wiec wiele rzeczy mozna dodatkowo zoptymalizowac by wykorzystac jak najlepiej wszystkie rdzenie jednoczesnie. Do tego dochodzi optymalizacja gotowych algorytmow, wiec mozna to nie jest az taki ostry PR?

A tu jakie cuda mozna zrobic przez optymalizacje http://www.naughtydog.com/docs/gdc2010/intro-spu-optimizations-part-2.pdf
Wedlug tej prezentacji zwykly algorytm, ktory odpowiada za obliczenia oswietlenia mozna zoptymalizowac z 231.6 cykli do 7.75 cykli!, czyli po optymalizacji algorytm zabiera tylko 3.3% czasu 5 SPU w stosunku do pierwowzoru.

---
LOL, te dodatkowe 8% na SPU wynalezli po wydaniu GOW 3 [wersji review]!
http://twitter.com/TDMoss/status/9854078121
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2010, 17:12:53 pm wysłana przez KKRT »

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22139 dnia: Marca 12, 2010, 17:13:14 pm »
To ich pierwsza gra na ps3 na BANK potrafia jeszcze cos wycisnac, ile procent ciezko powiedziec.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22140 dnia: Marca 12, 2010, 17:21:45 pm »
Wiesz, ale oni dziela sie techami z ND oraz ICE Team i to bardzo mocno, wiec ciezko powiedziec, ze to jest ich pierwsza gra. Z drugiej strony silnik GOW 3 powstal na bazie GOW 2.

Kurcze jak tak dalej pojdzie to bede musial odszczekac swoje stwierdzenia w watku z U2 o tym, ze U3 nie zrobi zbyt duzego progresu graficznego, bo sie moze okazac, ze U3 bedzie mialo skok w stosunku do U2, taki jak U2 mialo do U1.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22141 dnia: Marca 12, 2010, 17:44:19 pm »
K2, U2, MLB10: The Show i GoW3 to trzecia generacja gier na PlayStation 3 - tak to trzeba traktować.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22142 dnia: Marca 12, 2010, 18:05:35 pm »
Czyli jest jednak szansa aby poziom tekstury w Uncharted 3 byl taki jak w jedynce z ilością detali z dwójki,plus do tego kapitalny AA ;).Coś widze,że te konsola nam jeszcze pokaże jaka jest potężna :D.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22143 dnia: Marca 12, 2010, 20:43:25 pm »
eee tam jak dla mnie to tekstur moga w ogole nie poprawiac w zupelnosci wystarczaja mi te z dwojki, zamiast lepszych tekstur wolalbym zeby wrzucili jeszcze wiecej detali(szczegolnie trawa moglaby byc lepsza), polygonow i efektow(jakies parallax mappingi, wolumeryczne swiatla, dym itp) i wode z fizyka jak w resistance 2 

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22144 dnia: Marca 12, 2010, 21:54:40 pm »
Przecież woda w R2 wygląda ekhm tandetnie. Mnie bardziej przypomina coś ala kisiel.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22145 dnia: Marca 13, 2010, 17:48:18 pm »
Czyli jest jednak szansa aby poziom tekstury w Uncharted 3 byl taki jak w jedynce z ilością detali z dwójki,plus do tego kapitalny AA ;).Coś widze,że te konsola nam jeszcze pokaże jaka jest potężna :D.
Proszę Cie nie każ mi obalać tego stwierdzenia, mam obie gry i jestem w 100% przekonany ze U2 ma ładniejsze tekstury od 1 części ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22146 dnia: Marca 13, 2010, 17:52:58 pm »
Cytuj
Proszę Cie nie każ mi obalać tego stwierdzenia, mam obie gry i jestem w 100% przekonany ze U2 ma ładniejsze tekstury od 1 części
Czasami tak, ale ma znacznie mniejsze lvl'e niz dwojka. No i roznorodnosc tekstur jest zazwyczaj mniejsza. BTW tez mam obie gry :P

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22147 dnia: Marca 13, 2010, 18:04:19 pm »
Wg. mnie lepsze tekstury ma część pierwsza. :P Można zrobić porównanie co bardziej podobnych miejscówek w obu grach. ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22148 dnia: Marca 13, 2010, 18:11:52 pm »
Wedlug mnie takze pierwsza czesc ma lepsze tekstury...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22149 dnia: Marca 14, 2010, 06:55:02 am »
Tomasz jedynka uncharted ma wyraznie lepsze tekstury i to naprawde widać golym okiem(zrób sobie zooma ja strzelasz na podloże albo sciane).Moim zdaniem proporcje występowania swietnych tekstur mają sie tak U1 ma 80/20 a U2 20/80.W U2 jak sie zbliza czasami na jakiś obiekt to nawet pixeloze widać a to juz jest nie dopuszczalne,razi mnie to bardzo bo w jedynce takiego czegoś nie bylo.Mimo tych wad to do środy i tak to bedzie najladniejszy tytul ;).
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2010, 07:03:16 am wysłana przez Kyokushinman »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22150 dnia: Marca 14, 2010, 08:48:49 am »
Nie chce mi sie robić fotek z obu gier, ale moim zdaniem mylicie sie.
PS pikseloza w U2? Proszę Cie zrób fotke tej pikselozie.  ;)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22151 dnia: Marca 14, 2010, 09:23:14 am »
Powiem tak, U1 rewelacyjne tekstury, U2 bardzo dobre tekstury. U1 Sporo Detali, U2 Mnóstwo Detali. :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22152 dnia: Marca 14, 2010, 09:32:33 am »
PS pikseloza w U2? Proszę Cie zrób fotke tej pikselozie.  Wink

