Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2717803 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23760 dnia: Sierpnia 28, 2010, 15:02:39 pm »
To ze strony M$? :hihi: Link zmieniłeś i tyle. :P Jakim cudem PS3 ma 38 mln a X0 43mln? Kiedy ta różnica topnieje skoro wszelakie wyniki pokazują tak zajebistą sprzedaż X0?

Pomijam fakt, że coś wierzyć mi się nie chce, żeby Xbox lepiej schodził niż Nintendo Wii :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23761 dnia: Sierpnia 28, 2010, 15:39:06 pm »
To ze strony M$? :hihi: Link zmieniłeś i tyle. :P Jakim cudem PS3 ma 38 mln a X0 43mln? Kiedy ta różnica topnieje skoro wszelakie wyniki pokazują tak zajebistą sprzedaż X0?

Pomijam fakt, że coś wierzyć mi się nie chce, żeby Xbox lepiej schodził niż Nintendo Wii :P

A jednak.

Do tego we wrzesniu Halo Reach  :lol: :lol: do tej pory zeszlo 1.2 preorderow w samym tylko USA

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23762 dnia: Sierpnia 28, 2010, 15:49:59 pm »
Sprzedaż XO to efekt wprowadzenia nowego modelu - nic szokującego, PS3 w tamtym roku miało o wiele większego boosta.

Wii cały czas spada w rankingach - ciekawe kiedy Nintendo zapowie nowy model.

Reach ma najdroższą kampanię marketingową w historii gier wideo - nic dziwnego, że sprzeda się świetnie w USA i dobrze w Europie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23763 dnia: Sierpnia 28, 2010, 17:39:18 pm »
Kiedy premiera Halo:Rach? Jak wypuszczą w tym czasie co GT5 to może być nieciekawie dla PD. Aczkolwiek patrząc na sprzedaż serii GT to zastanawiam się czy aby na pewno to PD powinno się martwić. :P

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23764 dnia: Sierpnia 28, 2010, 17:42:09 pm »
Mogłoby być nieciekawie dla GT gdyby było FPSem. Problem jest jak dwie podobne gry wychodzą w małym odstępie czasu - sytuacja jak z Blur i Split/Second. Większość myli nawet te gierki. :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23765 dnia: Sierpnia 28, 2010, 18:18:41 pm »
Reach ma najdroższą kampanię marketingową w historii gier wideo - nic dziwnego, że sprzeda się świetnie w USA i dobrze w Europie.
Wlasciwie coraz wiecej informacji mowi, ze Halo Reach nei sprzeda sie tak jak Halo 3. Hype jest znacznie mniejszy.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23766 dnia: Sierpnia 28, 2010, 21:11:34 pm »
Reach ma najdroższą kampanię marketingową w historii gier wideo - nic dziwnego, że sprzeda się świetnie w USA i dobrze w Europie.

Nie widze takiej kampanii promocyjnej jak przed Halo 3 na ulicach Londynu. Przy H3 byly autobusy z reklamami, spoty w tv itp. teraz tego nie ma.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23767 dnia: Sierpnia 28, 2010, 21:29:12 pm »
no nie bylbym taki pewien skoro glupie odst poszlo w 6 milionach, a z bece reach bralo udzial prawie 3mln graczy

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23768 dnia: Sierpnia 28, 2010, 22:04:42 pm »
2 miesiące to chyba zbyt duża przerwa między premierami żeby Reach mogło jakoś zagrozić sprzedaży GT5.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23769 dnia: Sierpnia 28, 2010, 22:20:40 pm »
no nie bylbym taki pewien skoro glupie odst poszlo w 6 milionach, a z bece reach bralo udzial prawie 3mln graczy
Wedlug vgchartz 5.5, wiec pewnie kolo 5. Poza tym duza ilosc sztuk poszla ze wzgledu na bete Reach. No i nikt nie mowi, ze Reach nie sprzeda sie w 6-7m, po prostu nie sprzeda sie w 11-12m jak niektorzy mysla.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23770 dnia: Sierpnia 29, 2010, 11:50:51 am »
czyżby szykowała nam się mała rewolucja w pracach nad silnikami do gier na obecnej generacji?

