ta a sony niech myśli o ps4 bo jak tak dalej pójdzie to multiplatformy na ps3 będą chodziły w 10-20fps + obowiązkowa instalacja na HDD by dorównać tym z x360
pgr4 to 720p
halo3 to 1152x640
SCC to 1024X576
zaś na ps3
mgs4 1024x768
lair 800x1080
haze 1024x576
SO4 też 576p
No teraz to dowaliłeś
Ktoś tu pisał o wrzucaniu przykładów starych gier?
mgs4 - 2 lata
lair - 3 lata
haze - 2 lata
SO to port z XO. Porównanie:
Star Ocean 4(X360) = 1248x702 (2xAA + edge blur/DOF, in field), ~936x512 (no AA, in battle)
Star Ocean 4: The Last Hope(PS3) = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
Więc to nie wina PS3 - tylko lenistwo developera
H3 i SCC śmigają na silnikach H2 i SC z pierwszego xboxa, to taka ciekawostka.
Splinter Cell: Conviction = 1024X576
Splinter Cell: Double Agent = 1280x720
Jak to wyjaśnisz?