http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.msg599289.html#msg599289
Już Lem o to zadbał kilka stron temu ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22153 dnia: Marca 14, 2010, 09:38:21 am »
Przy takiej ilości detali, trzeba było iść na jakieś ustępstwa, zresztą kto by oglądał większość tekstur z bliska. Nie po to ND robiło tak efektowne ujęcia kamer, by gracz miał to psuć ;) Choć wydaję mi się, że jak wyjdzie 3-ka to jest możliwy poziom połączenia najlepszych cech U1 + U2 + skorzystania z tego co teraz developerzy odkrywają(np. MLAA) ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22154 dnia: Marca 14, 2010, 10:10:06 am »
Jak na razie (do oficjalnego potwierdzenia) należy brać to jako ciekawostke a nie news, ale prawdopodobnie "tech-demo"/teaser Gears of War 3:


Dodatkowo screeny z (prezentacji?) najnowszej wersji UE3:



















http://kotaku.com/5492714/do-you-want-gears-of-war-3-to-look-like-this/gallery/#

EDIT:
Tak, to była prezentacja najnowszej wersji UE3:
Cytuj
This year, Epic was showing off a new mesh paint tool and new support for vertex definition, a spline deformation tool and other terms, that honestly, we can't translate for you here at Kotaku.

What we can say is what this stuff looks like in tech demos. In the first, Epic was showing a scene of jungle ruins, a location full of trees and broken stone chambers that looked like a setting from the first Uncharted, rendered in impressive and lush detail. A roomful of reporters was shown how the upgraded Unreal Development Kit can more efficiently render jungle vines and can efficiently lay down wooden railroad tracks.

Another demo showed a floating blob of liquid medal that warbled fluidly. "Remember last year we had the meat cube?" Epic Games vice president Mark Rein asked his audience here. He was referring to a GDC demonstration of Unreal from two years ago when a bloody cube of flesh was shown, getting shot up and chopped away, a precursor to some of the gore in Gears of War 2."This is the mercury cube."

In another demonstration, an Epic engineer zipped through a city scene, showing off how quickly he could drop in new buildings and construct a vast and detailed city.

Rein pointed out this was just programmer art, even though it already looked passable. "One day we'll show you what we're doing with this. When you see what we're doing with this, it's going to blow your mind."

Until then, we can guess what this upgraded engine could do for a new Gears or whatever it is Epic is working on.
http://kotaku.com/5491401/gears-of-war-creators-new-tech-sure-to-inspire-sequel-guesswork


Ciekawe, co z tego wyjdzie. UE3 jest już dość starym silnikiem, ale screeny robią wrażenie i widać sporą poprawę względem poprzednich wersji.
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2010, 10:16:07 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22155 dnia: Marca 14, 2010, 10:28:40 am »
Ciężko stwierdzić z tymi poprawkami, całkowicie inna sceneria której nie było jeszcze, poza tym, woda to kupa  :P Ale z drugiej, małe screeny, prawie nic nie widać.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22156 dnia: Marca 14, 2010, 10:42:54 am »
Wyglada to fajnie, ale jednoczesnie strasznie sztucznie  :-? Oby EPIC dalo z siebie wszystko i pozwolilo temu tematowi znowu odzyc  :D (mowie o wojnie U2 vs GeoW3  ;) )

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22157 dnia: Marca 14, 2010, 10:45:38 am »
nie nie, będzie GeoW3 vs U3  :P

Swoją drogą bardzo mnie ciekawi na kiedy szykują trzecią część gearsów, bo Uncharted w 2011 na 100 %

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22158 dnia: Marca 14, 2010, 11:26:43 am »
Prezentacja UE3 wygląda prawie tak dobrze jak Uncharted 2. Jednak wszyscy wiemy co potem zostaje w grze z tej całej prezentacji. :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22159 dnia: Marca 14, 2010, 11:37:17 am »
Gdy pokazywali U.3.5, w GoW 2 wszystko się znalazło z owej prezentacji silnika.



mega woda ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2010, 11:39:02 am wysłana przez Soul »