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-force-unleashed-60fps-tech-article

W skrócie Lucas Arts na potrzeby FU2 pracuje nad silnikiem który natywnie chodzi w 30fps jednak obraz wyświetlany jest dla naszego oka w 60fps.
Przy okazji trochę informacji o tym jak to PS3 jest bardziej zaawansowane technologicznie od x360 :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23771 dnia: Sierpnia 29, 2010, 14:16:29 pm »
W skrócie Lucas Arts na potrzeby FU2 pracuje nad silnikiem który natywnie chodzi w 30fps jednak obraz wyświetlany jest dla naszego oka w 60fps.
Nie nad silnikiem, a nad metoda post-procesing'owa oraz sprawdza nowe metody renderingu.
Ciekawa informacja w slajdach Dmitry Andreev'a jest ten fakt, ze zastosowali DLAA, inna technike anty-aliasingu tzn Directional  Anty-Aliasing, ktory najpewniej jest podoby do temporal AA z CryEngine 3.0. Wedlug Dmitry Andreev'a ta metoda jest zblizona jakoscia do MLAA [narazie niestety nie ma zadnych porownan lub chociazby screenow z Force Unleashed 2] i dziala na PS3 [na SPU] oraz X0/PC [tu wykorzystuje sie GPU].

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23772 dnia: Sierpnia 30, 2010, 18:43:05 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8314818,Xbox_Live_Gold_drozeje_.html?bo=1

 :roll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2010, 18:44:47 pm wysłana przez tytacz »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23773 dnia: Sierpnia 30, 2010, 19:22:11 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8314818,Xbox_Live_Gold_drozeje_.html?bo=1

 :roll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Pachter mówił o tym jakieś... 2 miesiące temu. Nie wierzyłem w to. Ale jak widać wiedział coś, czego ja nie :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23774 dnia: Sierpnia 31, 2010, 10:59:33 am »
W skrócie Lucas Arts na potrzeby FU2 pracuje nad silnikiem który natywnie chodzi w 30fps jednak obraz wyświetlany jest dla naszego oka w 60fps.
Nie nad silnikiem, a nad metoda post-procesing'owa oraz sprawdza nowe metody renderingu.
Ciekawa informacja w slajdach Dmitry Andreev'a jest ten fakt, ze zastosowali DLAA, inna technike anty-aliasingu tzn Directional  Anty-Aliasing, ktory najpewniej jest podoby do temporal AA z CryEngine 3.0. Wedlug Dmitry Andreev'a ta metoda jest zblizona jakoscia do MLAA [narazie niestety nie ma zadnych porownan lub chociazby screenow z Force Unleashed 2] i dziala na PS3 [na SPU] oraz X0/PC [tu wykorzystuje sie GPU].

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-force-unleashed-60fps-tech-article

Tutaj masz 2 filmiki do pobrania - koncepcja,  projekt i filmik ukazujący jak to działa już na X360.
W grze ta technika nie zostanie zastosowana.
Imo dobrze, bo jednak lepiej wygląda 30fps z motion blur'em na X360 niż skalowane 60fps. Natomiast koncepcja wygląda już bardzo atrakcyjnie.
A i jeszcze jedna uwaga, albo gra śmiga w Sub HD , albo te blury tak na nią działają :P

1man1jar

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23775 dnia: Września 01, 2010, 10:26:45 am »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23776 dnia: Września 01, 2010, 17:47:30 pm »
Heh dobre, dobre.. Kilka miesięcy temu kupiłem trzymiesięcznego golda. Do dziś zdrapka leży sobie w szufladzie niezdrapana i czeka na lepsze czasy. Ciekawe czy kiedyś MS zniesie opłatę za live?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23777 dnia: Września 01, 2010, 20:20:10 pm »
Ciekawe czy kiedyś MS zniesie opłatę za live?
Czemu miałby to robić? Miałby rezygnować z darmowych pieniędzy? :lol:
Wręcz przeciwnie, nie zdziwię się, jeżeli w następnej generacji to Nintendo i Sony nie pójdą śladami MS.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23778 dnia: Września 01, 2010, 22:11:26 pm »
Spoko, ale każda z tych gier wyglądałaby (Killzone, GOW, HR) wyglądałaby i chodziła lepiej na dobrym pececie niż na PS3. Takie życie, czas się z tym pogodzić.

Oki, tylko problem jest taki, że nie chodzą lepiej na PC, bo na PC nie ma gier z taką grafiką. Ja wiem, że kompy maja większą moc obliczeniową itp. ale nie zmienia to faktu, że konsole wcale nie odstają grafika od kompów a wręcz je przewyższają.

Z PS3 w praktyce

Odstają, tyle że takie Naughty Dog na PC robić nie będzie, Uncharted na PC wyglądałby znacznie lepiej, dla mnie i tak lepiej wygląda Crysis, a wręcz obłędnie, dżungla jest po prostu niedościgniona, do tego efekty, czy też mody ( tak tak, mody, dzięki którym gry jeszcze lepiej wyglądają ), do tego PhysX, który dodaje szczegółowe cuda. Czy chcesz tego czy nie, konsole nie nadążają i nadążać nie będą za komputerami, nie jest to możliwe, a to że na PS3 mamy tak piękne gry jak Uncharted, god of war, to nie znaczy że nagle PS3 ciągle się rozwija i nie znaczy że są możliwe tylko na ps3, xbox zapewne też by to uciągnął. Jak chcesz kontynuować tą niekończącą się opowieść to zapraszam  :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23779 dnia: Września 01, 2010, 23:38:34 pm »
PhysX, który dodaje szczegółowe cuda.
Ciekawe, bo Crysis nie obsluge Physx.

Co do technologii to Killzone 2 i U2 czy GoW 3 spokojnie konkuruja z Crysis 1 na PC jesli sie nie liczy modow [bo niby czemu?]

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23780 dnia: Września 01, 2010, 23:54:58 pm »
http://www.gram.pl/news_8QjlGui5_Microsoft_na_Tokyo_Game_Show_postawi_na_Kinect.html

Auaa.... Czyli znowu konferencja MS'a nic nowego nam nie pokaże :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23781 dnia: Września 02, 2010, 00:23:34 am »
Moldar ja nie uważam, że Crysis wygląda lepiej od Uncharted 2. Chciałbyś zobaczyć moją minę po odpaleniu Crysisa na mocnym kompie. Spodziewałem się szoku, czegoś tak dobrego a nawet lepszego jak U2 (mowa o grafice). Srogo się zawiodłem. Szczególnie rozwaliły mnie naprawdę średnie tekstury. :-? Pomija ubogość elementów i ogólnie styl grafiki.

PS. Gdyby na X0 mogły ukazać się tak ładne gry jak Uncharted 2 czy God of War 3 to już dawno by się ukazały. M$ wydałby każdą kasę żeby pokazać na swojej konsoli taki tytuł. Jednak mimo iż konsola jest dłużej na rynki to i tak nic takiego nie widzieliśmy.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23782 dnia: Września 02, 2010, 00:57:47 am »
Dla mnie U2 to raczej artyzm niż technikalia (na które mam wyje**ne). Przepiękna gra zrobiona przez artystów. Miliardy polygonów i Bóg jeden wie jakie efekty tego nie zastąpią.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23783 dnia: Września 02, 2010, 01:06:50 am »
Jak dla mnie Uncharted czy GoWIII to i jedno i drugie.
Developer wyciągną z wątpliwego już sprzętu mega efekt końcowy, w dużej mierze zbudowany właśnie też na artystycznym ukierunkowaniu.
Gdyby nie programiści i inżynierowie, to artyści nie mieli by zbyt wielkiego pola do popisu.

Crysis to już inna sprawa, inżynierowie zbyt wiele sie nie napracowali, bo ich gra śmigała tylko na najpotężniejszym, najnowszym sprzęcie. Artyści spisali się już średnio dobrze bo jak pokazał czas, można lepiej.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23784 dnia: Września 02, 2010, 10:28:52 am »
Crysis to już inna sprawa, inżynierowie zbyt wiele sie nie napracowali, bo ich gra śmigała tylko na najpotężniejszym, najnowszym sprzęcie. Artyści spisali się już średnio dobrze bo jak pokazał czas, można lepiej.

Crysis to głównie porażka Artystów... O to co udało się zrobić fanom za pomocą narzędzia dołączonego do Crysis'a:





Jeszcze coś bym wynalazł... Ktoś kiedyś jeszcze dżungle z Avatara robił i też świetnie wyszła :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23785 dnia: Września 02, 2010, 10:50:34 am »
PhysX, który dodaje szczegółowe cuda.
Ciekawe, bo Crysis nie obsluge Physx.

Co do technologii to Killzone 2 i U2 czy GoW 3 spokojnie konkuruja z Crysis 1 na PC jesli sie nie liczy modow [bo niby czemu?]

Nie twierdziłem że obsługuje, ale że jest takie cudo na PC, ale fakt, mogło wynikać z tego co napisałęm że tak właśnie jest :]

Co do modów, a czemu mamy nie liczyć ? Jest to normalna rzecz na PC, to że niedostępne na konsolach to nie znaczy że nie można brać tego pod uwagę ;)


Mrocz, widziałem swego czasu Obliviona na Cry Engine, niestety nie mogę znaleźć filmiku :/

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23786 dnia: Września 02, 2010, 11:01:22 am »
Moldar ja nie uważam, że Crysis wygląda lepiej od Uncharted 2. Chciałbyś zobaczyć moją minę po odpaleniu Crysisa na mocnym kompie. Spodziewałem się szoku, czegoś tak dobrego a nawet lepszego jak U2 (mowa o grafice). Srogo się zawiodłem. Szczególnie rozwaliły mnie naprawdę średnie tekstury.  Pomija ubogość elementów i ogólnie styl grafiki.
Ja miałem tak samo. Tyle naczytałem się o tej grze, tyle naoglądałem screenów i filmików, iż myślałem, że gra rzeczywiście jest o generację ładniejsza od konsolowych gier. Jednak jak kumpel mi pokazał gierke na full detalach to się zastanawiałem czy ma zainstalowaną odpowiednią grę i czy to może nie jest jakiś inny crysis, bo to co ujrzałem było tylko ładne.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23787 dnia: Września 02, 2010, 11:04:18 am »
ale że jest takie cudo na PC,
To nie zadne cudo, a dobre biblioteki :p Physx w obecnej formie spokojnie chodzi rownie dobrze na prockach 4 rdzeniowych co na CUDA Nvidii.

Wiadomość scalona: Września 02, 2010, 11:05:35 am
Co do modów, a czemu mamy nie liczyć ? Jest to normalna rzecz na PC
Tak to normalna rzecz, ale wtedy to nie Crysis, a CryEngine 2.0 - Tak CryEngine 2.0 jest bardzo zaawansowany, zgadzam sie w pelni.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23788 dnia: Września 02, 2010, 17:39:54 pm »
Moldar ja nie uważam, że Crysis wygląda lepiej od Uncharted 2. Chciałbyś zobaczyć moją minę po odpaleniu Crysisa na mocnym kompie. Spodziewałem się szoku, czegoś tak dobrego a nawet lepszego jak U2 (mowa o grafice). Srogo się zawiodłem. Szczególnie rozwaliły mnie naprawdę średnie tekstury. :-? Pomija ubogość elementów i ogólnie styl grafiki.

PS. Gdyby na X0 mogły ukazać się tak ładne gry jak Uncharted 2 czy God of War 3 to już dawno by się ukazały. M$ wydałby każdą kasę żeby pokazać na swojej konsoli taki tytuł. Jednak mimo iż konsola jest dłużej na rynki to i tak nic takiego nie widzieliśmy.

Poczekaj do Girsów 3 :troll:.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23789 dnia: Września 02, 2010, 18:14:18 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23790 dnia: Września 02, 2010, 18:16:14 pm »
Uncharted 3!!! :troll: :troll: :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23791 dnia: Września 02, 2010, 18:21:41 pm »
Uncharted 3!!! :troll: :troll: :troll:

Cóż, przynajmniej Xboxowi została seria Mass Effect.... Ups... :troll:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23792 dnia: Września 02, 2010, 19:02:12 pm »
GT5 i MS3 :troll: :P

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23793 dnia: Września 02, 2010, 19:08:57 pm »
Teraz MS będzie musiał znieść opłatę za live'a!

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23794 dnia: Września 02, 2010, 19:34:22 pm »
Teraz MS będzie musiał znieść opłatę za live'a!
Zamiast tego Microsoft poszedł w drugą strone i jeszcze podwyższył ceny xD

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23795 dnia: Września 02, 2010, 19:35:45 pm »
Teraz MS będzie musiał znieść opłatę za live'a!
Zamiast tego Microsoft poszedł w drugą strone i jeszcze podwyższył ceny xD

Miałbym bekę gdyby zrobili "Xbox Live Platinum" na wzór PSN+ xD xD

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23796 dnia: Września 02, 2010, 20:03:50 pm »
Mogłoby Sony już wreszcie wymyślić sposób na ten chat głosowy, by już całkowicie podkreślić bezużyteczność XBlive.
Obawiam się jednak, że już tego nie doświadczymy w tej generacji :(

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23797 dnia: Września 08, 2010, 18:46:11 pm »
Czas ożywić temat :D

http://www.movevsstuff.com/ :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23798 dnia: Września 08, 2010, 19:59:30 pm »
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2010, 20:11:20 pm wysłana przez Jurass »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #23799 dnia: Września 08, 2010, 20:14:39 pm »